Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Emberek vkinek nincs vmi tippje, hogy mi zöröghet nekem hátul.

Akkor jön elő, mikor már bemelegedett a motor/kipufogó, és elkezdek vele tolatni, vagy rázós úton jobb kanyart veszek. Hátramenetben addig hallatszik, amíg nagyobb sebességgel tolatok, és el nem engedem a kuplungot.

Azóta hallatszik, mióta a kipufogó meg lett hegesztve.

A hangból tisztán hallatszik, hogy fém verődik fémhez nem túl erősen, de gyors ütemben (kb. 2-3/mp)

Kézzel próbáltad már megrázni a kipuft? :o

Elküldve
Emberek vkinek nincs vmi tippje, hogy mi zöröghet nekem hátul.

Akkor jön elő, mikor már bemelegedett a motor/kipufogó, és elkezdek vele tolatni, vagy rázós úton jobb kanyart veszek. Hátramenetben addig hallatszik, amíg nagyobb sebességgel tolatok, és el nem engedem a kuplungot.

Azóta hallatszik, mióta a kipufogó meg lett hegesztve.

A hangból tisztán hallatszik, hogy fém verődik fémhez nem túl erősen, de gyors ütemben (kb. 2-3/mp)

:o

Nekem a kipufcső ütötte a lököst amikor megvettem a kocsit. Arrébb raktam a gumibakon, amíg vissza nem táncolt addíg jó volt.

Elküldve
Háát...arra gondoltam, hogy komplett kábelcserét hajtok végre, ha nem drága a bontóban, mert elég furán megy egyik másik kábel (szerintem túl feszesen, oké hogy nem is lötyöghet nagyon...), plusz hátha az okozza az előzőekben leírt idegtépő jelenséget :S

Hát akkor talán kifejezetten c14nz kábelköteget kellene keresni, nem? :o

Elküldve
Emberek vkinek nincs vmi tippje, hogy mi zöröghet nekem hátul.

Akkor jön elő, mikor már bemelegedett a motor/kipufogó, és elkezdek vele tolatni, vagy rázós úton jobb kanyart veszek. Hátramenetben addig hallatszik, amíg nagyobb sebességgel tolatok, és el nem engedem a kuplungot.

Azóta hallatszik, mióta a kipufogó meg lett hegesztve.

A hangból tisztán hallatszik, hogy fém verődik fémhez nem túl erősen, de gyors ütemben (kb. 2-3/mp)

nekem a hatsó dob ért hozzá a vonóhorog rögzítő vashoz, forditani kellett a katalizátor utáni csatlakozáson...

Elküldve
:o

Nekem a kipufcső ütötte a lököst amikor megvettem a kocsit. Arrébb raktam a gumibakon, amíg vissza nem táncolt addíg jó volt.

Megráztam. Kb 3-4 cm-es kilengéstél koppan a kipuff oldalirányban, felfelé pedig kb 2 centi a fonóhorog vasához, ami utólagosan lett felszerelve rá.

Elküldve
Megráztam. Kb 3-4 cm-es kilengéstél koppan a kipuff oldalirányban, felfelé pedig kb 2 centi a fonóhorog vasához, ami utólagosan lett felszerelve rá.

talált süllyedt...

Elküldve
Megráztam. Kb 3-4 cm-es kilengéstél koppan a kipuff oldalirányban, felfelé pedig kb 2 centi a fonóhorog vasához, ami utólagosan lett felszerelve rá.

Nah most, ha megrázásra is hallani hogy koppan, akkor mi lenne ha benéznél alá? :) :D Lehet hogy egyszerűbb meglátni, mint vakon találgatni :o

Elküldve
Hát akkor talán kifejezetten c14nz kábelköteget kellene keresni, nem? :)

Jóóó csak azt hittem...de akkor nem :o mert ugye igy csak egy fajta jó...úgy meg lett volna alternatíva is :D

Elküldve
kössz

sokat segítettél :)

embeer... :o Csergő, Bárdi, Unix, Láng, Bármilyen Opel-bót, összes autósbolt, gyakorlatilag bárhonnan. Oké hogy bármit lehet kérdezni de azé nah.. :D

Elküldve
sziasztok

tudja vki hogy honnan érdemes rendelni 92 es f es astrához komplett vezérműszíj szettet?

Nameg ez qva tág info.

Esetleg tudnánk valami jobb, értelmeseb beszerzési forrást, netalán x motorhoz valami "jóárasitottat", akkor totózzunk jó-e neked?

Elküldve
92 es f astra c14 nz

Tedd be aláírásba :o

Sztem jobban jársz, ha megveszed az alkatrészeket külön, nem tudni, mit válogatnak az ilyen szettekbe. Vezérműszíjból Gatest, vagy gyárit, feszítőgörgőből SKF, Ruville, vízpumpából SKF, vagy gyári javallott. Ha már ott jársz, érdemes termosztátot is cserélni, ne kelljen a tél közepén lebontani miatta a vezérlést (hacsak nem volt mostanában cserélve), ebből Wahler, Gates javallott.

Szűrőkből (levegő, pollen) mindegy a márka.

Elküldve
Tedd be aláírásba :o

Sztem jobban jársz, ha megveszed az alkatrészeket külön, nem tudni, mit válogatnak az ilyen szettekbe. Vezérműszíjból Gatest, vagy gyárit, feszítőgörgőből SKF, Ruville, vízpumpából SKF, vagy gyári javallott. Ha már ott jársz, érdemes termosztátot is cserélni, ne kelljen a tél közepén lebontani miatta a vezérlést (hacsak nem volt mostanában cserélve), ebből Wahler, Gates javallott.

Szűrőkből (levegő, pollen) mindegy a márka.

termosztátról jut eszembe,

megyek a kocsival egyhuzamba akár 30-40 km is, és ez alatt nem éri el a 80 fokot sem a motor hőmérséklete, az amiatt van hogy már nemjó a termosztát ?

ijenkor ugy tom h ráadja az automataszivatót és többet eszik a kocsi

kb mennyi lenne eggy vezérműszíjszett +termosztát?

egyébként a kocsiba most van 72 e km (tényleg ennyi van benne)

és eddig csak motorolajcsere lett rajta csinálva + olajszűrőcsere +levegőszűrőcsere

mit kellene még rajta elvégezni?

Elküldve
termosztátról jut eszembe,

megyek a kocsival egyhuzamba akár 30-40 km is, és ez alatt nem éri el a 80 fokot sem a motor hőmérséklete, az amiatt van hogy már nemjó a termosztát ?

ijenkor ugy tom h ráadja az automataszivatót és többet eszik a kocsi

kb mennyi lenne eggy vezérműszíjszett +termosztát?

egyébként a kocsiba most van 72 e km (tényleg ennyi van benne)

és eddig csak motorolajcsere lett rajta csinálva + olajszűrőcsere +levegőszűrőcsere

mit kellene még rajta elvégezni?

Igen, az termosztát baj lesz és nincsen automata szivató egy c14nz-ben, sőt egyetlen központi befecskendezésűben sem. Ez nem karburátoros. :o Mindent a motorvezérlő intéz. Az, hogy többet eszik az igaz, mert nem teljesen veszi el a dúsítást az ECU, mert nem éri el az üzemi hőmérsékletet a motor.

Féket, fékolajat kéne megnézni. Fékolajat mindenképp, ha már legalább két éve nem lett hozzányúlva, mivel kétévente kell fékolajat cserélni. Ha van szervó, akkor annak se árt az olaját cserélni 5 évente.

Nézd meg valamelyik autósbolt webshopjában, hogy mi mennyi.

Elküldve
termosztátról jut eszembe,

megyek a kocsival egyhuzamba akár 30-40 km is, és ez alatt nem éri el a 80 fokot sem a motor hőmérséklete, az amiatt van hogy már nemjó a termosztát ?

ijenkor ugy tom h ráadja az automataszivatót és többet eszik a kocsi

kb mennyi lenne eggy vezérműszíjszett +termosztát?

egyébként a kocsiba most van 72 e km (tényleg ennyi van benne)

és eddig csak motorolajcsere lett rajta csinálva + olajszűrőcsere +levegőszűrőcsere

mit kellene még rajta elvégezni?

Ha még gyári a vezérlésed, akkor sürgősen cseréld. Igaz hogy csak 72 ezer km, de mégis 18 éves a cucc. :o

Elküldve
Ha még gyári a vezérlésed, akkor sürgősen cseréld. Igaz hogy csak 72 ezer km, de mégis 18 éves a cucc. :o

Szerintem már megkaphatod a szijat 1500- a vizpumpát 6500- a termosztátot 2500- körüli áron , a vizpumpa csak akkor cserés ha szivárog vagy csapágyas .

Elküldve

Na megjött az újabb hiba jelenség...mentem a kocsival boltnál leparkoltam...kijövök a boltból, inditani akarok, csak kattan, 1szer 2szer 3szor megcsináltam, 4szerre elfordítva tartottam a kulcsot a kattanás után és beindult...ja közben a hűttőventi ment, mivel ugye annyit nem voltam bent a boltban hogy lehűljön.... Haza jöttem kocsi leállít, majd ahányszor újra indítottam indult, igaz volt hogy elég alacsony fordulattal, aztán sokadszorra rendesen felpörögve és normál alapjáratra beállva indult el.

Ez önindító hiba lesz?

Elküldve
Na megjött az újabb hiba jelenség...mentem a kocsival boltnál leparkoltam...kijövök a boltból, inditani akarok, csak kattan, 1szer 2szer 3szor megcsináltam, 4szerre elfordítva tartottam a kulcsot a kattanás után és beindult...ja közben a hűttőventi ment, mivel ugye annyit nem voltam bent a boltban hogy lehűljön.... Haza jöttem kocsi leállít, majd ahányszor újra indítottam indult, igaz volt hogy elég alacsony fordulattal, aztán sokadszorra rendesen felpörögve és normál alapjáratra beállva indult el.

Ez önindító hiba lesz?

Azért én rámérnék a töltésre is, hogy megvan-e. Na meg az akku milyen állapotban van? Hány éves?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.