zotya975 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Sziasztok Az lenne a kérdésem,hogy ismerősömnek van egy Astrája,1.6-os,75 lovas... Gázadásra durrog,puffog... Ez mi lehet? Mi okozhatja? Köszi Vezérlésre rá kellene nézni, hogy jelen van-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Vezérlésre rá kellene nézni, hogy jelen van-e. Vezérlés nélkül hogy menne a motor ? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Vezérlés nélkül hogy menne a motor ? :lol: :) Jelen van, csak úgy érzi magát mintha nem lenne jelen! :lol: Elszállt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Vezérlés nélkül hogy menne a motor ? :lol: :lol: HA-HA-Ha! :D Akkor úgy kérdezem, nem ugrott-e? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 3 napja kb mindig mikor megyek az autóval és bekapcsolom pl a fűtésventilátort, meg mondjuk a hátsóablakfűtést, vagy rádiót akkor elkezd világítani halványan a kis aksi szimbólum a műszerfalon és, ha még rákapcsolok valamit akkor még erősebben világít. Ez mitől lehetséges? Nem tölt rendesen a generátor? Az aksi az 2 hónapos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 3 napja kb mindig mikor megyek az autóval és bekapcsolom pl a fűtésventilátort, meg mondjuk a hátsóablakfűtést, vagy rádiót akkor elkezd világítani halványan a kis aksi szimbólum a műszerfalon és, ha még rákapcsolok valamit akkor még erősebben világít. Ez mitől lehetséges? Nem tölt rendesen a generátor? Az aksi az 2 hónapos. Nézd meg a generátor és az akku közötti testkábelek csatlakozásait pölö. Meg az akku előtti nagy testcsavart. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 HA-HA-Ha! :) Akkor úgy kérdezem, nem ugrott-e? :lol: Gyújtáshiba meg sem fordul a fejedben...rögtön a fejét vágjuk le a betegnek, ha a lába fáj! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 3 napja kb mindig mikor megyek az autóval és bekapcsolom pl a fűtésventilátort, meg mondjuk a hátsóablakfűtést, vagy rádiót akkor elkezd világítani halványan a kis aksi szimbólum a műszerfalon és, ha még rákapcsolok valamit akkor még erősebben világít. Ez mitől lehetséges? Nem tölt rendesen a generátor? Az aksi az 2 hónapos. Mérj az akksin feszt multiméterrel alapjáraton és fordulaton is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Nézd meg a generátor és az akku közötti testkábelek csatlakozásait pölö. Meg az akku előtti nagy testcsavart. Tehát nézzem meg és takarítsam meg őket. Jah és lenne még egy kérdésem. Nyáron vettem az autóra egy új ékszíjat, mert elszakadt, és a legkisebbet kaptam ami van astrára, de az is úgy jó csak, ha teljesen kivan feszítve a generátor. De viszont a szíj nem esik be a tárcsa mélyedésébe, még pár mm-ert ki is lóg szóval nem hiszem, hogy ellehet kopva a tárcsa. Lehet, hogy rossz szíjat adtak mégis és nem is az a legkisebb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Tehát nézzem meg és takarítsam meg őket. Jah és lenne még egy kérdésem. Nyáron vettem az autóra egy új ékszíjat, mert elszakadt, és a legkisebbet kaptam ami van astrára, de az is úgy jó csak, ha teljesen kivan feszítve a generátor. De viszont a szíj nem esik be a tárcsa mélyedésébe, még pár mm-ert ki is lóg szóval nem hiszem, hogy ellehet kopva a tárcsa. Lehet, hogy rossz szíjat adtak mégis és nem is az a legkisebb? Mi a pontos motortkódod? Klima/szervó van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Tehát nézzem meg és takarítsam meg őket. Jah és lenne még egy kérdésem. Nyáron vettem az autóra egy új ékszíjat, mert elszakadt, és a legkisebbet kaptam ami van astrára, de az is úgy jó csak, ha teljesen kivan feszítve a generátor. De viszont a szíj nem esik be a tárcsa mélyedésébe, még pár mm-ert ki is lóg szóval nem hiszem, hogy ellehet kopva a tárcsa. Lehet, hogy rossz szíjat adtak mégis és nem is az a legkisebb? Nem írtad, milyen motorú a kocsid, de ha 1.4-es, akkor 913-as és 925-ös szíjjal szerelték (szervó nélkül). Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Mi a pontos motortkódod? Klima/szervó van? c16nz és nincs szervó és klíma sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 c16nz és nincs szervó és klíma sem. Ahhoz 913-as hosszúságú való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Ahhoz 913-as hosszúságú való. Ez általában rá van írva ugye? Mert én nem is néztem azóta sem, hogy mekkora lehet csak rátettem, de azért most már érdekel, hogy mitől van ez.Holnap megvizsgálom milyen szám van rajta:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Ez általában rá van írva ugye? Mert én nem is néztem azóta sem, hogy mekkora lehet csak rátettem, de azért most már érdekel, hogy mitől van ez.Holnap megvizsgálom milyen szám van rajta:D Igen, ráírják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
