Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Nem lehet, hogy mivel azóta nem mentél vele, mióta szerelőnél volt, most légtelenedett csak le a rendszer? Sztem töltsd fel fagyállóval szintig, és nézd meg legközelebb is. Ha megint fogy, akkor lehet gyanakodni vmi hibára, és ha közvetlenül hazaérkézés után nézed, még járó motornál, esetleg felfedezheted, hol szivárog.

Azóta, mióta szervízbe volt, mentem vele, csak másfél hetet állt a kocsi. Hétvégén fel lesz töltve, aztán majd lesz is vele egy 250 km-nyi út, utána megsasolom mit produkál.

Link to comment
Megosztás:

Nekem elöl már 2.éve 480mm Lukasz lapátok vannak de semi bajom velük. Vizetsem húzza vissza, nem mázol,törölt felület is elég.....

Érdemes políroztatni első szélvédőt? Nagyon minimális apró karcok vannak rajt. Előzménye annyi,hogy törpébik lányom úgygondolta letakaritja a port róla szárazon.

Link to comment
Megosztás:

Nekem elöl már 2.éve 480mm Lukasz lapátok vannak de semi bajom velük. Vizetsem húzza vissza, nem mázol,törölt felület is elég.....

Érdemes políroztatni első szélvédőt? Nagyon minimális apró karcok vannak rajt. Előzménye annyi,hogy törpébik lányom úgygondolta letakaritja a port róla szárazon.

Ha nem zavaró szerintem hagyd.

Link to comment
Megosztás:

NA rég jött elő a gondom :S Jelenség ugyan az mint eddig: megyek majd megállásnál kuplung kinyom fék stb stb a visszajelzők kigyulladnak motor áll... majd simán újraindul kicsit alacsony fordulatszámmal de aztán a következő megállásig jó, menet közben semmi baja. (alapjárati zsír új)

Ami még feltűnt hogy szimpla világítás kapcsolásra is reagál picit a fordulatszám. Amit még megfigyeltem most, hogy miután ujra elindultam kinyomtam a rádiót lámpát mindent, és a kövi megállónál normál alapjáratom volt. Majd rányomtam minden fogyasztót amit lehetett, de azóta semmi baja.

Ez valami elektromos probléma nem? A testelés helye elég rozsdás az aksinál a lemezen, ez beleszólhat? Ja sötétben ha az ablakemelő kapcsolóját nyomva tartom picit miután felért az ablak, a töltés lámpa "parázslik".

Lehet komplett kábelköteget kéne kutatnom bontóba? Van elég sok kábelem ami elég feszesen van e helyén (lehet valahol szálszakadás?)

Szerelőmnél persze egyszer nem produkálta :S Gyújtókábelek? Lehet eltűnik a szikrám?

Link to comment
Megosztás:

NA rég jött elő a gondom

Ez eléggé kontakthibára utal :o az akkura menő csatlakozásokat meg nem árt megcsiszolni ha úgy állnak, meg némi szilikonzsírral bekenni.. :D

Link to comment
Megosztás:

Gyanítom hogy igen. Már a c16nz-ben is van valami plussz csetresz a motornál. Mit mókolsz? :o

Háát...arra gondoltam, hogy komplett kábelcserét hajtok végre, ha nem drága a bontóban, mert elég furán megy egyik másik kábel (szerintem túl feszesen, oké hogy nem is lötyöghet nagyon...), plusz hátha az okozza az előzőekben leírt idegtépő jelenséget :S

Link to comment
Megosztás:

Emberek vkinek nincs vmi tippje, hogy mi zöröghet nekem hátul.

Akkor jön elő, mikor már bemelegedett a motor/kipufogó, és elkezdek vele tolatni, vagy rázós úton jobb kanyart veszek. Hátramenetben addig hallatszik, amíg nagyobb sebességgel tolatok, és el nem engedem a kuplungot.

Azóta hallatszik, mióta a kipufogó meg lett hegesztve.

A hangból tisztán hallatszik, hogy fém verődik fémhez nem túl erősen, de gyors ütemben (kb. 2-3/mp)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.