Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok! Pár napja olyan probléma lépett fel, hogy 3. sebességi fokozattól felfelé kigyorsításnál dadogott az autó, alapjáraton pedig visszatapsolt a kipufogó. Azt gyanítottam, hogy gyertya baja van és lecseréltem (a tavaly télen itt a fórumon ajánlott) gyári GM gyertyákat egy barátom tanácsára Denso-ra. Beindítom az autót, és semmi változás. Mivel az ukrán határ közelébe élek ukrán benzinnel járok. (amit egy ukrán olyan emberke hoz nekem aki már 10 éve át jár ide magyarba) Miután ugye nem javult az új gyertyákkal az astra, ezért be mentem a városba és tankoltam bele V-Powert 50km után úgy ment a gép mint az óra. (igaz még ma nem indítottam be a -10 fok után) Szóval az a kérdésem, hogy mit javasoltok csináljak egy injektortisztítást valami adalékkal, mert évek óta külföldi üzemanyagot kap az autó és eddig semmi baja nem volt!? Vagy valami ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Pár napja olyan probléma lépett fel, hogy 3. sebességi fokozattól felfelé kigyorsításnál dadogott az autó, alapjáraton pedig visszatapsolt a kipufogó. Azt gyanítottam, hogy gyertya baja van és lecseréltem (a tavaly télen itt a fórumon ajánlott) gyári GM gyertyákat egy barátom tanácsára Denso-ra. Beindítom az autót, és semmi változás. Mivel az ukrán határ közelébe élek ukrán benzinnel járok. (amit egy ukrán olyan emberke hoz nekem aki már 10 éve át jár ide magyarba) Miután ugye nem javult az új gyertyákkal az astra, ezért be mentem a városba és tankoltam bele V-Powert 50km után úgy ment a gép mint az óra. (igaz még ma nem indítottam be a -10 fok után) Szóval az a kérdésem, hogy mit javasoltok csináljak egy injektortisztítást valami adalékkal, mert évek óta külföldi üzemanyagot kap az autó és eddig semmi baja nem volt!? Vagy valami ötlet?

Spurit neki!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Pár napja olyan probléma lépett fel, hogy 3. sebességi fokozattól felfelé kigyorsításnál dadogott az autó, alapjáraton pedig visszatapsolt a kipufogó. Azt gyanítottam, hogy gyertya baja van és lecseréltem (a tavaly télen itt a fórumon ajánlott) gyári GM gyertyákat egy barátom tanácsára Denso-ra. Beindítom az autót, és semmi változás. Mivel az ukrán határ közelébe élek ukrán benzinnel járok. (amit egy ukrán olyan emberke hoz nekem aki már 10 éve át jár ide magyarba) Miután ugye nem javult az új gyertyákkal az astra, ezért be mentem a városba és tankoltam bele V-Powert 50km után úgy ment a gép mint az óra. (igaz még ma nem indítottam be a -10 fok után) Szóval az a kérdésem, hogy mit javasoltok csináljak egy injektortisztítást valami adalékkal, mert évek óta külföldi üzemanyagot kap az autó és eddig semmi baja nem volt!? Vagy valami ötlet?

Az injektor tisztító mindig hatásos (nekem), mert utána fickósabb lesz a gép.

Ezen kívül, lehet, hogy víz is került a benzinedbe, akkor pedig egy 1/2 liter spiritusz, esetleg E85 segíthet.

Link to comment
Megosztás:

Tud valaki ötletet adni hogyan növelhetném az ékszij tapadását tartosan feszités nélkül?

Alsó takaróburkolat a nyúlvány és a dobbetét közé, kevésbé szétkopott ékszíjtárcsa segíthet elég sokat :lol: vagy száraz szappant nyomsz a tárcsának forgás közben. (ezutóbbi hülyeségnek tűnik, de nekem már 2x bejött :) ) De miért nem akarod megfeszíteni inkább? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Alsó takaróburkolat a nyúlvány és a dobbetét közé, kevésbé szétkopott ékszíjtárcsa segíthet elég sokat :lol: vagy száraz szappant nyomsz a tárcsának forgás közben. (ezutóbbi hülyeségnek tűnik, de nekem már 2x bejött :) ) De miért nem akarod megfeszíteni inkább? :lol:

Van rá valami spray is, nem?

Link to comment
Megosztás:

Alsó takaróburkolat a nyúlvány és a dobbetét közé, kevésbé szétkopott ékszíjtárcsa segíthet elég sokat :lol: vagy száraz szappant nyomsz a tárcsának forgás közben. (ezutóbbi hülyeségnek tűnik, de nekem már 2x bejött :) ) De miért nem akarod megfeszíteni inkább? :lol:

Beteg a szervószivatyum , most vettem észre.

Két hete megfeszitettem a generátort , elég erösen hogy ne nyiki-nyiki és elkezdett szivárogni az olaj.

Link to comment
Megosztás:

Lehetséges, hogy attól kezdett el szivárogni. A nyekereg a szíj, akkor vagy azt kell cserélni vagy szíjtárcsát.

Kipucultam a szijat drotkefével elég sok apró kő és fémszilánkot gyüjtött . utána szortam rá valami grafitos port amit a szomszéd adott , aki szlovák és nem igazán értem a szövegét.

Utána megszortam valami hintőporal és az totáll megfogta és teljessen fellazithattam a szijat.

Link to comment
Megosztás:

Kipucultam a szijat drotkefével elég sok apró kő és fémszilánkot gyüjtött . utána szortam rá valami grafitos port amit a szomszéd adott , aki szlovák és nem igazán értem a szövegét.

Utána megszortam valami hintőporal és az totáll megfogta és teljessen fellazithattam a szijat.

Ajjajjajjjajaj... :lol: Drótkefe, kő, fémforgács, idegen szomszéd, grafit, meg hintőpor... :) :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra F 1997-es X14XE motorral.

Hiba a következő! A gázpedál elengedése után két-három másodpercig tartja a motor az előző fordulatszámot.

A rendszer olajozottan működik mechanikus szorulás nem tapasztalható. Mi lehet a hiba?

Segítséget köszönöm!

Üdv.:Fatyo

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra F 1997-es X14XE motorral.

Hiba a következő! A gázpedál elengedése után két-három másodpercig tartja a motor az előző fordulatszámot.

A rendszer olajozottan működik mechanikus szorulás nem tapasztalható. Mi lehet a hiba?

Segítséget köszönöm!

Üdv.:Fatyo

Alapjárat szabályzó motor rakoncátlankodik! Elsőként alapos pucolás, ha nem segít, akkor csere :lol: Klikk ide Ez már nagyon piszkos.....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.