Breki Elküldve December14, 2010 Elküldve December14, 2010 Amúgy meg azért hozzánk, F Astrásokhoz jön mindenki, mert ez egy jó és segítőkész közösség. Nagyjából..... ......és mindenhez értenek :lol: :lol:
Jürgen Elküldve December14, 2010 Elküldve December14, 2010 ......és mindenhez értenek :) :lol: Vagy semmihez. De nincs köztes állapot. :lol:
Dáwid Elküldve December14, 2010 Elküldve December14, 2010 Az X20DTL akár B Vectra is lehet... :lol: Amúgy meg azért hozzánk, F Astrásokhoz jön mindenki, mert ez egy jó és segítőkész közösség. Nagyjából. :lol: Beszólás 5ezer. Fizetni nálam, átvenni Zolinál lehet :D :)
Jürgen Elküldve December14, 2010 Elküldve December14, 2010 Beszólás 5ezer. Fizetni nálam, átvenni Zolinál lehet :) :lol: Mármint annyiért tudok beszólást vásárolni? :lol: Sajnos 500-am sincs perpill, pedig vennék...
epk947 Elküldve December15, 2010 Elküldve December15, 2010 Nekem ebbe a hidegbe motort kell összerakni... :lol: De Te értesz hozzá! :lol:
Hjoe Elküldve December15, 2010 Elküldve December15, 2010 De Te értesz hozzá! :lol: Hát pont ez az hogy nem.... Ha értenék nem lennék itt. :lol:
epk947 Elküldve December15, 2010 Elküldve December15, 2010 Hát pont ez az hogy nem.... Ha értenék nem lennék itt. :lol: Há mééér? Hol vagysz? :lol:
Rajmund Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Sziasztok! Pár napja olyan probléma lépett fel, hogy 3. sebességi fokozattól felfelé kigyorsításnál dadogott az autó, alapjáraton pedig visszatapsolt a kipufogó. Azt gyanítottam, hogy gyertya baja van és lecseréltem (a tavaly télen itt a fórumon ajánlott) gyári GM gyertyákat egy barátom tanácsára Denso-ra. Beindítom az autót, és semmi változás. Mivel az ukrán határ közelébe élek ukrán benzinnel járok. (amit egy ukrán olyan emberke hoz nekem aki már 10 éve át jár ide magyarba) Miután ugye nem javult az új gyertyákkal az astra, ezért be mentem a városba és tankoltam bele V-Powert 50km után úgy ment a gép mint az óra. (igaz még ma nem indítottam be a -10 fok után) Szóval az a kérdésem, hogy mit javasoltok csináljak egy injektortisztítást valami adalékkal, mert évek óta külföldi üzemanyagot kap az autó és eddig semmi baja nem volt!? Vagy valami ötlet?
pebe Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Sziasztok! Pár napja olyan probléma lépett fel, hogy 3. sebességi fokozattól felfelé kigyorsításnál dadogott az autó, alapjáraton pedig visszatapsolt a kipufogó. Azt gyanítottam, hogy gyertya baja van és lecseréltem (a tavaly télen itt a fórumon ajánlott) gyári GM gyertyákat egy barátom tanácsára Denso-ra. Beindítom az autót, és semmi változás. Mivel az ukrán határ közelébe élek ukrán benzinnel járok. (amit egy ukrán olyan emberke hoz nekem aki már 10 éve át jár ide magyarba) Miután ugye nem javult az új gyertyákkal az astra, ezért be mentem a városba és tankoltam bele V-Powert 50km után úgy ment a gép mint az óra. (igaz még ma nem indítottam be a -10 fok után) Szóval az a kérdésem, hogy mit javasoltok csináljak egy injektortisztítást valami adalékkal, mert évek óta külföldi üzemanyagot kap az autó és eddig semmi baja nem volt!? Vagy valami ötlet? Spurit neki!!!
epk947 Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Sziasztok! Pár napja olyan probléma lépett fel, hogy 3. sebességi fokozattól felfelé kigyorsításnál dadogott az autó, alapjáraton pedig visszatapsolt a kipufogó. Azt gyanítottam, hogy gyertya baja van és lecseréltem (a tavaly télen itt a fórumon ajánlott) gyári GM gyertyákat egy barátom tanácsára Denso-ra. Beindítom az autót, és semmi változás. Mivel az ukrán határ közelébe élek ukrán benzinnel járok. (amit egy ukrán olyan emberke hoz nekem aki már 10 éve át jár ide magyarba) Miután ugye nem javult az új gyertyákkal az astra, ezért be mentem a városba és tankoltam bele V-Powert 50km után úgy ment a gép mint az óra. (igaz még ma nem indítottam be a -10 fok után) Szóval az a kérdésem, hogy mit javasoltok csináljak egy injektortisztítást valami adalékkal, mert évek óta külföldi üzemanyagot kap az autó és eddig semmi baja nem volt!? Vagy valami ötlet? Az injektor tisztító mindig hatásos (nekem), mert utána fickósabb lesz a gép. Ezen kívül, lehet, hogy víz is került a benzinedbe, akkor pedig egy 1/2 liter spiritusz, esetleg E85 segíthet.
kknl Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Tud valaki ötletet adni hogyan növelhetném az ékszij tapadását tartosan feszités nélkül?
Dáwid Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Tud valaki ötletet adni hogyan növelhetném az ékszij tapadását tartosan feszités nélkül? Alsó takaróburkolat a nyúlvány és a dobbetét közé, kevésbé szétkopott ékszíjtárcsa segíthet elég sokat :lol: vagy száraz szappant nyomsz a tárcsának forgás közben. (ezutóbbi hülyeségnek tűnik, de nekem már 2x bejött :) ) De miért nem akarod megfeszíteni inkább? :lol:
pebe Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Alsó takaróburkolat a nyúlvány és a dobbetét közé, kevésbé szétkopott ékszíjtárcsa segíthet elég sokat :lol: vagy száraz szappant nyomsz a tárcsának forgás közben. (ezutóbbi hülyeségnek tűnik, de nekem már 2x bejött :) ) De miért nem akarod megfeszíteni inkább? :lol: Van rá valami spray is, nem?
Dáwid Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Van rá valami spray is, nem? Inkább nincs :lol: Jobb annak a szíjnak ha nincs :lol:
Tiv. Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Van rá valami spray is, nem? Aha. Szilikon. És már nem is nyikorog. :lol: :lol:
pebe Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Inkább nincs :lol: Jobb annak a szíjnak ha nincs :lol: Elfogadom a válaszod. Nem használtam még, sőt nem is láttam, csak mintha hallottam volna róla. De ha szar, akkor szar :)
kknl Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Alsó takaróburkolat a nyúlvány és a dobbetét közé, kevésbé szétkopott ékszíjtárcsa segíthet elég sokat :lol: vagy száraz szappant nyomsz a tárcsának forgás közben. (ezutóbbi hülyeségnek tűnik, de nekem már 2x bejött :) ) De miért nem akarod megfeszíteni inkább? :lol: Beteg a szervószivatyum , most vettem észre. Két hete megfeszitettem a generátort , elég erösen hogy ne nyiki-nyiki és elkezdett szivárogni az olaj.
daykiller Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Beteg a szervószivatyum , most vettem észre. Két hete megfeszitettem a generátort , elég erösen hogy ne nyiki-nyiki és elkezdett szivárogni az olaj. Lehetséges, hogy attól kezdett el szivárogni. A nyekereg a szíj, akkor vagy azt kell cserélni vagy szíjtárcsát.
kknl Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Lehetséges, hogy attól kezdett el szivárogni. A nyekereg a szíj, akkor vagy azt kell cserélni vagy szíjtárcsát. Kipucultam a szijat drotkefével elég sok apró kő és fémszilánkot gyüjtött . utána szortam rá valami grafitos port amit a szomszéd adott , aki szlovák és nem igazán értem a szövegét. Utána megszortam valami hintőporal és az totáll megfogta és teljessen fellazithattam a szijat.
ptomi82 Elküldve December17, 2010 Elküldve December17, 2010 Kipucultam a szijat drotkefével elég sok apró kő és fémszilánkot gyüjtött . utána szortam rá valami grafitos port amit a szomszéd adott , aki szlovák és nem igazán értem a szövegét. Utána megszortam valami hintőporal és az totáll megfogta és teljessen fellazithattam a szijat. Ajjajjajjjajaj... :lol: Drótkefe, kő, fémforgács, idegen szomszéd, grafit, meg hintőpor... :) :D :lol:
Bosco87 Elküldve December17, 2010 Elküldve December17, 2010 Sziasztok, Olyan dologban szeretnék segítséget kérni, hogy C16NZ astrában, hol találom az alapjárati vezérlőszelepet? Köszönöm: Tibi
Stefan Elküldve December17, 2010 Elküldve December17, 2010 Sziasztok, Olyan dologban szeretnék segítséget kérni, hogy C16NZ astrában, hol találom az alapjárati vezérlőszelepet? Köszönöm: Tibi A folytószelepházon van szemből. 2 torx csavar tartja.
fatyo Elküldve December18, 2010 Elküldve December18, 2010 Sziasztok! Astra F 1997-es X14XE motorral. Hiba a következő! A gázpedál elengedése után két-három másodpercig tartja a motor az előző fordulatszámot. A rendszer olajozottan működik mechanikus szorulás nem tapasztalható. Mi lehet a hiba? Segítséget köszönöm! Üdv.:Fatyo
Alex0403 Elküldve December18, 2010 Elküldve December18, 2010 Sziasztok! Astra F 1997-es X14XE motorral. Hiba a következő! A gázpedál elengedése után két-három másodpercig tartja a motor az előző fordulatszámot. A rendszer olajozottan működik mechanikus szorulás nem tapasztalható. Mi lehet a hiba? Segítséget köszönöm! Üdv.:Fatyo Alapjárat szabályzó motor rakoncátlankodik! Elsőként alapos pucolás, ha nem segít, akkor csere :lol: Klikk ide Ez már nagyon piszkos.....
fatyo Elküldve December19, 2010 Elküldve December19, 2010 Alapjárat szabályzó motor rakoncátlankodik! Elsőként alapos pucolás, ha nem segít, akkor csere :lol: Klikk ide Ez már nagyon piszkos..... Nagyon köszönöm! Megpuceválom. Üdv.:Fatyo
Recommended Posts