Breki Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Skacok! Ennek biztos, hogy így kéne kinéznie? :D Tegnap mikor beálltam a garázsba leállításkor fura hangja volt az autónak (fémes zörgés).....lehet ettől? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Skacok! Ennek biztos, hogy így kéne kinéznie? :D Tegnap mikor beálltam a garázsba leállításkor fura hangja volt az autónak (fémes zörgés).....lehet ettől? :wacko: Úgy néz ki mintha a csavar ütné a kasztnit. Ez melyik bak, a hátsó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Úgy néz ki mintha a csavar ütné a kasztnit. Ez melyik bak, a hátsó? Pontosabban megfogalmaztad, mint én. Igen, ami a képeden van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Pontosabban megfogalmaztad, mint én. Igen, ami a képeden van. Akkor: mondjuk ez az enyémhez van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Akkor: mondjuk ez az enyémhez van. Kicsit körbeszaglásztam. Máshol se sokkal olcsóbb. Akkó csere........ Köszi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 Kicsit körbeszaglásztam. Máshol se sokkal olcsóbb. Akkó csere........ Köszi! :D Nincs mit. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 hali most cseréltem km spirált csupán az a bajom hogy remeg a mutató mi lehet a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 hali most cseréltem km spirált csupán az a bajom hogy remeg a mutató mi lehet a probléma? Talán az, hogy nem ártott volna előtte jól beolajozni a spirált :wacko: meg kb nem méretpontos a végén a drót és a hajlás miatt valszeg az óra részében ugrál a négyszögletes vége.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 olajos a cucc mit lehet etenni ha nem méretes? menyit lehet vágni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 olajos a cucc mit lehet etenni ha nem méretes? Talán ha alu- vagy legalábbis kemény szalaggal körbe tekered a spirál végét az segít(het).. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 tehát szorulnia kell az órában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 tehát szorulnia kell az órában? Kellene :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 Kellene :D Vagy csak valami utángyári noném .... Ebből is mint egyéb más dologból csak a gyárit érdemes megvenni, mert az utángyáriak rosszak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 olajos a cucc mit lehet etenni ha nem méretes? menyit lehet vágni? Nézd meg, nincs-e valahol élesen megtörve a spirál, ill. rá lett-e rendesen tolva az óra hátuljára (nem elég csak addig rátolni, hogy bekattanjon a rögzítőfül, teljesen ütközésig rá kell tolni)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dish Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Nagyon finoman elkell igazgatni, hogy ne törjön meg a spirál, ha esetleg mégis kattogna, nekem az segített hogy a kormány takaró műanyag alsó felét kicsit a helyére kellett masszírozni és minden ok volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Sziasztok A tápszivatyúmat akarom lecserélni, ülés alatt van, a régi tápszivattyút kivettem, de a tápkábelt is kiakarom cserélni, de a tápkábelt hiába húzzom a kasztni alól (széthúztam a csatikat) nem akar jönni, hogyan kell megoldani, gondolkozok azon hogy elsőnek kihúzzom a csővet, de nem tudom a cső hol megy, gondolom a benzinszüröre megy rá, vagy segitsetek légyszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelarc Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Sziasztok! 4 hónapja vagyok tulajdonosa egy opel astra 95ös gépjárműnek. Van egy műszaki problémám ami egy hónapja kezdődött. Ezt nehéz lesz megfogalmazni, szóval gázadás után a motor környékén valami elkezd búgni (sikítani). Csinálhatok videót is róla, mert ezt így nehéz leírni. Voltam vele 2x szervizben, cseréletek olajat, légszűrőt, olajszűrőt, ékszíjat és nem múlt el. Visszavittem, hogy még mindig hallom az idegesítő hangot, kitalálták, hogy ez amiatt lehet, hogy a generátor csapágyas. Oké, azt is megcsinálták és még mindig nem múlt el. Ha valaki találkozott már ezzel a hibával kérlek segítsen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Sziasztok! 4 hónapja vagyok tulajdonosa egy opel astra 95ös gépjárműnek. Van egy műszaki problémám ami egy hónapja kezdődött. Ezt nehéz lesz megfogalmazni, szóval gázadás után a motor környékén valami elkezd búgni (sikítani). Csinálhatok videót is róla, mert ezt így nehéz leírni. Voltam vele 2x szervizben, cseréletek olajat, légszűrőt, olajszűrőt, ékszíjat és nem múlt el. Visszavittem, hogy még mindig hallom az idegesítő hangot, kitalálták, hogy ez amiatt lehet, hogy a generátor csapágyas. Oké, azt is megcsinálták és még mindig nem múlt el. Ha valaki találkozott már ezzel a hibával kérlek segítsen. Első körben én is a generátort mondtam volna, de így akkor nem :wacko: Azt aláírásba bedobhatnád, hogy milyen a gép (kasztni, motor stb.) mert most még azt sem tudjuk hogy egyáltalán benzines, vagy dízel a szekér, ami azért nem mindegy :wacko: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelarc Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Ja bocsi, elfelejtettem odaírni. Pótoltam. Nem merem már elvinni szervizbe, megint kitalálnak valamit és nem azt csinálják meg ami a baj. Mondtak már olyat is, hogy lehet az új légszűrő ahogy a levegő átmegy rajta, de nem hinném... Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Első körben én is a generátort mondtam volna, de így akkor nem :wacko: Azt aláírásba bedobhatnád, hogy milyen a gép (kasztni, motor stb.) mert most még azt sem tudjuk hogy egyáltalán benzines, vagy dízel a szekér, ami azért nem mindegy :wacko: :D hirtelen én is azt mondtam volna nekem is van hangja a generátornak de az gázadásra nem reagál nagyobb hanggal szóval szerintem más lesz a bűnös.. :D :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Ja bocsi, elfelejtettem odaírni. Pótoltam. Nem merem már elvinni szervizbe, megint kitalálnak valamit és nem azt csinálják meg ami a baj. Mondtak már olyat is, hogy lehet az új légszűrő ahogy a levegő átmegy rajta, de nem hinném... Fordulatszámtól, terheléstől független, állandó hang? vagy csak pl.: csak alacsony, vagy csak magas fordulaton csinálja, vagy csak terhelés alatt? Az a videjó amit mondtál az jó lehet, ha a hangja felismerhető belőle :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelarc Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Magasabb fordulatszámon jön elő, 2000 fölött már hallani. Menet közben ha kiveszem sebességből akkor elhalkul. A videót holnapra megcsinálom, nem lehet ezt megfogalmazni milyen hangja van :D , sikít vagy nem tudom :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Magasabb fordulatszámon jön elő, 2000 fölött már hallani. Menet közben ha kiveszem sebességből akkor elhalkul. A videót holnapra megcsinálom, nem lehet ezt megfogalmazni milyen hangja van :D , sikít vagy nem tudom :wacko: hm a videó az valóban jó lesz ahogy Dáwid mondta! sztem amit leírtál ez már tényleg távolodik a generátortól ezek sztem nem jellemzőek rá! UI: Cartárs a "válasz" fület a hozzászólásnál használd ha sokat írsz majd egyszerűbb lesz kibogozni! :D :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Magasabb fordulatszámon jön elő, 2000 fölött már hallani. Menet közben ha kiveszem sebességből akkor elhalkul. A videót holnapra megcsinálom, nem lehet ezt megfogalmazni milyen hangja van :D , sikít vagy nem tudom :wacko: És ha üresben pörgeted 2000 fölé, akkor is tudja, vagy csak sebességben? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelarc Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 hm a videó az valóban jó lesz ahogy Dáwid mondta! sztem amit leírtál ez már tényleg távolodik a generátortól ezek sztem nem jellemzőek rá! UI: Cartárs a "válasz" fület a hozzászólásnál használd ha sokat írsz majd egyszerűbb lesz kibogozni! :P :wacko: :wacko: Hát ja, szerintem sem az. De ilyet is hallottam ismerősömtől, hogy lehet, hogy fals levegőt szív a karburátor. :D De fogalmam sincs. :D És ha üresben pörgeted 2000 fölé, akkor is tudja, vagy csak sebességben? :D Húúú. Várj ezt holnapra megmondom a videóval. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts