fegyvermánia Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Az enyémben is rossz a termosztát. Kértem rá árajánlatot. 5700Ft. Szerinted melyiket tegyem bele? 82Co vagy a 92Co-osat? Megkérdezhetem hogy mennyi lesz a karoszériás és a fényezés? Enyémnek sem ártana de kíváncsi lennék hogy hány évet spóroljak rá? :excl: Az enyém nemmérvadó, mert még C20NE-hez való a progi a BC-ben, így mindig kevesebbet mutat. Nekem városban 11 körül zabál, de rossz a termosztátom, így mindig hideg üzem van. Ki fogom cserélni, csak kapjam vissza a karosszériástól, meg a fényezőtől... Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 92 fokosat, nem vagyunk mediterrán ország. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 sziasztok 1.6 16v 101 le 1998 as opel om van hideg inditásnál 3 hengerrel indul be.már ez megy egy éve... kicseréltünk rajta mindent !gyertya ,kábelek stb... diagnosztika a motort épnek mutatta segitsetek nekem kérlek Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 sziasztok 1.6 16v 101 le 1998 as opel om van hideg inditásnál 3 hengerrel indul be.már ez megy egy éve... kicseréltünk rajta mindent !gyertya ,kábelek stb... diagnosztika a motort épnek mutatta segitsetek nekem kérlek Lehet mechanikai probléma is, ami miatt abban a hengerben kevesebb a sűrítési végnyomás ("kompresszió"). Érdemes lenne hidegen megméretni, ha abban a hengerben sokkal kisebbet mértek, akkor ez a gond, hengerfej le, és átnézni a szelepeket, ill. a motor kopottságát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 sziasztok 1.6 16v 101 le 1998 as opel om van hideg inditásnál 3 hengerrel indul be.már ez megy egy éve... kicseréltünk rajta mindent !gyertya ,kábelek stb... diagnosztika a motort épnek mutatta segitsetek nekem kérlek Hibát villogtattál már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 1998 as az opel második tulaja vagyok 115 ezer km el vettem meg az auto mintha uj lenne... 1 évig semmi baja nemvolt (nem hajtom,nem tuningolom) 2. évében kezdte a jelenséget elöször az alapjárata ingadozott utána hidegen csak nehezen indult mostanra már alig akar beindulni hidegen 3 hengerrel indul meleg motornál gyönyörüen indul és jár a motor szeretem ezt az autot de olvastam más forumon hogy másnak ie volt ien problémája és halom pénzt ráköltött de nemlett meg a hiba oka és inkább eladta lehet benhagyom az opelba az autot és hidegen legyen a diagnosztika Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 1998 as az opel második tulaja vagyok 115 ezer km el vettem meg az auto mintha uj lenne... 1 évig semmi baja nemvolt (nem hajtom,nem tuningolom) 2. évében kezdte a jelenséget elöször az alapjárata ingadozott utána hidegen csak nehezen indult mostanra már alig akar beindulni hidegen 3 hengerrel indul meleg motornál gyönyörüen indul és jár a motor szeretem ezt az autot de olvastam más forumon hogy másnak ie volt ien problémája és halom pénzt ráköltött de nemlett meg a hiba oka és inkább eladta lehet benhagyom az opelba az autot és hidegen legyen a diagnosztika Értem, de : hibát villogtattál már? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 hogyérted?:excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 1998 as az opel második tulaja vagyok 115 ezer km el vettem meg az auto mintha uj lenne... 1 évig semmi baja nemvolt (nem hajtom,nem tuningolom) 2. évében kezdte a jelenséget elöször az alapjárata ingadozott utána hidegen csak nehezen indult mostanra már alig akar beindulni hidegen 3 hengerrel indul meleg motornál gyönyörüen indul és jár a motor szeretem ezt az autot de olvastam más forumon hogy másnak ie volt ien problémája és halom pénzt ráköltött de nemlett meg a hiba oka és inkább eladta lehet benhagyom az opelba az autot és hidegen legyen a diagnosztika Nekem is az első gondolatom a mechanikai hiba kiszűrése (sűrítési csúcsnyomás mérés), a másik pedig, hogy tökéletesen működik-e minden befecskendezőszelep (esetleg injektortisztítót próbálj), és hidegen mérni kell üa. nyomást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 