Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Nem nem működik...több izzóval is próbáltam, nehogy az legyen a hiba....

De neked akkor a kézifék az ami gyújtás ráadáskor világít ha nincs is behúzva? Mert ezt nem figyeltem meg :) azaz nekem bevan húzva általában és igy nem tűnt most fel...

Ha be van húzva a kézifék, vagy alacsony a fékfolyadék szint, akkor a kézifék visszajelző világít. Bal felső sor balról az első.

Link to comment
Megosztás:

Szeretnék gyertyákat cserélni a kocsiba mert nem tudom az előző tulaja mikor cserélhetett és az a kérdés hogy szerintetek milyen gyertyát vegyek bele?

Gyári (vagy azzal egyenértékű) megoldás: GM és vagy Bosch:

kétpólusú: FLR8LDCU

egypólusú: WR8DC4

Személyes tapasztalatokat itt olvashatsz a témában:

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=14&st=22540

Link to comment
Megosztás:

Ez így nem pontos, a WR8DC 21mm-es kulcsnyílású, az FLR-rel kezdődők meg 16mm-esek, nem csak a pólusszámban különböznek.

"Ez így nem pontos," valójában csak 20,8mm :D :)

Viccet félretéve, ha rákattintasz az előző hsz-om végén lévő linkre, azon az oldalon ki van részletezve a pólusszám, a kulcsnyílás, a hővédőcső, a bosch szám, stb. <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Na ma kicseréltük a gyári kormányomat a gyári 3 küllősre...elég könnyen lejött...de van egy kis baj :) indexet nem húzza vissza :D Ez mitől lehet? Mert a sajátom aljáról a duda átvezető át lett rakva... vagy annak semmi köze hozzá?

Hát most így hirtelen nem is tudom, mi húzza vissza. Ha kihúzod az indexkapcsolót nem látszik semmi pöcök, biszbasz, stb?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Na ma kicseréltük a gyári kormányomat a gyári 3 küllősre...elég könnyen lejött...de van egy kis baj :) indexet nem húzza vissza :D Ez mitől lehet? Mert a sajátom aljáról a duda átvezető át lett rakva... vagy annak semmi köze hozzá?

Csak neked leástam a kupac aljára, a kormányokig. (a friss élményeket felhasználva mondom, hogy még mindig van két eladó kockatükröm <_< )

Szóval a képeken látható pöcök kell ahhoz, hogy visszabökje az indexkart :lol: Ha az nincs, akkor manuálisan kell visszanyomni (vagy küldeni nekem egy PÜ-t :icon13: ) 108403-20101018-2t3uyC.jpg

108404-20101018-fKRRzR.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Na ma kicseréltük a gyári kormányomat a gyári 3 küllősre...elég könnyen lejött...de van egy kis baj :) indexet nem húzza vissza :D Ez mitől lehet? Mert a sajátom aljáról a duda átvezető át lett rakva... vagy annak semmi köze hozzá?

Légzsákos volt a régi?

Mert ehhez nem kell duda átvezető, nem kell a légzsákos átvezetődobja. Az a réz karika a duda vezetéke, a kormányoszloprol kapja a testet ha dudálsz.

Link to comment
Megosztás:

Légzsákos volt a régi?

Mert ehhez nem kell duda átvezető, nem kell a légzsákos átvezetődobja. Az a réz karika a duda vezetéke, a kormányoszloprol kapja a testet ha dudálsz.

Nem légzsákos...csak én átvezetőnek hívtam most ezt a karikát amiről felszívódott az a pöcök ami az index visszahúzásához kell :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám van hogy hűvös nyirkos párás időben is hosszabb tekertetés után beindul az autó(f astra 1.4 központi befecskendezés) de kb.1km megtétele után leállítom nem akar újra indulni,ha el is kapja csak dadog vagy újra lefullad vagy pedig felpörög a motor mint állat! üzem melegen vagy száraz meleg időben ez nem fordul elő! Ha sokáig áll az autó pl.1 hét akkor is elég nehezen indul és rángat de nagyon! Üzem melegen semmi gond nincs vele vagy ha minden nap használom! SZERINTETEK? :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám van hogy hűvös nyirkos párás időben is hosszabb tekertetés után beindul az autó(f astra 1.4 központi befecskendezés) de kb.1km megtétele után leállítom nem akar újra indulni,ha el is kapja csak dadog vagy újra lefullad vagy pedig felpörög a motor mint állat! üzem melegen vagy száraz meleg időben ez nem fordul elő! Ha sokáig áll az autó pl.1 hét akkor is elég nehezen indul és rángat de nagyon! Üzem melegen semmi gond nincs vele vagy ha minden nap használom! SZERINTETEK? :)

Szia ugytünik hogy kevés az üzemanyag ami a hengerekbe jut.Probálld meg levenni a benzincsövet és tekertetve kiprobállni hogy szállit -e a szivatyu hanem akkor szivatyu vagy szürő, ha szálit akkor elmegy a nyomás és ezért kap keveset.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám van hogy hűvös nyirkos párás időben is hosszabb tekertetés után beindul az autó(f astra 1.4 központi befecskendezés) de kb.1km megtétele után leállítom nem akar újra indulni,ha el is kapja csak dadog vagy újra lefullad vagy pedig felpörög a motor mint állat! üzem melegen vagy száraz meleg időben ez nem fordul elő! Ha sokáig áll az autó pl.1 hét akkor is elég nehezen indul és rángat de nagyon! Üzem melegen semmi gond nincs vele vagy ha minden nap használom! SZERINTETEK? :)

Ha rotoros a gyujtásod próbálhatsz kontaktsprét fújni az elosztóba, ilyenkor a páralecsapódás is szokott viccelődni.

Link to comment
Megosztás:

A jelenség amit megfigyeltem: néha mint ha a fordulatszám 1300-1500 környékén fent ragadna alapjáraton, de ha leállítom és ujra indítom akkor normál alapjáratom visszajön.

A tisztítás nem olyan régen megtörtént, szóval ez kilőve. Falsot nem hinném hogy szív, mert akkor azt mindig szívná és nem javulna meg egy leállítás újra indítástól. Meg a csövek is nem rég lettek átnézve.

Lehet szorul az alapjárati tengelye? Van egy másik motorom, kicserélem és ha azzal ezt nem produkálja akkor ott a hiba.

Erre a jelenségre egy újabb kérdésem adódott...mert tökéletes autóból származó alapjáratival ugyanúgy csinálja néha...kisebb gázadásra indulásnál...aztán ha túráztatom van hogy magasabban akad meg...egyszer csak ha ugy gondolja visszaesik normálra. Lehet hogy a gázbowdenem akad? Motortérben láttam egy részen a műanyag borítás le van mállva és rozsdás ... csere?? vagy WD40 vagy valami kenés?

Link to comment
Megosztás:

Erre a jelenségre egy újabb kérdésem adódott...mert tökéletes autóból származó alapjáratival ugyanúgy csinálja néha...kisebb gázadásra indulásnál...aztán ha túráztatom van hogy magasabban akad meg...egyszer csak ha ugy gondolja visszaesik normálra. Lehet hogy a gázbowdenem akad? Motortérben láttam egy részen a műanyag borítás le van mállva és rozsdás ... csere?? vagy WD40 vagy valami kenés?

Próbád meg kenni, meg nyisd fel a mocitetőt az injektornál mozgasd a bowdent, és figyeld nem szorul-e.

Link to comment
Megosztás:

Erre a jelenségre egy újabb kérdésem adódott...mert tökéletes autóból származó alapjáratival ugyanúgy csinálja néha...kisebb gázadásra indulásnál...aztán ha túráztatom van hogy magasabban akad meg...egyszer csak ha ugy gondolja visszaesik normálra. Lehet hogy a gázbowdenem akad? Motortérben láttam egy részen a műanyag borítás le van mállva és rozsdás ... csere?? vagy WD40 vagy valami kenés?

Nekem is ugyan ezt szokta csinálni a kocsi h nem áll vissza alapjáratra meg ha túráztatom akkor is magasabb alapjáraton áll meg és egyszer csak úgy gondol és vissza áll .Nekem azt mondták hogy a lambda szonda lehet mert néha ki is gyullad a sárga lámpa.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ugyan ezt szokta csinálni a kocsi h nem áll vissza alapjáratra meg ha túráztatom akkor is magasabb alapjáraton áll meg és egyszer csak úgy gondol és vissza áll .Nekem azt mondták hogy a lambda szonda lehet mert néha ki is gyullad a sárga lámpa.

Szerintem villogtasd ki, másrészt a lambda nem okoz ilyet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.