Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Jah milyen váltóval? Meg nincs fordulatszámos órám, szóval hang után váltok. Amúgy nem egészen ide tartozik, de nagy munka az ötödiket egy kicsit hosszabbá varázsolni?

f13 w374. ha kicseréled a végáttételt hosszabbá lehet, de inkább vegyél egy eleve hosszabb váltót, ha ez a vágyad.

Link to comment
Megosztás:

Ajánlom, hogy azokat az NGK gyertyákat vedd ki és kend be zsírral. Ha megvagy vele nagy ívben dobd el olyan messzire amennyire csak tudod. Tipikus hibájuk, hogy a porcelán és a menetes része között kifúj, vagy áthúz. Ha kiveszed láthatod, hogy nyakban szépen bebarnul, ahol a porcelán belemegy a kulcsos részbe. Vegyél bele a csergőben szép eredeti GM-es kétpólusú cuccost. Kb 6000Ft a négy darab. Érdemes még meglesni az elektróda és a testpont közötti hézagot is. 0,7-09 mm között kéne hogy legyen. Persze mivel kétpólusú, nehogy félreértés essék. egyik pólus és tespont között is illetve a másik pólus és testpont között is. Nehogy a két púlust kalapáld össze 0,9-re. Gyújtó kábeleid milyen márkájúak? Esetleg tehetnél egy próbát, hogy sötétben beröffented a motort, és felnyitod a motorteret. ha a karácsonyfa elbújhat a szikrák mellett, amik a gyújtókábelen húznak át a blokkra, akkor azokat is vagy cseréld ki valami normálisra, vagy legalább húzd bele gégecsőbe. Esetleg még a gyertyapipákat is meg kéne lesni, hogy nincs e rajtuk áthúzásnyom. Aztán ott van még a kábelek ellenállása. Egy multiteszterrel kimérheted, hogy hány milyen ellenállásúak. 3-20 KOhm-ig jó, ha nincs ellenállása, vagy 20-nál nagyobb akkor kuka.

Köszi az ötletet, most lemegyek (23:20) és megnézem hátha van karácsonyfa elrejtve a motortérben. Nincs megnéztem.

A gyüjtügyertya tipusa: CAROL, double silicone, Ignition Lead set. 1 év garival.

Link to comment
Megosztás:

Jólvan-jólvan, belekeveredtem a számokba, az a lényeg, hogy ne 1500-on akarjon autókázni. :rolleyes:

4-esben 1500 fordulat kb 50 km/h. Ezzel nincs is gond, nekem inkább azzal, hogy hegymenetben 80, 90és 100-nál is érezhető a rángás, ami már 2500 fordúlatnál van.

a gyertyákat majd holnap megnézem, ha találok hozzájuk gyertyakulcsat, mert mért is lennének normál méretüek (kicsik).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Valaki meg tudná mondani nagy hírtelen, hogy a fűtőventi előtét ellenállásában a hőbiztosíték milyen értékű?

előre is köszi.

(használtam a keresőt, de nem hozott eredményt).

Nem tudom, de egy darab huzallal kiváltható (ha gond van, úgyis kimegy a biztitáblán a hozzá tartozó biztosíték).

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, de egy darab huzallal kiváltható (ha gond van, úgyis kimegy a biztitáblán a hozzá tartozó biztosíték).

Azt a 150Ft-ot nem sajnálom erre, de gondoltam valami hasonlót tennék be az elfüstölt helyére.

Úgy néz ki 182°C és 10A lesz, és majd elválik elég-e vagy sem.. (ha csak valaki meg nem súgja a gyári értéket..) :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

szevasztok

A következő a probléma:

Adott a F x16xel ráadjuk a gyújtást és villog a sárga gonosz!!!

Az autó nem indul.

Hiba kódok vannak benne de azokról tudtunk.

Az újdonság az EGR hiba.

Ötlet?

Ha villog, az az immo hibájára utal. Saját kulcsával próbáltad, nem egy másolttal?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

a héten vettem a kocsiba eggy ilyen antennát:

https://www.sal.hu/termeklap.aspx?term_id=7730

szakszerűen be is szereltem, de esküszöm hogyha eggy darab drótot dugok a fejegységbe azzal jobban tudom fogni az adókat

szerintetek mi lehet a probléma?

vagy vegyek esetleg eggy külső antennát?

Ilyen volt nekem is még a Wartburgban.

Semmit se ér!! Tényleg jobb egy darab drót! :D

Link to comment
Megosztás:

pont azé lett leszerelve mert azzal se fogta az adókat :D

Nekem antenna nélkül, magával az antenna vezetékkel is jöttek a rádijjók :wacko: Aztán vettem egy szép 4-es golf antennát, és voltam olyan hülye hogy új antennához, gondoltam, teszek egy új antennakábelt is. Hát tettem. Csak az új kábel sz.r, úgyhogy gyakorlatilag semmit nem fogok vele normálisan. :D :wacko: Majd vissza kéne tenni a gyári kábelt, csak most nincs sok kedvem leszedni a tetőkárpitot :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Én kérdeztem itt Kecskeméten és azt mondták hogy a gyárinál jobb nincs!Húzós mert 7000Ft de tán megéri!A többivel csak kínlódsz!

Mielőtt még megvennéd a város készletét csak egy tipp: nézd meg a magnóra menő koax csatijában, hogy nem-e engedte el a forrasztás a drótot a csatlakozó tüskéjénél :wacko: én már szívtam meg így.. :D

Link to comment
Megosztás:

Mielőtt még megvennéd a város készletét csak egy tipp: nézd meg a magnóra menő koax csatijában, hogy nem-e engedte el a forrasztás a drótot a csatlakozó tüskéjénél :wacko: én már szívtam meg így.. :D

Esetleg lehetséges, hogy erősítős, és azt meg nem kötötte be. akkor pedig ha ISO csatis a rádiód, a kék zsineget kösd rá az antenna erősítőzsinórjára.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg lehetséges, hogy erősítős, és azt meg nem kötötte be. akkor pedig ha ISO csatis a rádiód, a kék zsineget kösd rá az antenna erősítőzsinórjára.

Az a vacak semmire sem jó :wacko: sőt inkább azt a kevés jelet is lerontja.. :D

Link to comment
Megosztás:

Az a vacak semmire sem jó :wacko: sőt inkább azt a kevés jelet is lerontja.. :D

Én tudom nagyon jól. Réginek a szára letört, vettem új univerzálist. Hát mit ne mondjak kb kalap....-ot nemért, úgyhogy esztergányos révén beleapplikáltam a régibe a szárat, és most tökéletesen mukodik :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.