FPepe Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Típus avagy nem típus? Nekem a 95' 10. havi újabb caravanomban galyra van a bal első ablakemelő szerkezetem. Kérdés hogy a 2001-es ferdehátúéval megegyezik e ennek mérete, vagy az ajtóval együtt más az ablakemelő is? Előre is köszönöm! Stimmelnie kell, ha a ferdehátú 5-ajtós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Sziasztok! Na ez egy kicsit hosszú lesz...azt hittem jó a kocsi, de nem az <_< Eddig volt egy rossz alapjáratú, de stabilan működő autóm...most van egy jó alapjáratú megbízhatatlan kocsim :wacko: Ott kezdődött, hogy diagnosztika kidobta, hogy nem szabályoz az alapjárati, kint van végállásba, és falsot szív. Fel volt cserélve a map szenzor és a kartergáz cső (Nekem a map szenzor ment eddig alulra és igy jártam vele már 2 éve). A cső fel lett cserélve és kapásból jó lett az alapjárat...de mint kiderült, ideig óráig :( Tegnap reggel hidegen szépen elindult, de utána kb 30 perces állás után már nem volt alapjáratom...és minden egyes váltásnál dobta le 500 körülre, sőt meg is állt. Nagy nehezen elindult, gáz adással, akkor stabilizálódott az alapjárat, fogtam lehúztam az alapjárati csatiját, de ugyanúgy ment tovább , semmi felpörgés. Fogtam kicseréltem a régi alapjáratira és úgy tűnt meg is javult...utána még éjjel 4 kor is pöccre indult normálisan. Na de most délelőtt inditóztam semmi...ezt párszor eljátszottam, majd gázadásra elindult, de alapjárat nem sok. Ugyan az eljátszódott mint tegnap, csak durvábban, minden váltásnál meg állt volna ha nem adok neki gázt. Most is megnéztem h lehúzom az alapjárati csatiját de most se pörgött fel, azaz nem húz vissza gondolom<_< Ami még feltűnt, az az hogy mikor a gyújtást ráteszem csak búg, kattanik, de az a halk sípolásszerű ami eddig minden indításnál volt az nincs ;) Olyan mint ha nem kapna benzint... de akkor menni se tudnék vele nem???? :o Vagy az ECU-ba beleégett a rossz müködés és most kinyirja az alapjáratit? Vagy ilyen nincs? ;) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Sziasztok! Na ez egy kicsit hosszú lesz...azt hittem jó a kocsi, de nem az <_< Eddig volt egy rossz alapjáratú, de stabilan működő autóm...most van egy jó alapjáratú megbízhatatlan kocsim :wacko: Ott kezdődött, hogy diagnosztika kidobta, hogy nem szabályoz az alapjárati, kint van végállásba, és falsot szív. Fel volt cserélve a map szenzor és a kartergáz cső (Nekem a map szenzor ment eddig alulra és igy jártam vele már 2 éve). A cső fel lett cserélve és kapásból jó lett az alapjárat...de mint kiderült, ideig óráig :( Tegnap reggel hidegen szépen elindult, de utána kb 30 perces állás után már nem volt alapjáratom...és minden egyes váltásnál dobta le 500 körülre, sőt meg is állt. Nagy nehezen elindult, gáz adással, akkor stabilizálódott az alapjárat, fogtam lehúztam az alapjárati csatiját, de ugyanúgy ment tovább , semmi felpörgés. Fogtam kicseréltem a régi alapjáratira és úgy tűnt meg is javult...utána még éjjel 4 kor is pöccre indult normálisan. Na de most délelőtt inditóztam semmi...ezt párszor eljátszottam, majd gázadásra elindult, de alapjárat nem sok. Ugyan az eljátszódott mint tegnap, csak durvábban, minden váltásnál meg állt volna ha nem adok neki gázt. Most is megnéztem h lehúzom az alapjárati csatiját de most se pörgött fel, azaz nem húz vissza gondolom<_< Ami még feltűnt, az az hogy mikor a gyújtást ráteszem csak búg, kattanik, de az a halk sípolásszerű ami eddig minden indításnál volt az nincs ;) Olyan mint ha nem kapna benzint... de akkor menni se tudnék vele nem???? :o Vagy az ECU-ba beleégett a rossz müködés és most kinyirja az alapjáratit? Vagy ilyen nincs? ;) :) Érdekes dolgokat produkál. Csak azt nem értem, miért kellene felpörögnie a mocinak, ha lehúzod az alapjárati moci csatiját? Áram nélkül miért mozdulna meg az alapjárati moci? Sztem próbáld meg levenni az akkusarut, hátha resetelődik az ECU. Ha ez nem segít, lehet meg kéne próbálni egy másik ECU-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Érdekes dolgokat produkál. Csak azt nem értem, miért kellene felpörögnie a mocinak, ha lehúzod az alapjárati moci csatiját? Áram nélkül miért mozdulna meg? Sztem próbáld meg levenni az akkusarut, hátha resetelődik az ECU. Ha ez nem segít, lehet meg kéne próbálni egy másik ECU-t. Én azt hittem hogy akkor visszahúz alapállásba....és akkor ugye több levegőt kap...de akkor tévedtem <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Én azt hittem hogy akkor visszahúz alapállásba....és akkor ugye több levegőt kap...de akkor tévedtem <_< Nem tudom ki terjesztette azt a rémhírt, hogy visszahúz??? Ahogy Pepe is írta nem csinál olyankor semmit, a kúp marad ott, ahol volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mate1990 Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 sziasztok sajnos elveszett 92 es évjáratú opel astra f em ről a tanksapka tudnátok linkelni ojan oldalt ahol lehet hozzá venni? mert én nem tudom hogy mejik fajta lenne jó hozzá arra a műanyagra gondolok amit tankolásnál ki kell csavarni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Sziasztok! Ott kezdődött, hogy diagnosztika kidobta, hogy nem szabályoz az alapjárati, kint van végállásba, és falsot szív. Fel volt cserélve a map szenzor és a kartergáz cső (Nekem a map szenzor ment eddig alulra és igy jártam vele már 2 éve). A cső fel lett cserélve és kapásból jó lett az alapjárat...de mint kiderült, ideig óráig Mármint az a két cső ami a tüzfalfelőli oldalon egymás alatt van (egyik megy a map-ra) és ottvan mellettük valameik füttéscső is? Igaz nem tudom menyi külömbség van ott 1.4 és 1.6 közt. Csak kiváncsi vagyok <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Mármint az a két cső ami a tüzfalfelőli oldalon egymás alatt van (egyik megy a map-ra) és ottvan mellettük valameik füttéscső is? Igaz nem tudom menyi külömbség van ott 1.4 és 1.6 közt. Csak kiváncsi vagyok <_< C14NZ és C16NZ szívó oldala mondhatni ugyanaz. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 sziasztok sajnos elveszett 92 es évjáratú opel astra f em ről a tanksapka tudnátok linkelni ojan oldalt ahol lehet hozzá venni? mert én nem tudom hogy mejik fajta lenne jó hozzá arra a műanyagra gondolok amit tankolásnál ki kell csavarni http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/alkatresz...ly-fedel/16118/ de lehet van olcsób Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 C14NZ és C16NZ szívó oldala mondhatni ugyanaz. <_< Köszi,legaláb ezt is tudom. Mert nekem a vékonyab kartergázcső ha szembe állok a mocival jobboldalra a benzincsövek,AGR vákumcső környékén van. Hátul a Map alatt a kis ufoszelep csöve van. És kicsit fura lenne felcserélni őket. De lehet nemjol értelmeztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Nemrég írtam az előjövő benzinszagról az utastérben, aminek nem jöttem rá a megoldására. Vákuumcsövek jók, az aktívszenes szűrő is, ezt a múltkor ugye megnéztem. Viszont 1-2 hete feltűnt, hogy nem műkszik a belsőőlevegő keringtetés, pedig az eddig jó volt. Tegnap szétszedtem a műszerfalat, de ott is és végig a tűzfal környékén jók a vákukcsövek, még a kesztyűtartót is kivettem, hogy rendesen meg tudjam nézni a csöveket. És a motortérben is jónak néznek ki azok a vákumcsövek. Ezek után mit lenne érdemes megnézni? Mert én képtelen vagyok megtalálni az okát, kénytelen leszek szerelőhöz vinni a vasat- szerencsére már elég ritkán érezni aztr a szagot Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/alkatresz...ly-fedel/16118/ de lehet van olcsób szia én autos boltban vettem rá zárhatót kb 2800-ft xsak meg kell probálni h jó a mret Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 sziasztok Olyan problémája van az autómnak hogy megálltam egy helyen és mikor akartam indítani nem indult csak hajt az önindító és nem lehet hallani az ülés alól a búgó hangot hogy nyomná a benzin ,levettük az injektorról a fedelet és öntöttünk bele benzint és úgy elindul.Mi lehet a baja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 sziasztok Olyan problémája van az autómnak hogy megálltam egy helyen és mikor akartam indítani nem indult csak hajt az önindító és nem lehet hallani az ülés alól a búgó hangot hogy nyomná a benzin ,levettük az injektorról a fedelet és öntöttünk bele benzint és úgy elindul.Mi lehet a baja? AC pumpa...de majd jön valaki aki jobban ért hozzá nálam <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 AC pumpa...de majd jön valaki aki jobban ért hozzá nálam <_< Vagy relé, vagy egyéb kh. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne:tudja valaki milyen vastag a benzincső belső átmérője astra f -nél? 1.6 16V X16XEL. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Vagy relé, vagy egyéb kh. A hátsó ülés alatt van az ac igaz?és azzal lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 A hátsó ülés alatt van az ac igaz?és azzal lehet a baj? Vagy azzal, vagy a relével, vagy kontakthiba is lehet. Mi a motorkódod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Vagy azzal, vagy a relével, vagy kontakthiba is lehet. Mi a motorkódod? c16nz Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 c16nz Akkor húzd ki a lila relét az anyósoldali lábtérben a küszöbburkolat alatt, és a relé lábkiosztása alapján zárd rövidre egy dróttal a 30-87-es kapcsokat. Ha a pumpa elindul, akkor a relé kuka. Ha nem indul, akkor kábelszakadás, kontaktos csati, vagy maga a pumpa kuka. Lehúzod a pumpa csatiját, kötsz rá próbalámpát, vagy multimétert, újból összezárod a 30-87-es kapcsot, ha van fesz, akkor tuti a pumpa kuka. Vagy hátraviszel az akkutól direkt 12V-ot a pumpához, rányomod ha semmi, kuka. De egy 5voltos telefontöltő is megpörgeti ha jó, vagy 9V-os elem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember26, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2010 Amit ma figyeltem meg, hogy a motortérből valami sustorgós :) hang jön...kinyitottam a motorteret és a hang a szíjaktól jön... mint ha valami dörzsölődne talán, de nem láttam semmit. Ja és néha (ritkán, azaz eddig 2 szer hallottam) megnyikkana szíj ... Meg kéne nézetnem mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember26, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2010 Amit ma figyeltem meg, hogy a motortérből valami sustorgós :) hang jön...kinyitottam a motorteret és a hang a szíjaktól jön... mint ha valami dörzsölődne talán, de nem láttam semmit. Ja és néha (ritkán, azaz eddig 2 szer hallottam) megnyikkana szíj ... Meg kéne nézetnem mi? Meg kéne húzni. Konkrétan melyik szíjtól? A vezérlésnél oda szokott érni a burkolat a szíjhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember26, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2010 Meg kéne húzni. Konkrétan melyik szíjtól? A vezérlésnél oda szokott érni a burkolat a szíjhoz. Mint ha a burkolat alól jönne a hang...de majd akkor holnap reggel megnézetem, az a biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DjRolly Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Hellósztok! Bocsánat előre is hogy bepofátlankodtam 1 jól kialakított környezetbe :) Nem túl sok időm van Net-ezni, ami nagy baj tudom..(sok "hülye"kérdés, megválaszolt válaszok) De ahogy böngésztem ilyesmit még nem nagyon írtak! Akkor belevágnék a közepébe!:D:) Opel Astra 1993, 1.4ccm, 5ajtós, ferdehátú, (gyári((nem tuningolt cseppet sem!))) Minap "unatkozás" képpen levettem kitakarítani az alapjárati motort, mivel néha hidegen ingadozott az alapjárat, mondom átnézem mi is van! kitakarítottam, kifújkáltam WD40el->vissza! akkor már kitakarítottam a légszűrőt, összes "csövét" átmostam! Utána mondom akkor "nagyszervíz:)" megnéztem a gyertyákat, kitakarítottam, gyújtásfedélben az érintkezőket kitakarítottam! Kész is! Összeraktam...Hoppá...most jön a bibi... (mivel még nem fordulatszámmérős, saccra az alapjáratom olyan 3000körül mozog) beindítom, jár pár másodpecig és ég is a "Sárgalámpa"... Leírnám mik lettek cserélve eddig, és mik lettek átnézve! Benzinpumpa, B.szűrő, B. csövek,vákumcsövek, gyertyák, Gyertyakábel, gyújtásfedél, Gyujtás állítás, légszűrő , kb még lehet nem minden jut eszembe majd még írok! Elméletileg minden jó! lLehet aza baja hogy mikor összeraktam, elfelejtettem feldugni a két vákumcsövet, így berögzült valami hibakód ,és az miatt magas az alapjáratom? Mindenféle öteletet elfogadok (ha 1általán az újjoncokkal foglalkoztok:)) Köszi előre is mindenkinek! hello!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Hellósztok! Bocsánat előre is hogy bepofátlankodtam 1 jól kialakított környezetbe :D Nem túl sok időm van Net-ezni, ami nagy baj tudom..(sok "hülye"kérdés, megválaszolt válaszok) De ahogy böngésztem ilyesmit még nem nagyon írtak! Akkor belevágnék a közepébe!:D:) Opel Astra 1993, 1.4ccm, 5ajtós, ferdehátú, (gyári((nem tuningolt cseppet sem!))) Minap "unatkozás" képpen levettem kitakarítani az alapjárati motort, mivel néha hidegen ingadozott az alapjárat, mondom átnézem mi is van! kitakarítottam, kifújkáltam WD40el->vissza! akkor már kitakarítottam a légszűrőt, összes "csövét" átmostam! Utána mondom akkor "nagyszervíz:)" megnéztem a gyertyákat, kitakarítottam, gyújtásfedélben az érintkezőket kitakarítottam! Kész is! Összeraktam...Hoppá...most jön a bibi... (mivel még nem fordulatszámmérős, saccra az alapjáratom olyan 3000körül mozog) beindítom, jár pár másodpecig és ég is a "Sárgalámpa"... Leírnám mik lettek cserélve eddig, és mik lettek átnézve! Benzinpumpa, B.szűrő, B. csövek,vákumcsövek, gyertyák, Gyertyakábel, gyújtásfedél, Gyujtás állítás, légszűrő , kb még lehet nem minden jut eszembe majd még írok! Elméletileg minden jó! lLehet aza baja hogy mikor összeraktam, elfelejtettem feldugni a két vákumcsövet, így berögzült valami hibakód ,és az miatt magas az alapjáratom? Mindenféle öteletet elfogadok (ha 1általán az újjoncokkal foglalkoztok:)) Köszi előre is mindenkinek! hello!!! Szia. Üdv. a fórumon. Persze hogy foglalkozunk újoncokkal. :) :D A honvédségnél is ez volt a legjobb buli. :D :P Sokat segíteni nem tudok, de mi a fenének kell belenyulkálni valamibe, ami tökéletesen működik? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts