zotya975 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Sziasztok! A frissen vásárolt '96-os F Astra-mon (3 ajtós) a következőt vettem észre tök véletlenül: nem spriccel hátra az ablakmosó, de a motorja működik. Amikor asszony bekötötte magát, szólt, hogy vizes a biztonsági öv. Na mondom, ######a, akkor szakadt a vezeték, és valahol ott nyomja a vizet. Ezen felbuzdulva vettem 5 méter csövet és két toldót. Csak éppen arra nem jöttem rá, hogy hogyan álljak neki kicserélni ezt a csövet, vagy hogyan húzzam be. Kívülről kell? Belülről kell? Egyáltalán, hogy a fenébe kell ilyet csinálni? Köszi a segítséget! Darren Végülis a legegyszerűbb végigkövetni a régi csövet a jobb A-oszlpoban megy fel, hátul eg a gumiharmonikában megy átt az ajtóba. Ha szerencsééd van akkor nem szakad el teljesen, és ősszekötve a két csövet be tudod húzni a régivell az újat. Persze a csomitérajtó burkolatát le kell szedni az üveg felett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Sziasztok! Opelomban szinte biztos hogy cserélve volt valamikor a műszeregység még az előző tulaj által. Ma összehasonlítottam a kilóméteróra által mutatott sebességértéket és egy GPS által mértet, és a kettő között van némi eltérés: óra 100-at mutat, GPS még csak 90-et. Ez hibának számít, vagy egyszerűen ilyen és kész? (Pl a keréknyomás nem hajszálpontosan az előírt értéken van) Befolyásolja a W szám, vagy ha más W számú akkor nem is működik normálisan? '91-es Opel Astra F GL-ről van szó, Ausztriából származik. Köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Sziasztok! Opelomban szinte biztos hogy cserélve volt valamikor a műszeregység még az előző tulaj által. Ma összehasonlítottam a kilóméteróra által mutatott sebességértéket és egy GPS által mértet, és a kettő között van némi eltérés: óra 100-at mutat, GPS még csak 90-et. Ez hibának számít, vagy egyszerűen ilyen és kész? (Pl a keréknyomás nem hajszálpontosan az előírt értéken van) Befolyásolja a W szám, vagy ha más W számú akkor nem is működik normálisan? '91-es Opel Astra F GL-ről van szó, Ausztriából származik. Köszönöm a válaszokat! Gyárilag úgy van beállítva az óra, hogy kábé pont ennyit csaljon. Ha nagyon zavar le lehet venni a mutatót, és felrakni lejjebb, vagy megszokod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Gyárilag úgy van beállítva az óra, hogy kábé pont ennyit csaljon. Ha nagyon zavar le lehet venni a mutatót, és felrakni lejjebb, vagy megszokod. Jobban jár ha megszokja igen :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Sziasztok! sebességértéket és egy GPS által mértet, és a kettő között van némi eltérés: óra 100-at mutat, GPS még csak 90-et. GPS-től sosemfogsz pontos sebesség értéket kapni. Talizol jardal mikor trafiznak megkéred őket, mérjék meg neked. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 GPS-től sosemfogsz pontos sebesség értéket kapni. Talizol jardal mikor trafiznak megkéred őket, mérjék meg neked. :D Na és mennyiért mérik meg? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Gyárilag úgy van beállítva az óra, hogy kábé pont ennyit csaljon. Ha nagyon zavar le lehet venni a mutatót, és felrakni lejjebb, vagy megszokod. Inkább megszokom úgy döntöttem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Na és mennyiért mérik meg? :) Nekem speciel 35e-ért mérték ugy két hete :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Nekem speciel 35e-ért mérték ugy két hete :D Akkó a főnökömet átbacták, neki 200-ért csinálták. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Végülis a legegyszerűbb végigkövetni a régi csövet a jobb A-oszlpoban megy fel, hátul eg a gumiharmonikában megy átt az ajtóba. Ha szerencsééd van akkor nem szakad el teljesen, és ősszekötve a két csövet be tudod húzni a régivell az újat. Persze a csomitérajtó burkolatát le kell szedni az üveg felett. Köszi! De a gondom az, hogy valószínűleg valahol a biztonsági öv magasságában (3 ajtós kasztni) van a szakadás, mert a biztonsági öv lett vizes. Az oké, hogy végigkövetem, de mit szedjek le hozzá? Mert az a gáz, hogy ha jól gondolom, akkor le kell operálnom a tetőkárpitot is. De valahogy azt hiszem/hinném, hogy van ennek egy egyszerűbb módja is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Köszi! De a gondom az, hogy valószínűleg valahol a biztonsági öv magasságában (3 ajtós kasztni) van a szakadás, mert a biztonsági öv lett vizes. Az oké, hogy végigkövetem, de mit szedjek le hozzá? Mert az a gáz, hogy ha jól gondolom, akkor le kell operálnom a tetőkárpitot is. De valahogy azt hiszem/hinném, hogy van ennek egy egyszerűbb módja is. Mondom ha nem szakadt el teljesen, akkor elég az anyósoldai küszüb-lábtérburkolatot, hátul kifordítod a gumiharmonikát, és a régivel behúzod az újjat. Bár ehhez nagy szerencse kell, de egy próbát megér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Nekem is akadt egy új gondom sajnos. A jel amiből észrevettem, hogy a bal első ajtón és keréken olyan volt mintha olajfoltot találtam. Aztán feltűnt hogy kevesebb a hűtőfolyadékom! 99% hogy az szökik időnként :) A tartály helyel közel a kerékdob felett van. Az érdekelne másnak volt e már hasonló jelensége? Hol tudnám leengedni a hűtőfolyadékot hogy a tartályt kivegyem, megnézzem alulról a csatlakozó csövet nincs e rögzítési baja vagy hasonló? Avagy ha másképp kellene a hibát orvosolnom hogyan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Mondom ha nem szakadt el teljesen, akkor elég az anyósoldai küszüb-lábtérburkolatot, hátul kifordítod a gumiharmonikát, és a régivel behúzod az újjat. Bár ehhez nagy szerencse kell, de egy próbát megér. De a vezeték fent megy, nem? Legalábbis én eddig ezt hittem, mert a biztonsági öv felső részének volt nedvesség. Mondjuk pont arra gondoltam, hogy alul vezetem el az új vezetéket, csak hát ugye ehhez is le kell bontani a műszerfalat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Nekem is akadt egy új gondom sajnos. A jel amiből észrevettem, hogy a bal első ajtón és keréken olyan volt mintha olajfoltot találtam. Aztán feltűnt hogy kevesebb a hűtőfolyadékom! 99% hogy az szökik időnként :) A tartály helyel közel a kerékdob felett van. Az érdekelne másnak volt e már hasonló jelensége? Hol tudnám leengedni a hűtőfolyadékot hogy a tartályt kivegyem, megnézzem alulról a csatlakozó csövet nincs e rögzítési baja vagy hasonló? Avagy ha másképp kellene a hibát orvosolnom hogyan? Legegyszerűbb ha vagy kiszívod belőle egy nagyobb fecskendővel a hűttővizet, vagy az alsó sarkában a hűtőnek leveszed a bilincset, és ott ereszted le, csak nem tudsz alátenni normálisan edényt, mert a bölcső útban van , és szétfoyik egy része a víznek. Amúgy nem túl egészséges, de ha megnyalod a foltot a fagyállónak jellegzetes íze van. De a vezeték fent megy, nem? Legalábbis én eddig ezt hittem, mert a biztonsági öv felső részének volt nedvesség. Mondjuk pont arra gondoltam, hogy alul vezetem el az új vezetéket, csak hát ugye ehhez is le kell bontani a műszerfalat. Fent megy, de az utastárbe ott megy be a tartály mögött, és az A-oszlopban meg a küszöbburkolat mögött megy fel térdmagasságban. Ha vársz csinálok képet. 3 perc. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Fent megy, de az utastárbe ott megy be a tartály mögött, és az A-oszlopban meg a küszöbburkolat mögött megy fel térdmagasságban. Ha vársz csinálok képet. 3 perc. :D Letelt. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 De a vezeték fent megy, nem? Legalábbis én eddig ezt hittem, mert a biztonsági öv felső részének volt nedvesség. Mondjuk pont arra gondoltam, hogy alul vezetem el az új vezetéket, csak hát ugye ehhez is le kell bontani a műszerfalat. Műszerfalat nem kell lebontani. Én csak a kesztyűtartót vettem ki hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Letelt. :) :D Kicsit átbactam a jónépet, mert közben rájöttem, hogy van polcom, és azt nem veszem ki ha nem muszáj. Műszerfalat nem kell lebontani. Én csak a kesztyűtartót vettem ki hozzá. Tessék itt a válasz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Kicsit átbactam a jónépet, mert közben rájöttem, hogy van polcom, és azt nem veszem ki ha nem muszáj. Tessék itt a válasz. :) Ja meg lehet azt a polcot is. De az nem sok csavar. De műszerfalat tuti nem bontottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Fent megy, de az utastárbe ott megy be a tartály mögött, és az A-oszlopban meg a küszöbburkolat mögött megy fel térdmagasságban. Ha vársz csinálok képet. 3 perc. :D Oké, várok! :)))))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Műszerfalat nem kell lebontani. Én csak a kesztyűtartót vettem ki hozzá. Király, már jobb a napom. :) Mondjuk a műszerfal amúgy is kiszerelős lesz... Ja, egy kérdés megint: a km-órám felfelé csal, de nem kicsit. Elég, ha kicsavarozom a plexit, vagy ki kell szednem az egész miskulanciát? Gondoltam, beállíttatnám, hogy 40-nél ne 60-at mutasson a lelkem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Oké, várok! :D))))) Mint fentebb írtam a kép elmarad, mert elfelejtettem a kesztyütartó alatti polcot(korábban nem volt) azt meg nyűgös visszarakni. De ha lebontod amit írtam , vagy Hjoe tanácsa alapján kiveszed a kesztyűtartót meg fogod látni a fekete csövet ahogy megy be az A-oszlopba. Ha sehogyse találod írd meg, holnap megkeresem neked, és tényleg lövök képet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Király, már jobb a napom. :) Mondjuk a műszerfal amúgy is kiszerelős lesz... Ja, egy kérdés megint: a km-órám felfelé csal, de nem kicsit. Elég, ha kicsavarozom a plexit, vagy ki kell szednem az egész miskulanciát? Gondoltam, beállíttatnám, hogy 40-nél ne 60-at mutasson a lelkem. Az egészet ki kell venned, mert a plexit lent-fent fogják patentos fülek a műszeregység oldalán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Mint fentebb írtam a kép elmarad, mert elfelejtettem a kesztyütartó alatti polcot(korábban nem volt) azt meg nyűgös visszarakni. De ha lebontod amit írtam , vagy Hjoe tanácsa alapján kiveszed a kesztyűtartót meg fogod látni a fekete csövet ahogy megy be az A-oszlopba. Ha sehogyse találod írd meg, holnap megkeresem neked, és tényleg lövök képet. :) Okés. :D Hétvégi móka lesz belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Az egészet ki kell venned, mert a plexit lent-fent fogják patentos fülek a műszeregység oldalán. Na, hát voltam olyan okos, hogy elmentem a Haudekhez Bp-n, hogy ugyan mi baja lehet a km-órámnak. Na, hát kicsit lesújtódtam: az lehet, hogy az óra csal, az viszont elég kizárt, hogy csak úgy elkezdjen gyorsabban pörögni a km-számláló is, márpedig szemmel láthatóan ezt teszi. Úgyhogy lehet, hogy valamikor, valahol váltót cseréltek a kocsiban (tudja a fene), pl. egy GSI váltóra, és más áttétellel hajtja meg a spirált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Na és mennyiért mérik meg? :) Nekem megmérték a múltkor Hajdúböszörménynél. Még szerencse, hogy keleti országrész, és olcsón dolgoznak, úgyhogy háromezerből megúsztam. Ajánlom a Böszörmény végét jelző táblánál a gyorsítást! :D))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts