Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok !

Segítségre lenne szükségem.Autóm 1993-as 1.6-os Astra caravan.Kis fordulaton rángat.Cseréltettem kuplungtárcsát,újak a gyertyák,újak a gyertyakábelek.Alapjáraton nem érzek semmi kulönöset rajta,csak ha kis fordulaton megy,vagy motorfékkel.Mi lehet a baj?

Elküldve
Sziasztok !

Segítségre lenne szükségem.Autóm 1993-as 1.6-os Astra caravan.Kis fordulaton rángat.Cseréltettem kuplungtárcsát,újak a gyertyák,újak a gyertyakábelek.Alapjáraton nem érzek semmi kulönöset rajta,csak ha kis fordulaton megy,vagy motorfékkel.Mi lehet a baj?

Lehet, hogy el van koszosodva a fojtószelepház...

Elküldve

Azt hogy tudnám kideríteni?

Ha ez a kérdés felmerül benned, akkor szerintem inkább vidd el egy szerelőhöz... (nem bántani akarlak, de nagyot lehet szopni ha az ember először csinál valamit vagy nem ért hozzá (ez úgy általában igaz sztem - tapasztalatból mondom) )

Egyébként úgy, hogy szétszeded és kitakarítod...

Elküldve

OK csak az egyik szerelő kicseréltette a kuplungtárcsát,a másik meg a gyertyákat meg a kábeleit.Persze mindez nem baj ha új,csak sajnos nem lottón nyerem a pézet.Az autó meg még mindig rángat,csak attól tartok,hogy előbb-utóbb más is szétmegy.

Elküldve

hát nemigazán találtam a kérdésemnek megfelelő topicot, ezért ide írom....

hol lehet kormányt bőröztetni és kb mennyiért??

Elküldve
hát nemigazán találtam a kérdésemnek megfelelő topicot, ezért ide írom....

hol lehet kormányt bőröztetni és kb mennyiért??

vktr barátunk csináltatott ilyesmit, kérdezd meg őt szerintem.

Elküldve
Elég érdekesnek tartom azt a szerelőt, aki rángatásra kuplungot cserél. :D

Látod vannak még balekok akit meg lehet etetni :lol:

Rotor vagy gyújtáselosztófedél csere esetleg lendíthet valamit az ügyön?

Elküldve

Az könnyen lehet. Meg benyaszűrő csere, protec adalék esetleg...

De pl. kolegámnak hasonló motoron most a rotor alatti tekercs

cserés, valszeg attól rángatott be néha...

Elküldve

Jon a meleg, filózóm, h kéne hűsítő berendezés a gépbe. Mivel mostanában ilyen 800ccm-es Dévú Matyizokba is telepítenek légkondit, ezért gondolom az enyémbe is lehetne, ha nem is feltétlen egy régi gyárit.

Tudtok ezzel foglalkozó cégeket ajánlani? Mibe fájhat?

Elküldve
Jon a meleg, filózóm, h kéne hűsítő berendezés a gépbe. Mivel mostanában ilyen 800ccm-es Dévú Matyizokba is telepítenek légkondit, ezért gondolom az enyémbe is lehetne, ha nem is feltétlen egy régi gyárit.

Tudtok ezzel foglalkozó cégeket ajánlani? Mibe fájhat?

Tipp: 300000-400000 Forint

Elküldve

Mélykék, újról végképp letettem. :

A www.opelbonto.hu-n van 1.8i-be való kompletten 80 pénzekért. Kérdés, a légkondi mennyire motor specifikus?

Egyáltalán, mi, hogyan hajtja a légkondi kompresszorát?

Ki rakja be nekem, ha egyáltalán belemegy az enyémkébe?

Elküldve

Semmi sem lehetetlen. Ha gyorsulni akarsz, max kikapcsolod.

Egy ékszíj hajtja a kompresszor tárcsáját állandóan, és egy elektromosan kapcsolható "kuplungszerűség" zárja a hajtást.

Ennél eccerűbben nem tudtam fogalmazni.

Elküldve
Milyen motor?

Cuccok mikor voltak benne cserélve (gyertya, szűrők (benya is))?

Szia!

Bocs kicsit későn reagálok!

Motor: c14NZ

1 hónapja kapott műszakit... :roll: :roll:

Gyertya, benzinszűrő másfél éve lett cserélve, a többi cserélendő cuccos mostanában.

Tegnap megint berángatott többszőr, ma reggel meg egyszercsak leállt és nem tudtam újra indítani. Két óra múlva (most 8-kor) már mintha semmi nem történt volna, ment rendessen. Ugyan háromban ugrott egyett, de más most nem jött elő. Mikor milyen kedve van... :lol: :D :lol:

Mi lehet a baj, nagy vonalakban??

Elküldve

Nekem a Vectrában C16NZ van, ott is voltak ilyen gondok. Sok ilyet hallottunk már. Volt akinek tényleg csak gyertyabaja volt, volt akinek lambda szonda, esetleg pillangószelep jeladó, alapjárati motor, de nemrég valakinek komplett kompjútert kellett cserélni. Itt is csak a TECH1 segíthet egy opel szexervízben.

Szerintem. Kontroll lámpa nem ég/égett?

Elküldve
Semmi sem lehetetlen. Ha gyorsulni akarsz, max kikapcsolod.

Egy ékszíj hajtja a kompresszor tárcsáját állandóan, és egy elektromosan kapcsolható "kuplungszerűség" zárja a hajtást.

Ennél eccerűbben nem tudtam fogalmazni.

Thx az infót. Ha gyorsulni akarok, akkor veszek egy másik kocsit, uis ez nem gyorsul. :lol:

Elküldve

Thx az infót. Ha gyorsulni akarok, akkor veszek egy másik kocsit, uis ez nem gyorsul. :D

Akkor ez lerágott csont. :lol: Én is akarok az omiba légkondit.

Elküldve

Butraguano!

Szerintem a gyújtással lesz vmi. Szét kellene szedni a rotort és

az alatta levő részt... Hátha ránézésre is meg lehet találni a hibát.

Ajánlom a rotor és rotorfedél cserét, valamint ajánlatos megnézni

az alatta elhelyezkedő kis tekercset, ami a tengely körül van.

Leslie!

Ha veszel egy bontott légkondit, akkor számolj még rá jópár tízezret,

mirebekerül az autóba és működik! :lol:

Elküldve

Az nem lehet, hogy a gyújtáselosztó szimeringje kuka? Nem olajos az elosztó alja? Ha igen, ott átmehet az oil és okozhat ilyen gyújtásproblémát. Vagy tévednék? :?:

A másik az AC pumpa. Ha megadja magát (no még nem teljesen) akkor ha kevesebb kraftot szállít mint kéne, hát bizony menni kell valamivel. Csak akkor meg lehet kigyulladna a lámpa... vagy nem... Akkor is csinálja, ha óvatosban, semmi kigyorsítás, lépésben közlekedsz, vagy csak ha intenzíven tempózol a lámpáktól, stb.

Bocs ha hüleséget írtam...

Elküldve

A tengelytől nem kerülhet olaj a rotorhoz (teljesen külön van).

AC-t kizárnám, mert ha az elkezd haldokolni, akkor utána már sosem

lesz jó, és hamar beadja a kulcsot. És akkor abszolúte nem is menne

jól az autó, függetlenül a terheléstől.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.