Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A másik az, amit ma észrevettem...nagyon sok kondenz vizet köp hátul a dob kondenznyílásán és a kipuff végén is... Vagy ez ilyen időben normális?

Tiszta fizika, a hűvősebb levegőben könnyebben csapódik ki a víz. Előbb válik telítetté. <_< Ilyenkor köd is gyakrabban van.

Elküldve
Tiszta fizika, a hűvősebb levegőben könnyebben csapódik ki a víz. Előbb válik telítetté. <_< Ilyenkor köd is gyakrabban van.

Okés....hülye kérdés volt :wacko:

Elküldve
hali hó

ac pumpa cserélve, benzinszűrő cserélve, de még mindig rángat, jobb lett meg nincs olyan durva hangja de még nem az igazi. ez a folyás lehet para?

Benzin? Jó lenne megszüntetni, de szerintem nincs köze a rángatáshoz.

Elküldve
Benzin? Jó lenne megszüntetni, de szerintem nincs köze a rángatáshoz.

igazából ugy rángat h nyomom neki és akkor, viszon pl üresbe simán tudom túráztatni csak akkor csinálja amikor huznia kéne

Elküldve
igazából ugy rángat h nyomom neki és akkor, viszon pl üresbe simán tudom túráztatni csak akkor csinálja amikor huznia kéne

Amikor nekem le volt csúszva a tankba a visszafolyó cső nekem is így volt, terheléskor, gyorsításkor berángatott, fulladt, félreálltam, lepadlóztam pörgött rendesen üresben. A nyomásszabályzót nem szedted szétt?

Elküldve
igazából ugy rángat h nyomom neki és akkor, viszon pl üresbe simán tudom túráztatni csak akkor csinálja amikor huznia kéne

Vagy lambdaszonda kezdődő meghalás. Akkor van ilyen jellegzetes előjel.

Elküldve
Van a tűzfalon, a kormányoszlop és a kmóra között kb egy vákumcső, ami bemegy az utastérbe. Az hova csatlakozik a motortérben?

Honnan nézted a motortér felől? Én ott nem látok vákumcsövet. Kép?

Elküldve
Honnan nézted a motortér felől? Én ott nem látok vákumcsövet. Kép?

Lefotózni nem tudom, mert mélyen van. A szervódobtól jobbra. Ofkorsz szembe állsz az autóval.

Elküldve
Lefotózni nem tudom, mert mélyen van. A szervódobtól jobbra. Ofkorsz szembe állsz az autóval.

A szervódobtól jobbra csak a kilóméteróra spirálját látom, attól 10 centire meg a kuplungbowdent. De az már félig a kiegyenlítő mögött van.Neked klimás nem? Nem ahhoz van?

Elküldve
A szervódobtól jobbra csak a kilóméteróra spirálját látom, attól 10 centire meg a kuplungbowdent. De az már félig a kiegyenlítő mögött van.Neked klimás nem? Nem ahhoz van?

<_<

Ha tudnám, nem kérdezném. :wacko:

Elküldve
A szervódobtól jobbra csak a kilóméteróra spirálját látom, attól 10 centire meg a kuplungbowdent. De az már félig a kiegyenlítő mögött van.Neked klimás nem? Nem ahhoz van?

Nem.

Elküldve
De a szonda dob hibakódot nem? Vagy nem mindíg?

Dob rá az ecu hibakódot, ha már a tűréshatáron túlmegy a dús vagy szegény keverék érték, egyéb esetben csak ilyen jelei vannak, mikor még csak döglik, de az ECU még nem "érzi".

Elküldve
Akkor passz, most veszem le a szélvédő burkolatot, megnézem mégegyszer, de nem láttam ilyesmit.

Nem ott van. A kuplung bowden mellett a (nekünk klímás) relédoboz alatt balra és a tartály között.

Amúgy én se találtam, amit mutatott Zoli. Viszont nekem is megy az ablakmosó fele egy vákuumcső, de az meg a szénszűrőé lesz valszeg. Meg alulról a menetirány szerinti jobb lengőkartól egy tölcsérből jön fel egy másik cső, szintén be a szénszűrő fele, szerintem. Ami meg az ablakmosó fele megy, az a motor oldalán található kis vákuumkapcsolótól jön ki, amibe meg a központitól jövő vastagabb cső csatlakozik. Érdekes, hogy nekem sincs ott, pedig testvér szériák. <_<

...és bocs a dupláért.

Elküldve
DE miért szokták azt kiiktatni , és ha vissza lenne kötve akkor mi változás történne?

Valószínűleg azért zárták le mert haldoklott. Amúgy a szerepe: A kipufogógázt visszavezeti a motorba, hogy még egyszer elégesse, ezáltal csökkenjen a káros anyag tartalma. Szóval ha visszanyitod akkor készülj fel egy olyan kocsira ami rángatni fog mint a barom, alig lesz ereje ésatöbbi. Újat nem érdemes venni, mert arany árban mozog, szóval a mindenki által elfogadott és legegyszerűbb megoldás lezárni.

Elküldve
Valószínűleg azért zárták le mert haldoklott. Amúgy a szerepe: A kipufogógázt visszavezeti a motorba, hogy még egyszer elégesse, ezáltal csökkenjen a káros anyag tartalma. Szóval ha visszanyitod akkor készülj fel egy olyan kocsira ami rángatni fog mint a barom, alig lesz ereje ésatöbbi. Újat nem érdemes venni, mert arany árban mozog, szóval a mindenki által elfogadott és legegyszerűbb megoldás lezárni.

De a fogyasztáshoz nincs neki semmi köze ,hogy még egyszer elégeti a gázokat?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.