Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Emberek vkinek nincs vmi tippje, hogy mi zöröghet nekem hátul.

Akkor jön elő, mikor már bemelegedett a motor/kipufogó, és elkezdek vele tolatni, vagy rázós úton jobb kanyart veszek. Hátramenetben addig hallatszik, amíg nagyobb sebességgel tolatok, és el nem engedem a kuplungot.

Azóta hallatszik, mióta a kipufogó meg lett hegesztve.

A hangból tisztán hallatszik, hogy fém verődik fémhez nem túl erősen, de gyors ütemben (kb. 2-3/mp)

Kézzel próbáltad már megrázni a kipuft? :o

Link to comment
Megosztás:

Emberek vkinek nincs vmi tippje, hogy mi zöröghet nekem hátul.

Akkor jön elő, mikor már bemelegedett a motor/kipufogó, és elkezdek vele tolatni, vagy rázós úton jobb kanyart veszek. Hátramenetben addig hallatszik, amíg nagyobb sebességgel tolatok, és el nem engedem a kuplungot.

Azóta hallatszik, mióta a kipufogó meg lett hegesztve.

A hangból tisztán hallatszik, hogy fém verődik fémhez nem túl erősen, de gyors ütemben (kb. 2-3/mp)

:o

Nekem a kipufcső ütötte a lököst amikor megvettem a kocsit. Arrébb raktam a gumibakon, amíg vissza nem táncolt addíg jó volt.

Link to comment
Megosztás:

Háát...arra gondoltam, hogy komplett kábelcserét hajtok végre, ha nem drága a bontóban, mert elég furán megy egyik másik kábel (szerintem túl feszesen, oké hogy nem is lötyöghet nagyon...), plusz hátha az okozza az előzőekben leírt idegtépő jelenséget :S

Hát akkor talán kifejezetten c14nz kábelköteget kellene keresni, nem? :o

Link to comment
Megosztás:

Emberek vkinek nincs vmi tippje, hogy mi zöröghet nekem hátul.

Akkor jön elő, mikor már bemelegedett a motor/kipufogó, és elkezdek vele tolatni, vagy rázós úton jobb kanyart veszek. Hátramenetben addig hallatszik, amíg nagyobb sebességgel tolatok, és el nem engedem a kuplungot.

Azóta hallatszik, mióta a kipufogó meg lett hegesztve.

A hangból tisztán hallatszik, hogy fém verődik fémhez nem túl erősen, de gyors ütemben (kb. 2-3/mp)

nekem a hatsó dob ért hozzá a vonóhorog rögzítő vashoz, forditani kellett a katalizátor utáni csatlakozáson...

Link to comment
Megosztás:

:o

Nekem a kipufcső ütötte a lököst amikor megvettem a kocsit. Arrébb raktam a gumibakon, amíg vissza nem táncolt addíg jó volt.

Megráztam. Kb 3-4 cm-es kilengéstél koppan a kipuff oldalirányban, felfelé pedig kb 2 centi a fonóhorog vasához, ami utólagosan lett felszerelve rá.

Link to comment
Megosztás:

Megráztam. Kb 3-4 cm-es kilengéstél koppan a kipuff oldalirányban, felfelé pedig kb 2 centi a fonóhorog vasához, ami utólagosan lett felszerelve rá.

Nah most, ha megrázásra is hallani hogy koppan, akkor mi lenne ha benéznél alá? :) :D Lehet hogy egyszerűbb meglátni, mint vakon találgatni :o

Link to comment
Megosztás:

92 es f astra c14 nz

Tedd be aláírásba :o

Sztem jobban jársz, ha megveszed az alkatrészeket külön, nem tudni, mit válogatnak az ilyen szettekbe. Vezérműszíjból Gatest, vagy gyárit, feszítőgörgőből SKF, Ruville, vízpumpából SKF, vagy gyári javallott. Ha már ott jársz, érdemes termosztátot is cserélni, ne kelljen a tél közepén lebontani miatta a vezérlést (hacsak nem volt mostanában cserélve), ebből Wahler, Gates javallott.

Szűrőkből (levegő, pollen) mindegy a márka.

Link to comment
Megosztás:

Tedd be aláírásba :o

Sztem jobban jársz, ha megveszed az alkatrészeket külön, nem tudni, mit válogatnak az ilyen szettekbe. Vezérműszíjból Gatest, vagy gyárit, feszítőgörgőből SKF, Ruville, vízpumpából SKF, vagy gyári javallott. Ha már ott jársz, érdemes termosztátot is cserélni, ne kelljen a tél közepén lebontani miatta a vezérlést (hacsak nem volt mostanában cserélve), ebből Wahler, Gates javallott.

Szűrőkből (levegő, pollen) mindegy a márka.

termosztátról jut eszembe,

megyek a kocsival egyhuzamba akár 30-40 km is, és ez alatt nem éri el a 80 fokot sem a motor hőmérséklete, az amiatt van hogy már nemjó a termosztát ?

ijenkor ugy tom h ráadja az automataszivatót és többet eszik a kocsi

kb mennyi lenne eggy vezérműszíjszett +termosztát?

egyébként a kocsiba most van 72 e km (tényleg ennyi van benne)

és eddig csak motorolajcsere lett rajta csinálva + olajszűrőcsere +levegőszűrőcsere

mit kellene még rajta elvégezni?

Link to comment
Megosztás:

termosztátról jut eszembe,

megyek a kocsival egyhuzamba akár 30-40 km is, és ez alatt nem éri el a 80 fokot sem a motor hőmérséklete, az amiatt van hogy már nemjó a termosztát ?

ijenkor ugy tom h ráadja az automataszivatót és többet eszik a kocsi

kb mennyi lenne eggy vezérműszíjszett +termosztát?

egyébként a kocsiba most van 72 e km (tényleg ennyi van benne)

és eddig csak motorolajcsere lett rajta csinálva + olajszűrőcsere +levegőszűrőcsere

mit kellene még rajta elvégezni?

Igen, az termosztát baj lesz és nincsen automata szivató egy c14nz-ben, sőt egyetlen központi befecskendezésűben sem. Ez nem karburátoros. :o Mindent a motorvezérlő intéz. Az, hogy többet eszik az igaz, mert nem teljesen veszi el a dúsítást az ECU, mert nem éri el az üzemi hőmérsékletet a motor.

Féket, fékolajat kéne megnézni. Fékolajat mindenképp, ha már legalább két éve nem lett hozzányúlva, mivel kétévente kell fékolajat cserélni. Ha van szervó, akkor annak se árt az olaját cserélni 5 évente.

Nézd meg valamelyik autósbolt webshopjában, hogy mi mennyi.

Link to comment
Megosztás:

termosztátról jut eszembe,

megyek a kocsival egyhuzamba akár 30-40 km is, és ez alatt nem éri el a 80 fokot sem a motor hőmérséklete, az amiatt van hogy már nemjó a termosztát ?

ijenkor ugy tom h ráadja az automataszivatót és többet eszik a kocsi

kb mennyi lenne eggy vezérműszíjszett +termosztát?

egyébként a kocsiba most van 72 e km (tényleg ennyi van benne)

és eddig csak motorolajcsere lett rajta csinálva + olajszűrőcsere +levegőszűrőcsere

mit kellene még rajta elvégezni?

Ha még gyári a vezérlésed, akkor sürgősen cseréld. Igaz hogy csak 72 ezer km, de mégis 18 éves a cucc. :o

Link to comment
Megosztás:

Ha még gyári a vezérlésed, akkor sürgősen cseréld. Igaz hogy csak 72 ezer km, de mégis 18 éves a cucc. :o

Szerintem már megkaphatod a szijat 1500- a vizpumpát 6500- a termosztátot 2500- körüli áron , a vizpumpa csak akkor cserés ha szivárog vagy csapágyas .

Link to comment
Megosztás:

Na megjött az újabb hiba jelenség...mentem a kocsival boltnál leparkoltam...kijövök a boltból, inditani akarok, csak kattan, 1szer 2szer 3szor megcsináltam, 4szerre elfordítva tartottam a kulcsot a kattanás után és beindult...ja közben a hűttőventi ment, mivel ugye annyit nem voltam bent a boltban hogy lehűljön.... Haza jöttem kocsi leállít, majd ahányszor újra indítottam indult, igaz volt hogy elég alacsony fordulattal, aztán sokadszorra rendesen felpörögve és normál alapjáratra beállva indult el.

Ez önindító hiba lesz?

Link to comment
Megosztás:

Na megjött az újabb hiba jelenség...mentem a kocsival boltnál leparkoltam...kijövök a boltból, inditani akarok, csak kattan, 1szer 2szer 3szor megcsináltam, 4szerre elfordítva tartottam a kulcsot a kattanás után és beindult...ja közben a hűttőventi ment, mivel ugye annyit nem voltam bent a boltban hogy lehűljön.... Haza jöttem kocsi leállít, majd ahányszor újra indítottam indult, igaz volt hogy elég alacsony fordulattal, aztán sokadszorra rendesen felpörögve és normál alapjáratra beállva indult el.

Ez önindító hiba lesz?

Azért én rámérnék a töltésre is, hogy megvan-e. Na meg az akku milyen állapotban van? Hány éves?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.