madangel Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Nagy esélyed van egy lambdaszonda hibára. Ha ilyen hiba előfordul még egyszer, akkor a lehető leghamarabb vidd el egy szerelőhöz ahol van hibakód kiolvasó műszer (TECH...)! A tárolt hiba egyes kocsiknál 10, másoknál 20 indítás után törlődik. Azután már nem tudja senki, hogy mi volt a hiba. Bakker az király, mert sose tudtam azonnal szervizbe vinni így valószínű hogy azért nem láttak semmit, köszönet és akkor megyek csapatok egyet a pályán :)aztán go a szerviz de csak holnap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Bakker az király, mert sose tudtam azonnal szervizbe vinni így valószínű hogy azért nem láttak semmit, köszönet és akkor megyek csapatok egyet a pályán :)aztán go a szerviz de csak holnap. Véleményem szerint a lambdaszonda nem okoz ilyen tüneteket, mint amit leírtál. Okosabbak lennénk, ha Te villogtatnád ki a hibakódot, nem pedig a szervizre bíznád, mert ha világít a sárga lámpa, akkor tuti, hogy van eltárolt hibakód, ezért nem hiszem el, hogy a szervizesek nem látnak semmit. Lehúzás az egész. Én a helyedben megpróbálnám saját magam kivillogtatni a hibát, nem bíznék ezekben az átb?szógépekben. A kivillogtatás menete angolul: Visit My Website Van magyar is, de sajnos az nem teljes. Egyébként én EGR-szelephibára tippelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Véleményem szerint a lambdaszonda nem okoz ilyen tüneteket, mint amit leírtál. Okosabbak lennénk, ha Te villogtatnád ki a hibakódot, nem pedig a szervizre bíznád, mert ha világít a sárga lámpa, akkor tuti, hogy van eltárolt hibakód, ezért nem hiszem el, hogy a szervizesek nem látnak semmit. Lehúzás az egész. Én a helyedben megpróbálnám saját magam kivillogtatni a hibát, nem bíznék ezekben az átb?szógépekben. A kivillogtatás menete angolul: Visit My Website Van magyar is, de sajnos az nem teljes. Egyébként én EGR-szelephibára tippelek. Ha valaki ebben a hidegben nekilát villogtatni úgy, hogy eddig nem is hallott róla, annak megemelem a kalapom! Azon felül pedig pontosan ilyen hibával vonultam már kétszer eddigi astrás pályafutásom alatt a lambdaszonda boltba tömött pénztárcával..... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Ha valaki ebben a hidegben nekilát villogtatni úgy, hogy eddig nem is hallott róla, annak megemelem a kalapom! Azon felül pedig pontosan ilyen hibával vonultam már kétszer eddigi astrás pályafutásom alatt a lambdaszonda boltba tömött pénztárcával..... :lol: Nekem ebbe a hidegbe motort kell összerakni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Ha valaki ebben a hidegben nekilát villogtatni úgy, hogy eddig nem is hallott róla, annak megemelem a kalapom! Azon felül pedig pontosan ilyen hibával vonultam már kétszer eddigi astrás pályafutásom alatt a lambdaszonda boltba tömött pénztárcával..... :lol: Szükség törvényt bont. Nem értek hozzá, csak beugatok valamit, hogy legyen sok hozzászólásom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
led Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Sziasztok már rég voltam az oldalon és ez persze azért van mert nem nagyon van probléma az astrámmal :lol: , de most még is van : ma csinált egy olyat hogy a motor teszter egyszer csak menet közben kigyulladt és elment az autóból az erő és a hangja is változott (x20dtl) ! ha valaki tudna segíteni hogy mi lehet előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Sziasztok már rég voltam az oldalon és ez persze azért van mert nem nagyon van probléma az astrámmal :lol: , de most még is van : ma csinált egy olyat hogy a motor teszter egyszer csak menet közben kigyulladt és elment az autóból az erő és a hangja is változott (x20dtl) ! ha valaki tudna segíteni hogy mi lehet előre is köszönöm!!! x20dtl? az hogy? nem csak g-be tették? nekem is kell az f-be! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Sziasztok már rég voltam az oldalon és ez persze azért van mert nem nagyon van probléma az astrámmal :lol: , de most még is van : ma csinált egy olyat hogy a motor teszter egyszer csak menet közben kigyulladt és elment az autóból az erő és a hangja is változott (x20dtl) ! ha valaki tudna segíteni hogy mi lehet előre is köszönöm!!! 1. Az az X20DTL az most hogy került bele az F Astrába? Eltévedtél, vagy illegális motorcseréről van szó? :lol: 2. Azért ment el az autóból az erő, mert vészprogramra kapcsolt valamilyen hibakód miatt, amit az ECU észlelt... az X20DTL sajnos tudtommal nem kivillogtatható otthon, úgyhogy kéne hozzá egy ember, akinek van műszere, hogy meg tudja állapítani a hibakódot, és így kijavítható legyen könnyen és gyorsan a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 x20dtl? az hogy? nem csak g-be tették? nekem is kell az f-be! :lol: Mintha Corsások, meg Vectrások nem járnának ide :) Miért pont G-sek ne jönnének? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Mintha Corsások, meg Vectrások nem járnának ide :D Miért pont G-sek ne jönnének? :lol: Az X20DTL akár B Vectra is lehet... :lol: Amúgy meg azért hozzánk, F Astrásokhoz jön mindenki, mert ez egy jó és segítőkész közösség. Nagyjából. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts