Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Fedél pasztázása... na igen ott folyik. Jól látom ez gm tömítő paszta? Nem lehet kívülről alkalmazni mi?

Be lehet kenni, csak nem tudod annyira letisztítani, hogy jól tapadjon, meg nem is férsz hosszá körbe, de egy próbát megér.

Elküldve
Fedél pasztázása... na igen ott folyik. Jól látom ez gm tömítő paszta? Nem lehet kívülről alkalmazni mi?

Gyakorlatilag már minden elhangzott a témában, csak ismételni tudnánk magunkat.

Szerk: Látom Zotya már el is kezdte :o

Elküldve
Gyakorlatilag már minden elhangzott a témában, csak ismételni tudnánk magunkat.

Szerk: Látom Zotya már el is kezdte :o

OKsa értem akkor köszönök nektek mindent! Nemsokára cserélem a tömítést bár lehet jobbanjárok ha már szét lesz szedve egy termosztát cserével. Mégegyszer köszi!

Elküldve
OKsa értem akkor köszönök nektek mindent! Nemsokára cserélem a tömítést bár lehet jobbanjárok ha már szét lesz szedve egy termosztát cserével. Mégegyszer köszi!

Szivesen. Ha Te cseréled, akkor jó munkát.

Elküldve

Sziasztok!

Van egy opel astra caraván. X14XE motórkod.

Az autonak kb. egy éve hidrotőkés hangja van. Nem mindig csinálja, de általában igen és inkább meleg motornál és alapjáraton (hallani).

van egy jó ismerősöm aki egy teljesen már típus márkaszervizében dolgozik, szóval nem az opel a specialitása, de opeleket is szokott javítani.

Azt mondta, hogy ha zavar megcsinálja, de mivel 16 szelepes így 16 hidrotőkét kellenek cserélni és ugye az pénz.

Azt vettem még észre, hogy ha lecserélem az olajat, akkor egy darabig jó. (Persze lehet, hogy rosszul vettem észre) Cserélem az 1 év alatt többször is mert mentem vele kb. 30 ezer km-t

A srác azt mondta, hogy egyébként nem fontos, mert ezzel a hibával "lemegy a térképről".

Van egy másik ismerősöm aki állítása szerint már az anyja hasában ott volt az opel logó és ő azt mondta, hogy ez elég gázos hiba gyors javításra van szükség mert akármikor végzetes következménye lehet. (nem teljesen értettem mit magyarázott ezért nem is részletezem)

Ez a srác szerintem életében nem látott motort szétszedve sem, szerintem csak a szája nagy és örült, hogy hallotta már életében a hidrotőke fogalmát:)

kérdesem az lenne, hogy az igazság hol van?

Szerintem az első állításnál.

köszi

Elküldve

Nem kell vele foglalkozni nekem már 3 éve csinálja beiinditás után egy fél percig,

szerelőm azt mondta hagyjam mert ez nem olyan nagy hiba.Én is vettem 8 új hidrotőkét mégsem lett jobb. :o már nem is érdekel.

Elküldve
Nem kell vele foglalkozni nekem már 3 éve csinálja beiinditás után egy fél percig,

szerelőm azt mondta hagyjam mert ez nem olyan nagy hiba.Én is vettem 8 új hidrotőkét mégsem lett jobb. :o már nem is érdekel.

Kopogás lehet más is nem csak "tőke"!

Elküldve
szerelö hidrotőkét mondot meg hallani hogy felül kopog, és csak fél percig aztán olyan mint a macska :D

Ha csak ennyi a baja, akkor nemes egyszerűséggel,: szarni rá. :o

Elküldve
Veztengely szép mi lehet még? :o

Kikopott hajtókarcsapágyak? :D

Azt kihgytam a storybol, hogy féléve szét volt szedve a motor, hajtókarcsapágy, szelepszárszimering csere volt és ki lettek tisztitva a hidrotőkék. De továbbra is csinálja.

Köszi

ui.: Nem ezért a hibáért volt szétszedve hanem eltörött az egyik szelep.

Elküldve
Azt kihgytam a storybol, hogy féléve szét volt szedve a motor, hajtókarcsapágy, szelepszárszimering csere volt és ki lettek tisztitva a hidrotőkék. De továbbra is csinálja.

Köszi

ui.: Nem ezért a hibáért volt szétszedve hanem eltörött az egyik szelep.

Hiába tisztítod ki, vagy cseréled a hidrotőkéket, ha olajat nem kap rendesen, vagy nem megfelelő minőségűt öntesz bele.

Elküldve

Az autonak kb. egy éve hidrotőkés hangja van. Nem mindig csinálja, de általában igen és inkább meleg motornál és alapjáraton (hallani).

van egy jó ismerősöm aki egy teljesen már típus márkaszervizében dolgozik, szóval nem az opel a specialitása, de opeleket is szokott javítani.

Azt mondta, hogy ha zavar megcsinálja, de mivel 16 szelepes így 16 hidrotőkét kellenek cserélni és ugye az pénz.

Ha volt tisuztítva ahidrotőke és még mindig csattog, akkor annak vagy tényleg vége, vagy nem kap olajat rendesen. Egyébként szerintem nem feltétlenül kell mind a 16 tőkét egyszerre cserélni... Csak nehéz kiszűrni, hogy melyik rossz.

Elküldve
Hiába tisztítod ki, vagy cseréled a hidrotőkéket, ha olajat nem kap rendesen, vagy nem megfelelő minőségűt öntesz bele.

Pedig rendes olajat kapott. (castrol 10W40)

Akkor szerintetek sem kell foglalkozni ezzel a hidrotőkés kattogással?

Köszi

Elküldve
Pedig rendes olajat kapott. (castrol 10W40)

Akkor szerintetek sem kell foglalkozni ezzel a hidrotőkés kattogással?

Köszi

Én eddig Metabond olajat használtam, most kapott először Castrolt, és nekem is elkezdett kopogni, meg más is írt hasonlókat, úgyhogy nem vagyok meggyőződve róla, hogy a Castrol olaj olyan jó.

Elküldve

Hidrotőkés kopogásnál szerintem érdemes lehet műszerrel megmérni az olajnyomást. Lehet a nyomáskapcsoló még kapcsol így nem világít az olaj lámpácska, de a hidrotőkéknek lehet már kevés a nyomás. Ha kevés a nyomás akkor el lehet gondolkodni, hogy az olajpumpa a rossz vagy annyira kooptt a motor hogy a csapágyaknál elszökik a nyomás.

Elküldve
Pedig rendes olajat kapott. (castrol 10W40)

Akkor szerintetek sem kell foglalkozni ezzel a hidrotőkés kattogással?

Köszi

Ha csak hidegen hallatszik kb. fél percig, utána elhallgat, akkor nem érdemes foglalkozni vele.

Elküldve
Én eddig Metabond olajat használtam, most kapott először Castrolt, és nekem is elkezdett kopogni, meg más is írt hasonlókat, úgyhogy nem vagyok meggyőződve róla, hogy a Castrol olaj olyan jó.

Az olaj minőségét nem az határoza meg hogy tud -e csodát csinállni egy kopott motoral.

A lekopott fémet nem potolhatja öntsél , még hozzá 30g Fe-t 17gAl-ot és 3g Mg-t és eltünik a kopogás még ha étolajat töltesz is bele :o

Elküldve
Az olaj minőségét nem az határoza meg hogy tud -e csodát csinállni egy kopott motoral.

A lekopott fémet nem potolhatja öntsél , még hozzá 30g Fe-t 17gAl-ot és 3g Mg-t és eltünik a kopogás még ha étolajat töltesz is bele :D

Nem, persze, csak ha olajcsere előtt a metával nem kopog, olajcsere után, a castrollal meg igen, akkor azért lehet sejteni, hogy nem az olajcsere koptatta el hirtelen a motort :o (meg a kopott jelzőt annyira nem tudom ráképzelni arra a motorra :) )

Elküldve
Nem, persze, csak ha olajcsere előtt a metával nem kopog, olajcsere után, a castrollal meg igen, akkor azért lehet sejteni, hogy nem az olajcsere koptatta el hirtelen a motort :o (meg a kopott jelzőt annyira nem tudom ráképzelni arra a motorra :) )

Ma láttam K.nyéken ezt a kopott motorú autót a bejárón állni... :D :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.