Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hát nagyon köszönöm a választ, akkor vadászok egy másik műszert és méricskélek. Mondjuk egy kicsit zavaró hogy az én műszerem analóg és a skálázás nem túl aprólékos. Valóban jobb lenne két digitális mérőt egyszerre használni a méréskor. A 15 V-t azért mondtam biztosra mert ott pont van egy osztás. :-)) Köszi a választ és további kellemes hétvégét! Üdv kacs.

Ugye nem Ganzuniv? :( Amúgy, ha lehet kalibrálni és kalibráltad nyugali állapotban 0-ra, akkor elvileg pontos, de jobb a digitális műszer egyenfeszültség mérésére. :excl:

Elküldve
Ugye nem Ganzuniv? :( Amúgy, ha lehet kalibrálni és kalibráltad nyugali állapotban 0-ra, akkor elvileg pontos, de jobb a digitális műszer egyenfeszültség mérésére. :excl:

A típusa C4324. 1986-os gyártmány. Márka passz. Kombinált mérőműszer. Egyébként elég nagy mérési intervallumai vannak ( volt, mA, Ohm. Kohm)

Elküldve
A típusa C4324. 1986-os gyártmány. Márka passz. Kombinált mérőműszer. Egyébként elég nagy mérési intervallumai vannak ( volt, mA, Ohm. Kohm)

Ja! És kalibráltam nullára. Még arra is érzékeny ha nem vízszintes állapotban van a műszer amikor mérek.

Elküldve

Mit lehetne csinálni a vezető üléssel, mert nagyon nyikorog a háttámla és egy kicsit ferdén áll.

Nem akartam nekiállni, mert nem tudom, hogy mit kellene megnézni.

Köszi

Elküldve
Mit lehetne csinálni a vezető üléssel, mert nagyon nyikorog a háttámla és egy kicsit ferdén áll.

Nem akartam nekiállni, mert nem tudom, hogy mit kellene megnézni.

Köszi

A nyikorgásra kenés, a ferde állásra meg meg kell nézni, mi az oka, törés, deformálódás...stb. Nálam alattam nyikorog az ülés, de mire hazérek mindíg elfelejtem kivenni megkenni.

Elküldve
Akkor valószínűleg c14nz ( forgalmiba motorkód ezzel kezdődik, motorblokba be van ütve a nivó mellett jobra a peremén) Menetközbe rántgat néha? Csak miután bemelegedett azután indul nehezen? Eléggé gyujtás gyanus szerintem. (trafó - gyujtásmodul - tekercs.... akár ecu meghibásodás is csinálhat ilyet.) Persze nemvagyok autoszerelő, de én ezell kezdeném. Kikellene méretni mindent.

Nem jellemző hogy rángat inkább leáll és nagyon nehezen indul ez főleg a kereszteződéseknél szokott előjönni bemelegedett motornál a forgalmin x14nz van

Elküldve
Nem jellemző hogy rángat inkább leáll és nagyon nehezen indul ez főleg a kereszteződéseknél szokott előjönni bemelegedett motornál a forgalmin x14nz van

Aha menetközbe visszaváltáskor se? Csak mikor megállsz és alapjáratra kéne lemenjen?

Elküldve
Nem jellemző hogy rángat inkább leáll és nagyon nehezen indul ez főleg a kereszteződéseknél szokott előjönni bemelegedett motornál a forgalmin x14nz van

Nekem c14nz-n (rotoros gyujtás) a gyujtásmodul okozott nehéz indítást.

Elküldve
A nyikorgásra kenés, a ferde állásra meg meg kell nézni, mi az oka, törés, deformálódás...stb. Nálam alattam nyikorog az ülés, de mire hazérek mindíg elfelejtem kivenni megkenni.

Köszi Zoli, akkor majd megnézem mit lehet vele kezdeni.

Elküldve
Ugye nem Ganzuniv? :lol: Amúgy, ha lehet kalibrálni és kalibráltad nyugali állapotban 0-ra, akkor elvileg pontos, de jobb a digitális műszer egyenfeszültség mérésére. :(

Nakérem! Megtörtént a kontroll mérés digitális fesz-mérővel. 14,55 V a töltés. Hál' istennek az én műszerem csalt egy közel fél voltot. Így már azért majdnem normális az érték. Nem kell megint szerelőhöz mennem. :excl:

Elküldve
Nakérem! Megtörtént a kontroll mérés digitális fesz-mérővel. 14,55 V a töltés. Hál' istennek az én műszerem csalt egy közel fél voltot. Így már azért majdnem normális az érték. Nem kell megint szerelőhöz mennem. :excl:

Pörgesd meg a motort mérés közben. Motor fordulattól függetlenül 13,8-14,4 között kell lennie. (14.55 is még belefér, ha pörgetve nem megy feljebb)

Elküldve
Pörgesd meg a motort mérés közben. Motor fordulattól függetlenül 13,8-14,4 között kell lennie. (14.55 is még belefér, ha pörgetve nem megy feljebb)

Szia!

Köszi a tippet, így fogok tenni! Nagyon kíváncsi vagyok az eredményre. Lehet hogy korán örültem? :excl:

Elküldve

Üdv!

Vettem 5ajtós F Astrámhoz után-gyártott csomagtér teleszkópot, de sztem nem lehet összenyomni (kézzel próbáltam). Van valami trükkje a teleszkóp összenyomásának, beszerelésének?

Köszönöm!

Elküldve
Üdv!

Vettem 5ajtós F Astrámhoz után-gyártott csomagtér teleszkópot, de sztem nem lehet összenyomni (kézzel próbáltam). Van valami trükkje a teleszkóp összenyomásának, beszerelésének?

Köszönöm!

Enyémet annó tudtam mozgatni!

Bár azért az ajtóval jóval nagyobb erőt tudsz majd kifejteni! :(

De azért mozognia kéne... valamennyire legalábbis! :excl:

Beszerelés: lepattintod a kis fém pöcköt a teleszkóp végén lévő műanyagról, és ezután le tudod húzni, lent ugyanígy! visszafelé természetesen fordítva: műanyag fel - fém pöcök bepattint! :lol:

Elküldve

Hát én rátehénkedtem, de semmi...

Enyémet annó tudtam mozgatni!

Bár azért az ajtóval jóval nagyobb erőt tudsz majd kifejteni! :(

De azért mozognia kéne... valamennyire legalábbis! :excl:

Beszerelés: lepattintod a kis fém pöcköt a teleszkóp végén lévő műanyagról, és ezután le tudod húzni, lent ugyanígy! visszafelé természetesen fordítva: műanyag fel - fém pöcök bepattint! :lol:

Elküldve
Hát én rátehénkedtem, de semmi...

Örülj neki így biztos nemfog fejbe, vagy hátba csűrni az ajtó ha felnyitod. És nem neked kell emelni az ajtót úgy fél úttól,hanem onnan megy magától. Nemis kell annak összemeni alattad, hacsak nem vagy megatonna. :excl:

Elküldve
Sebességjeladó? Motorkód? Esetleg motorvezérlő típusa? :excl:

én is arra gondolok....

nem tudok semmi infót,betévedett a G-be ....nem is értettem ...24...

Nincs ABS ennyit tudok...

Elküldve
urak , 24-es hibakódra megoldás??

útszakasz frekvenciaado-nincsimpulzus

vagy

az egyik befecskendezőszelep feszültsége nagy

a motortipustol függő két variácio a 24-es kodra

Elküldve
én is arra gondolok....

nem tudok semmi infót,betévedett a G-be ....nem is értettem ...24...

Nincs ABS ennyit tudok...

Hátfigy, az F Astrás körökben használt táblázat szerint sebességjeladó probléma, az összes ismert motorvezérlő szerint, amelyik két számjegyű rendszert használ. Szerintem első körben nézd meg, hogy nincs-e valami geb?sz a óraegység hátuljában. Aztán elmegy-e az ECU-ig. De mivel G, abszolút nem ismerem.

Elküldve
Félre értetted , F-je van csak a G-be írt ...én meg nem értettem a 24-et....mert ott négy számjegyűek vannak.

Akkor sebességjeladó lesz. Óra egységen meg kell nézni, hogy nem-e csúszott le a csatlakozás, ha az jó, akkor műszerrel kimérni, hogy az ECU-ig nem-e szakadt a sebességjel vezetéke. De azt is meg lehet nézni, hogy a TID kijelzi-e a sebességet (ha TID-je van), hogy hosszan nyomja a két gombot, ekkor az összes szegmens világítani kezd, majd a végén kiírja az aktuális sebességet. Ha 0-t ír, de közben 50-nel megy, akkor nem ad jelet valamiért, vagy nincs bekötve. Ez évjárat függő is.

Elküldve
Akkor sebességjeladó lesz. Óra egységen meg kell nézni, hogy nem-e csúszott le a csatlakozás, ha az jó, akkor műszerrel kimérni, hogy az ECU-ig nem-e szakadt a sebességjel vezetéke. De azt is meg lehet nézni, hogy a TID kijelzi-e a sebességet (ha TID-je van), hogy hosszan nyomja a két gombot, ekkor az összes szegmens világítani kezd, majd a végén kiírja az aktuális sebességet. Ha 0-t ír, de közben 50-nel megy, akkor nem ad jelet valamiért, vagy nincs bekötve. Ez évjárat függő is.

be tettem az oldal linkjét neki....

köszike

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.