Peti85 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Útjeladó működik? Ha benyomod egyszerre a TID két gombját kíírja a pilanatnyi sebességet 53km/h-ig? Nekem csak szimplán megjelenít minden karaktert...azaz minden egyszerre világít, ha menet közben megnyomom egyszerre a 2 gombot <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Nekem csak szimplán megjelenít minden karaktert...azaz minden egyszerre világít, ha menet közben megnyomom egyszerre a 2 gombot :wacko: Nyomni kell tovább. Mindegyik így kezdi. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Nyomni kell tovább. Mindegyik így kezdi. <_< Ja okés :wacko: Köszi :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Nyomni kell tovább. Mindegyik így kezdi. <_< Hmmm...nekem először dobja a sebességet, aztán a hibakódot ha van, és csak a végén van a kijelzőteszt. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Hmmm...nekem először dobja a sebességet, aztán a hibakódot ha van, és csak a végén van a kijelzőteszt. <_< Én nyomhatom nap estig a két gombot egyszerre, akkor se mutat semmi mást a teszten kívül :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Én nyomhatom nap estig a két gombot egyszerre, akkor se mutat semmi mást a teszten kívül :wacko: Milyen kijelződ van? 2 szegmenses vagy három? (DID vagy TID?) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Milyen kijelződ van? 2 szegmenses vagy három? (DID vagy TID?) <_< TID az a csak óra dátum elválasztás nélkül? Mert akkor olyanom van... A hőmérőset (az a DID?) most fogom valamikor beszerkeszteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 TID az a csak óra dátum elválasztás nélkül? Mert akkor olyanom van... A hőmérőset (az a DID?) most fogom valamikor beszerkeszteni. Pont fordítva. DID Double Information Display, TID Triple Information Display. A sebességkijelzős funkciót meg csak a TID tudja, tehát a hőmérős. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Pont fordítva. DID Double Information Display, TID Triple Information Display. A sebességkijelzős funkciót meg csak a TID tudja, tehát a hőmérős. :wacko: Jaaaaaaaaaa...jólvan...ezt is tudom akkor már <_< A hőmérő nekem nincs bekábelezve...nehéz azt befűzni? A gyári lökösben a helyét megtalálom, ha a kerékjáratban a dobbetét csavarjait kiszedem és kihajtoma műanyagot? Vagy fel kéne emelni? Bár ugye a kijelzőt betudnám tenni addig a helyére, mert max csak a hőmérő nem műxik egyenlőre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Jaaaaaaaaaa...jólvan...ezt is tudom akkor már :wacko: A hőmérő nekem nincs bekábelezve...nehéz azt befűzni? A gyári lökösben a helyét megtalálom, ha a kerékjáratban a dobbetét csavarjait kiszedem és kihajtoma műanyagot? Vagy fel kéne emelni? Bár ugye a kijelzőt betudnám tenni addig a helyére, mert max csak a hőmérő nem műxik egyenlőre... Elég ha alulról nézed és megtalálod a helyét. A befűzése nem épp egyszerű, sokat kell bontani hozzá, mivel tágulási tartály melletti kábelkötegben jön be az utastérbe a motorháztető nyitókar bowden mellett, az meg ugye a szélvédő alatt halad, ezért le kell szedni az eső elvezető burkolatot (amit a pollenszűrőcserekor is kell). Belül meg a bal küszöböt érdemes kivenni, hogy könnyebben befűzhesd, aztán onnantól már adott. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Jaaaaaaaaaa...jólvan...ezt is tudom akkor már <_< A hőmérő nekem nincs bekábelezve...nehéz azt befűzni? A gyári lökösben a helyét megtalálom, ha a kerékjáratban a dobbetét csavarjait kiszedem és kihajtoma műanyagot? Vagy fel kéne emelni? Bár ugye a kijelzőt betudnám tenni addig a helyére, mert max csak a hőmérő nem műxik egyenlőre... Nem kell bontani semmit, allulról látszik a lyuk, vagy ha nincs kivágva akkor betapogatsz a perem alá. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Oks köszi a válaszokat... Itt vannak az újabb kérdéseim: -betettem a TID kijelzőt...de a sebességre nekem 0 kmh-t ír..akkor azt is belekéne kötni mi? (F12 és F171 ezt irja ki, ja hőmérő nem lett még bekötve) - találtam egy csövet a középkonzolban amit nem tudok hova megy, egyik fele ott van a belső keringetőn, a másik vége hova megy? A másik cső az ép... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Oks köszi a válaszokat... Itt vannak az újabb kérdéseim: -betettem a TID kijelzőt...de a sebességre nekem 0 kmh-t ír..akkor azt is belekéne kötni mi? (F12 és F171 ezt irja ki, ja hőmérő nem lett még bekötve) - találtam egy csövet a középkonzolban amit nem tudok hova megy, egyik fele ott van a belső keringetőn, a másik vége hova megy? A másik cső az ép... Hát szerintem az egy vákuum cső és az csinálja a belsőkeringtetés/külső levegő átváltást. Ha nem megy sehova, illetve nem működik a keringtetés funkció(kell hallani egy pici sziszt vagy valami hasonló hangot kapcsolásra) akkor ott fals levegőt szív a motor és okozhat alapjárat ingadozást... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Oks köszi a válaszokat... Itt vannak az újabb kérdéseim: -betettem a TID kijelzőt...de a sebességre nekem 0 kmh-t ír..akkor azt is belekéne kötni mi? (F12 és F171 ezt irja ki, ja hőmérő nem lett még bekötve) - találtam egy csövet a középkonzolban amit nem tudok hova megy, egyik fele ott van a belső keringetőn, a másik vége hova megy? A másik cső az ép... A belső keringtető gombra két cső megy. Ja valszeg be kellene kötni a seb.jelet is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 A belső keringetőre megy 2 cső az ok....az egyik az elmegy valamerre, a másiknak a vége szabad...annak a helyét kell megkeresnem, de sajna nem lesz egyszerü mert amire rámegy a vége bele van törve a csőbe. Az így csináldban megnézem, hátha megtalálom hova kell mennie a csőnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 A belső keringetőre megy 2 cső az ok....az egyik az elmegy valamerre, a másiknak a vége szabad...annak a helyét kell megkeresnem, de sajna nem lesz egyszerü mert amire rámegy a vége bele van törve a csőbe. Az így csináldban megnézem, hátha megtalálom hova kell mennie a csőnek. Azt hiszem az egyik fele a pollenszűrőnél is kavarog. Ha nagyon nem találod szólj, és megnézem az enyémen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Azt hiszem az egyik fele a pollenszűrőnél is kavarog. Ha nagyon nem találod szólj, és megnézem az enyémen. Okés...hát nem hiszem hogy megtalálom, mert azt se tudom hol keressem <_< Kicsit a fűtés topicban kutakodtam, ott a Misi képei között találtam ezt : Katt A zöld csíkos vákumcső az elmegy felfele valamerre (valószínűleg jó fele), de a fekete vége szabadon van...a kapcsolón mindegyik rajta van. A fekete másik vége érdekelne engem :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Okés...hát nem hiszem hogy megtalálom, mert azt se tudom hol keressem <_< Kicsit a fűtés topicban kutakodtam, ott a Misi képei között találtam ezt : Katt A zöld csíkos vákumcső az elmegy felfele valamerre (valószínűleg jó fele), de a fekete vége szabadon van...a kapcsolón mindegyik rajta van. A fekete másik vége érdekelne engem :wacko: keress ilyen kütyüt, oda megy a fekete,a zöld csikos a pollenszürőházra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Köszönöm!!! Az a kütyü meg is van...csak a pöcök amire ráhúznáma csövet bele van törve a csőbe <_< Akkor valami vastagabb gumicsővel kéne összehoznom a kettőt gondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Ezt a hengeres kütyüt hogy lehet kivenni? Csak műszerfal kivétele után? Mert nekem le van törve az amire a cső rá megy (kb 2 -3 mm megvan belőle, de arra fixen visszatenni így elég vicces <_< ) és azt kéne valahogy visszaszerkeszteni rá... A másik az, amit ma észrevettem...nagyon sok kondenz vizet köp hátul a dob kondenznyílásán és a kipuff végén is... Vagy ez ilyen időben normális? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Sziasztok, remélem ez kis problémának számít, de ha nem akkor kérek ennek a témának egy új topicot. Sziasztok, Astrak lámpabura polírozását vállalom egy új amerikai technológiával. Mivel új a fejlesztés, ezért minden fórumozónak 10% kedvezményt tudok adni. Weboldalam: www.lampaburapolirozas.hu Javításról videó készült, amit meg lehet nézni... http://lampaburapolirozas.hu/index_htm_files/82.jpg Ez tök jó, csak az F Astrák üvegbúráit nem nagyon kell polírozni <_< Omega lámpát is vállalsz? Az viszont lehet érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Ezt a hengeres kütyüt hogy lehet kivenni? Csak műszerfal kivétele után? Mert nekem le van törve az amire a cső rá megy (kb 2 -3 mm megvan belőle, de arra fixen visszatenni így elég vicces <_< ) és azt kéne valahogy visszaszerkeszteni rá... A másik az, amit ma észrevettem...nagyon sok kondenz vizet köp hátul a dob kondenznyílásán és a kipuff végén is... Vagy ez ilyen időben normális? Nemkell kivenni a műszerfalat, csak kikell akasztani a 4 fülből a tetején minimum 2őt és akkormár kijön(kicsit nehéz a hely hiány miatt úgy kell kitapizni őket). Rudja leakaszt fent és már tied is barkácsolásra. Lőhetek képet kiakasztott állapotba ha kell, talán vizuálisan érthetőbb a füleket hol kell keresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Nemkell kivenni a műszerfalat, csak kikell akasztani a 4 fülből a tetején minimum 2őt és akkormár kijön(kicsit nehéz a hely hiány miatt úgy kell kitapizni őket). Rudja leakaszt fent és már tied is barkácsolásra. Lőhetek képet kiakasztott állapotba ha kell, talán vizuálisan érthetőbb a füleket hol kell keresni. Oksi légyszi <_< Igazad van úgy könnyebben megtalálom ha tudom mit keressek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Oksi légyszi <_< Igazad van úgy könnyebben megtalálom ha tudom mit keressek. A zöldel jelölt irányból tudsz benyulni a piros karikás fülekhez. A rud végén (kék)kicsit össze kell nyomni hasitott csapon van. talány nem szurnak le a kép méret miatt a modik Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 A zöldel jelölt irányból tudsz benyulni a piros karikás fülekhez. A rud végén (kék)kicsit össze kell nyomni hasitott csapon van. http://kephost.hu/image-0045_4C8B7832.jpg talány nem szurnak le a kép méret miatt a modik Köszönöm a képet...megpróbálkozok vele <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts