Dáwid Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Ma láttam K.nyéken ezt a kopott motorú autót a bejárón állni... :D :) Megint nem köszöntél be? :o :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Ma láttam K.nyéken ezt a kopott motorú autót a bejárón állni... :) :( Megint nem köszöntél be? :D :( Nem hát :o Annyira nem lehet azért rossz állapotú a motor, tegnap (mielőtt a bejáron állt) utánfutóval hazavittem vele pár kilométerről 1köbméter (2xfél köbméteres fordulókkal) kavicsot, úgy 500kg lehetett az utánfutón, ült rendesen a rugója, és emelkedőn még 3.-ba is fel tudtam kapcsolni vele. Azt hittem, majd talán másodikban megy, de jobban bírta. Az más kérdés, hogy az utánfutó jobb indexe kivágta a biztit a kocsiban, úgyhogy második fordulónál index és féklámpa nélkül mentem haza vele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Nem hát :) Annyira nem lehet azért rossz állapotú a motor, tegnap (mielőtt a bejáron állt) utánfutóval hazavittem vele pár kilométerről 1köbméter (2xfél köbméteres fordulókkal) kavicsot, úgy 500kg lehetett az utánfutón, ült rendesen a rugója, és emelkedőn még 3.-ba is fel tudtam kapcsolni vele. Azt hittem, majd talán másodikban megy, de jobban bírta. Az más kérdés, hogy az utánfutó jobb indexe kivágta a biztit a kocsiban, úgyhogy második fordulónál index és féklámpa nélkül mentem haza vele :) Valahol majd csak találsz egyet :( :P Ma voltam olajcserén. Hát jobb lett :o Sokkal simábban ketyeg a gépezet. (mondjuk az jól nézett ki hogy elmentem szervizbe, hogy utána a saját autómat szereljem :( :D A drágám kilőtte az olajnyomás visszajelző izzóját. Persze hogy pont olajcserekor :P ;) Tud időzíteni :D A srác szét akarta szedni, de mondtam hogy ahhoz a műszeregységhez inkább ne nyúljon hozzá, kicserélem én :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Ablakemelő szerkezet, kérdés 98-as f sedan astra bal első mechanikus tekerője jó lehet az én 95-ös újjabb típ. caravan astrámba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Ablakemelő szerkezet, kérdés 98-as f sedan astra bal első mechanikus tekerője jó lehet az én 95-ös újjabb típ. caravan astrámba? Csak a 3-ajtósé különbözik :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
judarics Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Sziasztok Nekem van egy 97-es opel astrám 1.4-es benzines a következő a problémám időközönként lefullad és alig akar újraindulni és ha sikerül elindítani fekete füstöt nyom ki magából és felpörög a motor úgy hogy nem nyomom a gázt labdaszondát cseréltem rajta úgyhogy nem azzal van a baj köszi előre a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Sziasztok Nekem van egy 97-es opel astrám 1.4-es benzines a következő a problémám időközönként lefullad és alig akar újraindulni és ha sikerül elindítani fekete füstöt nyom ki magából és felpörög a motor úgy hogy nem nyomom a gázt labdaszondát cseréltem rajta úgyhogy nem azzal van a baj köszi előre a segítséget Lambdaszondát? Szerintem ha azal bajvan akkor kigyullad a checkengine aztán beáll egy átlag dúsításra a gép attól még nemnagyon csinálhatna ilyet. Alapjárati léptetőmotor, trafó? Amúgy milyen motor van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Sziasztok! Lenne egy olyan problémám hogy nemrégiben kigyulladt a töltés visszajelző lámpám és változó mikor hogy világít! alapjáraton fogyasztók nélkül csak halványan ha odalépek neki akkor villog...ha rajta fan a világítás alapjáraton akkor csak simán világít és ha odalépek neki akkor felerősödik! Ez volt múlthéten......kiszedtem a generátort... kapott új diódahidat, fesz.szabályzót, szénkeféket, csapágyakat, feszítőgörgőt és bordásszíjat! ==kép== mikor visszakerült a kocsiba minden és első indítás megtörtént semmi sem változott...ugyan az a baj! autóvillamosságis azt mondja nem szabályoz le vagy a dióda kiment! mondtam neki hogy most lett zsír új mindenből belerakva....és még is! Szerintetek mit kellene megnéznem?....hol lehet a hiba.....kidobtam 35.000ft -ot és nemjavult meg! Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Sziasztok! Lenne egy olyan problémám hogy nemrégiben kigyulladt a töltés visszajelző lámpám és változó mikor hogy világít! alapjáraton fogyasztók nélkül csak halványan ha odalépek neki akkor villog...ha rajta fan a világítás alapjáraton akkor csak simán világít és ha odalépek neki akkor felerősödik! Ez volt múlthéten......kiszedtem a generátort... kapott új diódahidat, fesz.szabályzót, szénkeféket, csapágyakat, feszítőgörgőt és bordásszíjat! ==kép== mikor visszakerült a kocsiba minden és első indítás megtörtént semmi sem változott...ugyan az a baj! autóvillamosságis azt mondja nem szabályoz le vagy a dióda kiment! mondtam neki hogy most lett zsír új mindenből belerakva....és még is! Szerintetek mit kellene megnéznem?....hol lehet a hiba.....kidobtam 35.000ft -ot és nemjavult meg! Előre is köszi Próbálj meg kábel folytonosságot mérni a generátor és az aksi között, mert lehet, hogy a generátor jó, de ha nem jut el a villany az aksiig... A testeléseket is nézd neg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Túl magas a kocsi károsanyag-kibocsátása, az EGR szelep le van zárva, a lambdaszonda rossz (annyira, hogy hibakódot is ad)... ezek közül valamelyik miatt lehet? Esetleg van rá esély, hogy ha a polcon heverő lambdaszonda végre bekerül a rossz helyére, akkor helyreáll a dolog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Lambdaszondát mindenféleképpen cseréld ki bár igazából az EGR is számít de nem annyira, mint a lambdaszonda. Ha ezekután is magas akkor katalizátor is cserére szorulhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Najsz88 Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Sziasztok! A múltkor eldurrant az övem... most nem tudom becsatolni a helyére mert valami kis fehér műanyag belelóg. Nincs valakinek ilyen vagy hogy tudom megmókolni? Előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Lambdaszondát mindenféleképpen cseréld ki bár igazából az EGR is számít de nem annyira, mint a lambdaszonda. Ha ezekután is magas akkor katalizátor is cserére szorulhat. Hát remélem, hogy a katalizátor nem borult össze, mert emlékeim szerint nem egy olcsó termék... legfeljebb a kályhacső helyettesítheti, habár a füstölés attól nem lesz jobb. :( Értem, akkor a lambda remélem, megoldja a problémát. Amúgy nekem fel sem tűnt, nem gomolyog nagyon a füst, vagy ilyesmi, csak tolattam ki a parkolóból, és többször is megjegyezték, hogy a tüdejüknek már csak a fele van meg... hát a mért értékek nem nagyon passzolnak, az is igaz... :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Sziasztok! A múltkor eldurrant az övem... most nem tudom becsatolni a helyére mert valami kis fehér műanyag belelóg. Nincs valakinek ilyen vagy hogy tudom megmókolni? Előre is köszi a válaszokat. Ki kéne cserélni a patron-csat részt :excl: Ki lehet törni belőle, meg a sárga nyalókát levágni, de a műszakin is belekötnek, meg ugye nem működik :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
judarics Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Lambdaszondát? Szerintem ha azal bajvan akkor kigyullad a checkengine aztán beáll egy átlag dúsításra a gép attól még nemnagyon csinálhatna ilyet. Alapjárati léptetőmotor, trafó? Amúgy milyen motor van benne? nem igazán értem a kérdést milyen motor van benne ???? 1.4 es benzines központi injektoros többet nem tudok róla azt is mondták hogy az injektort kellene beállítani Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Sziasztok! Lenne egy olyan problémám hogy nemrégiben kigyulladt a töltés visszajelző lámpám és változó mikor hogy világít! alapjáraton fogyasztók nélkül csak halványan ha odalépek neki akkor villog...ha rajta fan a világítás alapjáraton akkor csak simán világít és ha odalépek neki akkor felerősödik! Ez volt múlthéten......kiszedtem a generátort... kapott új diódahidat, fesz.szabályzót, szénkeféket, csapágyakat, feszítőgörgőt és bordásszíjat! ==kép== mikor visszakerült a kocsiba minden és első indítás megtörtént semmi sem változott...ugyan az a baj! autóvillamosságis azt mondja nem szabályoz le vagy a dióda kiment! mondtam neki hogy most lett zsír új mindenből belerakva....és még is! Szerintetek mit kellene megnéznem?....hol lehet a hiba.....kidobtam 35.000ft -ot és nemjavult meg! Előre is köszi Ezt a hibát a kis dióda cseréje oldotta meg. Azt hogy hol van ezt nem tudom, de nyolcezret fizettem érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 nem igazán értem a kérdést milyen motor van benne ???? 1.4 es benzines központi injektoros többet nem tudok róla azt is mondták hogy az injektort kellene beállítani Mert nem csak 1.4-es központis motorokat raktak Astrába... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 ------------------------------------------- Idézet: 'ptomi82' Próbálj meg kábel folytonosságot mérni a generátor és az aksi között, mert lehet, hogy a generátor jó, de ha nem jut el a villany az aksiig... A testeléseket is nézd neg. az biztos hogy jó mert ha az aksin mérek feszültséget ott is ugyan úgy felmegy 15-16-volt-ra ha megrángatom a gázbóvdent... ------------------------------------------- idézet: 'nagyonkezdő' Ezt a hibát a kis dióda cseréje oldotta meg. Azt hogy hol van ezt nem tudom, de nyolcezret fizettem érte. ahogy elnéztem a generátor hátulján lévő dióda hidat van 6db fekete akármi meg felette 3 diódaszerűség van rákötve a állórész tekercsére ==Kéép== a piros "6db" piroskarikával jelöltek azok diódák? és a kéknégyszöggel jelöltek azok nem a kisdiódák? mert ha nem akkor jó volna tudni hová rejtették a kicsiket! :excl: -------------------------------------------- Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 nem igazán értem a kérdést milyen motor van benne ???? 1.4 es benzines központi injektoros többet nem tudok róla azt is mondták hogy az injektort kellene beállítani Akkor valószínűleg c14nz ( forgalmiba motorkód ezzel kezdődik, motorblokba be van ütve a nivó mellett jobra a peremén) Menetközbe rántgat néha? Csak miután bemelegedett azután indul nehezen? Eléggé gyujtás gyanus szerintem. (trafó - gyujtásmodul - tekercs.... akár ecu meghibásodás is csinálhat ilyet.) Persze nemvagyok autoszerelő, de én ezell kezdeném. Kikellene méretni mindent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 Tisztelt Urak! Megoldódott a két hete felvetett problémám a "liftező" hőfokmérő mutató. A gond a hőfok jeladó csatlakozásánál volt. Kis csiszolás, illesztés (passzosabb saru) és azóta stabilan áll a mutató a 91 fokon. Viszont most van egy újabb kérdésem. Kicsit töltöttem az akksit. (55 Ah 6 éves Perion, egyébként hibátlanul működik, pedig a kocsi a szabadban áll télen-nyáron) Szóval az akksi könyvecskéje azt írja, hogy a töltésnek 13.8 - 14.2 V között kell lenni. Nekem alapjáraton a töltés 15 V. (FAstra X16SZR) Okozhat ez bármilyen gondot? Az akksiban egyébként "nyugalmi állapotban" 14 V van. A válaszokat előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 Tisztelt Urak! Megoldódott a két hete felvetett problémám a "liftező" hőfokmérő mutató. A gond a hőfok jeladó csatlakozásánál volt. Kis csiszolás, illesztés (passzosabb saru) és azóta stabilan áll a mutató a 91 fokon. Viszont most van egy újabb kérdésem. Kicsit töltöttem az akksit. (55 Ah 6 éves Perion, egyébként hibátlanul működik, pedig a kocsi a szabadban áll télen-nyáron) Szóval az akksi könyvecskéje azt írja, hogy a töltésnek 13.8 - 14.2 V között kell lenni. Nekem alapjáraton a töltés 15 V. (FAstra X16SZR) Okozhat ez bármilyen gondot? Az akksiban egyébként "nyugalmi állapotban" 14 V van. A válaszokat előre is köszi! A 15V sok. 14,4V a max megengedett, nekem pontosan ennyi a töltésem (X16SZR, 120A-s generátor). A műszer hiteles értéket mutat? Lehet meg kéne mérni másik műszerrel is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 A 15V sok. 14,4V a max megengedett, nekem pontosan ennyi a töltésem (X16SZR, 120A-s generátor). A műszer hiteles értéket mutat? Lehet meg kéne mérni másik műszerrel is. A helyzet az hogy évek óta 15 V-t mérek de csak most jutottam odáig hogy rá is kérdezzek... :-)) Akkor próbálok másik műszerrel is mérni. Egyébként nagy gáz a 15 V? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 És még egy. Ha a műszer jó értéket mutat akkor mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 A helyzet az hogy évek óta 15 V-t mérek de csak most jutottam odáig hogy rá is kérdezzek... :-)) Akkor próbálok másik műszerrel is mérni. Egyébként nagy gáz a 15 V? Én rámérnék másik műszerrel, illetve a Tieddel és egy másikkal egyszerre mérném, hogy mindkettő ugyanazt mutatja-e, esetleg más energiaforrást is megmérnék. És még egy. Ha a műszer jó értéket mutat akkor mi lehet a gond? Akkor a feszültség stabilizátorral lehet gond, vagy esetleg még a diódahíddal, de ugye a kettő együtt van. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 Én rámérnék másik műszerrel, illetve a Tieddel és egy másikkal egyszerre mérném, hogy mindkettő ugyanazt mutatja-e, esetleg más energiaforrást is megmérnék. Akkor a feszültség stabilizátorral lehet gond, vagy esetleg még a diódahíddal, de ugye a kettő együtt van. :excl: Hát nagyon köszönöm a választ, akkor vadászok egy másik műszert és méricskélek. Mondjuk egy kicsit zavaró hogy az én műszerem analóg és a skálázás nem túl aprólékos. Valóban jobb lenne két digitális mérőt egyszerre használni a méréskor. A 15 V-t azért mondtam biztosra mert ott pont van egy osztás. :-)) Köszi a választ és további kellemes hétvégét! Üdv kacs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts