Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Enyémet annó tudtam mozgatni!

Bár azért az ajtóval jóval nagyobb erőt tudsz majd kifejteni! :lol:

De azért mozognia kéne... valamennyire legalábbis! :lol:

Beszerelés: lepattintod a kis fém pöcköt a teleszkóp végén lévő műanyagról, és ezután le tudod húzni, lent ugyanígy! visszafelé természetesen fordítva: műanyag fel - fém pöcök bepattint! :lol:

:lol: Az ajtón levő fejről simán, egész lájtos tenyeressel lepattan, az oszlopról, meg simán lefordítod :excl: Vissza: odatámasztod a gömbfejre, rákoppintasz egyet (nem kell semmi eszköz, kézzel megnyomod, vagy ráütsz egy kicsit) és már fönt is van. Ha a fém bizbazokat feszegeted, akkor csak görbülnek, és utána lötyög :(

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Tegnap megint megrottyant a vizem, már nagyon elegem van....

Éppen tegnap voltam szerelőnél( más végett) és ott járatva volt és 98-100között kapcsolt is szépen a venti, ugyebár kiegyenlítőben szépen ment a keringés(emelkedett a h.folyadék szintje, blabla), majd venti kapcsolt és vissza is esett a hőfok , szintje is, ahogy lenni kell).

Aztán tettem egy 70 kmert, és lámpás városba értem sokat kellett állni, és látom h 100 körül van, kapcsol a venti csak éppen nem vissza esett a mutató, hanem még feljebb ment, szerencsére 500 m kellett és elértem a célom, leállítom, bugyog a víz a csövekben, és engedi szépen a sapkánál ki a vizet.Nem értem......

Eleve miért kezd el 100-110 között bugyogni?(mutató szerint) vagy az már forrásnak számít, ha engedi a sapka kifele és bugyog a csövekbe?

Fel van fagyállózva, ki van tisztítva a rendszer.....

Sapka ha nem jó, akkor miért csinálta csak a leírtak szerint? áhh fogalmam sincs, adjatok plz ötleteket.

Köszönöm

2001' X14NZ

Link to comment
Megosztás:

:lol: Az ajtón levő fejről simán, egész lájtos tenyeressel lepattan, az oszlopról, meg simán lefordítod :excl: Vissza: odatámasztod a gömbfejre, rákoppintasz egyet (nem kell semmi eszköz, kézzel megnyomod, vagy ráütsz egy kicsit) és már fönt is van. Ha a fém bizbazokat feszegeted, akkor csak görbülnek, és utána lötyög :(

Igazd van, felfele nem kell bántani a pőcköt, de nekem lefele kellett a segítség.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

... Tegnap megint megrottyant a vizem, már nagyon elegem van....

Éppen tegnap voltam szerelőnél( más végett) és ott járatva volt és 98-100között kapcsolt is szépen a venti, ugyebár kiegyenlítőben szépen ment a keringés(emelkedett a h.folyadék szintje, blabla), majd venti kapcsolt és vissza is esett a hőfok , szintje is, ahogy lenni kell).

Aztán tettem egy 70 kmert, és lámpás városba értem sokat kellett állni, és látom h 100 körül van, kapcsol a venti csak éppen nem vissza esett a mutató, hanem még feljebb ment, szerencsére 500 m kellett és elértem a célom, leállítom, bugyog a víz a csövekben, és engedi szépen a sapkánál ki a vizet.Nem értem......

Rossz az a termosztát, esetenként nem nyit ki úgy ahogy kellene.

Volt már ilyen, van amikor jó, aztán van amikor megszorul.

Én biztos kicserélném, akkor is ha a vezérlés alatt van. :excl:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

A tidnél a 2 gomb megnyomására egy f12 és egy f 95 hiba jön ki és a km/h 0 van közbe vagy 30al megyek mi a teendő? és mik a hibakódok jelentése?

A sárga kontrol lámpa kigyúllad!

Köszi előre is

Szia! Gondolom nem gyári rádiód van, ami kezelné a TID-et. A sárga Pech-lámpa meg azért villan ki mert nincs sebességjel valószínűleg. Kivillogtátok?

Link to comment
Megosztás:

igen 24es hibát hoz és mit kell vegyek vagy mit kell tennem ezután!?és hol keressem?

Ki kéne venni a kilométerórát, annak a hátulján van a sebességjeladó (útjeladónak is hívják), vagy kontakthibás a csatlakozása, vagy lecsúszott róla a szalagkábel, vagy esetleg magának a műszeregységnek a csatlakozója kontakthibás (oxidos). Gyik topicban találsz róla képes leírást.

Link to comment
Megosztás:

Ki kéne venni a kilométerórát, annak a hátulján van a sebességjeladó (útjeladónak is hívják), vagy kontakthibás a csatlakozása, vagy lecsúszott róla a szalagkábel, vagy esetleg magának a műszeregységnek a csatlakozója kontakthibás (oxidos). Gyik topicban találsz róla képes leírást.

Azért az rendesen oda van szorítva azzal a fém rugós biszbasszal.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap megint megrottyant a vizem, már nagyon elegem van....

Éppen tegnap voltam szerelőnél( más végett) és ott járatva volt és 98-100között kapcsolt is szépen a venti, ugyebár kiegyenlítőben szépen ment a keringés(emelkedett a h.folyadék szintje, blabla), majd venti kapcsolt és vissza is esett a hőfok , szintje is, ahogy lenni kell).

Aztán tettem egy 70 kmert, és lámpás városba értem sokat kellett állni, és látom h 100 körül van, kapcsol a venti csak éppen nem vissza esett a mutató, hanem még feljebb ment, szerencsére 500 m kellett és elértem a célom, leállítom, bugyog a víz a csövekben, és engedi szépen a sapkánál ki a vizet.Nem értem......

Eleve miért kezd el 100-110 között bugyogni?(mutató szerint) vagy az már forrásnak számít, ha engedi a sapka kifele és bugyog a csövekbe?

Fel van fagyállózva, ki van tisztítva a rendszer.....

Sapka ha nem jó, akkor miért csinálta csak a leírtak szerint? áhh fogalmam sincs, adjatok plz ötleteket.

Köszönöm

Én első körben megpróbálnám egy másik tuti jó sapkával. Ha nem tarja a nyomást a sapka a rendszerben akkor előbb forr.

szépen ment a keringés(emelkedett a h.folyadék szintje, blabla), majd venti kapcsolt és vissza is esett a hőfok , szintje is, ahogy lenni kell).

Azért ez érdekes... Nem kellene olyan látványosan változnia a szintnek ettől a pár fokos különbségtől!! (Hacsak nincs valahol levegő a rendszerben.)

A szerelőnél sapkával vagy sapka nélkül járattátok?

Lehet akár termosztát is. Pl nyit de nem eléggé. Az alapjáratnál termelt hőt még ki tudja keringetni (szerelőnél próba), de hajtás utáni megtorpanás, araszolás hőjét már nem.

Na meg ott a legroszabb lehetőség, hogy hengerfejes.

Csak tippelgetek, hátha ötletet adok.

Link to comment
Megosztás:

Heló!

Van egy fAstra Gsi-m C20XE. meghalt az alapjárati motorom, kitakarítottam nem segített rajta, vettem még 2 db használtat és azok se váltak be.

Tudna valaki ajánlani weboldalt vagy boltot, vagy valamit ahol, olcsón újhoz hozzá jutok. Jó lenne akár az után gyártott is.

ide ha valami olyan:Fegyvermania@gmail.com

Üdv:Gergő

Link to comment
Megosztás:

Heló!

Van egy fAstra Gsi-m C20XE. meghalt az alapjárati motorom, kitakarítottam nem segített rajta, vettem még 2 db használtat és azok se váltak be.

Tudna valaki ajánlani weboldalt vagy boltot, vagy valamit ahol, olcsón újhoz hozzá jutok. Jó lenne akár az után gyártott is.

ide ha valami olyan:Fegyvermania@gmail.com

Üdv:Gergő

A tünetek azonosak voltak a másik 2 mocival is? Mert akkor lehet, nem is az a baja...

Link to comment
Megosztás:

Igen ugyan az volt a tünet, utána át mentem haveromhoz neki is C20XE mocija van és abból át tettük és azzal jó volt.

Egyébként a tünet: Hidegen leáll meg torpan, rángat addíg míg be nem langyul, mikor már meleg akkor egy folyamatos gáznál Átlag 90km/h folyamatos menésnél pedíg picit torpan, meg persze nem is húz úgy ahogy kéne.

Ebből gondoltam hogy vennék újat, de amit én találtam az alapjáratit az kész vagyon.

A tünetek azonosak voltak a másik 2 mocival is? Mert akkor lehet, nem is az a baja...
Link to comment
Megosztás:

Igen ugyan az volt a tünet, utána át mentem haveromhoz neki is C20XE mocija van és abból át tettük és azzal jó volt.

Egyébként a tünet: Hidegen leáll meg torpan, rángat addíg míg be nem langyul, mikor már meleg akkor egy folyamatos gáznál Átlag 90km/h folyamatos menésnél pedíg picit torpan, meg persze nem is húz úgy ahogy kéne.

Ebből gondoltam hogy vennék újat, de amit én találtam az alapjáratit az kész vagyon.

Egyébként van hasonló tüneted, amivel én is küzdök egy ideje...

Ha találsz forrást, engem is érdekelne.

Link to comment
Megosztás:

Rendben, szolni fogok, remélem hamar megoldom mert már nagyon zavar.

Neked fogyasztása milyen? Az enyém az most vegyes közlekedéssel 7,3-at mutat a computer. Párszor már mértem ék kb valósat mutat.

Egyébként van hasonló tüneted, amivel én is küzdök egy ideje...

Ha találsz forrást, engem is érdekelne.

Link to comment
Megosztás:

Elkezdtem beépítani a Wagon-R+-ról zsákmányolt visszacsapó szelepet a hátsó ablakmosó csőbe, hogy ne töröljön szárazon vagy 5X mire odaér a folyadék. Persze kapásból letörtem a mosómotorról a csonkot amikor le akartam húzni a csövet, aztán meg odabactam valahova és elrepedt a burkolata. :( Na mindegy valahogy megcsináltam, de amikor bent van a visszacsapó nem akar nyomni se előre , se hátra. Ha kiveszem rendesen működik. Kiszereltem kipróbáltam pohárban is, ha bent a visszacsapó, nem nyom semmit, olyan mintha mindíg a másik ágról "kapna levegőt" így ha beépítem a szelepet, nem tud szívni. Van valakinek épkézláb magyarázat a jelenségre? :excl:

Link to comment
Megosztás:

Rendben, szolni fogok, remélem hamar megoldom mert már nagyon zavar.

Neked fogyasztása milyen? Az enyém az most vegyes közlekedéssel 7,3-at mutat a computer. Párszor már mértem ék kb valósat mutat.

Az enyém nemmérvadó, mert még C20NE-hez való a progi a BC-ben, így mindig kevesebbet mutat. Nekem városban 11 körül zabál, de rossz a termosztátom, így mindig hideg üzem van. Ki fogom cserélni, csak kapjam vissza a karosszériástól, meg a fényezőtől...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.