daykiller Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Azt kérdezte volt-e már valakinek ilyen, hát én meg mondtam, hogy volt. :lol: Miért vagy ilyen morci? Miért nem lehetne jobban odafigyelni arra amit leírt és a felesleges válaszokat mellőzni? :excl: Nem. Magára a modulra gondoltam :( (sajnos többe került mint 4 gyertyakábel :lol: ) Ez még nem gyújtósoros, DIS modul 4 gyertyakábellel és pipával. :lol: Ugye nem a mocitérbe van az ECU-d ? Nem, mindegyik F Astrában belül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 háát ha a probléma megoldása nemlesz lecserélem egy gsi re nemszivesen válok meg az opeltol de már rengeteg pénz bennevan a motorba és fölöslegesen ha nincs megoldás lesz egy szép gsim :( Szerintem is csináld azt, amit már előttem is leírtak páran (NE, ne villogtas hibakódot :lol:). Vidd el szervizbe, ahol tudnak sűrítési végnyomást ("kompressziót") mérni. Az sok mindent elárul a motor állapotáról. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Ez még nem gyújtósoros, DIS modul 4 gyertyakábellel és pipával. :excl: Ahha... akkor megint okosabb lettem :lol: (tudtam én hogy nem szabad belefolyni a Zafira ügyeibe, mert abból csak a baj lesz :( ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Miért nem lehetne jobban odafigyelni arra amit leírt és a felesleges válaszokat mellőzni? :excl: Figyelek néha, de ezt írta:"amikor az opelba bementem totál hülyének néztek.lekezeltek hogy igen jojo persze " akkor talán nem abból indulok ki, hogy diagnosztikán volt. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Ahha... akkor megint okosabb lettem :lol: (tudtam én hogy nem szabad belefolyni a Zafira ügyeibe, mert abból csak a baj lesz :lol: ) De még a motorkód se passzol. Zafirában már Z16XE van, Astrákban viszont még X16XEL található. :excl: Figyelek néha, de ezt írta:"amikor az opelba bementem totál hülyének néztek.lekezeltek hogy igen jojo persze " akkor talán nem abból indulok ki, hogy diagnosztikán volt. :( Ebben mondjuk van valami, de ha látta volna a check engine-t virítani, említette volna, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 De még a motorkód se passzol. Zafirában már Z16XE van, Astrákban viszont még X16XEL található. :excl: :lol: A forgalmi szerint X16XEL lakik benne :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 :lol: A forgalmi szerint X16XEL lakik benne :( F Astra caravan 1.7DR (szívódé), 94-ből. (facelift előtti) --> Megnevezés: Ribi 336.000 km Zafira Z16XE 2001-ből --> Megnevezés: Zafi 148.000 km-t vall be, de úgyis hazudik. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 F Astra caravan 1.7DR (szívódé), 94-ből. (facelift előtti) --> Megnevezés: Ribi 336.000 km Zafira Z16XE 2001-ből --> Megnevezés: Zafi 148.000 km-t vall be, de úgyis hazudik. :excl: Heh' :lol: Akkor vagy én nem tudok aláírni, vagy a forgalmiban elírták. Szerintem sz.r a forgalmi :lol: :lol: (de a HSZ-ben jól írtam a motorkódot :( ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Heh' :( Akkor vagy én nem tudok aláírni, vagy a forgalmiban elírták. Szerintem sz.r a forgalmi :lol: :lol: (de a HSZ-ben jól írtam a motorkódot :excl: ) :lol: Tudom, akkor viszont én se tévedtem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Ebben mondjuk van valami, de ha látta volna a check engine-t virítani, említette volna, nem? Hát ebben is van valami. Bár pölö amikor lekapcsolt/behalt AC-vel próbáltam indítani akkor tárolt hibát, de nem vettem észre a motokontrolt, mert ugye amíg nem indul el a motor alapból világítt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 az autó motordiagnosztikán volt amikor elvittem opelba töbször is inditották természetesen jol indult reggel hideg motornál is amikor hazahoztam leálitottam majd ujbol be ismét 3 hegnger indult és dadogott a motor majd az alapjárat föl 5ezererre köszönöm a segitséget mindkinek jövöhéten beviszem ismét opelba... ha esetleg ott nem derül ne ki semmi addig járom a szervizeket amig kinem deritik a pontos okát a hibának Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 az autó motordiagnosztikán volt amikor elvittem opelba töbször is inditották természetesen jol indult reggel hideg motornál is amikor hazahoztam leálitottam majd ujbol be ismét 3 hegnger indult és dadogott a motor majd az alapjárat föl 5ezererre köszönöm a segitséget mindkinek jövöhéten beviszem ismét opelba... ha esetleg ott nem derül ne ki semmi addig járom a szervizeket amig kinem deritik a pontos okát a hibának Ha kiderítik az okát majd írd meg had tanuljunk belőle. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__...i-allas-utan-ra hasonlo a probléma, csak nekem már napi szinten csinálja Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 az autó motordiagnosztikán volt amikor elvittem opelba töbször is inditották természetesen jol indult reggel hideg motornál is amikor hazahoztam leálitottam majd ujbol be ismét 3 hegnger indult és dadogott a motor majd az alapjárat föl 5ezererre köszönöm a segitséget mindkinek jövöhéten beviszem ismét opelba... ha esetleg ott nem derül ne ki semmi addig járom a szervizeket amig kinem deritik a pontos okát a hibának Valami negatív sugárzás lehet ott nálad :excl: A motor mechanikai problémáján (sérült, koxos szelepek, kopás, gyűrű problémák) kívül lehet még egy rossz szívósortömítés is, ha a gyújtás témát már végigjártátok. Alapjárati motor volt már tisztítva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Szevasztok van egy kis bajság az ablaktőrlővel ,megáll a zeniten és csak a következö ciklusnáll indul vissza a helyére.Tehát felet fordul. Lehet ezt javitani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Szevasztok van egy kis bajság az ablaktőrlővel ,megáll a zeniten és csak a következö ciklusnáll indul vissza a helyére.Tehát felet fordul. Lehet ezt javitani? Miért pont ez a hiba került volna el? :excl: Leveszed a műanyag burkolatot mintha pollenszűrőt cserélnél, meglátod az ablaktörlő mechanikát, van egy kapcsolódási hely ahol be lehet állítani mikor forduljon vissza, egyből rájössz ha meglátod mozgás közben. Fel kell lazítani a csavart, a tengely kúpos és bordázott, és annyit állítasz rajta amennyit kell. Az ablaktörlő karok felfogatási csavarjaival csak az induló, és a végpont állítható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
W0L0 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Sziasztok. Elnézést, ha nem ide illeszkedne a kérdésem. X14NZ motorkódú Astrám pár napja problémákkal küzd. Hidegindításnál beindult, többször is nehezen. Volt, hogy beindult, de rögtön leállt, vagy elkezdett vészesen haldokolni a motor (gázadásra rendbe jött), ha leállt, alig tudtam újraindítani. Még hidegen menet közben is előfordult, hogy pl. kanyarodás után, mikor próbáltam gyorsítani, elkezdett fulladozni a motor. Volt, hogy le is állt. A problémák bemelegedés után elmúltak. Ma reggel el sem indult. Szomszéd sráccal megnéztük, szerinte a trafóból nem jön szikra (a kábellel próbálkozott, miközben én indítóztam). Pár hete (kissé lerövidítve a sztorit), mikor szintén nem indult, végül az elosztófedél és a rotor cseréje orvosolta a problémát. A szerelő akkor azt mondta, hogy a valamelyik jeladó (gyújtásjeladó? - nem voltam jelen) állapota sem biztató. Lehet, hogy a gyújtásjeladó okozza a problémát? Vagy másik alkatrész (trafó, gyújtásmodul) rossz? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Sziasztok. Elnézést, ha nem ide illeszkedne a kérdésem. X14NZ motorkódú Astrám pár napja problémákkal küzd. Hidegindításnál beindult, többször is nehezen. Volt, hogy beindult, de rögtön leállt, vagy elkezdett vészesen haldokolni a motor (gázadásra rendbe jött), ha leállt, alig tudtam újraindítani. Még hidegen menet közben is előfordult, hogy pl. kanyarodás után, mikor próbáltam gyorsítani, elkezdett fulladozni a motor. Volt, hogy le is állt. A problémák bemelegedés után elmúltak. Ma reggel el sem indult. Szomszéd sráccal megnéztük, szerinte a trafóból nem jön szikra (a kábellel próbálkozott, miközben én indítóztam). Pár hete (kissé lerövidítve a sztorit), mikor szintén nem indult, végül az elosztófedél és a rotor cseréje orvosolta a problémát. A szerelő akkor azt mondta, hogy a valamelyik jeladó (gyújtásjeladó? - nem voltam jelen) állapota sem biztató. Lehet, hogy a gyújtásjeladó okozza a problémát? Vagy másik alkatrész (trafó, gyújtásmodul) rossz? Köszönöm Szia! Ez sajnos nyomozós munka lesz a hiba jellege miatt. Az a legjobb, ha van a környezetedben ilyen kocsi, amiből kölcsön tudsz kérni próbára alkatrészeket, mert sajna a gyújtásalkatrészek (is) jó minőségben elég drágák. Egy másik topikban ilyen jellegű problémákat elég jól kiveséztünk. Leírtuk az összes érintett alkatrész otthoni ellenőrzését és sok-sok tapasztalatot. Olvasgass bele, és lehet, hogy benne lesz a megoldás is, de a nyomozás menete biztosan. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...0&start=380 Ezen is érdemes nézelődni: Sajnos nem magyar, de küldj rá egy fordítót (a google is tud ilyet, igaz elég bénán fordít) http://www.czarnikm.republika.pl/c14nz.htm A rajzok hasznosak az otthoni ellenőrzéshez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
W0L0 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Szia! Ez sajnos nyomozós munka lesz a hiba jellege miatt. Az a legjobb, ha van a környezetedben ilyen kocsi, amiből kölcsön tudsz kérni próbára alkatrészeket, mert sajna a gyújtásalkatrészek (is) jó minőségben elég drágák. Egy másik topikban ilyen jellegű problémákat elég jól kiveséztünk. Leírtuk az összes érintett alkatrész otthoni ellenőrzését és sok-sok tapasztalatot. Olvasgass bele, és lehet, hogy benne lesz a megoldás is, de a nyomozás menete biztosan. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...0&start=380 Ezen is érdemes nézelődni: Sajnos nem magyar, de küldj rá egy fordítót (a google is tud ilyet, igaz elég bénán fordít) http://www.czarnikm.republika.pl/c14nz.htm A rajzok hasznosak az otthoni ellenőrzéshez. Köszönöm, nekilátok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Köszönöm, nekilátok. Nekem halódó gyujtásmodul okozott hidegindítási problémákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Miért pont ez a hiba került volna el? :excl: Leveszed a műanyag burkolatot mintha pollenszűrőt cserélnél, meglátod az ablaktörlő mechanikát, van egy kapcsolódási hely ahol be lehet állítani mikor forduljon vissza, egyből rájössz ha meglátod mozgás közben. Fel kell lazítani a csavart, a tengely kúpos és bordázott, és annyit állítasz rajta amennyit kell. Az ablaktörlő karok felfogatási csavarjaival csak az induló, és a végpont állítható. Nem mindig csinállja , tehát a mocit nem kell kivenni? A mozgatómechanika nem billen át? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Nem mindig csinállja , tehát a mocit nem kell kivenni? A mozgatómechanika nem billen át? Nem kell kivenni, figyeld meg a mechanikát mozgás közben látni fogod, hol a bibi. Megkenni sem árt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
W0L0 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Nekem halódó gyujtásmodul okozott hidegindítási problémákat. Hát, az is lehet. De félek, szerelő lesz ebből, mert ahogy utánaolvastam a másik topicban a nyomozási lehetőségeknek, a javát nem is értettem. Meg aztán megnéztem a jeladót. Fogalmam sincs, hogyan lehetne leszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2010 Megoszt Elküldve November22, 2010 Hát, az is lehet. De félek, szerelő lesz ebből, mert ahogy utánaolvastam a másik topicban a nyomozási lehetőségeknek, a javát nem is értettem. Meg aztán megnéztem a jeladót. Fogalmam sincs, hogyan lehetne leszedni. Mi a jeladód az alu házzal egytt cseréltünk amiben benne van egy próba erejéig, látszólag meg is s javult a kocsi, (menet közben berángatott) aztán pár nap mulva előjött megint a srác elvitte szerelőhöz, ahol megcsinálták, aztán eladta. Sajnos azóta nem jelentkezett, hogy elmondta volna mi volt a hiba végülis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
becu Elküldve November22, 2010 Megoszt Elküldve November22, 2010 Köszönöm! Minden jól ment. Elájulok, annyira jól működik. Nem kell fél kézzel tartanom, nehogy a hátamba csapódjon. Szinte magától felnyílik :excl: Örülj neki így biztos nemfog fejbe, vagy hátba csűrni az ajtó ha felnyitod. És nem neked kell emelni az ajtót úgy fél úttól,hanem onnan megy magától. Nemis kell annak összemeni alattad, hacsak nem vagy megatonna. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts