balazs5362 Elküldve December8, 2010 Megoszt Elküldve December8, 2010 Az a kisebbik baj, hogy párásodik a szélvédő de ha bejut az eső / víz a fűtésboxba , onnan a szönyegre aztán leszivárog a kárpit alatti szivacsra szépen elrohad a taposó. Vedd le a küszöbburkolatot , 3 csavar lent 1 térdmagasságban , nyúlj a kárpit alá , ha vizes a szivacs, akkor ki kel szilózni a szélvédő aljánál a gumicsík illesztését, a szivacsot meg jólenne kivenni kiszárítani. Ha kicsavarozom a küszöböt akkor könnyen kitudom szedni a szivacsot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Ha kicsavarozom a küszöböt akkor könnyen kitudom szedni a szivacsot? Nem, ahhoz ki kell venni a kardánboxot is, meg az üléseket is. Én elvágtam a szivacsot középen, mert átment a fűtőbox alatt. Viszont ha tényleg vizes, ezt mindenképpen el kellene játszani. Az ülések kiszedésekor ki kell " ékelni" az övfeszítő patront a mikéntje rá van rajzolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 sziasztok új szokása lett az Astrámnak amit nem nagyon szeretek. Leáll. Menetközben semmi gond, maximum akkor ha erőset fékezek mert néha akkor is leáll. Indítás után valamikor azonnal leáll valamikor meg 100 km-tert eltudok menni hiba nélkül. A piroslámpánál mikor kirakom N-be a motor felpörög kb 1500-ig majd leáll, ma pedig indítás után a fordulat ingadozni kezdett majdnem leáll azután mégse, aztán mégis. Nem igazán jó mert néha else tudok indulni vele normálisan mert nem lehet hogy nyomom egy kicsit a gázt és úgy sebességbe mert kinyírom az autómataváltót. Megnéztem a alapjárati motort levettem a csatlakozót ( 1 van rajta? ) holnap veszek kontaktsprayt és befújom vele. Más ötletem nincs, hibakódot a rossz alapjárati motor hagy maga után? más dolog szóba jöhet még? gyertyák és üzemanyagszűrő cserélve lett a motor: x18xel hallottam már pár helyen hogy esetleg falsot szívhat. azt hol tudom megnézni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Nem, ahhoz ki kell venni a kardánboxot is, meg az üléseket is. Én elvágtam a szivacsot középen, mert átment a fűtőbox alatt. Viszont ha tényleg vizes, ezt mindenképpen el kellene játszani. Az ülések kiszedésekor ki kell " ékelni" az övfeszítő patront a mikéntje rá van rajzolva. Na megnéztem és csurom víz az a szivacs úgy hogy kivágtam én is a szivacsot és most szárítom. Megnéztem mitől vizesedhetett be és a padlólemez egy helyen kivan rohadva :lol: úgyhogy meg kell majd hegeszteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Free Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Hali! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy az x18xe-re egész véletlen nem passzol valamelyik más motorkódú hengerenkénti leömlője? :lol: Előre is kösszz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Hali! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy az x18xe-re egész véletlen nem passzol valamelyik más motorkódú hengerenkénti leömlője? :lol: Előre is kösszz! EPC szerint az X20XEV kipufogó leömlője egyezik a C18SEL, C/X18XE(L) motorokéval. Eredetileg van külön egy leömlő típus, ami csak a C18SEL, C/X18XE(L) motorokhoz használtak, semmi máshoz, de ahogy látom, később az X20XEV leömlőjét használták erre is, illetve helyettesítésre írja már az X20XEV leömlőt, mivel az eredeti már nem kapható, ami csak az 1.8 16V-khez való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Na megnéztem és csurom víz az a szivacs úgy hogy kivágtam én is a szivacsot és most szárítom. Megnéztem mitől vizesedhetett be és a padlólemez egy helyen kivan rohadva :lol: úgyhogy meg kell majd hegeszteni. Én ugyanígy jártam: De valószínűbb, hogy először volt vizes a szivacs , ami fellülről kapott vizet, és utánna/ettől rohadt ki a padlólemez, és nem a átrohadt padlólemezen keresztül ázott fel a szivacs. Nekem pölö az alvázvédő tök ép volt, és a lemez meg már csak rozsda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Free Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 EPC szerint az X20XEV kipufogó leömlője egyezik a C18SEL, C/X18XE(L) motorokéval. Eredetileg van külön egy leömlő típus, ami csak a C18SEL, C/X18XE(L) motorokhoz használtak, semmi máshoz, de ahogy látom, később az X20XEV leömlőjét használták erre is, illetve helyettesítésre írja már az X20XEV leömlőt, mivel az eredeti már nem kapható, ami csak az 1.8 16V-khez való. Köszönöm :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Én ugyanígy jártam: http://pics.coldline.hu/pics/134914-20101209-ojzxGD.jpg De valószínűbb, hogy először volt vizes a szivacs , ami fellülről kapott vizet, és utánna/ettől rohadt ki a padlólemez, és nem a átrohadt padlólemezen keresztül ázott fel a szivacs. Nekem pölö az alvázvédő tök ép volt, és a lemez meg már csak rozsda. Elborzadtam a látványtól! Aztán eszembe jutott, hogy én milyen kocsit vettem 2005-ben: És ez nem az egyetlen hiba volt a kocsin! Volt még b.h. sárvédőiv, rugótámasztó tányér, és horpadt b.e. sárvédő javítás is. A lakatosnak 110 000-et fizettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Elborzadtam a látványtól! Aztán eszembe jutott, hogy én milyen kocsit vettem 2005-ben: És ez nem az egyetlen hiba volt a kocsin! Volt még b.h. sárvédőiv, rugótámasztó tányér, és horpadt b.e. sárvédő javítás is. A lakatosnak 110 000-et fizettem. Nyugi, ez még nekem is hátravan. A rugótányér is, aztán mást egyenlőre nem találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Én ugyanígy jártam: De valószínűbb, hogy először volt vizes a szivacs , ami fellülről kapott vizet, és utánna/ettől rohadt ki a padlólemez, és nem a átrohadt padlólemezen keresztül ázott fel a szivacs. Nekem pölö az alvázvédő tök ép volt, és a lemez meg már csak rozsda. JAAAAJJJJ Zotya! Ne mutogasd már mindíg ezt a csúfságot, mert rögtön az enyém jut eszembe róla!!! És az enyém még mindíg ilyen. Múlt hónapban akartam megcsináltatni, de a yardok "elkobozták" a rászánt összeget :lol: :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 JAAAAJJJJ Zotya! Ne mutogasd már mindíg ezt a csúfságot, mert rögtön az enyém jut eszembe róla!!! És az enyém még mindíg ilyen. Múlt hónapban akartam megcsináltatni, de a yardok "elkobozták" a rászánt összeget :lol: :lol: :) Nem ezt szokta. :D Amit szokott, azon látszik a lába a lyukon keresztül, ez most másik kép :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Hali! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy az x18xe-re egész véletlen nem passzol valamelyik más motorkódú hengerenkénti leömlője? :lol: Előre is kösszz! Miért akard cserélni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Nem ezt szokta. :D Amit szokott, azon látszik a lába a lyukon keresztül, ez most másik kép :lol: Én már azon gondolkodtam, hogy az enyémet bérbe lehetne adni a közútkezelőknek, hogy fűtött kabinból festhessék az útburkolati jeleket :lol: :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 (edited) Én ugyanígy jártam: [ig]http://pics.coldline.hu/pics/134914-20101209-ojzxGD.jpg De valószínűbb, hogy először volt vizes a szivacs , ami fellülről kapott vizet, és utánna/ettől rohadt ki a padlólemez, és nem a átrohadt padlólemezen keresztül ázott fel a szivacs. Nekem pölö az alvázvédő tök ép volt, és a lemez meg már csak rozsda. Hát de én nem értem, hogy ha először lett vizes a szivacs és utána rohadt ki, akkor hogyan került be oda annyi víz? Módosítva December11, 2010 : uhuhu Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Hát de én nem értem, hogy ha először lett vizes a szivacs és utána rohadt ki, akkor hogyan került be oda annyi víz? Legtöbbször a szélvédő alján taláható gumicsíknál szivárog be a pollenszűrőre, onnan a fűtőboxba, majd a szivacsra kerül. Sokan nem is tudják, csak azt veszik észre, hogy kicsit jobban párásodik a szélvédő, hallottam már ezt opel betegségként emlegetni, aztán egyszercsak kilépnek a taposón. Némi szilóval, és negyedórás munkával megelőzhető az egész. Persze a szivacsot mindenképpen ki kell venni megszárítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Free Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Miért akard cserélni? :lol: Elméletileg fordulaton jobb +amúgy is hegesztett(kóóóókány) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Legtöbbször a szélvédő alján taláható gumicsíknál szivárog be a pollenszűrőre, onnan a fűtőboxba, majd a szivacsra kerül. Sokan nem is tudják, csak azt veszik észre, hogy kicsit jobban párásodik a szélvédő, hallottam már ezt opel betegségként emlegetni, aztán egyszercsak kilépnek a taposón. Némi szilóval, és negyedórás munkával megelőzhető az egész. Persze a szivacsot mindenképpen ki kell venni megszárítani. Na most már akkor értem az egésznek a menetét.....:(Holnap megnézem a szélvédőgumit, akkor lehet az lesz a ludas a dologban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve December11, 2010 Megoszt Elküldve December11, 2010 Na most már akkor értem az egésznek a menetét.....:(Holnap megnézem a szélvédőgumit, akkor lehet az lesz a ludas a dologban. Na megnéztem és le voltak csúszkálva azok a gumi csíkok a szélvédő előtti műanyagról. Fogtam aztán sziloplaszttal szépen helyükre raktam őket meg amikor visszatettem a műanyagot helyére, akkor kívülről is szépen beszilóztam végig. Remélem most már jó lesz és nem lesz ilyen probléma....:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanko Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Sziasztok Az lenne a kérdésem,hogy ismerősömnek van egy Astrája,1.6-os,75 lovas... Gázadásra durrog,puffog... Ez mi lehet? Mi okozhatja? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Sziasztok Az lenne a kérdésem,hogy ismerősömnek van egy Astrája,1.6-os,75 lovas... Gázadásra durrog,puffog... Ez mi lehet? Mi okozhatja? Köszi Raccsingkipufogó? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Raccsingkipufogó? :D Mikor gyerekek voltunk az egyik utálatos szomszédnak krumplival bedugtuk a Wartburg kipufogóját. 3 hétig volt szétszedve az autó, de az utolsó csavarig. Ennyi idő alatt szépen elfonnyadt a krumpli is a csőben, és miután összerakta kicsit durrogva-puffogva de elindult. Aztán gondolom az összeaszott krumpli kiesett a kipuffból, mert már szépen járt az autó. Szomszéd meg büszke volt, hogy saját kezűleg, hogy megjavította a gépet. :lol: :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
madangel Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Sziasztok, a segítségeteket kérném! Van egy olyan problémám hogy a 2000-es évjáratú 1,6 8V F-es Astrámal ha hosszabb távon közlekedek 100-Km/h feletti Sebességgel akkor elkezd világítani motorhiba lámpa, és ha félre állok, össze visszajár a motor. Voltam már vele több szerelőnél gépre kötötték, de nem látnak semmit és nem tudják, mi lehet a gond. Ha van valaki, akinek közületek volt már hasonló gondja, kérem, segítsen! Előre is köszönet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Milyen hibakódot dob ki a géped, azt jó volna tudni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Sziasztok, a segítségeteket kérném! Van egy olyan problémám hogy a 2000-es évjáratú 1,6 8V F-es Astrámal ha hosszabb távon közlekedek 100-Km/h feletti Sebességgel akkor elkezd világítani motorhiba lámpa, és ha félre állok, össze visszajár a motor. Voltam már vele több szerelőnél gépre kötötték, de nem látnak semmit és nem tudják, mi lehet a gond. Ha van valaki, akinek közületek volt már hasonló gondja, kérem, segítsen! Előre is köszönet! Nagy esélyed van egy lambdaszonda hibára. Ha ilyen hiba előfordul még egyszer, akkor a lehető leghamarabb vidd el egy szerelőhöz ahol van hibakód kiolvasó műszer (TECH...)! A tárolt hiba egyes kocsiknál 10, másoknál 20 indítás után törlődik. Azután már nem tudja senki, hogy mi volt a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts