zotya975 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Nagyon köszönöm! Megpuceválom. Üdv.:Fatyo De ne csak azt, hanem a "fészkét " is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatyo Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 De ne csak azt, hanem a "fészkét " is! Kész! Tökéletes,mint az új! :-) Még1*köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Kész! Tökéletes,mint az új! :-) Még1*köszönöm Igazán nincs mit :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy a mai nap folyamán beállt a szervízlámpa, és az alapjárat is .. hogy is mondjam .. kissé dadog .. Nos olajcsere előtt van a kicsi .. ezek a tünetei lennének? vagy valami egészen másról van szó?! :lol: Help Me .. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy a mai nap folyamán beállt a szervízlámpa, és az alapjárat is .. hogy is mondjam .. kissé dadog .. Nos olajcsere előtt van a kicsi .. ezek a tünetei lennének? vagy valami egészen másról van szó?! :) Help Me .. :lol: Milyen kocsi, milyen motor? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Milyen kocsi, milyen motor? :lol: F Astra .. Sedan .. 98' 1.6 16V :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Sziasztok! Havas úton kanyarban kicsit megcsúsztam a kocsival és a bal első kerék neki ment a patkának és a pereme kicsit behajlott a felninek. Majd kicseréltem a pótkerékre és ahogy megyek vele kicsit jobbra húz az autó. Ha elviszem futómű beállításra ott megtudják csinálni ezt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 F Astra .. Sedan .. 98' 1.6 16V :lol: Ha csak melegen csinálja, jó eséllyel AGR szelep probléma, de lehet akár lambda is. Ki kéne villogtatni a hibakódot a motorvezérlőből (egy kis segédlet), abból kiderülne egyértelműen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Sziasztok! Havas úton kanyarban kicsit megcsúsztam a kocsival és a bal első kerék neki ment a patkának és a pereme kicsit behajlott a felninek. Majd kicseréltem a pótkerékre és ahogy megyek vele kicsit jobbra húz az autó. Ha elviszem futómű beállításra ott megtudják csinálni ezt? Az, hogy jobbra húz, lehet a gumitól is, máshogy van kopva a pótkereked, mint az az első kerék volt. Sztem először csináltasd meg a sérült elsőkereket, és ha azt visszatéve (forgásirányra figyelj!) ugyanúgy húz, akkor lehet futóműveshez menni, addig felesleges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Ha csak melegen csinálja, jó eséllyel AGR szelep probléma, de lehet akár lambda is. Ki kéne villogtatni a hibakódot a motorvezérlőből (egy kis segédlet), abból kiderülne egyértelműen. Ok köszönöm! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Az, hogy jobbra húz, lehet a gumitól is, máshogy van kopva a pótkereked, mint az az első kerék volt. Sztem először csináltasd meg a sérült elsőkereket, és ha azt visszatéve (forgásirányra figyelj!) ugyanúgy húz, akkor lehet futóműveshez menni, addig felesleges. Akkor lehet hogy az miatt lehet, mert akitől vettem az olyan pótkereket adott hozzá, hogy a belső fele a guminak sokkal jobban megvan kopva mint a külső fele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Akkor lehet hogy az miatt lehet, mert akitől vettem az olyan pótkereket adott hozzá, hogy a belső fele a guminak sokkal jobban megvan kopva mint a külső fele. Nekem a téli gumivel/felnivel húz balra a kocsi, ha elengedem a kormányt lassan megy középre. Mivel a nyárival nem csinálja, minden évben kétszer meg nem fogok futóművet állítatni marad így. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Nekem a téli gumivel/felnivel húz balra a kocsi, ha elengedem a kormányt lassan megy középre. Mivel a nyárival nem csinálja, minden évben kétszer meg nem fogok futóművet állítatni marad így. :lol: Nem is tudnád úgy beállíttatni, hogy ne húzzon, ha a gumi van félrekopva. Párezer kilométer után majd hozzákopik az autód futóművéhez, és akkor majd nem húz semerre. Első-hátsó cserét próbáltál már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Nem is tudnád úgy beállíttatni, hogy ne húzzon, ha a gumi van félrekopva. Párezer kilométer után majd hozzákopik az autód futóművéhez, és akkor majd nem húz semerre. Első-hátsó cserét próbáltál már? Pakolom a kerekeket előre-hátra minden felrakáskor, mivel nem emlékszem rá, hogy a legutóbbi télen ilyen gondom volt, valószínű most van elől a félrekopott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Nekem a téli gumivel/felnivel húz balra a kocsi, ha elengedem a kormányt lassan megy középre. Mivel a nyárival nem csinálja, minden évben kétszer meg nem fogok futóművet állítatni marad így. :lol: Az azért komoly, mert elvileg az út kifele lejt 2,5%-ot... akkor ennyire kopott lenne az a gumid, hogy legyőzi ezt az ellenállást is? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Az azért komoly, mert elvileg az út kifele lejt 2,5%-ot... akkor ennyire kopott lenne az a gumid, hogy legyőzi ezt az ellenállást is? :lol: Nem, dombhátas úton egyenesen megy, csak amikor tényleg vizszintes úton megyek akkor húz befele. Mondjuk ilyenből nem sok van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Lenne valakinek listája arról, hogy milyen méretű belső torx dugókulcs fejek kellenek F Astrához? Mivel már untam a szerszámkéregetést, vettem egy külső torx készletet T20, T25, T30, T40, T45, T50 és T55 fejekkel. Belső torx (E sorozat) készletet nem vennék, csak darabonként vásárolnám meg a fejeket. Emlékezetből az olajdekli csavarfejei, a hengerfej csavarok, a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa csavarja és a generátor csavarjai ilyenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Az azért komoly, mert elvileg az út kifele lejt 2,5%-ot... akkor ennyire kopott lenne az a gumid, hogy legyőzi ezt az ellenállást is? :) Azért ebben a Zországban ilyen adatokat komolyan venni, elég érdekes :lol: Örül az ember ha aszfaltot talál a lyukak között, nem még azzal foglalkozik hogy lejt -e kifelé. Úgyis ott áll meg a víz, ahol akar :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Lenne valakinek listája arról, hogy milyen méretű belső torx dugókulcs fejek kellenek F Astrához? Mivel már untam a szerszámkéregetést, vettem egy külső torx készletet T20, T25, T30, T40, T45, T50 és T55 fejekkel. Belső torx (E sorozat) készletet nem vennék, csak darabonként vásárolnám meg a fejeket. Emlékezetből az olajdekli csavarfejei, a hengerfej csavarok, a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa csavarja és a generátor csavarjai ilyenek. Igazából nem tudom, mert az említett helyeken nekem nem torx-ok vannak, de ha így belelendültél akkor vehetnél egy 10-es imbusz fejet előre a féknyerget szétszedni. Én szereltem sima L-alakú imbusszal, is de azzal rémálom mire kitekered. :lol: Azért ebben a Zországban ilyen adatokat komolyan venni, elég érdekes :lol: Örül az ember ha aszfaltot talál a lyukak között, nem még azzal foglalkozik hogy lejt -e kifelé. Úgyis ott áll meg a víz, ahol akar :) Lehet hogy aki belőtte a futóművet szabvány szerintei lejtésű utcába lakott, ott jó volt, én meg kínlódok a lejtés nélküli utakon. :D Most már tavaszig kibírja, ha ilyen lesz a nyárival is, akkor viszem futóműveshez. Csak arra gondoltam, hogy lengőkart, szilenteket cseréltek, és ugye ha a kopott régi szilentel lőtték be a futóművet, akkor most az újjal pont nem jó. De ugye ez volt a második tél a téli gumikkal, most raktam előre ami legutóbb hátul volt, félrekopás is okozhatja. Csak ilyen hidegben nem nagyon akarodzok viszacserélni őket próbára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Igazából nem tudom, mert az említett helyeken nekem nem torx-ok vannak, de ha így belelendültél akkor vehetnél egy 10-es imbusz fejet előre a féknyerget szétszedni. Én szereltem sima L-alakú imbusszal, is de azzal rémálom mire kitekered. :lol: Nem rémálom az, csak jó minőségű kulcs kell hozzá! Én vettem hozzá spéci hosszú szárú kulcsot, aminek a vége gömbölyű, és egy jó kis csőtoldással rögtön megeresztett! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Nem rémálom az, csak jó minőségű kulcs kell hozzá! Én vettem hozzá spéci hosszú szárú kulcsot, aminek a vége gömbölyű, és egy jó kis csőtoldással rögtön megeresztett! :lol: Minden olyan csavar ami dozzáférhető helyen van és könyen akarod lazitani , egy minnél nagyobb kalapácsütés a csavarfejre és már meg is indul . Az összeragadt , rozsdás , féknyereg az összesült csavarjaival kedveli ezt a módszert :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Nem rémálom az, csak jó minőségű kulcs kell hozzá! Én vettem hozzá spéci hosszú szárú kulcsot, aminek a vége gömbölyű, és egy jó kis csőtoldással rögtön megeresztett! :lol: Igen csak az volt a baj, hogy a toldó mindíg elakadt, és ugye az imbusz nem rakható vissza a csavarra olyan kis szögben mint pölö a csillagkulcs, amikor forgatod. Így a krovával meg nincs ilyen gond, nem kell mindíg kivenni a csavarból visszábbrakni, csak kerregetek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Tegnap este befagyott 2 záram , ma szétszedtem őket . A zsir beleszáradt , persze már valaki buherálta régebben és a száraz zsirt bekente frissel :D Csupán javasolni szeretném hogy ha szétszed valaki egy ajtót , akkor érdemes rászánni 10 percet a karbantartásra, ne kelljen -10 ben bütyizni , további szép napot :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Tegnap este befagyott 2 záram , ma szétszedtem őket . A zsir beleszáradt , persze már valaki buherálta régebben és a száraz zsirt bekente frissel :P Csupán javasolni szeretném hogy ha szétszed valaki egy ajtót , akkor érdemes rászánni 10 percet a karbantartásra, ne kelljen -10 ben bütyizni , további szép napot :D Jah... Ma reggel hívott fater telefonon, hogy nem akarok -e vinni neki egy gumipókot, vagy egy torx készletet, mert nem tudja lecsukni a Zafira csomagtartóját :) a gomb visszajött, csak a zárat mozgató pálca maradt "nyitás" állásban, és így nem fogta meg a zár, a pöcköt amire rá kéne csukódnia. Kárpitot leszedtük, kézzel kétszer megmozgatta a pálcát, és azóta múkod. Majd le kell taknyolni róla a zsírt, mert ahogy elnéztem kívülről annyi van rajta, hogy alig látszik ki belőle, de belül tuti száraz :D (mellesleg ennyi bolhát egy csomagtartókárpitban én még nem láttam :D :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts