Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Fedél pasztázása... na igen ott folyik. Jól látom ez gm tömítő paszta? Nem lehet kívülről alkalmazni mi?

Gyakorlatilag már minden elhangzott a témában, csak ismételni tudnánk magunkat.

Szerk: Látom Zotya már el is kezdte :o

Link to comment
Megosztás:

Gyakorlatilag már minden elhangzott a témában, csak ismételni tudnánk magunkat.

Szerk: Látom Zotya már el is kezdte :o

OKsa értem akkor köszönök nektek mindent! Nemsokára cserélem a tömítést bár lehet jobbanjárok ha már szét lesz szedve egy termosztát cserével. Mégegyszer köszi!

Link to comment
Megosztás:

OKsa értem akkor köszönök nektek mindent! Nemsokára cserélem a tömítést bár lehet jobbanjárok ha már szét lesz szedve egy termosztát cserével. Mégegyszer köszi!

Szivesen. Ha Te cseréled, akkor jó munkát.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy opel astra caraván. X14XE motórkod.

Az autonak kb. egy éve hidrotőkés hangja van. Nem mindig csinálja, de általában igen és inkább meleg motornál és alapjáraton (hallani).

van egy jó ismerősöm aki egy teljesen már típus márkaszervizében dolgozik, szóval nem az opel a specialitása, de opeleket is szokott javítani.

Azt mondta, hogy ha zavar megcsinálja, de mivel 16 szelepes így 16 hidrotőkét kellenek cserélni és ugye az pénz.

Azt vettem még észre, hogy ha lecserélem az olajat, akkor egy darabig jó. (Persze lehet, hogy rosszul vettem észre) Cserélem az 1 év alatt többször is mert mentem vele kb. 30 ezer km-t

A srác azt mondta, hogy egyébként nem fontos, mert ezzel a hibával "lemegy a térképről".

Van egy másik ismerősöm aki állítása szerint már az anyja hasában ott volt az opel logó és ő azt mondta, hogy ez elég gázos hiba gyors javításra van szükség mert akármikor végzetes következménye lehet. (nem teljesen értettem mit magyarázott ezért nem is részletezem)

Ez a srác szerintem életében nem látott motort szétszedve sem, szerintem csak a szája nagy és örült, hogy hallotta már életében a hidrotőke fogalmát:)

kérdesem az lenne, hogy az igazság hol van?

Szerintem az első állításnál.

köszi

Link to comment
Megosztás:

Veztengely szép mi lehet még? :o

Kikopott hajtókarcsapágyak? :D

Azt kihgytam a storybol, hogy féléve szét volt szedve a motor, hajtókarcsapágy, szelepszárszimering csere volt és ki lettek tisztitva a hidrotőkék. De továbbra is csinálja.

Köszi

ui.: Nem ezért a hibáért volt szétszedve hanem eltörött az egyik szelep.

Link to comment
Megosztás:

Azt kihgytam a storybol, hogy féléve szét volt szedve a motor, hajtókarcsapágy, szelepszárszimering csere volt és ki lettek tisztitva a hidrotőkék. De továbbra is csinálja.

Köszi

ui.: Nem ezért a hibáért volt szétszedve hanem eltörött az egyik szelep.

Hiába tisztítod ki, vagy cseréled a hidrotőkéket, ha olajat nem kap rendesen, vagy nem megfelelő minőségűt öntesz bele.

Link to comment
Megosztás:

Az autonak kb. egy éve hidrotőkés hangja van. Nem mindig csinálja, de általában igen és inkább meleg motornál és alapjáraton (hallani).

van egy jó ismerősöm aki egy teljesen már típus márkaszervizében dolgozik, szóval nem az opel a specialitása, de opeleket is szokott javítani.

Azt mondta, hogy ha zavar megcsinálja, de mivel 16 szelepes így 16 hidrotőkét kellenek cserélni és ugye az pénz.

Ha volt tisuztítva ahidrotőke és még mindig csattog, akkor annak vagy tényleg vége, vagy nem kap olajat rendesen. Egyébként szerintem nem feltétlenül kell mind a 16 tőkét egyszerre cserélni... Csak nehéz kiszűrni, hogy melyik rossz.

Link to comment
Megosztás:

Pedig rendes olajat kapott. (castrol 10W40)

Akkor szerintetek sem kell foglalkozni ezzel a hidrotőkés kattogással?

Köszi

Én eddig Metabond olajat használtam, most kapott először Castrolt, és nekem is elkezdett kopogni, meg más is írt hasonlókat, úgyhogy nem vagyok meggyőződve róla, hogy a Castrol olaj olyan jó.

Link to comment
Megosztás:

Hidrotőkés kopogásnál szerintem érdemes lehet műszerrel megmérni az olajnyomást. Lehet a nyomáskapcsoló még kapcsol így nem világít az olaj lámpácska, de a hidrotőkéknek lehet már kevés a nyomás. Ha kevés a nyomás akkor el lehet gondolkodni, hogy az olajpumpa a rossz vagy annyira kooptt a motor hogy a csapágyaknál elszökik a nyomás.

Link to comment
Megosztás:

Én eddig Metabond olajat használtam, most kapott először Castrolt, és nekem is elkezdett kopogni, meg más is írt hasonlókat, úgyhogy nem vagyok meggyőződve róla, hogy a Castrol olaj olyan jó.

Az olaj minőségét nem az határoza meg hogy tud -e csodát csinállni egy kopott motoral.

A lekopott fémet nem potolhatja öntsél , még hozzá 30g Fe-t 17gAl-ot és 3g Mg-t és eltünik a kopogás még ha étolajat töltesz is bele :o

Link to comment
Megosztás:

Az olaj minőségét nem az határoza meg hogy tud -e csodát csinállni egy kopott motoral.

A lekopott fémet nem potolhatja öntsél , még hozzá 30g Fe-t 17gAl-ot és 3g Mg-t és eltünik a kopogás még ha étolajat töltesz is bele :D

Nem, persze, csak ha olajcsere előtt a metával nem kopog, olajcsere után, a castrollal meg igen, akkor azért lehet sejteni, hogy nem az olajcsere koptatta el hirtelen a motort :o (meg a kopott jelzőt annyira nem tudom ráképzelni arra a motorra :) )

Link to comment
Megosztás:

Nem, persze, csak ha olajcsere előtt a metával nem kopog, olajcsere után, a castrollal meg igen, akkor azért lehet sejteni, hogy nem az olajcsere koptatta el hirtelen a motort :o (meg a kopott jelzőt annyira nem tudom ráképzelni arra a motorra :) )

Ma láttam K.nyéken ezt a kopott motorú autót a bejárón állni... :D :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.