Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Az is lehet hogy csak az egyik injektorszelep le van ragadva, azt szokta orvosolni a jó töményen alkalmazott protec adalék a benyába.

(Ennek a hibának az elkerülésére szokták javasolni a 10000km-kénti használatát)

De nagy eséllyel az egyik gyújtáskábel is lehet. Meg még 1001 más dolog. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Mindenesetre mielőtt ilysmiben gondolkodsz, nézd át a gyújtás rendszert(gyújtáskábeleket vmint ezek csatlakozásait, pipákat stb) a gyújtáselosztótól a gyertyákig, valamint az injektorhoz tartozó vezetékeket, elektromos ketymetyütyüket (csatlakozás és érinkezés). :wink: Utána jöhet az üzemanyag ellátás, és még ekkor sem biztos hogy cserélni kell az injektort. Lehet ezer baja.

Én első körből kiméretném a gyujtáskábeleket.Mint ahogy azt fentebb említették.Egyébként 1x nekem is csinált ilyet a masina, de egy gyertyacsere megoldotta akkor a kérdést.

Link to comment
Megosztás:

HI!

Köszi a jótanácsokat!

Vettem egy STP injektor tisztitót," ilyet kaptam csak" beleöntöttem kb.15l benzinhez ,mentem vele kb20km és megjavult.

Lehet hogy a tisztitótól ,lehet hogy nem de most jó.

Jól mondod OPEL 16V idáig csak egyszer használtam tisztitót,

és még szűrőt se cseréltem ,de most kifogom cserélni!

A benzintől csinálhat ilyet? előtte tankoltam a LUKOIL-nál! Romániába.

Üdv . Kanes!

Link to comment
Megosztás:

HI!

A télen volt egy pár autó amelyiknek elfagyott az üzemanyagrendszere.

Mindegyik kint tankolt.

Tankoltam kint SHELL, MOL, PETROM, BAT kútnál de minőségben nem vettem észre semmi változást.

Nekem 11 éve amióta Romániában vezetek, sohasem fagyott el a benzinem. Igaz, noname kutnál nem tankolok. Általában Shell vagy MOL, de a Petrom is elcsúszik. Nem mondom, hogy olyan a benzin mint nyugaton, de azért meg lehet élni. Ha Romániába mész, azért nem látsz az útszélén sorban megálló és szűrőt tisztító autósokat.

De azért lehet rossz napuk a kutasoknak is :wink:

Link to comment
Megosztás:

Nekem 11 éve amióta Romániában vezetek, sohasem fagyott el a benzinem. Igaz, noname kutnál nem tankolok. Általában Shell vagy MOL, de a Petrom is elcsúszik. Nem mondom, hogy olyan a benzin mint nyugaton, de azért meg lehet élni. Ha Romániába mész, azért nem látsz az útszélén sorban megálló és szűrőt tisztító autósokat.

Ezen a télen elég sokat láttam az útszélen, főleg amikor nagy hidegek voltak. De ezért nem mindig a benzin a hibás. Én általában meg szoktam tölteni a tankot, ha nem is tele, de majdnem. Mig tele van a tank nem tud lecsapódni benne a pára, így nem is lesz mi megfagyjon benne – feltéve, hogy nem volt vizezve.

De sokan vannak, akik általában kevés benzint vesznek (nincs pénzük teletankolni), mindig kevés van a tartályban, így a lecsapódás -> fagyás veszélye nagyobb.

Link to comment
Megosztás:

Ezen a télen elég sokat láttam az útszélen, főleg amikor nagy hidegek voltak. De ezért nem mindig a benzin a hibás. Én általában meg szoktam tölteni a tankot, ha nem is tele, de majdnem. Mig tele van a tank nem tud lecsapódni benne a pára, így nem is lesz mi megfagyjon benne – feltéve, hogy nem volt vizezve.

De sokan vannak, akik általában kevés benzint vesznek (nincs pénzük teletankolni), mindig kevés van a tartályban, így a lecsapódás -> fagyás veszélye nagyobb.

Egyetértek. Azt elfelejtettem írni, hogy mindig teletankolok!!!

Link to comment
Megosztás:

Csatlakozné, nekem régebb óta van meg a vas, de oan másfél éve tankolok ... hát inkább ukrán benyát, az jobban bejön. A romántól sűrűn be-becsörgött, hiába, nem volt meg az oktánszám. Az ukrán jó, nem csörög, jobban is dolgozik tőle a moci (érezhetően), nem fogyaszt többet, (városokon csak átutazva hosszú táv 4,8 L) no meg adok hozzá minden tankolásnál spurit :wink: , soha nem volt semmi gondja. ...Legalábbis eddig még nem -kop-kop-kop...

Link to comment
Megosztás:

Hát nálam mindig van egy doboz SPURI, most attól függetlenül, hogy mi van a flakonon kb. 100-150 liter benyához elég, (gyártó saját bevallása alapján). Árban egy flakon 1600 Ft, nem nagy összeg azért, hogy véletlenül se mocskolja össze a külföldi benya a motort.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

93-as F astra.

Néha rángat 3 ban 4 ben (heti-havi rendszereséggel), ill. tegnap leállítottam, majd fél perc múlva akartam újraíndítani de nem ment.

Vártam vele 1 percet, de csak jó sok gázfröccsel indult újra, és mikor elindult, akkor is kellett neki a kraft, mert ha levettem a gázpedálról a lábam elkezdett köhögni és leállással fenyegetett. 20-30 mp után helyreállt.

Ezt az utóbbit többször csinálta már, és mindig meleg motorral...

Tudna valaki segíteni? :roll: :roll:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mióta lecseréltem a téli gumit nyárira, arra lettem figyelmes, hogy 2900-3050 között beremeg a kaszni.függetlenül a sebességtől!

Szerintetek mi lazulhatott ki, mit kell utánahúzni?

Mondjuk szerintem a kerékcsere nem játszik közvetlen szerepet, legfeljebb mivel más az összetétele a guminak, ezért a rezgések jobban felerősítik egymást.

köszi!

Link to comment
Megosztás:

Hát ha ez sebességtől független, akkor nem sok köze lehet a gumihoz...

Mert hát álló helyzetben is lehet produkálni ezt a fordulatot... :wink:  :roll:

Azt a neki :!: :oops: :!: Ez meg sem fordult a fejemben :!:

Kipróbáltam, de így nem rezgeti a kasznit.

Akkor lehet, hogy mégis a gumi?

Mert az elsők vadi újak, de a hátulra a régi elsők kerültek, és nem lettek újracentírozva.

Link to comment
Megosztás:

a ki nem centirozott gumi ráz, nem bug.

ha bug, akkor félre van kopva azaz fürészfogasra van kopva. lengéscsillapitók kakik, vagy tul vannak/voltak fujva a gumik.

vagy még amikor a gumi gyárilag bug.....

Nem hinném hogy a Niva gumi rámenne... :roll: :laughing8:

Viccet félretéve, ha gumicsere óta ráz, de álló helyzetben (azon a bizonyos fordulaton) nem teszi, akkor pedig én is centíroztatnám először, mielőtt bármi másra gyanakodnék.

(Ha meg búg, akkor el kell vinni a falu bikájához. :roll: )

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.