Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Esetleg kivillogni? Milyen motor? nem lehet ennél?

Kiolvasás 3-6 között!! sőőt.. nekem tavaly még márkaszervizze is vállogatta... érdekes volt.. nem is mentem el...

Elküldve
Esetleg kivillogni? Milyen motor? nem lehet ennél?

Kiolvasás 3-6 között!! sőőt.. nekem tavaly még márkaszervizze is vállogatta... érdekes volt.. nem is mentem el...

1.6 16V 101Le

Kivillogni? Az mi? :?:

Elküldve

Sziasztok !

Az ablaktörlőm 1 néhány hete érdekesen viselkedik. Csak 2 harmad utat tesz meg :( Tehát bekapcs intervallumra, a törlők fel és csak 1 picit jön vissza, ott megáll. Következő törlésnél le és 1 kicsit fel. Utánna fel és le a helyére. Minden harmadik törlés után van a helyén. :?

Ha állandóan töröltetek vele vagy ablakmosózom vele akkor minden ok. Szerintetek mi lehet vele ?

Motorkód xel, német.

Minden jót !

Elküldve

van 1 Uhuhu nevű user itt keresd meg őt, legjobb tudomásom szerint újra fog praktizálni a danubiában :wink: :idea:

sztem rá számít6sz, legalábbis eddig nekem bmi nyügöm bajom volt (olyan user szintű) mindig türelmesen elmondta mi a stejsssz :wink:

Köszi :(

Elküldve

Tud nekem valaki segíteni,hogy lehet-e egyáltalán kapni,és mibe fájhat F astra lufis kormányba jobb oldali kürt gombot?

Kicsit feltartottak a múltkor és háááát agresszív vagyok kicsit vezetés közben. :oops:

Elküldve

1.6 16V 101Le

Kivillogni? Az mi? :?:

nem tom pontosan hol a link, de ha a diagnosztikai csati 2lábát rövidre zárod, és ráadod a gyújtást,a mocidiag. lámpicsekkel elkezd "morzézni" és kiad kódokat, ami megjelöli a hibát..

vki,ha tudja hol az az oldal, dobja már ide a linket...

Elküldve

Közben megtaláltam. asszem ez az.. bár nekem ki van nyomtatva a sajátom. és az enyémet már fejből tom hova kell dugni :( :evil: :evil:

Elküldve

Sziasztok!

Néhágy hete vásároltam egy Astra F 1,7 TD-t.

Az ilyenkor szokásos szertartást (vezérműszíj, szűrő és olajcserét)

elvégeztettem de ennek ellenére az a probléma az autóval hogy, néha

városban és autópályán egyszerűen leáll a motor :( .

Az üzemanyag szűrőt is cseréltettem, valamint csak minőségi gázolajat tankolok.

Mit javasoltok mit tegyek ? :?:

Elküldve
Sziasztok!

Néhágy hete vásároltam egy Astra F 1,7 TD-t.

Az ilyenkor szokásos szertartást (vezérműszíj, szűrő és olajcserét)

elvégeztettem de ennek ellenére az a probléma az autóval hogy, néha

városban és autópályán egyszerűen leáll a motor :( .

Az üzemanyag szűrőt is cseréltettem, valamint csak minőségi gázolajat tankolok.

Mit javasoltok mit tegyek ? :?:

Szia !

Kinyomott kuplungnál produkálja a hibajelenséget ?

Különben a dízel gazdikat ebben a témakörben leled meg : :arrow: ]http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=29...rt=1080

Elküldve
Közben megtaláltam. asszem ez az.. bár nekem ki van nyomtatva a sajátom. és az enyémet már fejből tom hova kell dugni :( :evil: :evil:

Ha megtalálod a linket elárulod?

Köszi :roll: 8)

Elküldve
Kinyomott kuplunggal csinálja, de autópályán 3400ford/ perctől

már dadog a moci :(

Nekem 1 Fiat uno csinálta uezt, először gazoil szűrő csere , nem ok, aztán kiderült hogy a tankban lévő szűrö volt eldugulva és nagy fordulaton nem kapott elég anyagot nem tudott szívni szerencsétlen. A következőket javaslom, 1 a szivó oldalt levegővel nyomasd meg , ha ez a baj akkor kinyomja a trutyit a szűrőböl ,de a tankban benne marad. A másik dolog pont az ellentétje , a gazoil szűrő cserénél a DTL mocinál van 1 műanyag közbetét a szűrő és a ház között. Na már most ha nem jól raktátok helyre akkor levegősödik és dadog. Én inkább z első verziot csinálnám meg mert szerintem nem kap anyagot és nem tud szívni, esetleg a tank sapkát kapd le gyorsan mikor leáll és ha szuszan akkor nem kap levegőt a tank.

Elküldve
Elképzelem ahogy a pályán kiugrik a kocsiból amikor dadog, aztán elkezdi letekerni a tanksapkát és fülel, hogy szuszog-e?

:( :( :lol:

Hol is írtam hogy pályán kell csinálni :?: :butthead:

Elküldve
az a probléma az autóval hogy, néha

városban és autópályán egyszerűen leáll a motor

Én olvasom ám azt is amit mások írnak, nem csak a te hozzászólásod :wink: :( :smt075
Elküldve

Szvsz ellenőrizni kell a gázolaj útját. Szűrő a tanknál, üzemanyagcsövek (lehet, hogy meg van törve vagy valamilyen sérülése van). Ha a leállást nagyobb igénybevételnél csinálja, tehát padlógáznál vagy nagyobb gázadásnál, akkor a keresztmetszet szűkülés is okozhat ilyet. Pl. padkáról léállásnál összenyomta a üzemanyagcsövet.

Elküldve

Sziasztok!

Olyat csinál az autóm mint mikor nem megy egy henger. :lol:

A gyertyákat kicseréltem de nem változik semmit.

Lehet hogy valamelyik injektor szart be?

Hogy tudom megállapitani hogy melyik a rossz?

Ha cserélni kell mi pénz egy injektor?

Köszi!

Elküldve

Szia!

Mindenesetre mielőtt ilysmiben gondolkodsz, nézd át a gyújtás rendszert(gyújtáskábeleket vmint ezek csatlakozásait, pipákat stb) a gyújtáselosztótól a gyertyákig, valamint az injektorhoz tartozó vezetékeket, elektromos ketymetyütyüket (csatlakozás és érinkezés). :wink: Utána jöhet az üzemanyag ellátás, és még ekkor sem biztos hogy cserélni kell az injektort. Lehet ezer baja.

Elküldve

Amikor nekem ilyet csinált asszem EGR szelepet kellett takarítani...vagy az alapjárati motort bactatta a szerelő??? már nem emléxem! De a hiba nem egyedi az ecotec motoroknál!! :roll:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.