daykiller Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Nem nem működik...több izzóval is próbáltam, nehogy az legyen a hiba.... De neked akkor a kézifék az ami gyújtás ráadáskor világít ha nincs is behúzva? Mert ezt nem figyeltem meg :) azaz nekem bevan húzva általában és igy nem tűnt most fel... Ha be van húzva a kézifék, vagy alacsony a fékfolyadék szint, akkor a kézifék visszajelző világít. Bal felső sor balról az első. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Szeretnék gyertyákat cserélni a kocsiba mert nem tudom az előző tulaja mikor cserélhetett és az a kérdés hogy szerintetek milyen gyertyát vegyek bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Szeretnék gyertyákat cserélni a kocsiba mert nem tudom az előző tulaja mikor cserélhetett és az a kérdés hogy szerintetek milyen gyertyát vegyek bele? Klikk ide! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Szeretnék gyertyákat cserélni a kocsiba mert nem tudom az előző tulaja mikor cserélhetett és az a kérdés hogy szerintetek milyen gyertyát vegyek bele? Gyári (vagy azzal egyenértékű) megoldás: GM és vagy Bosch: kétpólusú: FLR8LDCU egypólusú: WR8DC4 Személyes tapasztalatokat itt olvashatsz a témában: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=14&st=22540 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Gyári (vagy azzal egyenértékű) megoldás: GM és vagy Bosch: kétpólusú: FLR8LDCU egypólusú: WR8DC4 Személyes tapasztalatokat itt olvashatsz a témában: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=14&st=22540 Ez így nem pontos, a WR8DC 21mm-es kulcsnyílású, az FLR-rel kezdődők meg 16mm-esek, nem csak a pólusszámban különböznek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Ez így nem pontos, a WR8DC 21mm-es kulcsnyílású, az FLR-rel kezdődők meg 16mm-esek, nem csak a pólusszámban különböznek. "Ez így nem pontos," valójában csak 20,8mm :D :) Viccet félretéve, ha rákattintasz az előző hsz-om végén lévő linkre, azon az oldalon ki van részletezve a pólusszám, a kulcsnyílás, a hővédőcső, a bosch szám, stb. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Szeretnék gyertyákat cserélni a kocsiba mert nem tudom az előző tulaja mikor cserélhetett és az a kérdés hogy szerintetek milyen gyertyát vegyek bele? Milyen motorba is... ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Sziasztok! Na ma kicseréltük a gyári kormányomat a gyári 3 küllősre...elég könnyen lejött...de van egy kis baj :) indexet nem húzza vissza :D Ez mitől lehet? Mert a sajátom aljáról a duda átvezető át lett rakva... vagy annak semmi köze hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Sziasztok! Na ma kicseréltük a gyári kormányomat a gyári 3 küllősre...elég könnyen lejött...de van egy kis baj :) indexet nem húzza vissza :D Ez mitől lehet? Mert a sajátom aljáról a duda átvezető át lett rakva... vagy annak semmi köze hozzá? Hát most így hirtelen nem is tudom, mi húzza vissza. Ha kihúzod az indexkapcsolót nem látszik semmi pöcök, biszbasz, stb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Sziasztok! Na ma kicseréltük a gyári kormányomat a gyári 3 küllősre...elég könnyen lejött...de van egy kis baj :) indexet nem húzza vissza :D Ez mitől lehet? Mert a sajátom aljáról a duda átvezető át lett rakva... vagy annak semmi köze hozzá? Csak neked leástam a kupac aljára, a kormányokig. (a friss élményeket felhasználva mondom, hogy még mindig van két eladó kockatükröm <_< ) Szóval a képeken látható pöcök kell ahhoz, hogy visszabökje az indexkart :lol: Ha az nincs, akkor manuálisan kell visszanyomni (vagy küldeni nekem egy PÜ-t :icon13: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Hát most így hirtelen nem is tudom, mi húzza vissza. Ha kihúzod az indexkapcsolót nem látszik semmi pöcök, biszbasz, stb? nem kezdtem el lebontani most...de majd megnézem hogy van e ott valami bent... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Olyan nekem a régin se volt :) Mármint a réginek a hátoldala lett átrakva, de ekkora pöcök nem volt rajta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Olyan nekem a régin se volt :) Akkor vedd ki a belső burkolatból, mert leszedésnél beletörted :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Akkor vedd ki a belső burkolatból, mert leszedésnél beletörted :) Örülök :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Sziasztok! Na ma kicseréltük a gyári kormányomat a gyári 3 küllősre...elég könnyen lejött...de van egy kis baj :) indexet nem húzza vissza :D Ez mitől lehet? Mert a sajátom aljáról a duda átvezető át lett rakva... vagy annak semmi köze hozzá? Légzsákos volt a régi? Mert ehhez nem kell duda átvezető, nem kell a légzsákos átvezetődobja. Az a réz karika a duda vezetéke, a kormányoszloprol kapja a testet ha dudálsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Légzsákos volt a régi? Mert ehhez nem kell duda átvezető, nem kell a légzsákos átvezetődobja. Az a réz karika a duda vezetéke, a kormányoszloprol kapja a testet ha dudálsz. Nem légzsákos...csak én átvezetőnek hívtam most ezt a karikát amiről felszívódott az a pöcök ami az index visszahúzásához kell :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Milyen motorba is... ??? c16 nz de márt látom a táblázatban milyen kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolov Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Sziasztok! Olyan problémám van hogy hűvös nyirkos párás időben is hosszabb tekertetés után beindul az autó(f astra 1.4 központi befecskendezés) de kb.1km megtétele után leállítom nem akar újra indulni,ha el is kapja csak dadog vagy újra lefullad vagy pedig felpörög a motor mint állat! üzem melegen vagy száraz meleg időben ez nem fordul elő! Ha sokáig áll az autó pl.1 hét akkor is elég nehezen indul és rángat de nagyon! Üzem melegen semmi gond nincs vele vagy ha minden nap használom! SZERINTETEK? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Sziasztok! Olyan problémám van hogy hűvös nyirkos párás időben is hosszabb tekertetés után beindul az autó(f astra 1.4 központi befecskendezés) de kb.1km megtétele után leállítom nem akar újra indulni,ha el is kapja csak dadog vagy újra lefullad vagy pedig felpörög a motor mint állat! üzem melegen vagy száraz meleg időben ez nem fordul elő! Ha sokáig áll az autó pl.1 hét akkor is elég nehezen indul és rángat de nagyon! Üzem melegen semmi gond nincs vele vagy ha minden nap használom! SZERINTETEK? :) Szia ugytünik hogy kevés az üzemanyag ami a hengerekbe jut.Probálld meg levenni a benzincsövet és tekertetve kiprobállni hogy szállit -e a szivatyu hanem akkor szivatyu vagy szürő, ha szálit akkor elmegy a nyomás és ezért kap keveset. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Sziasztok! Olyan problémám van hogy hűvös nyirkos párás időben is hosszabb tekertetés után beindul az autó(f astra 1.4 központi befecskendezés) de kb.1km megtétele után leállítom nem akar újra indulni,ha el is kapja csak dadog vagy újra lefullad vagy pedig felpörög a motor mint állat! üzem melegen vagy száraz meleg időben ez nem fordul elő! Ha sokáig áll az autó pl.1 hét akkor is elég nehezen indul és rángat de nagyon! Üzem melegen semmi gond nincs vele vagy ha minden nap használom! SZERINTETEK? :) Ha rotoros a gyujtásod próbálhatsz kontaktsprét fújni az elosztóba, ilyenkor a páralecsapódás is szokott viccelődni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 A jelenség amit megfigyeltem: néha mint ha a fordulatszám 1300-1500 környékén fent ragadna alapjáraton, de ha leállítom és ujra indítom akkor normál alapjáratom visszajön. A tisztítás nem olyan régen megtörtént, szóval ez kilőve. Falsot nem hinném hogy szív, mert akkor azt mindig szívná és nem javulna meg egy leállítás újra indítástól. Meg a csövek is nem rég lettek átnézve. Lehet szorul az alapjárati tengelye? Van egy másik motorom, kicserélem és ha azzal ezt nem produkálja akkor ott a hiba. Erre a jelenségre egy újabb kérdésem adódott...mert tökéletes autóból származó alapjáratival ugyanúgy csinálja néha...kisebb gázadásra indulásnál...aztán ha túráztatom van hogy magasabban akad meg...egyszer csak ha ugy gondolja visszaesik normálra. Lehet hogy a gázbowdenem akad? Motortérben láttam egy részen a műanyag borítás le van mállva és rozsdás ... csere?? vagy WD40 vagy valami kenés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Erre a jelenségre egy újabb kérdésem adódott...mert tökéletes autóból származó alapjáratival ugyanúgy csinálja néha...kisebb gázadásra indulásnál...aztán ha túráztatom van hogy magasabban akad meg...egyszer csak ha ugy gondolja visszaesik normálra. Lehet hogy a gázbowdenem akad? Motortérben láttam egy részen a műanyag borítás le van mállva és rozsdás ... csere?? vagy WD40 vagy valami kenés? Próbád meg kenni, meg nyisd fel a mocitetőt az injektornál mozgasd a bowdent, és figyeld nem szorul-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Próbád meg kenni, meg nyisd fel a mocitetőt az injektornál mozgasd a bowdent, és figyeld nem szorul-e. okés...megvizsgálom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Október22, 2010 Megoszt Elküldve Október22, 2010 Erre a jelenségre egy újabb kérdésem adódott...mert tökéletes autóból származó alapjáratival ugyanúgy csinálja néha...kisebb gázadásra indulásnál...aztán ha túráztatom van hogy magasabban akad meg...egyszer csak ha ugy gondolja visszaesik normálra. Lehet hogy a gázbowdenem akad? Motortérben láttam egy részen a műanyag borítás le van mállva és rozsdás ... csere?? vagy WD40 vagy valami kenés? Nekem is ugyan ezt szokta csinálni a kocsi h nem áll vissza alapjáratra meg ha túráztatom akkor is magasabb alapjáraton áll meg és egyszer csak úgy gondol és vissza áll .Nekem azt mondták hogy a lambda szonda lehet mert néha ki is gyullad a sárga lámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október22, 2010 Megoszt Elküldve Október22, 2010 Nekem is ugyan ezt szokta csinálni a kocsi h nem áll vissza alapjáratra meg ha túráztatom akkor is magasabb alapjáraton áll meg és egyszer csak úgy gondol és vissza áll .Nekem azt mondták hogy a lambda szonda lehet mert néha ki is gyullad a sárga lámpa. Szerintem villogtasd ki, másrészt a lambda nem okoz ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts