Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

3 napja kb mindig mikor megyek az autóval és bekapcsolom pl a fűtésventilátort, meg mondjuk a hátsóablakfűtést, vagy rádiót akkor elkezd világítani halványan a kis aksi szimbólum a műszerfalon és, ha még rákapcsolok valamit akkor még erősebben világít. Ez mitől lehetséges? Nem tölt rendesen a generátor? Az aksi az 2 hónapos.

Link to comment
Megosztás:

3 napja kb mindig mikor megyek az autóval és bekapcsolom pl a fűtésventilátort, meg mondjuk a hátsóablakfűtést, vagy rádiót akkor elkezd világítani halványan a kis aksi szimbólum a műszerfalon és, ha még rákapcsolok valamit akkor még erősebben világít. Ez mitől lehetséges? Nem tölt rendesen a generátor? Az aksi az 2 hónapos.

Nézd meg a generátor és az akku közötti testkábelek csatlakozásait pölö. Meg az akku előtti nagy testcsavart.

Link to comment
Megosztás:

3 napja kb mindig mikor megyek az autóval és bekapcsolom pl a fűtésventilátort, meg mondjuk a hátsóablakfűtést, vagy rádiót akkor elkezd világítani halványan a kis aksi szimbólum a műszerfalon és, ha még rákapcsolok valamit akkor még erősebben világít. Ez mitől lehetséges? Nem tölt rendesen a generátor? Az aksi az 2 hónapos.

Mérj az akksin feszt multiméterrel alapjáraton és fordulaton is.

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg a generátor és az akku közötti testkábelek csatlakozásait pölö. Meg az akku előtti nagy testcsavart.

Tehát nézzem meg és takarítsam meg őket. Jah és lenne még egy kérdésem. Nyáron vettem az autóra egy új ékszíjat, mert elszakadt, és a legkisebbet kaptam ami van astrára, de az is úgy jó csak, ha teljesen kivan feszítve a generátor. De viszont a szíj nem esik be a tárcsa mélyedésébe, még pár mm-ert ki is lóg szóval nem hiszem, hogy ellehet kopva a tárcsa. Lehet, hogy rossz szíjat adtak mégis és nem is az a legkisebb?

Link to comment
Megosztás:

Tehát nézzem meg és takarítsam meg őket. Jah és lenne még egy kérdésem. Nyáron vettem az autóra egy új ékszíjat, mert elszakadt, és a legkisebbet kaptam ami van astrára, de az is úgy jó csak, ha teljesen kivan feszítve a generátor. De viszont a szíj nem esik be a tárcsa mélyedésébe, még pár mm-ert ki is lóg szóval nem hiszem, hogy ellehet kopva a tárcsa. Lehet, hogy rossz szíjat adtak mégis és nem is az a legkisebb?

Mi a pontos motortkódod?

Klima/szervó van?

Link to comment
Megosztás:

Tehát nézzem meg és takarítsam meg őket. Jah és lenne még egy kérdésem. Nyáron vettem az autóra egy új ékszíjat, mert elszakadt, és a legkisebbet kaptam ami van astrára, de az is úgy jó csak, ha teljesen kivan feszítve a generátor. De viszont a szíj nem esik be a tárcsa mélyedésébe, még pár mm-ert ki is lóg szóval nem hiszem, hogy ellehet kopva a tárcsa. Lehet, hogy rossz szíjat adtak mégis és nem is az a legkisebb?

Nem írtad, milyen motorú a kocsid, de ha 1.4-es, akkor 913-as és 925-ös szíjjal szerelték (szervó nélkül).

Link to comment
Megosztás:

Nagy esélyed van egy lambdaszonda hibára.

Ha ilyen hiba előfordul még egyszer, akkor a lehető leghamarabb vidd el egy szerelőhöz ahol van hibakód kiolvasó műszer (TECH...)!

A tárolt hiba egyes kocsiknál 10, másoknál 20 indítás után törlődik. Azután már nem tudja senki, hogy mi volt a hiba.

Bakker az király, mert sose tudtam azonnal szervizbe vinni így valószínű hogy azért nem láttak semmit, köszönet és akkor megyek csapatok egyet a pályán :)aztán go a szerviz de csak holnap.

Link to comment
Megosztás:

Bakker az király, mert sose tudtam azonnal szervizbe vinni így valószínű hogy azért nem láttak semmit, köszönet és akkor megyek csapatok egyet a pályán :)aztán go a szerviz de csak holnap.

Véleményem szerint a lambdaszonda nem okoz ilyen tüneteket, mint amit leírtál. Okosabbak lennénk, ha Te villogtatnád ki a hibakódot, nem pedig a szervizre bíznád, mert ha világít a sárga lámpa, akkor tuti, hogy van eltárolt hibakód, ezért nem hiszem el, hogy a szervizesek nem látnak semmit. Lehúzás az egész. Én a helyedben megpróbálnám saját magam kivillogtatni a hibát, nem bíznék ezekben az átb?szógépekben. A kivillogtatás menete angolul: Visit My Website Van magyar is, de sajnos az nem teljes. Egyébként én EGR-szelephibára tippelek.

Link to comment
Megosztás:

Véleményem szerint a lambdaszonda nem okoz ilyen tüneteket, mint amit leírtál. Okosabbak lennénk, ha Te villogtatnád ki a hibakódot, nem pedig a szervizre bíznád, mert ha világít a sárga lámpa, akkor tuti, hogy van eltárolt hibakód, ezért nem hiszem el, hogy a szervizesek nem látnak semmit. Lehúzás az egész. Én a helyedben megpróbálnám saját magam kivillogtatni a hibát, nem bíznék ezekben az átb?szógépekben. A kivillogtatás menete angolul: Visit My Website Van magyar is, de sajnos az nem teljes. Egyébként én EGR-szelephibára tippelek.

Ha valaki ebben a hidegben nekilát villogtatni úgy, hogy eddig nem is hallott róla, annak megemelem a kalapom!

Azon felül pedig pontosan ilyen hibával vonultam már kétszer eddigi astrás pályafutásom alatt a lambdaszonda boltba tömött pénztárcával..... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha valaki ebben a hidegben nekilát villogtatni úgy, hogy eddig nem is hallott róla, annak megemelem a kalapom!

Azon felül pedig pontosan ilyen hibával vonultam már kétszer eddigi astrás pályafutásom alatt a lambdaszonda boltba tömött pénztárcával..... :lol:

Nekem ebbe a hidegbe motort kell összerakni... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha valaki ebben a hidegben nekilát villogtatni úgy, hogy eddig nem is hallott róla, annak megemelem a kalapom!

Azon felül pedig pontosan ilyen hibával vonultam már kétszer eddigi astrás pályafutásom alatt a lambdaszonda boltba tömött pénztárcával..... :lol:

Szükség törvényt bont.

Nem értek hozzá, csak beugatok valamit, hogy legyen sok hozzászólásom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok már rég voltam az oldalon és ez persze azért van mert nem nagyon van probléma az astrámmal :lol: , de most még is van : ma csinált egy olyat hogy a motor teszter egyszer csak menet közben kigyulladt és elment az autóból az erő és a hangja is változott (x20dtl) ! ha valaki tudna segíteni hogy mi lehet előre is köszönöm!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok már rég voltam az oldalon és ez persze azért van mert nem nagyon van probléma az astrámmal :lol: , de most még is van : ma csinált egy olyat hogy a motor teszter egyszer csak menet közben kigyulladt és elment az autóból az erő és a hangja is változott (x20dtl) ! ha valaki tudna segíteni hogy mi lehet előre is köszönöm!!!

x20dtl?

az hogy?

nem csak g-be tették?

nekem is kell az f-be! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok már rég voltam az oldalon és ez persze azért van mert nem nagyon van probléma az astrámmal :lol: , de most még is van : ma csinált egy olyat hogy a motor teszter egyszer csak menet közben kigyulladt és elment az autóból az erő és a hangja is változott (x20dtl) ! ha valaki tudna segíteni hogy mi lehet előre is köszönöm!!!

1. Az az X20DTL az most hogy került bele az F Astrába? Eltévedtél, vagy illegális motorcseréről van szó? :lol:

2. Azért ment el az autóból az erő, mert vészprogramra kapcsolt valamilyen hibakód miatt, amit az ECU észlelt... az X20DTL sajnos tudtommal nem kivillogtatható otthon, úgyhogy kéne hozzá egy ember, akinek van műszere, hogy meg tudja állapítani a hibakódot, és így kijavítható legyen könnyen és gyorsan a hiba.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.