Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Pont fordítva. DID Double Information Display, TID Triple Information Display. A sebességkijelzős funkciót meg csak a TID tudja, tehát a hőmérős. :wacko:

Jaaaaaaaaaa...jólvan...ezt is tudom akkor már <_<

A hőmérő nekem nincs bekábelezve...nehéz azt befűzni? A gyári lökösben a helyét megtalálom, ha a kerékjáratban a dobbetét csavarjait kiszedem és kihajtoma műanyagot? Vagy fel kéne emelni?

Bár ugye a kijelzőt betudnám tenni addig a helyére, mert max csak a hőmérő nem műxik egyenlőre...

Link to comment
Megosztás:

Jaaaaaaaaaa...jólvan...ezt is tudom akkor már :wacko:

A hőmérő nekem nincs bekábelezve...nehéz azt befűzni? A gyári lökösben a helyét megtalálom, ha a kerékjáratban a dobbetét csavarjait kiszedem és kihajtoma műanyagot? Vagy fel kéne emelni?

Bár ugye a kijelzőt betudnám tenni addig a helyére, mert max csak a hőmérő nem műxik egyenlőre...

Elég ha alulról nézed és megtalálod a helyét. A befűzése nem épp egyszerű, sokat kell bontani hozzá, mivel tágulási tartály melletti kábelkötegben jön be az utastérbe a motorháztető nyitókar bowden mellett, az meg ugye a szélvédő alatt halad, ezért le kell szedni az eső elvezető burkolatot (amit a pollenszűrőcserekor is kell). Belül meg a bal küszöböt érdemes kivenni, hogy könnyebben befűzhesd, aztán onnantól már adott. <_<

Link to comment
Megosztás:

Jaaaaaaaaaa...jólvan...ezt is tudom akkor már <_<

A hőmérő nekem nincs bekábelezve...nehéz azt befűzni? A gyári lökösben a helyét megtalálom, ha a kerékjáratban a dobbetét csavarjait kiszedem és kihajtoma műanyagot? Vagy fel kéne emelni?

Bár ugye a kijelzőt betudnám tenni addig a helyére, mert max csak a hőmérő nem műxik egyenlőre...

Nem kell bontani semmit, allulról látszik a lyuk, vagy ha nincs kivágva akkor betapogatsz a perem alá. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Oks köszi a válaszokat...

Itt vannak az újabb kérdéseim:

-betettem a TID kijelzőt...de a sebességre nekem 0 kmh-t ír..akkor azt is belekéne kötni mi? (F12 és F171 ezt irja ki, ja hőmérő nem lett még bekötve)

- találtam egy csövet a középkonzolban amit nem tudok hova megy, egyik fele ott van a belső keringetőn, a másik vége hova megy? A másik cső az ép...

Link to comment
Megosztás:

Oks köszi a válaszokat...

Itt vannak az újabb kérdéseim:

-betettem a TID kijelzőt...de a sebességre nekem 0 kmh-t ír..akkor azt is belekéne kötni mi? (F12 és F171 ezt irja ki, ja hőmérő nem lett még bekötve)

- találtam egy csövet a középkonzolban amit nem tudok hova megy, egyik fele ott van a belső keringetőn, a másik vége hova megy? A másik cső az ép...

Hát szerintem az egy vákuum cső és az csinálja a belsőkeringtetés/külső levegő átváltást.

Ha nem megy sehova, illetve nem működik a keringtetés funkció(kell hallani egy pici sziszt vagy valami hasonló hangot kapcsolásra) akkor ott fals levegőt szív a motor és okozhat alapjárat ingadozást... <_<

Link to comment
Megosztás:

Oks köszi a válaszokat...

Itt vannak az újabb kérdéseim:

-betettem a TID kijelzőt...de a sebességre nekem 0 kmh-t ír..akkor azt is belekéne kötni mi? (F12 és F171 ezt irja ki, ja hőmérő nem lett még bekötve)

- találtam egy csövet a középkonzolban amit nem tudok hova megy, egyik fele ott van a belső keringetőn, a másik vége hova megy? A másik cső az ép...

A belső keringtető gombra két cső megy. Ja valszeg be kellene kötni a seb.jelet is.

Link to comment
Megosztás:

A belső keringetőre megy 2 cső az ok....az egyik az elmegy valamerre, a másiknak a vége szabad...annak a helyét kell megkeresnem, de sajna nem lesz egyszerü mert amire rámegy a vége bele van törve a csőbe.

Az így csináldban megnézem, hátha megtalálom hova kell mennie a csőnek.

Link to comment
Megosztás:

A belső keringetőre megy 2 cső az ok....az egyik az elmegy valamerre, a másiknak a vége szabad...annak a helyét kell megkeresnem, de sajna nem lesz egyszerü mert amire rámegy a vége bele van törve a csőbe.

Az így csináldban megnézem, hátha megtalálom hova kell mennie a csőnek.

Azt hiszem az egyik fele a pollenszűrőnél is kavarog. Ha nagyon nem találod szólj, és megnézem az enyémen.

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem az egyik fele a pollenszűrőnél is kavarog. Ha nagyon nem találod szólj, és megnézem az enyémen.

Okés...hát nem hiszem hogy megtalálom, mert azt se tudom hol keressem <_<

Kicsit a fűtés topicban kutakodtam, ott a Misi képei között találtam ezt : Katt

A zöld csíkos vákumcső az elmegy felfele valamerre (valószínűleg jó fele), de a fekete vége szabadon van...a kapcsolón mindegyik rajta van. A fekete másik vége érdekelne engem :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Okés...hát nem hiszem hogy megtalálom, mert azt se tudom hol keressem <_<

Kicsit a fűtés topicban kutakodtam, ott a Misi képei között találtam ezt : Katt

A zöld csíkos vákumcső az elmegy felfele valamerre (valószínűleg jó fele), de a fekete vége szabadon van...a kapcsolón mindegyik rajta van. A fekete másik vége érdekelne engem :wacko:

keress ilyen kütyüt, oda megy a fekete,a zöld csikos a pollenszürőházra

image-4719_4C8AA034.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ezt a hengeres kütyüt hogy lehet kivenni? Csak műszerfal kivétele után? Mert nekem le van törve az amire a cső rá megy (kb 2 -3 mm megvan belőle, de arra fixen visszatenni így elég vicces <_< ) és azt kéne valahogy visszaszerkeszteni rá...

A másik az, amit ma észrevettem...nagyon sok kondenz vizet köp hátul a dob kondenznyílásán és a kipuff végén is... Vagy ez ilyen időben normális?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, remélem ez kis problémának számít, de ha nem akkor kérek ennek a témának egy új topicot.

Sziasztok,

Astrak lámpabura polírozását vállalom egy új amerikai technológiával. Mivel új a fejlesztés, ezért minden fórumozónak 10% kedvezményt tudok adni.

Weboldalam: www.lampaburapolirozas.hu Javításról videó készült, amit meg lehet nézni...

http://lampaburapolirozas.hu/index_htm_files/82.jpg

Ez tök jó, csak az F Astrák üvegbúráit nem nagyon kell polírozni <_< Omega lámpát is vállalsz? Az viszont lehet érdekelne.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a hengeres kütyüt hogy lehet kivenni? Csak műszerfal kivétele után? Mert nekem le van törve az amire a cső rá megy (kb 2 -3 mm megvan belőle, de arra fixen visszatenni így elég vicces <_< ) és azt kéne valahogy visszaszerkeszteni rá...

A másik az, amit ma észrevettem...nagyon sok kondenz vizet köp hátul a dob kondenznyílásán és a kipuff végén is... Vagy ez ilyen időben normális?

Nemkell kivenni a műszerfalat, csak kikell akasztani a 4 fülből a tetején minimum 2őt és akkormár kijön(kicsit nehéz a hely hiány miatt úgy kell kitapizni őket). Rudja leakaszt fent és már tied is barkácsolásra. Lőhetek képet kiakasztott állapotba ha kell, talán vizuálisan érthetőbb a füleket hol kell keresni.

Link to comment
Megosztás:

Nemkell kivenni a műszerfalat, csak kikell akasztani a 4 fülből a tetején minimum 2őt és akkormár kijön(kicsit nehéz a hely hiány miatt úgy kell kitapizni őket). Rudja leakaszt fent és már tied is barkácsolásra. Lőhetek képet kiakasztott állapotba ha kell, talán vizuálisan érthetőbb a füleket hol kell keresni.

Oksi légyszi <_< Igazad van úgy könnyebben megtalálom ha tudom mit keressek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.