Tiu Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Na, hát voltam olyan okos, hogy elmentem a Haudekhez Bp-n, hogy ugyan mi baja lehet a km-órámnak. Na, hát kicsit lesújtódtam: az lehet, hogy az óra csal, az viszont elég kizárt, hogy csak úgy elkezdjen gyorsabban pörögni a km-számláló is, márpedig szemmel láthatóan ezt teszi. Úgyhogy lehet, hogy valamikor, valahol váltót cseréltek a kocsiban (tudja a fene), pl. egy GSI váltóra, és más áttétellel hajtja meg a spirált. Vagy km órát, más W számmal. :) (azt egyszerűbb, és Neked is egyszerűbb órát keresni a váltóhoz) Ha beírod ide milyen áttételű váltód van, biztos lesz valakinek olyan, és meg tudja mondani milyen W számú óra van hozzá. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Vagy km órát, más W számmal. :) (azt egyszerűbb, és Neked is egyszerűbb órát keresni a váltóhoz) Ha beírod ide milyen áttételű váltód van, biztos lesz valakinek olyan, és meg tudja mondani milyen W számú óra van hozzá. :D Honnan tudom ezt kideríteni? Órát bontóból lehet szerezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Honnan tudom ezt kideríteni? Órát bontóból lehet szerezni? Innen. :D Ott megtalálod a váltó áttételét, ha azt tudod, azt írd meg. Jaja, bontóban adnak el. :D :) (vagy vaterán pl., vagy itt is néha) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Innen. :D Ott megtalálod a váltó áttételét, ha azt tudod, azt írd meg. Jaja, bontóban adnak el. :D :) (vagy vaterán pl., vagy itt is néha) Köszi! Kedden megnézem a számot. De vajon miért különbözik a váltó vagy a kilométeróra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Honnan tudom ezt kideríteni? Órát bontóból lehet szerezni? Villámgyorsan menjél átt az eladóba, pont most van egy óra szinte ingyért. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Villámgyorsan menjél átt az eladóba, pont most van egy óra szinte ingyért. :D Látom. :) Köszi! Csak épp mi van, ha a váltóm nem az, aminek lennie kellene, és ez aggaszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Látom. :) Köszi! Csak épp mi van, ha a váltóm nem az, aminek lennie kellene, és ez aggaszt. Általában az óraegység nem szokott passzolni, és nem a váltó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Általában az óraegység nem szokott passzolni, és nem a váltó. Ennek mi lehet az oka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Általában az óraegység nem szokott passzolni, és nem a váltó. Azért írtam neki, hogy engem érdekel. :) Úgyhogy legyetek olyan kedvesek, és a rászorulótól ne vegyétek el a falatot. :D De most komolyan... mi a franctól lehet az, hogy a váltó oké, de a műszer meg nem? Miért cserélik ezt ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Azért írtam neki, hogy engem érdekel. :) Úgyhogy legyetek olyan kedvesek, és a rászorulótól ne vegyétek el a falatot. :D De most komolyan... mi a franctól lehet az, hogy a váltó oké, de a műszer meg nem? Miért cserélik ezt ki? Miért , a váltócsere is elképzelhető, ha pölö szétment benne a difi, és nam javították hanem cserélték bontottra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Le szeretném engedni a motorról meg a hűtőről a vizet ,mert felakarom tölteni friss fagyállóval ,és az lenne a kérdésem hogy hol tudom leengedni a benne lévő vizet? Ja és a váltóba hol tudom ellenőrizni az olajat vagy esetleg lecserélni és után tölteni, mert nem tudom hol van rajta a beöntő nyílás se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Miért , a váltócsere is elképzelhető, ha pölö szétment benne a difi, és nam javították hanem cserélték bontottra. De Te mondtad, hogy általában a műszer nem stimmel. A váltócserét el tudom képzelni, de a műszert... Jó, az is tönkremehet... Azért megpróbálom megnézni a számát a váltónak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Szerintem a km spirál meghajtótengelye a beöntő és ellenörző de nézz meg egy szerelési könyvet. Én néztem a javitási utmutatót de az nem foglalkozik vele . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 De Te mondtad, hogy általában a műszer nem stimmel. A váltócserét el tudom képzelni, de a műszert... Jó, az is tönkremehet... Azért megpróbálom megnézni a számát a váltónak. Végülis nem tudod a kocsi előéletét, bármelyiket cserélhették. Szerintem a km spirál meghajtótengelye a beöntő és ellenörző de nézz meg egy szerelési könyvet. A beöntö az a "szuszogó" egy műanyag kupakkal takart nyílás, az ellenőrző meg oldalt van a féltengely felett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Végülis nem tudod a kocsi előéletét, bármelyiket cserélhették. A beöntö az a "szuszogó" egy műanyag kupakkal takart nyílás, az ellenőrző meg oldalt van a féltengely felett. ÉS azt úgy kell akkor csinálnom ,hogy kiveszem az ellenőrző csavart és addig töltöm olajjal ameddig meg jelenik ott meg az olaj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 ÉS azt úgy kell akkor csinálnom ,hogy kiveszem az ellenőrző csavart és addig töltöm olajjal ameddig meg jelenik ott meg az olaj? Majdnem, 2 centivel a nyílás alsó pereme alatt kell lennie az olajnak. Egy L-alakú dróttal ellnőrizhető. Csakis GM-olaj menjen bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Majdnem, 2 centivel a nyílás alsó pereme alatt kell lennie az olajnak. Egy L-alakú dróttal ellnőrizhető. Csakis GM-olaj menjen bele. Rendben akkor szerzek be GM olajat holnap és lecserélem de azt még nem tudom hogy a leeresztő csavar melyik lehet ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Végülis nem tudod a kocsi előéletét, bármelyiket cserélhették. Hát nem. :) Akkor ha jól gondolom, tényleg az lesz a megoldás, hogy megnézem a váltót, hogy milyen szám van beleütve, majd kiszerelem a km-órát, keresek rajta valamilyen W-számot, és itt valami szaki megmondja nekem, hogy az én kocsimhoz egyáltalán stimmel-e a váltó gyárilag, és ha igen, akkor a megadott W szám alapján kideríthető, hogy ahhoz a váltóhoz stimmel-e a műszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Rendben akkor szerzek be GM olajat holnap és lecserélem de azt még nem tudom hogy a leeresztő csavar melyik lehet ??? Ti GM olajat használtok?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Rendben akkor szerzek be GM olajat holnap és lecserélem de azt még nem tudom hogy a leeresztő csavar melyik lehet ??? Nincs leeresztő csavar, a váltó alját le kell venni. Hát nem. :) Akkor ha jól gondolom, tényleg az lesz a megoldás, hogy megnézem a váltót, hogy milyen szám van beleütve, majd kiszerelem a km-órát, keresek rajta valamilyen W-számot, és itt valami szaki megmondja nekem, hogy az én kocsimhoz egyáltalán stimmel-e a váltó gyárilag, és ha igen, akkor a megadott W szám alapján kideríthető, hogy ahhoz a váltóhoz stimmel-e a műszer. Nem látszik az órán a szám? Ti GM olajat használtok?? A váltóba igen. Mondjuk én a motorba is, de ez egy másik téma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 A váltóba igen. Mondjuk én a motorba is, de ez egy másik téma. Apaaakezdőődik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Nem látszik az órán a szám? ne mán, azt nem tudtam, hogy ott van... (jól van na, alig több, mint egy hete van Astrám ) W=1102 Ez egy '96-os Astra, 1.4-es, 8 szelepes, X14NZ motorkóddal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 ne mán, azt nem tudtam, hogy ott van... (jól van na, alig több, mint egy hete van Astrám ) W=1102 Ez egy '96-os Astra, 1.4-es, 8 szelepes, X14NZ motorkóddal. Azhoz nem 1111-es kéne? :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Azhoz nem 1111-es kéne? :D :) Nem tudom, pont most keresem, hogy mi van hozzá gyárilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Nem tudom, pont most keresem, hogy mi van hozzá gyárilag. Az a tuti ha megvárod Pepét. Ő megaszondja a tutit :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts