zotya975 Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Még az is lehet, hogy nem ott ereszt hanem pl. a főtengely szimeringnél aztán a motor oldalán lecsorogva végígfolyik a dekni peremén és úgy néz ki mintha ott eresztene. Ez nem lehet? Nézted a szimeringek közelében is , hogy olajos-e? Érdemes alaposan letakarítani a motort és utána megnézni honnan is jön pontosan az olaj. A kulisszatengelyre gondolsz a váltó tetején? Nyugodtan cserélj csak szimeringet. Van értelme. Nem arra gondol. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Nem arra gondol. :) Zotya gondolatolvasó. :D :D Jó lesz vigyázni vele. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Nem írtad, hová valósi vagy, de ha Bp-en is szoktál közlekedni, akkor esetleg nem mindegy a környezetvédelmi besorolás sem. Ebben az esetben '96 utáni, X-el kezdődő motorkódú autót javasolnék. Ilyenkor a motor szervíz üzemmódban megy, minden korrekció, környezeti szenzor kikapcsolva, gyújtás alapértéken. Ilyenkor szokták rotoros gyújtású autóknál az előgyújtás alaphelyzetét beállítani. Miért nem mindegy ? Én piros plakettet kaptam. Pedig elvileg nem azt kellett volna.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Miért nem mindegy ? Én piros plakettet kaptam. Pedig elvileg nem azt kellett volna.... Mert ha szmogriadó van, akkor csak kék és zöld plakettesek mehetnek be a belvárosba vagy megadott területekre. Rosszul van meghatározva a kocsid besorolása (valószínűleg 2-es). Én bementem az ocsmányirodába és 585Ft-ért átírták a helyes (4-es) besorolásra. Ugyanaz a motorunk van, szóval neked is így kéne lennie. Csak a legutóbbi műszaki adatlapot kell vinni, amit műszakin kaptál. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Mert ha szmogriadó van, akkor csak kék és zöld plakettesek mehetnek be a belvárosba vagy megadott területekre. Rosszul van meghatározva a kocsid besorolása (valószínűleg 2-es). Én bementem az ocsmányirodába és 585Ft-ért átírták a helyes (4-es) besorolásra. Ugyanaz a motorunk van, szóval neked is így kéne lennie. Csak a legutóbbi műszaki adatlapot kell vinni, amit műszakin kaptál. :) Ezt tudom. Csak nem értem miért kaptam pirosat. De a tokmányirodába akkor kicserélik a forgalmit is, vagy az marad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Ezt tudom. Csak nem értem miért kaptam pirosat. De a tokmányirodába akkor kicserélik a forgalmit is, vagy az marad? Természetesen kicserélik. :) De azért kérdezz rá, nekem ezt mondták itt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Zotya gondolatolvasó. :) :D Jó lesz vigyázni vele. :D Nem vagyok az, csak éppen nekem is szivárog az olaj, és nem a váltókulissza szimeringtől kerül oda. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Nem vagyok az, csak éppen nekem is szivárog az olaj, és nem a váltókulissza szimeringtől kerül oda. :) Viszont nekem onnan jön az olaj, vagyis onnan biztosan! Hogy ezen felül jön e máshol azt nem tudom. A kulissza tengelyt amivel le lehet venni a szimeringcseréhez is onnan biztosan nem mivel az ősszel lett felrakva, mert amennyire lehetett állítva lett a váltó. ((miután nekem nem jött össze és elkavartam)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astranaut Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Mert ha szmogriadó van, akkor csak kék és zöld plakettesek mehetnek be a belvárosba vagy megadott területekre. Rosszul van meghatározva a kocsid besorolása (valószínűleg 2-es). Én bementem az ocsmányirodába és 585Ft-ért átírták a helyes (4-es) besorolásra. Ugyanaz a motorunk van, szóval neked is így kéne lennie. Csak a legutóbbi műszaki adatlapot kell vinni, amit műszakin kaptál. :) Sziasztok! Legutóbbi műszakikor kellett csináltatnom új forgalmit, vonóhorog felrakása miatt. Utánna olvasgattam ezt a piros , kék, zöld plakettes témát! Én is pirosat kaptam, holott ha jól emlékszem kéket is lehetett volna. Mivel az autó 98-as x14nz. Kissé pipa lettem, hogy az új forgalmi elkészülte után kellett ezt észrevennem. Ha kéket akarnék, megint 6000ft fogalmi, 600ft plakett. Felháborítóak ezek a nem egyértelmű szabályozások, nem hinném, hogy belátnák hibáztak és nem kéne érte csengetni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Hehe, ez nekem is cserés volt vezérlés csere alkalmával... Azóta csak a váltó tengelyén áll a mocsokhalmaznyi olaj... De erre azt mondta a szerelő sokat nem érek a szimering cserével, azt tengellyel eggyütt van értelme csak cserélni. Azóta nem cseréltem, mert tengelyt 10-13ezer körül lenne új... Most konkrétan mire érted? Mert ebből én csak a kulisszatengelyre tudok gondolni. Nem arra gondol. :) Te két különböző felhasználónak adott választ mixeltél össze. Abból állapítottál meg valamit. Viszont nekem onnan jön az olaj, vagyis onnan biztosan! Hogy ezen felül jön e máshol azt nem tudom. A kulissza tengelyt amivel le lehet venni a szimeringcseréhez is onnan biztosan nem mivel az ősszel lett felrakva, mert amennyire lehetett állítva lett a váltó. ((miután nekem nem jött össze és elkavartam)) Ezek után már tutira nem vágom, h mire gondolsz. Kartertömítés? (Akkor hogy jön ide a váltó valamelyik tengelye?) Főtengelyszimeringre írtad, hogy cserés volt? Tulajdonképpen most akkor hol is szivárog? Vagy csak nekem nem egyértelmű? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Nem vagyok az, csak éppen nekem is szivárog az olaj, és nem a váltókulissza szimeringtől kerül oda. :) Nem a Te gépedről volt szó. :D Szerk: Ja, és ez egyáltalán nem kérdéses, persze, hogy nem onnan folyik oda (a kartertömítéshez) - ha már így értelmezted. (Csak nem értettem ezt a váltótengelyes dolgot miért írta, azért is kérdeztem rá.) De most már kavarjuk úgy ezt a dolgot, hogy nem biztos hogy ki kellene ezt "fésülni". Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Nem a Te gépedről volt szó. :D Szerk: Ja, és ez egyáltalán nem kérdéses, persze, hogy nem onnan folyik oda (a kartertömítéshez) - ha már így értelmezted. (Csak nem értettem ezt a váltótengelyes dolgot miért írta, azért is kérdeztem rá.) De most már kavarjuk úgy ezt a dolgot, hogy nem biztos hogy ki kellene ezt "fésülni". Na monduk az olajból sem kell sok, egy cseppet úgy szét tud kenni a menteszél, hogy beteríti az egész moci alját. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Úgy látom okozom itt a galibát! Igyekszem tiszta vizet helyezni a pohárba. A vezérlés cserekor lett főtengely-szimering cserélve. Azóta az úgy látszik ok! ((Igaz a vízpumpa is új tömítést is kapott és mégis folyik kicsit de ez most mindegy)) Jelenleg a kulissza tengely mint most már tudom a rendes nevét a váltó tetején ott folyik az olaj egészen biztosan! Mivel a váltó feje amiben van a kulissza tengely (nah ennek nem tudom a nevét ha van neki) az le lett véve, és ott rendesen lett tömítéssel és pasztával visszatéve! De mivel elég mocskos már a váltó, ezért írtam hogy nem zárhatom így ki hogy csak a kulissza tengely szimeringjénél szivárog! ((remélem mostmár tiszta lessz)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Úgy látom okozom itt a galibát! Igyekszem tiszta vizet helyezni a pohárba. A vezérlés cserekor lett főtengely-szimering cserélve. Azóta az úgy látszik ok! ((Igaz a vízpumpa is új tömítést is kapott és mégis folyik kicsit de ez most mindegy)) Jelenleg a kulissza tengely mint most már tudom a rendes nevét a váltó tetején ott folyik az olaj egészen biztosan! Mivel a váltó feje amiben van a kulissza tengely (nah ennek nem tudom a nevét ha van neki) az le lett véve, és ott rendesen lett tömítéssel és pasztával visszatéve! De mivel elég mocskos már a váltó, ezért írtam hogy nem zárhatom így ki hogy csak a kulissza tengely szimeringjénél szivárog! ((remélem mostmár tiszta lessz)) Hmm-hmm. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Úgy látom okozom itt a galibát! Igyekszem tiszta vizet helyezni a pohárba. A vezérlés cserekor lett főtengely-szimering cserélve. Azóta az úgy látszik ok! ((Igaz a vízpumpa is új tömítést is kapott és mégis folyik kicsit de ez most mindegy)) Jelenleg a kulissza tengely mint most már tudom a rendes nevét a váltó tetején ott folyik az olaj egészen biztosan! Mivel a váltó feje amiben van a kulissza tengely (nah ennek nem tudom a nevét ha van neki) az le lett véve, és ott rendesen lett tömítéssel és pasztával visszatéve! De mivel elég mocskos már a váltó, ezért írtam hogy nem zárhatom így ki hogy csak a kulissza tengely szimeringjénél szivárog! ((remélem mostmár tiszta lessz)) Áháá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Van egy olyan problémája az autómnak még hogy sokszor tulságosan magas az alapjárat és néha kivillan a sárga kis motor szimbólum a müszerfalon és kivillogattam a hibakódot ami 45 lett erről valaki tudna tájékoztatni hogy mivel lehet a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Van egy olyan problémája az autómnak még hogy sokszor tulságosan magas az alapjárat és néha kivillan a sárga kis motor szimbólum a müszerfalon és kivillogattam a hibakódot ami 45 lett erről valaki tudna tájékoztatni hogy mivel lehet a probléma? Bár motorkódot nem adtál meg, de ahogy észervettem, mindegyik vezérlőnél ugyanaz a baj. Dús a keverék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Bár motorkódot nem adtál meg, de ahogy észervettem, mindegyik vezérlőnél ugyanaz a baj. Dús a keverék. c16nz a kód . De ha dús a keverék akkor mit kellene ellenőriznem vagy pontosabban mivel lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 c16nz a kód . De ha dús a keverék akkor mit kellene ellenőriznem vagy pontosabban mivel lehet a gond? Lambdaszonda a hiba okozója. :D Cserélni kell, de csakis gyárira! A többi nem(olyan) jó és hibakódozik azokkal is. ITT lehet venni olcsón is gyárit. Többen rendeltek már és berakták, nincs vele problémájuk. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Lambdaszonda a hiba okozója. :D Cserélni kell, de csakis gyárira! A többi nem(olyan) jó és hibakódozik azokkal is. ITT lehet venni olcsón is gyárit. Többen rendeltek már és berakták, nincs vele problémájuk. :) Értem akkor azt kicserélem mielőbb mert nagyon zavaró ,már csak abban kérek segítséget hogy hol találom ezt a lambda szondát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Értem akkor azt kicserélem mielőbb mert nagyon zavaró ,már csak abban kérek segítséget hogy hol találom ezt a lambda szondát? Katt A 2. és 3. gyertya közt nézz lejjebb a képen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Értem akkor azt kicserélem mielőbb mert nagyon zavaró ,már csak abban kérek segítséget hogy hol találom ezt a lambda szondát? Kipufogócsonkba van beletekerve a négy leágazás találkozása után és egy darab lila vezeték megy rá. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Kipufogócsonkba van beletekerve a négy leágazás találkozása után és egy darab lila vezeték megy rá. :) Rendben akkor igy már tudom és köszönöm a válaszokat . Szépestét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Sziasztok! A frissen vásárolt '96-os F Astra-mon (3 ajtós) a következőt vettem észre tök véletlenül: nem spriccel hátra az ablakmosó, de a motorja működik. Amikor asszony bekötötte magát, szólt, hogy vizes a biztonsági öv. Na mondom, ######a, akkor szakadt a vezeték, és valahol ott nyomja a vizet. Ezen felbuzdulva vettem 5 méter csövet és két toldót. Csak éppen arra nem jöttem rá, hogy hogyan álljak neki kicserélni ezt a csövet, vagy hogyan húzzam be. Kívülről kell? Belülről kell? Egyáltalán, hogy a fenébe kell ilyet csinálni? Köszi a segítséget! Darren Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Akkor mi történik ha kikötöm a lambda szondát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts