Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Az enyémben is rossz a termosztát. Kértem rá árajánlatot. 5700Ft. Szerinted melyiket tegyem bele? 82Co vagy a 92Co-osat?

Megkérdezhetem hogy mennyi lesz a karoszériás és a fényezés? Enyémnek sem ártana de kíváncsi lennék hogy hány évet spóroljak rá? :excl:

Az enyém nemmérvadó, mert még C20NE-hez való a progi a BC-ben, így mindig kevesebbet mutat. Nekem városban 11 körül zabál, de rossz a termosztátom, így mindig hideg üzem van. Ki fogom cserélni, csak kapjam vissza a karosszériástól, meg a fényezőtől...
Link to comment
Megosztás:

sziasztok

1.6 16v 101 le 1998 as opel om van

hideg inditásnál 3 hengerrel indul be.már ez megy egy éve...

kicseréltünk rajta mindent !gyertya ,kábelek stb... diagnosztika a motort épnek mutatta

segitsetek nekem kérlek

Lehet mechanikai probléma is, ami miatt abban a hengerben kevesebb a sűrítési végnyomás ("kompresszió"). Érdemes lenne hidegen megméretni, ha abban a hengerben sokkal kisebbet mértek, akkor ez a gond, hengerfej le, és átnézni a szelepeket, ill. a motor kopottságát.

Link to comment
Megosztás:

1998 as az opel második tulaja vagyok 115 ezer km el vettem meg az auto mintha uj lenne...

1 évig semmi baja nemvolt (nem hajtom,nem tuningolom)

2. évében kezdte a jelenséget elöször az alapjárata ingadozott

utána hidegen csak nehezen indult

mostanra már alig akar beindulni hidegen 3 hengerrel indul

meleg motornál gyönyörüen indul és jár a motor

szeretem ezt az autot de olvastam más forumon hogy másnak ie volt ien problémája és halom pénzt ráköltött de nemlett meg a hiba oka és inkább eladta

lehet benhagyom az opelba az autot és hidegen legyen a diagnosztika

Link to comment
Megosztás:

1998 as az opel második tulaja vagyok 115 ezer km el vettem meg az auto mintha uj lenne...

1 évig semmi baja nemvolt (nem hajtom,nem tuningolom)

2. évében kezdte a jelenséget elöször az alapjárata ingadozott

utána hidegen csak nehezen indult

mostanra már alig akar beindulni hidegen 3 hengerrel indul

meleg motornál gyönyörüen indul és jár a motor

szeretem ezt az autot de olvastam más forumon hogy másnak ie volt ien problémája és halom pénzt ráköltött de nemlett meg a hiba oka és inkább eladta

lehet benhagyom az opelba az autot és hidegen legyen a diagnosztika

Értem, de : hibát villogtattál már? :excl:

Link to comment
Megosztás:

1998 as az opel második tulaja vagyok 115 ezer km el vettem meg az auto mintha uj lenne...

1 évig semmi baja nemvolt (nem hajtom,nem tuningolom)

2. évében kezdte a jelenséget elöször az alapjárata ingadozott

utána hidegen csak nehezen indult

mostanra már alig akar beindulni hidegen 3 hengerrel indul

meleg motornál gyönyörüen indul és jár a motor

szeretem ezt az autot de olvastam más forumon hogy másnak ie volt ien problémája és halom pénzt ráköltött de nemlett meg a hiba oka és inkább eladta

lehet benhagyom az opelba az autot és hidegen legyen a diagnosztika

Nekem is az első gondolatom a mechanikai hiba kiszűrése (sűrítési csúcsnyomás mérés), a másik pedig, hogy tökéletesen működik-e minden befecskendezőszelep (esetleg injektortisztítót próbálj), és hidegen mérni kell üa. nyomást.

Link to comment
Megosztás:

öszintén megmondva ennyire nem értek az autohoz

3 hengeres indulás probléma senkinek sem volt?

pedig olvastam ien hibát más forumokon

nyáron még roszabban indul.volt amikor ugy megszivta magát az auto hogy abszolut besem indul persze pécsen csinálta ezt mérisne 300 km.re

jövöhéten elviszem diagnosztikára és ott remélem kimutatja a problémát és irok forumra hogy mi a helyzet vele:)

amikor az opelba bementem totál hülyének néztek.lekezeltek hogy igen jojo persze

nemhittek nekem annyival megvolt magyarázva hogy keveset öninditozok

de mostmár napjaiba 2-3x roszul indul az auto van amikor csak gáz adással indul be

örülök hogy itt a forumon nem ugy kezeltek mint ott ben az opelban:)

Link to comment
Megosztás:

öszintén megmondva ennyire nem értek az autohoz

3 hengeres indulás probléma senkinek sem volt?

pedig olvastam ien hibát más forumokon

nyáron még roszabban indul.volt amikor ugy megszivta magát az auto hogy abszolut besem indul persze pécsen csinálta ezt mérisne 300 km.re

jövöhéten elviszem diagnosztikára és ott remélem kimutatja a problémát és irok forumra hogy mi a helyzet vele:)

amikor az opelba bementem totál hülyének néztek.lekezeltek hogy igen jojo persze

nemhittek nekem annyival megvolt magyarázva hogy keveset öninditozok

de mostmár napjaiba 2-3x roszul indul az auto van amikor csak gáz adással indul be

örülök hogy itt a forumon nem ugy kezeltek mint ott ben az opelban:)

Nekem volt ősszel hideg párás időben, az elosztófedélen belülről kicsapódó vízpára miatt ment csak 3 henger, de mire kitolattam elindult a negyedik is.

Link to comment
Megosztás:

mindigis a nagy álmom volt egy gsi...de nem mertem belevágni mert én gyári álapotut szerettem volna venni 150le

lehet a sors akarja hogy gsi re cseréljem le:)

holnap utánanézek amiket leirtatok esetleges hibaokoknak.

Jól mondják a többiek. Méress kompressziót hideg motornál.

Nekünk az 1.4-es corsa háromhengerezett mostanában, de az nem gyógyult meg melegen. A diagnózis: 4-es hengerben nincs kompresszió. A kipuf szelepe beégett, illetve leégett a széle.

Furcsa módon a gépműhelyesek azt mondták hetente kb. 3-4 opel hf-et hoznak ugyanezzel a problémával, javarészt 1.4-1.6-ost. A henger változó, de ált 3-as vagy a 4-es :excl:

Link to comment
Megosztás:

öszintén megmondva ennyire nem értek az autohoz

3 hengeres indulás probléma senkinek sem volt?

pedig olvastam ien hibát más forumokon

nyáron még roszabban indul.volt amikor ugy megszivta magát az auto hogy abszolut besem indul persze pécsen csinálta ezt mérisne 300 km.re

jövöhéten elviszem diagnosztikára és ott remélem kimutatja a problémát és irok forumra hogy mi a helyzet vele:)

amikor az opelba bementem totál hülyének néztek.lekezeltek hogy igen jojo persze

nemhittek nekem annyival megvolt magyarázva hogy keveset öninditozok

de mostmár napjaiba 2-3x roszul indul az auto van amikor csak gáz adással indul be

örülök hogy itt a forumon nem ugy kezeltek mint ott ben az opelban:)

A nehéz beindulás nem mindig egyenlő a 3 hengerrel indulással.

Tehát először meg kell állapítani, hogy beindulás után tényleg nem jár egy henger, vagy jár mindegyik csak nem úgy ahogy kellene, vagy csak sokat kell indítózni.

Amíg ez nincs tisztázva, addig kár találgatni, mert felsorolhatnék egy tucat alkatrészt ami kapcsolatba hozható ezekkel a hibajelenségekkel.

Link to comment
Megosztás:

3 hengerrel indul ez biztos! szüleim fuvarozok.illetve autoszerelöi végzettségel rendelkeznek

motor 5 ezeris felpörög amikor 3 henger indul amikor beindul a negyedik henger akkor alapjárat beáll normálra

azlenne a legjobb ha valakinek lettvolna ugyan ien problémája az opeljával

Link to comment
Megosztás:

Hibát villogtattál már?

:(

Értem, de : hibát villogtattál már? :excl:

:lol:

Nekem volt ősszel hideg párás időben, az elosztófedélen belülről kicsapódó vízpára miatt ment csak 3 henger, de mire kitolattam elindult a negyedik is.

Neked erre dobott hibakódot? :lol: Diagnosztikán is volt, nem mutatott semmit, akkor hogy lenne hibakódja? :lol: Az ő motorja (X16XEL) amúgy sem rotoros.

Link to comment
Megosztás:

hát nemtudom hogy milegyen...tanácstalan vagyok

szeretem ezt az opelt nagy opelos vagyok semmiprobléma nemvolt az autoval

lehet nemkéne foglalkoznom a problémával sokan mondták ezt...de engem zavar ez a dolog és addig keresem amig megnemlesz a hiba oka.nemkevés pénzt költöttem rá hogy jo legyen

ha esetleg valakinek volt ugyan ien problémája az azonnal irjon mertmár beleörülök ebbe:D

sokan mondták hasznájma békéljek meg a problémával. DE nem fogok!

Link to comment
Megosztás:

1998 as az opel második tulaja vagyok 115 ezer km el vettem meg az auto mintha uj lenne...

1 évig semmi baja nemvolt (nem hajtom,nem tuningolom)

2. évében kezdte a jelenséget elöször az alapjárata ingadozott

utána hidegen csak nehezen indult

mostanra már alig akar beindulni hidegen 3 hengerrel indul

meleg motornál gyönyörüen indul és jár a motor

szeretem ezt az autot de olvastam más forumon hogy másnak ie volt ien problémája és halom pénzt ráköltött de nemlett meg a hiba oka és inkább eladta

lehet benhagyom az opelba az autot és hidegen legyen a diagnosztika

X16XEL Zafira nemrég játszott hasonlót nálunk. Alapjárat sétálgatott, de az még különösebben nem érdekelt, aztán egyre gyengébben indult, és egyik este úgy döntött hogy egy hengert eltesz nehezebb időkre, és azt most nem használja. Melegen se jött vissza, remegett össze vissza. A vége egy gyújtósorcsere lett, azóta hibátlan. Nem biztos hogy ugyan ez, mert a Zafinak melegen se jött meg a 4. henger, de az eleje egész hasonló volt :excl:

Link to comment
Megosztás:

nemhiszitek el hogy kikészit ez a dolog:S

igaz utána jol indul de zavaró...

parkoloba otthagyom másnap megyek érte és nyökögve éphogy indul be

nagy opel függö vagyok nemfogom lecserélni ha leis cserélem csakis gsi re lesz lecserélve

ha kell ráköltöm minden pénzemet de a hiba meglesz

néha beleörülök a dolgokba napokat gondolkozom mit kéne csinálni vele

minden reggel idegeskedés hogy az auto ismét nehezen vagy gázzal indul be

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.