Dáwid Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Emberek vkinek nincs vmi tippje, hogy mi zöröghet nekem hátul. Akkor jön elő, mikor már bemelegedett a motor/kipufogó, és elkezdek vele tolatni, vagy rázós úton jobb kanyart veszek. Hátramenetben addig hallatszik, amíg nagyobb sebességgel tolatok, és el nem engedem a kuplungot. Azóta hallatszik, mióta a kipufogó meg lett hegesztve. A hangból tisztán hallatszik, hogy fém verődik fémhez nem túl erősen, de gyors ütemben (kb. 2-3/mp) Kézzel próbáltad már megrázni a kipuft? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Emberek vkinek nincs vmi tippje, hogy mi zöröghet nekem hátul. Akkor jön elő, mikor már bemelegedett a motor/kipufogó, és elkezdek vele tolatni, vagy rázós úton jobb kanyart veszek. Hátramenetben addig hallatszik, amíg nagyobb sebességgel tolatok, és el nem engedem a kuplungot. Azóta hallatszik, mióta a kipufogó meg lett hegesztve. A hangból tisztán hallatszik, hogy fém verődik fémhez nem túl erősen, de gyors ütemben (kb. 2-3/mp) :o Nekem a kipufcső ütötte a lököst amikor megvettem a kocsit. Arrébb raktam a gumibakon, amíg vissza nem táncolt addíg jó volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Háát...arra gondoltam, hogy komplett kábelcserét hajtok végre, ha nem drága a bontóban, mert elég furán megy egyik másik kábel (szerintem túl feszesen, oké hogy nem is lötyöghet nagyon...), plusz hátha az okozza az előzőekben leírt idegtépő jelenséget :S Hát akkor talán kifejezetten c14nz kábelköteget kellene keresni, nem? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Emberek vkinek nincs vmi tippje, hogy mi zöröghet nekem hátul. Akkor jön elő, mikor már bemelegedett a motor/kipufogó, és elkezdek vele tolatni, vagy rázós úton jobb kanyart veszek. Hátramenetben addig hallatszik, amíg nagyobb sebességgel tolatok, és el nem engedem a kuplungot. Azóta hallatszik, mióta a kipufogó meg lett hegesztve. A hangból tisztán hallatszik, hogy fém verődik fémhez nem túl erősen, de gyors ütemben (kb. 2-3/mp) nekem a hatsó dob ért hozzá a vonóhorog rögzítő vashoz, forditani kellett a katalizátor utáni csatlakozáson... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tala Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 :o Nekem a kipufcső ütötte a lököst amikor megvettem a kocsit. Arrébb raktam a gumibakon, amíg vissza nem táncolt addíg jó volt. Megráztam. Kb 3-4 cm-es kilengéstél koppan a kipuff oldalirányban, felfelé pedig kb 2 centi a fonóhorog vasához, ami utólagosan lett felszerelve rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Megráztam. Kb 3-4 cm-es kilengéstél koppan a kipuff oldalirányban, felfelé pedig kb 2 centi a fonóhorog vasához, ami utólagosan lett felszerelve rá. talált süllyedt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Megráztam. Kb 3-4 cm-es kilengéstél koppan a kipuff oldalirányban, felfelé pedig kb 2 centi a fonóhorog vasához, ami utólagosan lett felszerelve rá. Nah most, ha megrázásra is hallani hogy koppan, akkor mi lenne ha benéznél alá? :) :D Lehet hogy egyszerűbb meglátni, mint vakon találgatni :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
glutamin Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Nem jártál a múlt héten Fehérváron? Nem, a budaörsiben vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Hát akkor talán kifejezetten c14nz kábelköteget kellene keresni, nem? :) Jóóó csak azt hittem...de akkor nem :o mert ugye igy csak egy fajta jó...úgy meg lett volna alternatíva is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október31, 2010 Megoszt Elküldve Október31, 2010 Jóóó csak azt hittem...de akkor nem :o mert ugye igy csak egy fajta jó...úgy meg lett volna alternatíva is :D X14NZ-é is jó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mate1990 Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 sziasztok tudja vki hogy honnan érdemes rendelni 92 es f es astrához komplett vezérműszíj szettet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 sziasztok tudja vki hogy honnan érdemes rendelni 92 es f es astrához komplett vezérműszíj szettet? Pl boltbol? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
mate1990 Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 kössz sokat segítettél :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 kössz sokat segítettél :) embeer... :o Csergő, Bárdi, Unix, Láng, Bármilyen Opel-bót, összes autósbolt, gyakorlatilag bárhonnan. Oké hogy bármit lehet kérdezni de azé nah.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 sziasztok tudja vki hogy honnan érdemes rendelni 92 es f es astrához komplett vezérműszíj szettet? Nameg ez qva tág info. Esetleg tudnánk valami jobb, értelmeseb beszerzési forrást, netalán x motorhoz valami "jóárasitottat", akkor totózzunk jó-e neked? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Pl boltbol? :o Nagyon leszűkited a kört! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mate1990 Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 92 es f astra c14 nz Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 92 es f astra c14 nz Kérjél árajánlatot. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 92 es f astra c14 nz Tedd be aláírásba :o Sztem jobban jársz, ha megveszed az alkatrészeket külön, nem tudni, mit válogatnak az ilyen szettekbe. Vezérműszíjból Gatest, vagy gyárit, feszítőgörgőből SKF, Ruville, vízpumpából SKF, vagy gyári javallott. Ha már ott jársz, érdemes termosztátot is cserélni, ne kelljen a tél közepén lebontani miatta a vezérlést (hacsak nem volt mostanában cserélve), ebből Wahler, Gates javallott. Szűrőkből (levegő, pollen) mindegy a márka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mate1990 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Tedd be aláírásba :o Sztem jobban jársz, ha megveszed az alkatrészeket külön, nem tudni, mit válogatnak az ilyen szettekbe. Vezérműszíjból Gatest, vagy gyárit, feszítőgörgőből SKF, Ruville, vízpumpából SKF, vagy gyári javallott. Ha már ott jársz, érdemes termosztátot is cserélni, ne kelljen a tél közepén lebontani miatta a vezérlést (hacsak nem volt mostanában cserélve), ebből Wahler, Gates javallott. Szűrőkből (levegő, pollen) mindegy a márka. termosztátról jut eszembe, megyek a kocsival egyhuzamba akár 30-40 km is, és ez alatt nem éri el a 80 fokot sem a motor hőmérséklete, az amiatt van hogy már nemjó a termosztát ? ijenkor ugy tom h ráadja az automataszivatót és többet eszik a kocsi kb mennyi lenne eggy vezérműszíjszett +termosztát? egyébként a kocsiba most van 72 e km (tényleg ennyi van benne) és eddig csak motorolajcsere lett rajta csinálva + olajszűrőcsere +levegőszűrőcsere mit kellene még rajta elvégezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 termosztátról jut eszembe, megyek a kocsival egyhuzamba akár 30-40 km is, és ez alatt nem éri el a 80 fokot sem a motor hőmérséklete, az amiatt van hogy már nemjó a termosztát ? ijenkor ugy tom h ráadja az automataszivatót és többet eszik a kocsi kb mennyi lenne eggy vezérműszíjszett +termosztát? egyébként a kocsiba most van 72 e km (tényleg ennyi van benne) és eddig csak motorolajcsere lett rajta csinálva + olajszűrőcsere +levegőszűrőcsere mit kellene még rajta elvégezni? Igen, az termosztát baj lesz és nincsen automata szivató egy c14nz-ben, sőt egyetlen központi befecskendezésűben sem. Ez nem karburátoros. :o Mindent a motorvezérlő intéz. Az, hogy többet eszik az igaz, mert nem teljesen veszi el a dúsítást az ECU, mert nem éri el az üzemi hőmérsékletet a motor. Féket, fékolajat kéne megnézni. Fékolajat mindenképp, ha már legalább két éve nem lett hozzányúlva, mivel kétévente kell fékolajat cserélni. Ha van szervó, akkor annak se árt az olaját cserélni 5 évente. Nézd meg valamelyik autósbolt webshopjában, hogy mi mennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 termosztátról jut eszembe, megyek a kocsival egyhuzamba akár 30-40 km is, és ez alatt nem éri el a 80 fokot sem a motor hőmérséklete, az amiatt van hogy már nemjó a termosztát ? ijenkor ugy tom h ráadja az automataszivatót és többet eszik a kocsi kb mennyi lenne eggy vezérműszíjszett +termosztát? egyébként a kocsiba most van 72 e km (tényleg ennyi van benne) és eddig csak motorolajcsere lett rajta csinálva + olajszűrőcsere +levegőszűrőcsere mit kellene még rajta elvégezni? Ha még gyári a vezérlésed, akkor sürgősen cseréld. Igaz hogy csak 72 ezer km, de mégis 18 éves a cucc. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Ha még gyári a vezérlésed, akkor sürgősen cseréld. Igaz hogy csak 72 ezer km, de mégis 18 éves a cucc. :o Szerintem már megkaphatod a szijat 1500- a vizpumpát 6500- a termosztátot 2500- körüli áron , a vizpumpa csak akkor cserés ha szivárog vagy csapágyas . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Na megjött az újabb hiba jelenség...mentem a kocsival boltnál leparkoltam...kijövök a boltból, inditani akarok, csak kattan, 1szer 2szer 3szor megcsináltam, 4szerre elfordítva tartottam a kulcsot a kattanás után és beindult...ja közben a hűttőventi ment, mivel ugye annyit nem voltam bent a boltban hogy lehűljön.... Haza jöttem kocsi leállít, majd ahányszor újra indítottam indult, igaz volt hogy elég alacsony fordulattal, aztán sokadszorra rendesen felpörögve és normál alapjáratra beállva indult el. Ez önindító hiba lesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Na megjött az újabb hiba jelenség...mentem a kocsival boltnál leparkoltam...kijövök a boltból, inditani akarok, csak kattan, 1szer 2szer 3szor megcsináltam, 4szerre elfordítva tartottam a kulcsot a kattanás után és beindult...ja közben a hűttőventi ment, mivel ugye annyit nem voltam bent a boltban hogy lehűljön.... Haza jöttem kocsi leállít, majd ahányszor újra indítottam indult, igaz volt hogy elég alacsony fordulattal, aztán sokadszorra rendesen felpörögve és normál alapjáratra beállva indult el. Ez önindító hiba lesz? Azért én rámérnék a töltésre is, hogy megvan-e. Na meg az akku milyen állapotban van? Hány éves? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts