Dáwid Elküldve November16, 2010 Megoszt Elküldve November16, 2010 Enyémet annó tudtam mozgatni! Bár azért az ajtóval jóval nagyobb erőt tudsz majd kifejteni! :lol: De azért mozognia kéne... valamennyire legalábbis! :lol: Beszerelés: lepattintod a kis fém pöcköt a teleszkóp végén lévő műanyagról, és ezután le tudod húzni, lent ugyanígy! visszafelé természetesen fordítva: műanyag fel - fém pöcök bepattint! :lol: :lol: Az ajtón levő fejről simán, egész lájtos tenyeressel lepattan, az oszlopról, meg simán lefordítod :excl: Vissza: odatámasztod a gömbfejre, rákoppintasz egyet (nem kell semmi eszköz, kézzel megnyomod, vagy ráütsz egy kicsit) és már fönt is van. Ha a fém bizbazokat feszegeted, akkor csak görbülnek, és utána lötyög :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
dmar Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 Srácok! Tegnap megint megrottyant a vizem, már nagyon elegem van.... Éppen tegnap voltam szerelőnél( más végett) és ott járatva volt és 98-100között kapcsolt is szépen a venti, ugyebár kiegyenlítőben szépen ment a keringés(emelkedett a h.folyadék szintje, blabla), majd venti kapcsolt és vissza is esett a hőfok , szintje is, ahogy lenni kell). Aztán tettem egy 70 kmert, és lámpás városba értem sokat kellett állni, és látom h 100 körül van, kapcsol a venti csak éppen nem vissza esett a mutató, hanem még feljebb ment, szerencsére 500 m kellett és elértem a célom, leállítom, bugyog a víz a csövekben, és engedi szépen a sapkánál ki a vizet.Nem értem...... Eleve miért kezd el 100-110 között bugyogni?(mutató szerint) vagy az már forrásnak számít, ha engedi a sapka kifele és bugyog a csövekbe? Fel van fagyállózva, ki van tisztítva a rendszer..... Sapka ha nem jó, akkor miért csinálta csak a leírtak szerint? áhh fogalmam sincs, adjatok plz ötleteket. Köszönöm 2001' X14NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 :lol: Az ajtón levő fejről simán, egész lájtos tenyeressel lepattan, az oszlopról, meg simán lefordítod :excl: Vissza: odatámasztod a gömbfejre, rákoppintasz egyet (nem kell semmi eszköz, kézzel megnyomod, vagy ráütsz egy kicsit) és már fönt is van. Ha a fém bizbazokat feszegeted, akkor csak görbülnek, és utána lötyög :( Igazd van, felfele nem kell bántani a pőcköt, de nekem lefele kellett a segítség.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaiga Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 sziasztok! A tidnél a 2 gomb megnyomására egy f12 és egy f 95 hiba jön ki és a km/h 0 van közbe vagy 30al megyek mi a teendő? és mik a hibakódok jelentése? A sárga kontrol lámpa kigyúllad! Köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 ... Tegnap megint megrottyant a vizem, már nagyon elegem van.... Éppen tegnap voltam szerelőnél( más végett) és ott járatva volt és 98-100között kapcsolt is szépen a venti, ugyebár kiegyenlítőben szépen ment a keringés(emelkedett a h.folyadék szintje, blabla), majd venti kapcsolt és vissza is esett a hőfok , szintje is, ahogy lenni kell). Aztán tettem egy 70 kmert, és lámpás városba értem sokat kellett állni, és látom h 100 körül van, kapcsol a venti csak éppen nem vissza esett a mutató, hanem még feljebb ment, szerencsére 500 m kellett és elértem a célom, leállítom, bugyog a víz a csövekben, és engedi szépen a sapkánál ki a vizet.Nem értem...... Rossz az a termosztát, esetenként nem nyit ki úgy ahogy kellene. Volt már ilyen, van amikor jó, aztán van amikor megszorul. Én biztos kicserélném, akkor is ha a vezérlés alatt van. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 sziasztok! A tidnél a 2 gomb megnyomására egy f12 és egy f 95 hiba jön ki és a km/h 0 van közbe vagy 30al megyek mi a teendő? és mik a hibakódok jelentése? A sárga kontrol lámpa kigyúllad! Köszi előre is Szia! Gondolom nem gyári rádiód van, ami kezelné a TID-et. A sárga Pech-lámpa meg azért villan ki mert nincs sebességjel valószínűleg. Kivillogtátok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 Szia! Gondolom nem gyári rádiód van, ami kezelné a TID-et. A sárga Pech-lámpa meg azért villan ki mert nincs sebességjel valószínűleg. Kivillogtátok? Őróla beszélt fentebb Mc-elek, aki véletlenül a G-be írt, és 24-es hibakódot villogtatott ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaiga Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 Szia! Gondolom nem gyári rádiód van, ami kezelné a TID-et. A sárga Pech-lámpa meg azért villan ki mert nincs sebességjel valószínűleg. Kivillogtátok? igen 24es hibát hoz és mit kell vegyek vagy mit kell tennem ezután!?és hol keressem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 igen 24es hibát hoz és mit kell vegyek vagy mit kell tennem ezután!?és hol keressem? Ki kéne venni a kilométerórát, annak a hátulján van a sebességjeladó (útjeladónak is hívják), vagy kontakthibás a csatlakozása, vagy lecsúszott róla a szalagkábel, vagy esetleg magának a műszeregységnek a csatlakozója kontakthibás (oxidos). Gyik topicban találsz róla képes leírást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 Ki kéne venni a kilométerórát, annak a hátulján van a sebességjeladó (útjeladónak is hívják), vagy kontakthibás a csatlakozása, vagy lecsúszott róla a szalagkábel, vagy esetleg magának a műszeregységnek a csatlakozója kontakthibás (oxidos). Gyik topicban találsz róla képes leírást. Azért az rendesen oda van szorítva azzal a fém rugós biszbasszal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 Azért az rendesen oda van szorítva azzal a fém rugós biszbasszal. Hogy mivel? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 Hogy mivel? :excl: Ezzel: Elég lepiszkálni ha szétszedem, nem hiszem hogy csak úgy meglazulhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 Ezzel: http://pics.coldline.hu/pics/124321-20101117-aa9OOB.jpg Elég lepiszkálni ha szétszedem, nem hiszem hogy csak úgy meglazulhat. Enyém nem ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 Enyém nem ilyen. Enyém sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November17, 2010 Megoszt Elküldve November17, 2010 Enyém nem ilyen. Enyém igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November18, 2010 Megoszt Elküldve November18, 2010 Tegnap megint megrottyant a vizem, már nagyon elegem van.... Éppen tegnap voltam szerelőnél( más végett) és ott járatva volt és 98-100között kapcsolt is szépen a venti, ugyebár kiegyenlítőben szépen ment a keringés(emelkedett a h.folyadék szintje, blabla), majd venti kapcsolt és vissza is esett a hőfok , szintje is, ahogy lenni kell). Aztán tettem egy 70 kmert, és lámpás városba értem sokat kellett állni, és látom h 100 körül van, kapcsol a venti csak éppen nem vissza esett a mutató, hanem még feljebb ment, szerencsére 500 m kellett és elértem a célom, leállítom, bugyog a víz a csövekben, és engedi szépen a sapkánál ki a vizet.Nem értem...... Eleve miért kezd el 100-110 között bugyogni?(mutató szerint) vagy az már forrásnak számít, ha engedi a sapka kifele és bugyog a csövekbe? Fel van fagyállózva, ki van tisztítva a rendszer..... Sapka ha nem jó, akkor miért csinálta csak a leírtak szerint? áhh fogalmam sincs, adjatok plz ötleteket. Köszönöm Én első körben megpróbálnám egy másik tuti jó sapkával. Ha nem tarja a nyomást a sapka a rendszerben akkor előbb forr. szépen ment a keringés(emelkedett a h.folyadék szintje, blabla), majd venti kapcsolt és vissza is esett a hőfok , szintje is, ahogy lenni kell). Azért ez érdekes... Nem kellene olyan látványosan változnia a szintnek ettől a pár fokos különbségtől!! (Hacsak nincs valahol levegő a rendszerben.) A szerelőnél sapkával vagy sapka nélkül járattátok? Lehet akár termosztát is. Pl nyit de nem eléggé. Az alapjáratnál termelt hőt még ki tudja keringetni (szerelőnél próba), de hajtás utáni megtorpanás, araszolás hőjét már nem. Na meg ott a legroszabb lehetőség, hogy hengerfejes. Csak tippelgetek, hátha ötletet adok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fegyvermánia Elküldve November18, 2010 Megoszt Elküldve November18, 2010 Heló! Van egy fAstra Gsi-m C20XE. meghalt az alapjárati motorom, kitakarítottam nem segített rajta, vettem még 2 db használtat és azok se váltak be. Tudna valaki ajánlani weboldalt vagy boltot, vagy valamit ahol, olcsón újhoz hozzá jutok. Jó lenne akár az után gyártott is. ide ha valami olyan:Fegyvermania@gmail.com Üdv:Gergő Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve November18, 2010 Megoszt Elküldve November18, 2010 Heló! Van egy fAstra Gsi-m C20XE. meghalt az alapjárati motorom, kitakarítottam nem segített rajta, vettem még 2 db használtat és azok se váltak be. Tudna valaki ajánlani weboldalt vagy boltot, vagy valamit ahol, olcsón újhoz hozzá jutok. Jó lenne akár az után gyártott is. ide ha valami olyan:Fegyvermania@gmail.com Üdv:Gergő A tünetek azonosak voltak a másik 2 mocival is? Mert akkor lehet, nem is az a baja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
fegyvermánia Elküldve November18, 2010 Megoszt Elküldve November18, 2010 Igen ugyan az volt a tünet, utána át mentem haveromhoz neki is C20XE mocija van és abból át tettük és azzal jó volt. Egyébként a tünet: Hidegen leáll meg torpan, rángat addíg míg be nem langyul, mikor már meleg akkor egy folyamatos gáznál Átlag 90km/h folyamatos menésnél pedíg picit torpan, meg persze nem is húz úgy ahogy kéne. Ebből gondoltam hogy vennék újat, de amit én találtam az alapjáratit az kész vagyon. A tünetek azonosak voltak a másik 2 mocival is? Mert akkor lehet, nem is az a baja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve November18, 2010 Megoszt Elküldve November18, 2010 Igen ugyan az volt a tünet, utána át mentem haveromhoz neki is C20XE mocija van és abból át tettük és azzal jó volt. Egyébként a tünet: Hidegen leáll meg torpan, rángat addíg míg be nem langyul, mikor már meleg akkor egy folyamatos gáznál Átlag 90km/h folyamatos menésnél pedíg picit torpan, meg persze nem is húz úgy ahogy kéne. Ebből gondoltam hogy vennék újat, de amit én találtam az alapjáratit az kész vagyon. Egyébként van hasonló tüneted, amivel én is küzdök egy ideje... Ha találsz forrást, engem is érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fegyvermánia Elküldve November18, 2010 Megoszt Elküldve November18, 2010 Rendben, szolni fogok, remélem hamar megoldom mert már nagyon zavar. Neked fogyasztása milyen? Az enyém az most vegyes közlekedéssel 7,3-at mutat a computer. Párszor már mértem ék kb valósat mutat. Egyébként van hasonló tüneted, amivel én is küzdök egy ideje... Ha találsz forrást, engem is érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November18, 2010 Megoszt Elküldve November18, 2010 Lehet csemegézni... :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Elkezdtem beépítani a Wagon-R+-ról zsákmányolt visszacsapó szelepet a hátsó ablakmosó csőbe, hogy ne töröljön szárazon vagy 5X mire odaér a folyadék. Persze kapásból letörtem a mosómotorról a csonkot amikor le akartam húzni a csövet, aztán meg odabactam valahova és elrepedt a burkolata. :( Na mindegy valahogy megcsináltam, de amikor bent van a visszacsapó nem akar nyomni se előre , se hátra. Ha kiveszem rendesen működik. Kiszereltem kipróbáltam pohárban is, ha bent a visszacsapó, nem nyom semmit, olyan mintha mindíg a másik ágról "kapna levegőt" így ha beépítem a szelepet, nem tud szívni. Van valakinek épkézláb magyarázat a jelenségre? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Rendben, szolni fogok, remélem hamar megoldom mert már nagyon zavar. Neked fogyasztása milyen? Az enyém az most vegyes közlekedéssel 7,3-at mutat a computer. Párszor már mértem ék kb valósat mutat. Az enyém nemmérvadó, mert még C20NE-hez való a progi a BC-ben, így mindig kevesebbet mutat. Nekem városban 11 körül zabál, de rossz a termosztátom, így mindig hideg üzem van. Ki fogom cserélni, csak kapjam vissza a karosszériástól, meg a fényezőtől... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve November19, 2010 Megoszt Elküldve November19, 2010 Lehet csemegézni... :excl: Na, és ez vajon milyen márka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts