zotya975 Elküldve Szeptember29, 2010 Elküldve Szeptember29, 2010 Még az is lehet, hogy nem ott ereszt hanem pl. a főtengely szimeringnél aztán a motor oldalán lecsorogva végígfolyik a dekni peremén és úgy néz ki mintha ott eresztene. Ez nem lehet? Nézted a szimeringek közelében is , hogy olajos-e? Érdemes alaposan letakarítani a motort és utána megnézni honnan is jön pontosan az olaj. A kulisszatengelyre gondolsz a váltó tetején? Nyugodtan cserélj csak szimeringet. Van értelme. Nem arra gondol. :)
Tiv. Elküldve Szeptember29, 2010 Elküldve Szeptember29, 2010 Nem arra gondol. :) Zotya gondolatolvasó. :D :D Jó lesz vigyázni vele. :D
Hjoe Elküldve Szeptember29, 2010 Elküldve Szeptember29, 2010 Nem írtad, hová valósi vagy, de ha Bp-en is szoktál közlekedni, akkor esetleg nem mindegy a környezetvédelmi besorolás sem. Ebben az esetben '96 utáni, X-el kezdődő motorkódú autót javasolnék. Ilyenkor a motor szervíz üzemmódban megy, minden korrekció, környezeti szenzor kikapcsolva, gyújtás alapértéken. Ilyenkor szokták rotoros gyújtású autóknál az előgyújtás alaphelyzetét beállítani. Miért nem mindegy ? Én piros plakettet kaptam. Pedig elvileg nem azt kellett volna....
daykiller Elküldve Szeptember29, 2010 Elküldve Szeptember29, 2010 Miért nem mindegy ? Én piros plakettet kaptam. Pedig elvileg nem azt kellett volna.... Mert ha szmogriadó van, akkor csak kék és zöld plakettesek mehetnek be a belvárosba vagy megadott területekre. Rosszul van meghatározva a kocsid besorolása (valószínűleg 2-es). Én bementem az ocsmányirodába és 585Ft-ért átírták a helyes (4-es) besorolásra. Ugyanaz a motorunk van, szóval neked is így kéne lennie. Csak a legutóbbi műszaki adatlapot kell vinni, amit műszakin kaptál. :)
Hjoe Elküldve Szeptember29, 2010 Elküldve Szeptember29, 2010 Mert ha szmogriadó van, akkor csak kék és zöld plakettesek mehetnek be a belvárosba vagy megadott területekre. Rosszul van meghatározva a kocsid besorolása (valószínűleg 2-es). Én bementem az ocsmányirodába és 585Ft-ért átírták a helyes (4-es) besorolásra. Ugyanaz a motorunk van, szóval neked is így kéne lennie. Csak a legutóbbi műszaki adatlapot kell vinni, amit műszakin kaptál. :) Ezt tudom. Csak nem értem miért kaptam pirosat. De a tokmányirodába akkor kicserélik a forgalmit is, vagy az marad?
daykiller Elküldve Szeptember29, 2010 Elküldve Szeptember29, 2010 Ezt tudom. Csak nem értem miért kaptam pirosat. De a tokmányirodába akkor kicserélik a forgalmit is, vagy az marad? Természetesen kicserélik. :) De azért kérdezz rá, nekem ezt mondták itt.
zotya975 Elküldve Szeptember29, 2010 Elküldve Szeptember29, 2010 Zotya gondolatolvasó. :) :D Jó lesz vigyázni vele. :D Nem vagyok az, csak éppen nekem is szivárog az olaj, és nem a váltókulissza szimeringtől kerül oda. :D
dani89rk Elküldve Szeptember29, 2010 Elküldve Szeptember29, 2010 Nem vagyok az, csak éppen nekem is szivárog az olaj, és nem a váltókulissza szimeringtől kerül oda. :) Viszont nekem onnan jön az olaj, vagyis onnan biztosan! Hogy ezen felül jön e máshol azt nem tudom. A kulissza tengelyt amivel le lehet venni a szimeringcseréhez is onnan biztosan nem mivel az ősszel lett felrakva, mert amennyire lehetett állítva lett a váltó. ((miután nekem nem jött össze és elkavartam))
astranaut Elküldve Szeptember29, 2010 Elküldve Szeptember29, 2010 Mert ha szmogriadó van, akkor csak kék és zöld plakettesek mehetnek be a belvárosba vagy megadott területekre. Rosszul van meghatározva a kocsid besorolása (valószínűleg 2-es). Én bementem az ocsmányirodába és 585Ft-ért átírták a helyes (4-es) besorolásra. Ugyanaz a motorunk van, szóval neked is így kéne lennie. Csak a legutóbbi műszaki adatlapot kell vinni, amit műszakin kaptál. :) Sziasztok! Legutóbbi műszakikor kellett csináltatnom új forgalmit, vonóhorog felrakása miatt. Utánna olvasgattam ezt a piros , kék, zöld plakettes témát! Én is pirosat kaptam, holott ha jól emlékszem kéket is lehetett volna. Mivel az autó 98-as x14nz. Kissé pipa lettem, hogy az új forgalmi elkészülte után kellett ezt észrevennem. Ha kéket akarnék, megint 6000ft fogalmi, 600ft plakett. Felháborítóak ezek a nem egyértelmű szabályozások, nem hinném, hogy belátnák hibáztak és nem kéne érte csengetni!
Guest gorbi Elküldve Szeptember29, 2010 Elküldve Szeptember29, 2010 Hehe, ez nekem is cserés volt vezérlés csere alkalmával... Azóta csak a váltó tengelyén áll a mocsokhalmaznyi olaj... De erre azt mondta a szerelő sokat nem érek a szimering cserével, azt tengellyel eggyütt van értelme csak cserélni. Azóta nem cseréltem, mert tengelyt 10-13ezer körül lenne új... Most konkrétan mire érted? Mert ebből én csak a kulisszatengelyre tudok gondolni. Nem arra gondol. :) Te két különböző felhasználónak adott választ mixeltél össze. Abból állapítottál meg valamit. Viszont nekem onnan jön az olaj, vagyis onnan biztosan! Hogy ezen felül jön e máshol azt nem tudom. A kulissza tengelyt amivel le lehet venni a szimeringcseréhez is onnan biztosan nem mivel az ősszel lett felrakva, mert amennyire lehetett állítva lett a váltó. ((miután nekem nem jött össze és elkavartam)) Ezek után már tutira nem vágom, h mire gondolsz. Kartertömítés? (Akkor hogy jön ide a váltó valamelyik tengelye?) Főtengelyszimeringre írtad, hogy cserés volt? Tulajdonképpen most akkor hol is szivárog? Vagy csak nekem nem egyértelmű?
Guest gorbi Elküldve Szeptember29, 2010 Elküldve Szeptember29, 2010 Nem vagyok az, csak éppen nekem is szivárog az olaj, és nem a váltókulissza szimeringtől kerül oda. :) Nem a Te gépedről volt szó. :D Szerk: Ja, és ez egyáltalán nem kérdéses, persze, hogy nem onnan folyik oda (a kartertömítéshez) - ha már így értelmezted. (Csak nem értettem ezt a váltótengelyes dolgot miért írta, azért is kérdeztem rá.) De most már kavarjuk úgy ezt a dolgot, hogy nem biztos hogy ki kellene ezt "fésülni".
zotya975 Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 Nem a Te gépedről volt szó. :D Szerk: Ja, és ez egyáltalán nem kérdéses, persze, hogy nem onnan folyik oda (a kartertömítéshez) - ha már így értelmezted. (Csak nem értettem ezt a váltótengelyes dolgot miért írta, azért is kérdeztem rá.) De most már kavarjuk úgy ezt a dolgot, hogy nem biztos hogy ki kellene ezt "fésülni". Na monduk az olajból sem kell sok, egy cseppet úgy szét tud kenni a menteszél, hogy beteríti az egész moci alját. :)
dani89rk Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 Úgy látom okozom itt a galibát! Igyekszem tiszta vizet helyezni a pohárba. A vezérlés cserekor lett főtengely-szimering cserélve. Azóta az úgy látszik ok! ((Igaz a vízpumpa is új tömítést is kapott és mégis folyik kicsit de ez most mindegy)) Jelenleg a kulissza tengely mint most már tudom a rendes nevét a váltó tetején ott folyik az olaj egészen biztosan! Mivel a váltó feje amiben van a kulissza tengely (nah ennek nem tudom a nevét ha van neki) az le lett véve, és ott rendesen lett tömítéssel és pasztával visszatéve! De mivel elég mocskos már a váltó, ezért írtam hogy nem zárhatom így ki hogy csak a kulissza tengely szimeringjénél szivárog! ((remélem mostmár tiszta lessz))
hening Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 Úgy látom okozom itt a galibát! Igyekszem tiszta vizet helyezni a pohárba. A vezérlés cserekor lett főtengely-szimering cserélve. Azóta az úgy látszik ok! ((Igaz a vízpumpa is új tömítést is kapott és mégis folyik kicsit de ez most mindegy)) Jelenleg a kulissza tengely mint most már tudom a rendes nevét a váltó tetején ott folyik az olaj egészen biztosan! Mivel a váltó feje amiben van a kulissza tengely (nah ennek nem tudom a nevét ha van neki) az le lett véve, és ott rendesen lett tömítéssel és pasztával visszatéve! De mivel elég mocskos már a váltó, ezért írtam hogy nem zárhatom így ki hogy csak a kulissza tengely szimeringjénél szivárog! ((remélem mostmár tiszta lessz)) Hmm-hmm. :)
Guest gorbi Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 Úgy látom okozom itt a galibát! Igyekszem tiszta vizet helyezni a pohárba. A vezérlés cserekor lett főtengely-szimering cserélve. Azóta az úgy látszik ok! ((Igaz a vízpumpa is új tömítést is kapott és mégis folyik kicsit de ez most mindegy)) Jelenleg a kulissza tengely mint most már tudom a rendes nevét a váltó tetején ott folyik az olaj egészen biztosan! Mivel a váltó feje amiben van a kulissza tengely (nah ennek nem tudom a nevét ha van neki) az le lett véve, és ott rendesen lett tömítéssel és pasztával visszatéve! De mivel elég mocskos már a váltó, ezért írtam hogy nem zárhatom így ki hogy csak a kulissza tengely szimeringjénél szivárog! ((remélem mostmár tiszta lessz)) Áháá.
balazs5362 Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 Van egy olyan problémája az autómnak még hogy sokszor tulságosan magas az alapjárat és néha kivillan a sárga kis motor szimbólum a müszerfalon és kivillogattam a hibakódot ami 45 lett erről valaki tudna tájékoztatni hogy mivel lehet a probléma?
daykiller Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 Van egy olyan problémája az autómnak még hogy sokszor tulságosan magas az alapjárat és néha kivillan a sárga kis motor szimbólum a müszerfalon és kivillogattam a hibakódot ami 45 lett erről valaki tudna tájékoztatni hogy mivel lehet a probléma? Bár motorkódot nem adtál meg, de ahogy észervettem, mindegyik vezérlőnél ugyanaz a baj. Dús a keverék.
balazs5362 Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 Bár motorkódot nem adtál meg, de ahogy észervettem, mindegyik vezérlőnél ugyanaz a baj. Dús a keverék. c16nz a kód . De ha dús a keverék akkor mit kellene ellenőriznem vagy pontosabban mivel lehet a gond?
daykiller Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 c16nz a kód . De ha dús a keverék akkor mit kellene ellenőriznem vagy pontosabban mivel lehet a gond? Lambdaszonda a hiba okozója. :D Cserélni kell, de csakis gyárira! A többi nem(olyan) jó és hibakódozik azokkal is. ITT lehet venni olcsón is gyárit. Többen rendeltek már és berakták, nincs vele problémájuk. :)
balazs5362 Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 Lambdaszonda a hiba okozója. :D Cserélni kell, de csakis gyárira! A többi nem(olyan) jó és hibakódozik azokkal is. ITT lehet venni olcsón is gyárit. Többen rendeltek már és berakták, nincs vele problémájuk. :) Értem akkor azt kicserélem mielőbb mert nagyon zavaró ,már csak abban kérek segítséget hogy hol találom ezt a lambda szondát?
Peti85 Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 Értem akkor azt kicserélem mielőbb mert nagyon zavaró ,már csak abban kérek segítséget hogy hol találom ezt a lambda szondát? Katt A 2. és 3. gyertya közt nézz lejjebb a képen...
daykiller Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 Értem akkor azt kicserélem mielőbb mert nagyon zavaró ,már csak abban kérek segítséget hogy hol találom ezt a lambda szondát? Kipufogócsonkba van beletekerve a négy leágazás találkozása után és egy darab lila vezeték megy rá. :)
balazs5362 Elküldve Szeptember30, 2010 Elküldve Szeptember30, 2010 Kipufogócsonkba van beletekerve a négy leágazás találkozása után és egy darab lila vezeték megy rá. :) Rendben akkor igy már tudom és köszönöm a válaszokat . Szépestét!
Darren Elküldve Október2, 2010 Elküldve Október2, 2010 Sziasztok! A frissen vásárolt '96-os F Astra-mon (3 ajtós) a következőt vettem észre tök véletlenül: nem spriccel hátra az ablakmosó, de a motorja működik. Amikor asszony bekötötte magát, szólt, hogy vizes a biztonsági öv. Na mondom, ######a, akkor szakadt a vezeték, és valahol ott nyomja a vizet. Ezen felbuzdulva vettem 5 méter csövet és két toldót. Csak éppen arra nem jöttem rá, hogy hogyan álljak neki kicserélni ezt a csövet, vagy hogyan húzzam be. Kívülről kell? Belülről kell? Egyáltalán, hogy a fenébe kell ilyet csinálni? Köszi a segítséget! Darren
balazs5362 Elküldve Október2, 2010 Elküldve Október2, 2010 Akkor mi történik ha kikötöm a lambda szondát?
Recommended Posts