Laci4 Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Esetleg kivillogni? Milyen motor? nem lehet ennél? Kiolvasás 3-6 között!! sőőt.. nekem tavaly még márkaszervizze is vállogatta... érdekes volt.. nem is mentem el...
BlueDeath Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Esetleg kivillogni? Milyen motor? nem lehet ennél? Kiolvasás 3-6 között!! sőőt.. nekem tavaly még márkaszervizze is vállogatta... érdekes volt.. nem is mentem el... 1.6 16V 101Le Kivillogni? Az mi? :?:
seppy Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Sziasztok ! Az ablaktörlőm 1 néhány hete érdekesen viselkedik. Csak 2 harmad utat tesz meg :( Tehát bekapcs intervallumra, a törlők fel és csak 1 picit jön vissza, ott megáll. Következő törlésnél le és 1 kicsit fel. Utánna fel és le a helyére. Minden harmadik törlés után van a helyén. :? Ha állandóan töröltetek vele vagy ablakmosózom vele akkor minden ok. Szerintetek mi lehet vele ? Motorkód xel, német. Minden jót !
BlueDeath Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 van 1 Uhuhu nevű user itt keresd meg őt, legjobb tudomásom szerint újra fog praktizálni a danubiában :wink: :idea: sztem rá számít6sz, legalábbis eddig nekem bmi nyügöm bajom volt (olyan user szintű) mindig türelmesen elmondta mi a stejsssz :wink: Köszi :(
BlackCat Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Tud nekem valaki segíteni,hogy lehet-e egyáltalán kapni,és mibe fájhat F astra lufis kormányba jobb oldali kürt gombot? Kicsit feltartottak a múltkor és háááát agresszív vagyok kicsit vezetés közben. :oops:
Laci4 Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 1.6 16V 101Le Kivillogni? Az mi? :?: nem tom pontosan hol a link, de ha a diagnosztikai csati 2lábát rövidre zárod, és ráadod a gyújtást,a mocidiag. lámpicsekkel elkezd "morzézni" és kiad kódokat, ami megjelöli a hibát.. vki,ha tudja hol az az oldal, dobja már ide a linket...
Laci4 Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Közben megtaláltam. asszem ez az.. bár nekem ki van nyomtatva a sajátom. és az enyémet már fejből tom hova kell dugni :( :evil: :evil:
Kroy Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Sziasztok! Néhágy hete vásároltam egy Astra F 1,7 TD-t. Az ilyenkor szokásos szertartást (vezérműszíj, szűrő és olajcserét) elvégeztettem de ennek ellenére az a probléma az autóval hogy, néha városban és autópályán egyszerűen leáll a motor :( . Az üzemanyag szűrőt is cseréltettem, valamint csak minőségi gázolajat tankolok. Mit javasoltok mit tegyek ? :?:
mélykék76 Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Sziasztok! Néhágy hete vásároltam egy Astra F 1,7 TD-t. Az ilyenkor szokásos szertartást (vezérműszíj, szűrő és olajcserét) elvégeztettem de ennek ellenére az a probléma az autóval hogy, néha városban és autópályán egyszerűen leáll a motor :( . Az üzemanyag szűrőt is cseréltettem, valamint csak minőségi gázolajat tankolok. Mit javasoltok mit tegyek ? :?: Szia ! Kinyomott kuplungnál produkálja a hibajelenséget ? Különben a dízel gazdikat ebben a témakörben leled meg : :arrow: ]http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=29...rt=1080
Kroy Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Kinyomott kuplunggal csinálja, de autópályán 3400ford/ perctől már dadog a moci :(
mélykék76 Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Kinyomott kuplunggal csinálja, de autópályán 3400ford/ perctől már dadog a moci :( És ha csak úgy simán beindítod, akkor is leáll ? Vagy csak melegen ?
Kroy Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Leállás után ujra lehet indítani, de minden kezdődik elölről....
BlueDeath Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 Közben megtaláltam. asszem ez az.. bár nekem ki van nyomtatva a sajátom. és az enyémet már fejből tom hova kell dugni :( :evil: :evil: Ha megtalálod a linket elárulod? Köszi :roll: 8)
BlueDeath Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 Leállás után ujra lehet indítani, de minden kezdődik elölről.... AC pumpa nem lehet beteg? :roll:
222 Elküldve Április23, 2005 Elküldve Április23, 2005 Kinyomott kuplunggal csinálja, de autópályán 3400ford/ perctől már dadog a moci :( Nekem 1 Fiat uno csinálta uezt, először gazoil szűrő csere , nem ok, aztán kiderült hogy a tankban lévő szűrö volt eldugulva és nagy fordulaton nem kapott elég anyagot nem tudott szívni szerencsétlen. A következőket javaslom, 1 a szivó oldalt levegővel nyomasd meg , ha ez a baj akkor kinyomja a trutyit a szűrőböl ,de a tankban benne marad. A másik dolog pont az ellentétje , a gazoil szűrő cserénél a DTL mocinál van 1 műanyag közbetét a szűrő és a ház között. Na már most ha nem jól raktátok helyre akkor levegősödik és dadog. Én inkább z első verziot csinálnám meg mert szerintem nem kap anyagot és nem tud szívni, esetleg a tank sapkát kapd le gyorsan mikor leáll és ha szuszan akkor nem kap levegőt a tank.
Gepard Elküldve Április23, 2005 Elküldve Április23, 2005 Elképzelem ahogy a pályán kiugrik a kocsiból amikor dadog, aztán elkezdi letekerni a tanksapkát és fülel, hogy szuszog-e? :( :( :lol:
222 Elküldve Április23, 2005 Elküldve Április23, 2005 Elképzelem ahogy a pályán kiugrik a kocsiból amikor dadog, aztán elkezdi letekerni a tanksapkát és fülel, hogy szuszog-e? :( :( :lol: Hol is írtam hogy pályán kell csinálni :?: :butthead:
Gepard Elküldve Április23, 2005 Elküldve Április23, 2005 az a probléma az autóval hogy, néha városban és autópályán egyszerűen leáll a motorÉn olvasom ám azt is amit mások írnak, nem csak a te hozzászólásod :wink: :( :smt075
222 Elküldve Április23, 2005 Elküldve Április23, 2005 Én olvasom ám azt is amit mások írnak, nem csak a te hozzászólásod :wink: :( :smt075 :oops:
MOMC Elküldve Április24, 2005 Elküldve Április24, 2005 Szvsz ellenőrizni kell a gázolaj útját. Szűrő a tanknál, üzemanyagcsövek (lehet, hogy meg van törve vagy valamilyen sérülése van). Ha a leállást nagyobb igénybevételnél csinálja, tehát padlógáznál vagy nagyobb gázadásnál, akkor a keresztmetszet szűkülés is okozhat ilyet. Pl. padkáról léállásnál összenyomta a üzemanyagcsövet.
Kanes Elküldve Április27, 2005 Elküldve Április27, 2005 Sziasztok! Olyat csinál az autóm mint mikor nem megy egy henger. :lol: A gyertyákat kicseréltem de nem változik semmit. Lehet hogy valamelyik injektor szart be? Hogy tudom megállapitani hogy melyik a rossz? Ha cserélni kell mi pénz egy injektor? Köszi!
greg Elküldve Április27, 2005 Elküldve Április27, 2005 Szia! Mindenesetre mielőtt ilysmiben gondolkodsz, nézd át a gyújtás rendszert(gyújtáskábeleket vmint ezek csatlakozásait, pipákat stb) a gyújtáselosztótól a gyertyákig, valamint az injektorhoz tartozó vezetékeket, elektromos ketymetyütyüket (csatlakozás és érinkezés). :wink: Utána jöhet az üzemanyag ellátás, és még ekkor sem biztos hogy cserélni kell az injektort. Lehet ezer baja.
Hagalex Elküldve Április27, 2005 Elküldve Április27, 2005 Amikor nekem ilyet csinált asszem EGR szelepet kellett takarítani...vagy az alapjárati motort bactatta a szerelő??? már nem emléxem! De a hiba nem egyedi az ecotec motoroknál!! :roll:
Recommended Posts