hogyérted?:excl: Fogsz egy gémkapcsot, általában a biztosítékoktól balra van egy csatlakozó aljzat, ott két lábat összekötsz, gyujtást adsz, és figyeled a motorkontrol lámpát.Ha van tárolva hibakód, akkor jelzi pölö 12 az egy villanás-szünet, két villanás. Bővebben: pölö itt, és itt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 öszintén megmondva ennyire nem értek az autohoz 3 hengeres indulás probléma senkinek sem volt? pedig olvastam ien hibát más forumokon nyáron még roszabban indul.volt amikor ugy megszivta magát az auto hogy abszolut besem indul persze pécsen csinálta ezt mérisne 300 km.re jövöhéten elviszem diagnosztikára és ott remélem kimutatja a problémát és irok forumra hogy mi a helyzet vele:) amikor az opelba bementem totál hülyének néztek.lekezeltek hogy igen jojo persze nemhittek nekem annyival megvolt magyarázva hogy keveset öninditozok de mostmár napjaiba 2-3x roszul indul az auto van amikor csak gáz adással indul be örülök hogy itt a forumon nem ugy kezeltek mint ott ben az opelban:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 öszintén megmondva ennyire nem értek az autohoz 3 hengeres indulás probléma senkinek sem volt? pedig olvastam ien hibát más forumokon nyáron még roszabban indul.volt amikor ugy megszivta magát az auto hogy abszolut besem indul persze pécsen csinálta ezt mérisne 300 km.re jövöhéten elviszem diagnosztikára és ott remélem kimutatja a problémát és irok forumra hogy mi a helyzet vele:) amikor az opelba bementem totál hülyének néztek.lekezeltek hogy igen jojo persze nemhittek nekem annyival megvolt magyarázva hogy keveset öninditozok de mostmár napjaiba 2-3x roszul indul az auto van amikor csak gáz adással indul be örülök hogy itt a forumon nem ugy kezeltek mint ott ben az opelban:) Nekem volt ősszel hideg párás időben, az elosztófedélen belülről kicsapódó vízpára miatt ment csak 3 henger, de mire kitolattam elindult a negyedik is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 mindigis a nagy álmom volt egy gsi...de nem mertem belevágni mert én gyári álapotut szerettem volna venni 150le lehet a sors akarja hogy gsi re cseréljem le:) holnap utánanézek amiket leirtatok esetleges hibaokoknak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 mindigis a nagy álmom volt egy gsi...de nem mertem belevágni mert én gyári álapotut szerettem volna venni 150le lehet a sors akarja hogy gsi re cseréljem le:) holnap utánanézek amiket leirtatok esetleges hibaokoknak. Jól mondják a többiek. Méress kompressziót hideg motornál. Nekünk az 1.4-es corsa háromhengerezett mostanában, de az nem gyógyult meg melegen. A diagnózis: 4-es hengerben nincs kompresszió. A kipuf szelepe beégett, illetve leégett a széle. Furcsa módon a gépműhelyesek azt mondták hetente kb. 3-4 opel hf-et hoznak ugyanezzel a problémával, javarészt 1.4-1.6-ost. A henger változó, de ált 3-as vagy a 4-es :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 öszintén megmondva ennyire nem értek az autohoz 3 hengeres indulás probléma senkinek sem volt? pedig olvastam ien hibát más forumokon nyáron még roszabban indul.volt amikor ugy megszivta magát az auto hogy abszolut besem indul persze pécsen csinálta ezt mérisne 300 km.re jövöhéten elviszem diagnosztikára és ott remélem kimutatja a problémát és irok forumra hogy mi a helyzet vele:) amikor az opelba bementem totál hülyének néztek.lekezeltek hogy igen jojo persze nemhittek nekem annyival megvolt magyarázva hogy keveset öninditozok de mostmár napjaiba 2-3x roszul indul az auto van amikor csak gáz adással indul be örülök hogy itt a forumon nem ugy kezeltek mint ott ben az opelban:) A nehéz beindulás nem mindig egyenlő a 3 hengerrel indulással. Tehát először meg kell állapítani, hogy beindulás után tényleg nem jár egy henger, vagy jár mindegyik csak nem úgy ahogy kellene, vagy csak sokat kell indítózni. Amíg ez nincs tisztázva, addig kár találgatni, mert felsorolhatnék egy tucat alkatrészt ami kapcsolatba hozható ezekkel a hibajelenségekkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 3 hengerrel indul ez biztos! szüleim fuvarozok.illetve autoszerelöi végzettségel rendelkeznek motor 5 ezeris felpörög amikor 3 henger indul amikor beindul a negyedik henger akkor alapjárat beáll normálra azlenne a legjobb ha valakinek lettvolna ugyan ien problémája az opeljával Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Hibát villogtattál már? :( Értem, de : hibát villogtattál már? :excl: :lol: Nekem volt ősszel hideg párás időben, az elosztófedélen belülről kicsapódó vízpára miatt ment csak 3 henger, de mire kitolattam elindult a negyedik is. Neked erre dobott hibakódot? :lol: Diagnosztikán is volt, nem mutatott semmit, akkor hogy lenne hibakódja? :lol: Az ő motorja (X16XEL) amúgy sem rotoros. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 hát nemtudom hogy milegyen...tanácstalan vagyok szeretem ezt az opelt nagy opelos vagyok semmiprobléma nemvolt az autoval lehet nemkéne foglalkoznom a problémával sokan mondták ezt...de engem zavar ez a dolog és addig keresem amig megnemlesz a hiba oka.nemkevés pénzt költöttem rá hogy jo legyen ha esetleg valakinek volt ugyan ien problémája az azonnal irjon mertmár beleörülök ebbe:D sokan mondták hasznájma békéljek meg a problémával. DE nem fogok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 1998 as az opel második tulaja vagyok 115 ezer km el vettem meg az auto mintha uj lenne... 1 évig semmi baja nemvolt (nem hajtom,nem tuningolom) 2. évében kezdte a jelenséget elöször az alapjárata ingadozott utána hidegen csak nehezen indult mostanra már alig akar beindulni hidegen 3 hengerrel indul meleg motornál gyönyörüen indul és jár a motor szeretem ezt az autot de olvastam más forumon hogy másnak ie volt ien problémája és halom pénzt ráköltött de nemlett meg a hiba oka és inkább eladta lehet benhagyom az opelba az autot és hidegen legyen a diagnosztika X16XEL Zafira nemrég játszott hasonlót nálunk. Alapjárat sétálgatott, de az még különösebben nem érdekelt, aztán egyre gyengébben indult, és egyik este úgy döntött hogy egy hengert eltesz nehezebb időkre, és azt most nem használja. Melegen se jött vissza, remegett össze vissza. A vége egy gyújtósorcsere lett, azóta hibátlan. Nem biztos hogy ugyan ez, mert a Zafinak melegen se jött meg a 4. henger, de az eleje egész hasonló volt :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 :excl: :( Neked erre dobott hibakódot? :lol: Diagnosztikán is volt, nem mutatott semmit, akkor hogy lenne hibakódja? :lol: Az ő motorja (X16XEL) amúgy sem rotoros. Azt kérdezte volt-e már valakinek ilyen, hát én meg mondtam, hogy volt. :lol: Miért vagy ilyen morci? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 igen pontosan ugyan ez a probléma!ahogy leirtad... gyertyakábelra gondolsz? mert az cserélve volt 3 napja Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 nemhiszitek el hogy kikészit ez a dolog:S igaz utána jol indul de zavaró... parkoloba otthagyom másnap megyek érte és nyökögve éphogy indul be nagy opel függö vagyok nemfogom lecserélni ha leis cserélem csakis gsi re lesz lecserélve ha kell ráköltöm minden pénzemet de a hiba meglesz néha beleörülök a dolgokba napokat gondolkozom mit kéne csinálni vele minden reggel idegeskedés hogy az auto ismét nehezen vagy gázzal indul be Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 igen pontosan ugyan ez a probléma!ahogy leirtad... gyertyakábelra gondolsz? mert az cserélve volt 3 napja Nem. Magára a modulra gondoltam :excl: (sajnos többe került mint 4 gyertyakábel :( ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Ugye nem a mocitérbe van az ECU-d ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergő000 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 háát ha a probléma megoldása nemlesz lecserélem egy gsi re nemszivesen válok meg az opeltol de már rengeteg pénz bennevan a motorba és fölöslegesen ha nincs megoldás lesz egy szép gsim :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts