FPepe Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 köszi szépen és egy kb az mennyibe fáj mert a neten nem nagyon találok ilyen 7lábas relét amibe ez van Bármelyik autósboltban tudnak adni sztem, de legrosszabb esetben a Csergőben biztos (link az oldal alján). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Mit kéne megnézni a kocsin ha dús keveréket ír a lambdára? Lehet injektorfej? ^_^ Vagy mitől lehet még? Map szenzor hiba rájátszhat a keverékre? VAgy a hőszenzor (de az most pontosan melyik is????) hiba? Hogy magas a fesz. akkor lehet hidegnek érzi és több benyát ad neki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Mit kéne megnézni a kocsin ha dús keveréket ír a lambdára? Lehet injektorfej? ^_^ Vagy mitől lehet még? Map szenzor hiba rájátszhat a keverékre? VAgy a hőszenzor (de az most pontosan melyik is????) hiba? Hogy magas a fesz. akkor lehet hidegnek érzi és több benyát ad neki? A hőfok jedóból csak a hátsó lehet, mert amelyik a vezérlés mellett van fent az csak a műszernek küld jelet az óraegységben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Mit kéne megnézni a kocsin ha dús keveréket ír a lambdára? Lehet injektorfej? ^_^ Vagy mitől lehet még? Map szenzor hiba rájátszhat a keverékre? VAgy a hőszenzor (de az most pontosan melyik is????) hiba? Hogy magas a fesz. akkor lehet hidegnek érzi és több benyát ad neki? Ha szar a map szenzor vagy a hőfok jeladó akkor is lehet dús a keverék, szóval lehet egyik hibája okozza a többi hibakódot. Én mindenképpen kicserélném a hőfok jeladót. Utána járnék vele kicsit. Ha nem javul akkor a map szenzorra néznék rá. Legutolsónak foglalkoznék csak a lambdával (lehet annak nincs is baja) MAP szenzort érdemes lenne valakitől kölcsön kipróbálni vagy tényleg egy diagnosztikára elvinni, mert még az is sokkal olcsóbb mint egy új MAP. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Ha szar a map szenzor vagy a hőfok jeladó akkor is lehet dús a keverék, szóval lehet egyik hibája okozza a többi hibakódot. Én mindenképpen kicserélném a hőfok jeladót. Utána járnék vele kicsit. Ha nem javul akkor a map szenzorra néznék rá. Legutolsónak foglalkoznék csak a lambdával (lehet annak nincs is baja) MAP szenzort érdemes lenne valakitől kölcsön kipróbálni vagy tényleg egy diagnosztikára elvinni, mert még az is sokkal olcsóbb mint egy új MAP. Köszönöm a válaszod! A tegnapi hibakód (15,33,34,45) annyival módosul hogy nem 34 hanem 35 tehát a MAP szenzorra "csak" az alacsony feszültséget adja... De az alapjárati nem is volt bolygatva ^_^ persze a vezetékek csövek azok voltak...igy akkor lehet kezdeni a vadászatot :D A hőfokjeladót azt meg mindenképp cseréltetem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Köszönöm a válaszod! A tegnapi hibakód (15,33,34,45) annyival módosul hogy nem 34 hanem 35 tehát a MAP szenzorra "csak" az alacsony feszültséget adja... De az alapjárati nem is volt bolygatva ^_^ persze a vezetékek csövek azok voltak...igy akkor lehet kezdeni a vadászatot :D A hőfokjeladót azt meg mindenképp cseréltetem. Hőfokjeladót nehogy QH gyártmányút vegyél, az rosszabb lehet, mint a régi gyári (legalábbis nekem rosszabb volt)! De mielőtt bármit is cserélsz, nézd át a vákuumcsöveket, különösen azt, amelyik a MAP-szenzorra megy, repedés, lyuk okozhat olyan hibát, hogy kevesebb vákuumot érzékel a MAP miatta. Ill. nézd át, hogy mindegyik vákuumcső jó helyre csatlakozik-e, nem lettek-e felcserélve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Hőfokjeladót nehogy QH gyártmányút vegyél, az rosszabb lehet, mint a régi gyári (legalábbis nekem rosszabb volt)! De mielőtt bármit is cserélsz, nézd át a vákuumcsöveket, különösen azt, amelyik a MAP-szenzorra megy, repedés, lyuk okozhat olyan hibát, hogy kevesebb vákuumot érzékel a MAP miatta. Ill. nézd át, hogy mindegyik vákuumcső jó helyre csatlakozik-e, nem lettek-e felcserélve. Köszi akkor arra a márkára figyelek hogy ne az legyen. ^_^ Map szenzor csövének a vége elvolt nyílva ahol a motorra megy rá, azt javítottam már...így marad a többi cső... Meg most jut eszembe...kitörlöm a hibákat, mert lehet már nem is mindegyik áll fent... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
christinegsi Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Hát most így nem tom Neked megmondani fejből de majd holnapra megnézem Hello! Megnéztem hányas hibakód a lambdaszonda üresjárat 13as de úgy néz ki hogy a relém a szar legalábbis remélem ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balazs83 Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Sziasztok! Még új vagyok a fórumon, ezért bocs ha rossz helyre írok. Néhány hete vettem egy '96 Gsi-t, C20xe motorral egy ismerőstől. Nagyon jó autó, de betegeskedik szegény. Talán vannak itt szakik akik tudnának segíteni a problémák felderítésében. A fő gond, hogy ingadozik az alapjáratom, és ha hirtelen leesik a fordulat, akkor le áll a motor. Tehát ha pl lámpához érve hirtelen meg kell állnom és nem használok motorféket akkor leáll. Kanyarban elég kellemetlen. A másik dolog, néhány hét használat után meghalt a lambda szondám, túl szegény keveréket kapott a motor, erőtlen volt és fulladozott a motor, egy motor diagnosztikán mondták meg hogy ez a baja, kicserétem a lambdaszondát egy jó minőségű gyárira, és megszűnt a probléma. Cseréltem benzinszűrőt rajta, mert az előző tulaj régóta nem cserélte. Kitisztíttattam az alapjárati motort egy szerelővel utána megjavult az alapjáratom is és nem fulladtam le vele. Viszont tegnap ismét megbolondult az alapjárat és fullad a motor (kb 40-50km-t mentem vele a javítás óta). Gázelvételkor pedig előfordul hogy durván rángat a motor. Nem vadultam a kocsival, csak próbálgattam, de kultúráltan ^_^ Szóval aggasztó a helyzet. Valakinek van ötlete, hogy mi lehet a hibák oka? Balázs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember3, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2010 Na kezd alakulni, tegnap a hibakódokat töröltem, ma már "csak" az alapjáratit írta be hibának...tehát 4ből maradt 1...ami előrelépés ^_^ A másik 3at persze h bedobta hisz előtte vettük észre hogy a MAP szenzor csöve repedt, javítottuk, meg hogy az üzemanyagcsőnél ahol rámegy a folytószelepházra megy 2 kábel...na az egyik elvolt törve és azt is javítottuk. Csak akkor elfelejtettem törölni a hibákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember3, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2010 Sziasztok! Még új vagyok a fórumon, ezért bocs ha rossz helyre írok. Néhány hete vettem egy '96 Gsi-t, C20xe motorral egy ismerőstől. Nagyon jó autó, de betegeskedik szegény. Talán vannak itt szakik akik tudnának segíteni a problémák felderítésében. A fő gond, hogy ingadozik az alapjáratom, és ha hirtelen leesik a fordulat, akkor le áll a motor. Tehát ha pl lámpához érve hirtelen meg kell állnom és nem használok motorféket akkor leáll. Kanyarban elég kellemetlen. A másik dolog, néhány hét használat után meghalt a lambda szondám, túl szegény keveréket kapott a motor, erőtlen volt és fulladozott a motor, egy motor diagnosztikán mondták meg hogy ez a baja, kicserétem a lambdaszondát egy jó minőségű gyárira, és megszűnt a probléma. Cseréltem benzinszűrőt rajta, mert az előző tulaj régóta nem cserélte. Kitisztíttattam az alapjárati motort egy szerelővel utána megjavult az alapjáratom is és nem fulladtam le vele. Viszont tegnap ismét megbolondult az alapjárat és fullad a motor (kb 40-50km-t mentem vele a javítás óta). Gázelvételkor pedig előfordul hogy durván rángat a motor. Nem vadultam a kocsival, csak próbálgattam, de kultúráltan ^_^ Szóval aggasztó a helyzet. Valakinek van ötlete, hogy mi lehet a hibák oka? Balázs Lehet csak az alapjárati szelepet pucolták, de a folytószelepházban a helyét és a hozzá vezető furatokat nem. Ha így volt akkor fél munkát végeztek. De lehet az is, hogy haldoklik az alapjárati motor. Amit még megnéznék a helyedben az a EGR (kipufogógáz visszavezető szelep). Ez is okozhat hasonló problémákat na meg a későbbi problémák elkerülése végett sem árt lezárni. Esetleg a vákumcsöveket sem ártana átnézni hátha falsot kap valahol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember3, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2010 Lehet csak az alapjárati szelepet pucolták, de a folytószelepházban a helyét és a hozzá vezető furatokat nem. Ha így volt akkor fél munkát végeztek. De lehet az is, hogy haldoklik az alapjárati motor. Amit még megnéznék a helyedben az a EGR (kipufogógáz visszavezető szelep). Ez is okozhat hasonló problémákat na meg a későbbi problémák elkerülése végett sem árt lezárni. Esetleg a vákumcsöveket sem ártana átnézni hátha falsot kap valahol. Igen, az még gyanús lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 Sziasztok! Egy olyan kérdésem volna, hogy az alapjáratimotort csak úgy tudom alapállásba "állítani" ha alapjáraton lehúzom a csatiját és leállítom a kocsit, majd csati vissza és indítok? Vagy ezt simán úgy is hogy gyújtás ráad, csati le...gyújtás le...csati vissza és indítom? Mert ezt megakarom próbálni, hátha a picit magas alapjáratra megoldást adna. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 Sziasztok! Egy olyan kérdésem volna, hogy az alapjáratimotort csak úgy tudom alapállásba "állítani" ha alapjáraton lehúzom a csatiját és leállítom a kocsit, majd csati vissza és indítok? Vagy ezt simán úgy is hogy gyújtás ráad, csati le...gyújtás le...csati vissza és indítom? Mert ezt megakarom próbálni, hátha a picit magas alapjáratra megoldást adna. Köszi Összezárod a diag csatiban az érintkezőket, mintha kódot szeretnél kiolvasni. Eközben pedig az ECU ki-be mozgatja az alapjárati motor kúpját. Legalábbis az az elterjedt hír itt, én még nem próbáltam ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 Összezárod a diag csatiban az érintkezőket, mintha kódot szeretnél kiolvasni. Eközben pedig az ECU ki-be mozgatja az alapjárati motor kúpját. Legalábbis az az elterjedt hír itt, én még nem próbáltam ki. Ez így van. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 Összezárod a diag csatiban az érintkezőket, mintha kódot szeretnél kiolvasni. Eközben pedig az ECU ki-be mozgatja az alapjárati motor kúpját. Legalábbis az az elterjedt hír itt, én még nem próbáltam ki. Ezt gyújtáson gyújtás nélkül vagy hogyan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 Összezárod és gyújtásra teszed, mintha kódot olvasnál ki. Közben az alapjárati ki-be jár. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Nem vadultam a kocsival, csak próbálgattam, de kultúráltan <_< Szóval aggasztó a helyzet. Valakinek van ötlete, hogy mi lehet a hibák oka? Balázs Nekem most nemrég mondtak olyat, hogy ezek az alapjárati motorok a korral járó kopás miatt néha a tisztítás után nem sokkal képesek újra behalni. Az enyém se tökéletes, néha kicsit kileng, de azért messze nem produkál ilyen helyzeteket. Egyébként egy kalappal az új autóhoz. Ha a karbantartások nincsenek elspórolva, a világ végére is elvisz megbízhatóan, és mellette még haladni is lehet vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Na ismételten boxban van a járgány <_< Hidegen nem indul el...azaz rögtön vissza is fullad...nincs alapjárat...ott hagytam hogy reggel mérjék ki a 2vezetékes víz jeladómat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Na ismételten boxban van a járgány <_< Hidegen nem indul el...azaz rögtön vissza is fullad...nincs alapjárat...ott hagytam hogy reggel mérjék ki a 2vezetékes víz jeladómat... Hmmm...hétvégén még ment. Nem hiszem, hogy a jeladó annyira beleszólna, hogy még alapjárat sincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Hmmm...hétvégén még ment. Nem hiszem, hogy a jeladó annyira beleszólna, hogy még alapjárat sincs. Ha nagy szenvedések árán fullad le, akkor jeladós inkább, viszont ha nem, akkor inkább az alapjáratival van gond. <_< Nameg a másik jellegzetes probléma, hogy sokáig kell köszörültetni az önindítóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Ha nagy szenvedések árán fullad le, akkor jeladós inkább, viszont ha nem, akkor inkább az alapjáratival van gond. <_< Nameg a másik jellegzetes probléma, hogy sokáig kell köszörültetni az önindítóval. Indítóztam indítóztam indítóztam és elindult de be is fulladt kapásból szépen...semmi szenvedés... Aztán sulinál 1,5 óra állás után dadogva indult be... fuldoklott picit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Hmmm...hétvégén még ment. Nem hiszem, hogy a jeladó annyira beleszólna, hogy még alapjárat sincs. Jaja akkor nem volt ilyen gondom... de menni most is megy, mert melegen szépen újraindul...csak mikor mál hűl...akkor nem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Ah...persze a szerelőnél pöcc röff indul a kocsi...széééép mondhatom <_< Pedig nekem reggel tegnap 3szorra indult el :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Sziasztok! Régi problémámmal fordulok hozzátok:még mindig ingadozik az alapjáratom,néha ugy emelkedik v. esik mint a lift. A következő munkákat végezetem el rajta az utóbbi időkben: -alapjárati motor cseréje -folytószelep potméter cseréje -lamdaszonda cseréje -vákumcsövek takarítása( mármint én csak kettőt látok,ami a pillangóházból kijön) -pillangószelepház takarítása A probléma még mindig fenn áll.nekem ugy tünik mintha fékezéskor jönne elő.volt már,h lefulladt kb 3-szor. Nagyon tele van már a t..öm! Ha van vkinek építő javaslata,nagyon szivesen venném!!! Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts