zotya975 Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Nekem is ilyen problémám van de mivel jelentéktelen az olajszivárgás ezért nem piszkálom olajcseréig! Egyébként a parafa tömítéssel van ilyen gond a szakik szerint, így váltok gumi tömítésre! Próbáld ki te is szerintem ha még nem próbáltad! Aha, parafa volt mindkettő, nyáron úgyis kikapom a motort, addíg még ráérek filózni rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Aha, parafa volt mindkettő, nyáron úgyis kikapom a motort, addíg még ráérek filózni rajta. Minek? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Minek? :D Hátha belemegy fordítva :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Minek? :) A fő oka az, hogy ereszt a szimering a váltó és a motor között, lehet hogy ki lehet cserélni motor kiszedés nélkül, de a faxom kínlódik. Meg aztán ezzel a karterrai ls nyűglödök, most megint aláfeküdni csöpög a számba az olaj, megfejelem a kipufcsövet, hozzá sem férek rendesen....Így meg szépen felrakom a mocit az asztalra , fejreállítom, kényelmesen hozzáférek letakarítani a blokk illeszkedő felületét, meg tudom nézni , hogy mindenhol felfekszik-e stb..most meg már a szelepfedélnél is olajos. :D Másfél éve cseréltem azt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 A fő oka az, hogy ereszt a szimering a váltó és a motor között, lehet hogy ki lehet cserélni motor kiszedés nélkül, de a faxom kínlódik. Meg aztán ezzel a karterrai ls nyűglödök, most megint aláfeküdni csöpög a számba az olaj, megfejelem a kipufcsövet, hozzá sem férek rendesen....Így meg szépen felrakom a mocit az asztalra , fejreállítom, kényelmesen hozzáférek letakarítani a blokk illeszkedő felületét, meg tudom nézni , hogy mindenhol felfekszik-e stb..most meg már a szelepfedélnél is olajos. :D Másfél éve cseréltem azt is. Azt szereti :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Azt szereti :D Végülis ha nem indítja el abban a pozícióban akkor azért olyan nagy baja nem lesz. Vagy tévedek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 A fő oka az, hogy ereszt a szimering a váltó és a motor között, lehet hogy ki lehet cserélni motor kiszedés nélkül, de a faxom kínlódik. Meg aztán ezzel a karterrai ls nyűglödök, most megint aláfeküdni csöpög a számba az olaj, megfejelem a kipufcsövet, hozzá sem férek rendesen....Így meg szépen felrakom a mocit az asztalra , fejreállítom, kényelmesen hozzáférek letakarítani a blokk illeszkedő felületét, meg tudom nézni , hogy mindenhol felfekszik-e stb..most meg már a szelepfedélnél is olajos. :D Másfél éve cseréltem azt is. És az olaj beszivárog az égéstérbe.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Végülis ha nem indítja el abban a pozícióban akkor azért olyan nagy baja nem lesz. Vagy tévedek? Folyadékok se nagyon legyenek benne :D (Bár gondolom ha már kiszedi szétszedi, akkor le is ereszt belőle mindent) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 És az olaj beszivárog az égéstérbe.... Ezt nem tudom, még nem vettem észre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Ezt nem tudom, még nem vettem észre. No problem, ha visszafordítod, visszafolyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 No problem, ha visszafordítod, visszafolyik. Ja értem, de végülis mivel összekötöm olajcserével azzal kezdem, hgy leeresztem az olajat. :D Annyival is könnyebb lesz emelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január11, 2011 Megoszt Elküldve Január11, 2011 Ja értem, de végülis mivel összekötöm olajcserével azzal kezdem, hgy leeresztem az olajat. :) Annyival is könnyebb lesz emelni. A hűtővízről nem is beszélve... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január11, 2011 Megoszt Elküldve Január11, 2011 Aha, parafa volt mindkettő, nyáron úgyis kikapom a motort, addíg még ráérek filózni rajta. Addig azért gyúrj egy keveset. Nem 5 kiló. :D Majd azért megnézhetem...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január11, 2011 Megoszt Elküldve Január11, 2011 A hűtővízről nem is beszélve... :D Ne meg azt is leengedem....kösz hogy szóltál! :D Addig azért gyúrj egy keveset. Nem 5 kiló. :) Majd azért megnézhetem...? Persze, sőt kezelheted is a csörlőt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
demars Elküldve Január11, 2011 Megoszt Elküldve Január11, 2011 Egyébként létezik specifikus szerelési kézikönyv az egyes típusokhoz? Azért jó, ha az ember néhány értéket, beállítást, gyári adatot pontosan ismer, tud. Az otthoni szerelés, bütykölgetés is könnyebben menne... Vagy ez nem ennyire egyszerű :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 Egyébként létezik specifikus szerelési kézikönyv az egyes típusokhoz? Azért jó, ha az ember néhány értéket, beállítást, gyári adatot pontosan ismer, tud. Az otthoni szerelés, bütykölgetés is könnyebben menne... Vagy ez nem ennyire egyszerű :) Van és kitér minden részletre. De az nekünk SMAFU :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
danz Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 Sziasztok, Segítségetekre lenne szükségem. A járgány egy ferde hátú '96-os C14NZ. Ma amikor elértem az úti célomat, észrevettem (nem volt nehéz mert iszonyú hangos volt :) ), hogy a kipufogódob alatti fém lemez, ami egyik oldalon a pótkerék tartó teknő aljához van rögzítve (vagyis csak volt) levált onnan (a lemezen a lyukat elkezdte megenni a rozsda, aminek az lett a következménye, hogy a csavar feje most már bőven átfér rajta) és jelen állapotban a kipufogó dobhoz is hozzáér. Ennek a rezgése iszonyatos zajt kelt a lemez segítségével... A kérdésem az lenne, hogy ez a lemez pontosan mi célt szolgál, illetve hogy tudnám házilag visszavarázsolni oda, akár ideiglenesen is. Valamit mindenképpen kezdeni akarok vele, mert zavaróan hangos és természetesen azt sem szeretném ha menet közben hagynám el (bár a másik oldalon nem tudom milyen, ill. milyen állapotú a rögzítés). A nehezítés az egész dologban az, hogy vidéken vagyok és se szerszámok se autószerelő a környéken... :D Köszi előre is, Danz ============= UPDATE: aláfeküdtem, megnéztem mi a helyzet. Az összes rögzítésnél elengedte a lemez a csavarokat, így a balesetveszély elkerülése érdekében kivettem a lemezt. Most így már csak az a kérdés, hogy mi a lemez funkciója és hosszú távon gondot okoz e ha nincs a helyén? Köszi ismét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 A hővédő lemezt valamelyik cartárs sima átmenő "önmetszős" csavarral fogatta vissza. Azért nézd meg hova megy a csavar, ne legyen gond belőle. Túl hosszú se kell. Addig 1 darab dróttal próbáld meg rögzíteni. Vagy valamivel ékeld ki a dobhoz, csak ne túl feszesre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 UPDATE: aláfeküdtem, megnéztem mi a helyzet. Az összes rögzítésnél elengedte a lemez a csavarokat, így a balesetveszély elkerülése érdekében kivettem a lemezt. Most így már csak az a kérdés, hogy mi a lemez funkciója és hosszú távon gondot okoz e ha nincs a helyén? Köszi ismét! A funkciója benne van a nevében, hővédő lemez, de normál használatkor (igaz Kojak? :) ) nem melegszik fel annyira a dob, hogy meggyujtson bármit is a kasztnin bellül ha nincs felrakva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 A funkciója benne van a nevében, hővédő lemez, de normál használatkor (igaz Kojak? :D ) nem melegszik fel annyira a dob, hogy meggyujtson bármit is a kasztnin bellül ha nincs felrakva. Egyik sincs fent az astrán,soha nem is kellett. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
danz Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Egyik sincs fent az astrán,soha nem is kellett. :D Köszi mindenkinek az építő hozzászólásokat. Tegnap mentem egy jó 200 km-et, figyelgettem melegszik-e, de szerencsére nem volt probléma. Lehet hogy én sem kapkodom el a visszaszerelést :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szasza5 Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Sziasztok! Megvettem az Astra F Caravan GL-t, 96-s. Elég nagy a fórum, elkezdtem átolvasni, de mire végzek.. azért kérdezek is közben. Amiket észrevettem hibák, - Baloldalt és jobb hátsó ablaknál a tető kárpit nedves, ez mitől és vajon hol ázik be, hogyan tudom orvosolni? - Hátsó ablakmosó vízcső a tanknyílás körül spiccel a műanyag alatt, elég ha ott toldom? (egyikőtőknek volt erről 2006ban egy fotóval illusztrált cikk, nem találom) - Hűtővíz, hazafelé végig a kékben volt a mutató, pesten a városban 90fok nál, ez mitől van valami nem okés, mire utal? - Hátsó ablak fűthető, hol lehet a kapcsolója? - Nincs duda, relé kapcsol hallom, biztosíték kiégve? Merre található a biztosíték tábla? Esetleg még meg tudnátok mondani, hol találok kezelési leírás, magyarul? googleban nincs. Az autóm németből van és nincs hozzá magyar papír. X14XE motorral szerelt, automataváltós. Előre is nagyon köszi Szabi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 - Hűtővíz, hazafelé végig a kékben volt a mutató, pesten a városban 90fok nál, ez mitől van valami nem okés, mire utal? - Hátsó ablak fűthető, hol lehet a kapcsolója? - Nincs duda, relé kapcsol hallom, biztosíték kiégve? Merre található a biztosíték tábla? Termosztát csere megoldja minden bizonnyal. Fűtéskapcsolót húzd magad felé. Vezetőülésben ülve a bal térdednél, a világítás kapcsoló alatt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Sziasztok! Megvettem az Astra F Caravan GL-t, 96-s. Elég nagy a fórum, elkezdtem átolvasni, de mire végzek.. azért kérdezek is közben. Amiket észrevettem hibák, - Baloldalt és jobb hátsó ablaknál a tető kárpit nedves, ez mitől és vajon hol ázik be, hogyan tudom orvosolni? - Hátsó ablakmosó vízcső a tanknyílás körül spiccel a műanyag alatt, elég ha ott toldom? (egyikőtőknek volt erről 2006ban egy fotóval illusztrált cikk, nem találom) - Hűtővíz, hazafelé végig a kékben volt a mutató, pesten a városban 90fok nál, ez mitől van valami nem okés, mire utal? - Hátsó ablak fűthető, hol lehet a kapcsolója? - Nincs duda, relé kapcsol hallom, biztosíték kiégve? Merre található a biztosíték tábla? Esetleg még meg tudnátok mondani, hol találok kezelési leírás, magyarul? googleban nincs. Az autóm németből van és nincs hozzá magyar papír. X14XE motorral szerelt, automataváltós. Előre is nagyon köszi Szabi Szia. A hátsó ablakmosót megtoldhatod ott, ahol megtalálod a végét. A hűtővíznél, szerintem termosztát csere. Ez motor függő, mennyire macerás. Hátsó ablak fűtés, a fűtésventillátor kapcsolót kihuzod magadfelé. Ugyanez a mód a belső világitásra is, csak akkor a lámppakapcsolot huzd ki. Biztositéktábla a sofőr bal térde magasságában, egy ajtóval takarva.:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szasza5 Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Szia. A hátsó ablakmosót megtoldhatod ott, ahol megtalálod a végét. A hűtővíznél, szerintem termosztát csere. Ez motor függő, mennyire macerás. Hátsó ablak fűtés, a fűtésventillátor kapcsolót kihuzod magadfelé. Ugyanez a mód a belső világitásra is, csak akkor a lámppakapcsolot huzd ki. Biztositéktábla a sofőr bal térde magasságában, egy ajtóval takarva.:) Köszönöm a gyors válaszokat. Holnap átnézem a dolgokat. Annyi jutott eszembe még, hogy az indexkapcsoló nagyon érzékeny, felkapcsolja a refit, pedig nem nyomom előre. Egy újat szerezek, vagy bontott is jó lehet? (melyik a jobb, egy bontott gyári, vagy egy után gyártott?) Jaj, még a bal tompított nem világít. Milyen izzó kell előre?(szeretnék képben lenni, ne palizzanak át) Úgy a korrekt, ha mind a kettőt cserélem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts