öcsibácsi Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 A másik az, amit ma észrevettem...nagyon sok kondenz vizet köp hátul a dob kondenznyílásán és a kipuff végén is... Vagy ez ilyen időben normális? Tiszta fizika, a hűvősebb levegőben könnyebben csapódik ki a víz. Előbb válik telítetté. <_< Ilyenkor köd is gyakrabban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Tiszta fizika, a hűvősebb levegőben könnyebben csapódik ki a víz. Előbb válik telítetté. <_< Ilyenkor köd is gyakrabban van. Okés....hülye kérdés volt :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 hali hó ac pumpa cserélve, benzinszűrő cserélve, de még mindig rángat, jobb lett meg nincs olyan durva hangja de még nem az igazi. ez a folyás lehet para? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 hali hó ac pumpa cserélve, benzinszűrő cserélve, de még mindig rángat, jobb lett meg nincs olyan durva hangja de még nem az igazi. ez a folyás lehet para? Benzin? Jó lenne megszüntetni, de szerintem nincs köze a rángatáshoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Benzin? Jó lenne megszüntetni, de szerintem nincs köze a rángatáshoz. nemtudom mi az. aztse h honnan jön Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Benzin? Jó lenne megszüntetni, de szerintem nincs köze a rángatáshoz. igazából ugy rángat h nyomom neki és akkor, viszon pl üresbe simán tudom túráztatni csak akkor csinálja amikor huznia kéne Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 igazából ugy rángat h nyomom neki és akkor, viszon pl üresbe simán tudom túráztatni csak akkor csinálja amikor huznia kéne Amikor nekem le volt csúszva a tankba a visszafolyó cső nekem is így volt, terheléskor, gyorsításkor berángatott, fulladt, félreálltam, lepadlóztam pörgött rendesen üresben. A nyomásszabályzót nem szedted szétt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 igazából ugy rángat h nyomom neki és akkor, viszon pl üresbe simán tudom túráztatni csak akkor csinálja amikor huznia kéne Vagy lambdaszonda kezdődő meghalás. Akkor van ilyen jellegzetes előjel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Vagy lambdaszonda kezdődő meghalás. Akkor van ilyen jellegzetes előjel. De a szonda dob hibakódot nem? Vagy nem mindíg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Van a tűzfalon, a kormányoszlop és a kmóra között kb egy vákumcső, ami bemegy az utastérbe. Az hova csatlakozik a motortérben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Van a tűzfalon, a kormányoszlop és a kmóra között kb egy vákumcső, ami bemegy az utastérbe. Az hova csatlakozik a motortérben? Honnan nézted a motortér felől? Én ott nem látok vákumcsövet. Kép? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Honnan nézted a motortér felől? Én ott nem látok vákumcsövet. Kép? Lefotózni nem tudom, mert mélyen van. A szervódobtól jobbra. Ofkorsz szembe állsz az autóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Lefotózni nem tudom, mert mélyen van. A szervódobtól jobbra. Ofkorsz szembe állsz az autóval. A szervódobtól jobbra csak a kilóméteróra spirálját látom, attól 10 centire meg a kuplungbowdent. De az már félig a kiegyenlítő mögött van.Neked klimás nem? Nem ahhoz van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 A szervódobtól jobbra csak a kilóméteróra spirálját látom, attól 10 centire meg a kuplungbowdent. De az már félig a kiegyenlítő mögött van.Neked klimás nem? Nem ahhoz van? <_< Ha tudnám, nem kérdezném. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 :wacko: Ha tudnám, nem kérdezném. :( És lóg a vége? Bróbálj belefújni, meg megszívni, hátha történeik valami. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 És lóg a vége? Bróbálj belefújni, meg megszívni, hátha történeik valami. <_< :wacko: Majdnem elér az ablakmosótartályig... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 A szervódobtól jobbra csak a kilóméteróra spirálját látom, attól 10 centire meg a kuplungbowdent. De az már félig a kiegyenlítő mögött van.Neked klimás nem? Nem ahhoz van? Nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 <_< Majdnem elér az ablakmosótartályig... Nem. Akkor passz, most veszem le a szélvédő burkolatot, megnézem mégegyszer, de nem láttam ilyesmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 De a szonda dob hibakódot nem? Vagy nem mindíg? Dob rá az ecu hibakódot, ha már a tűréshatáron túlmegy a dús vagy szegény keverék érték, egyéb esetben csak ilyen jelei vannak, mikor még csak döglik, de az ECU még nem "érzi". Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Akkor passz, most veszem le a szélvédő burkolatot, megnézem mégegyszer, de nem láttam ilyesmit. Nem ott van. A kuplung bowden mellett a (nekünk klímás) relédoboz alatt balra és a tartály között. Amúgy én se találtam, amit mutatott Zoli. Viszont nekem is megy az ablakmosó fele egy vákuumcső, de az meg a szénszűrőé lesz valszeg. Meg alulról a menetirány szerinti jobb lengőkartól egy tölcsérből jön fel egy másik cső, szintén be a szénszűrő fele, szerintem. Ami meg az ablakmosó fele megy, az a motor oldalán található kis vákuumkapcsolótól jön ki, amibe meg a központitól jövő vastagabb cső csatlakozik. Érdekes, hogy nekem sincs ott, pedig testvér szériák. <_< ...és bocs a dupláért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Szaisztok Ezen a képen látni ,hogy jön ki az AGR,ből egy cső és az lenne a kérdésem hogy az én autómban az le van dugózva és hogy milyen oka lehet neki? (így vettem már). http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://...=1t:429,r:0,s:0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Levan zárva(kivan iktatva) az AGR szelep valószinüleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Levan zárva(kivan iktatva) az AGR szelep valószinüleg. DE miért szokták azt kiiktatni , és ha vissza lenne kötve akkor mi változás történne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 DE miért szokták azt kiiktatni , és ha vissza lenne kötve akkor mi változás történne? Valószínűleg azért zárták le mert haldoklott. Amúgy a szerepe: A kipufogógázt visszavezeti a motorba, hogy még egyszer elégesse, ezáltal csökkenjen a káros anyag tartalma. Szóval ha visszanyitod akkor készülj fel egy olyan kocsira ami rángatni fog mint a barom, alig lesz ereje ésatöbbi. Újat nem érdemes venni, mert arany árban mozog, szóval a mindenki által elfogadott és legegyszerűbb megoldás lezárni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Valószínűleg azért zárták le mert haldoklott. Amúgy a szerepe: A kipufogógázt visszavezeti a motorba, hogy még egyszer elégesse, ezáltal csökkenjen a káros anyag tartalma. Szóval ha visszanyitod akkor készülj fel egy olyan kocsira ami rángatni fog mint a barom, alig lesz ereje ésatöbbi. Újat nem érdemes venni, mert arany árban mozog, szóval a mindenki által elfogadott és legegyszerűbb megoldás lezárni. De a fogyasztáshoz nincs neki semmi köze ,hogy még egyszer elégeti a gázokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts