spzoli Elküldve Július21, 2010 Elküldve Július21, 2010 Akkor nálam valami gond lehet, mert én 50 körül rakom a 40-et, 70 körül az 5-öt -_- :rolleyes: 70 az 3as nagyon eleje. <_<
m_petya Elküldve Július21, 2010 Elküldve Július21, 2010 :rolleyes: 70 az 3as nagyon eleje. <_< Jah milyen váltóval? Meg nincs fordulatszámos órám, szóval hang után váltok. Amúgy nem egészen ide tartozik, de nagy munka az ötödiket egy kicsit hosszabbá varázsolni?
spzoli Elküldve Július21, 2010 Elküldve Július21, 2010 Jah milyen váltóval? Meg nincs fordulatszámos órám, szóval hang után váltok. Amúgy nem egészen ide tartozik, de nagy munka az ötödiket egy kicsit hosszabbá varázsolni? f13 w374. ha kicseréled a végáttételt hosszabbá lehet, de inkább vegyél egy eleve hosszabb váltót, ha ez a vágyad.
zotya975 Elküldve Július21, 2010 Elküldve Július21, 2010 Akkor nálam valami gond lehet, mert én 50 körül rakom a 4-et, 70 körül az 5-öt :rolleyes: Jólvan-jólvan, belekeveredtem a számokba, az a lényeg, hogy ne 1500-on akarjon autókázni. <_<
Tancos Elküldve Július21, 2010 Elküldve Július21, 2010 Ajánlom, hogy azokat az NGK gyertyákat vedd ki és kend be zsírral. Ha megvagy vele nagy ívben dobd el olyan messzire amennyire csak tudod. Tipikus hibájuk, hogy a porcelán és a menetes része között kifúj, vagy áthúz. Ha kiveszed láthatod, hogy nyakban szépen bebarnul, ahol a porcelán belemegy a kulcsos részbe. Vegyél bele a csergőben szép eredeti GM-es kétpólusú cuccost. Kb 6000Ft a négy darab. Érdemes még meglesni az elektróda és a testpont közötti hézagot is. 0,7-09 mm között kéne hogy legyen. Persze mivel kétpólusú, nehogy félreértés essék. egyik pólus és tespont között is illetve a másik pólus és testpont között is. Nehogy a két púlust kalapáld össze 0,9-re. Gyújtó kábeleid milyen márkájúak? Esetleg tehetnél egy próbát, hogy sötétben beröffented a motort, és felnyitod a motorteret. ha a karácsonyfa elbújhat a szikrák mellett, amik a gyújtókábelen húznak át a blokkra, akkor azokat is vagy cseréld ki valami normálisra, vagy legalább húzd bele gégecsőbe. Esetleg még a gyertyapipákat is meg kéne lesni, hogy nincs e rajtuk áthúzásnyom. Aztán ott van még a kábelek ellenállása. Egy multiteszterrel kimérheted, hogy hány milyen ellenállásúak. 3-20 KOhm-ig jó, ha nincs ellenállása, vagy 20-nál nagyobb akkor kuka. Köszi az ötletet, most lemegyek (23:20) és megnézem hátha van karácsonyfa elrejtve a motortérben. Nincs megnéztem. A gyüjtügyertya tipusa: CAROL, double silicone, Ignition Lead set. 1 év garival.
Tancos Elküldve Július21, 2010 Elküldve Július21, 2010 Jólvan-jólvan, belekeveredtem a számokba, az a lényeg, hogy ne 1500-on akarjon autókázni. :rolleyes: 4-esben 1500 fordulat kb 50 km/h. Ezzel nincs is gond, nekem inkább azzal, hogy hegymenetben 80, 90és 100-nál is érezhető a rángás, ami már 2500 fordúlatnál van. a gyertyákat majd holnap megnézem, ha találok hozzájuk gyertyakulcsat, mert mért is lennének normál méretüek (kicsik).
mind_the_gap Elküldve Július22, 2010 Elküldve Július22, 2010 Sziasztok, Valaki meg tudná mondani nagy hírtelen, hogy a fűtőventi előtét ellenállásában a hőbiztosíték milyen értékű? előre is köszi. (használtam a keresőt, de nem hozott eredményt).
FPepe Elküldve Július22, 2010 Elküldve Július22, 2010 Sziasztok, Valaki meg tudná mondani nagy hírtelen, hogy a fűtőventi előtét ellenállásában a hőbiztosíték milyen értékű? előre is köszi. (használtam a keresőt, de nem hozott eredményt). Nem tudom, de egy darab huzallal kiváltható (ha gond van, úgyis kimegy a biztitáblán a hozzá tartozó biztosíték).
mind_the_gap Elküldve Július22, 2010 Elküldve Július22, 2010 Nem tudom, de egy darab huzallal kiváltható (ha gond van, úgyis kimegy a biztitáblán a hozzá tartozó biztosíték). Azt a 150Ft-ot nem sajnálom erre, de gondoltam valami hasonlót tennék be az elfüstölt helyére. Úgy néz ki 182°C és 10A lesz, és majd elválik elég-e vagy sem.. (ha csak valaki meg nem súgja a gyári értéket..) :rolleyes:
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július22, 2010 Elküldve Július22, 2010 Nem tudom, de egy darab huzallal kiváltható (ha gond van, úgyis kimegy a biztitáblán a hozzá tartozó biztosíték). Persze kimegy a bizti is miután már leégett a söntröl a szigetelés és zárlatos lesz, de akkor már rég füstöl :rolleyes:
Mc-elek Elküldve Július22, 2010 Elküldve Július22, 2010 szevasztok A következő a probléma: Adott a F x16xel ráadjuk a gyújtást és villog a sárga gonosz!!! Az autó nem indul. Hiba kódok vannak benne de azokról tudtunk. Az újdonság az EGR hiba. Ötlet?
FPepe Elküldve Július22, 2010 Elküldve Július22, 2010 szevasztok A következő a probléma: Adott a F x16xel ráadjuk a gyújtást és villog a sárga gonosz!!! Az autó nem indul. Hiba kódok vannak benne de azokról tudtunk. Az újdonság az EGR hiba. Ötlet? Ha villog, az az immo hibájára utal. Saját kulcsával próbáltad, nem egy másolttal?
Mc-elek Elküldve Július23, 2010 Elküldve Július23, 2010 Ha villog, az az immo hibájára utal. Saját kulcsával próbáltad, nem egy másolttal? Igen én is erre gondoltam.Mert a G-nél is így van csak ott a kulcs villog. Azzal a kulccsal amivel idáig működöt.
mate1990 Elküldve Július31, 2010 Elküldve Július31, 2010 sziasztok a héten vettem a kocsiba eggy ilyen antennát: https://www.sal.hu/termeklap.aspx?term_id=7730 szakszerűen be is szereltem, de esküszöm hogyha eggy darab drótot dugok a fejegységbe azzal jobban tudom fogni az adókat szerintetek mi lehet a probléma? vagy vegyek esetleg eggy külső antennát?
astrásgyerek Elküldve Július31, 2010 Elküldve Július31, 2010 sziasztok a héten vettem a kocsiba eggy ilyen antennát: https://www.sal.hu/termeklap.aspx?term_id=7730 szakszerűen be is szereltem, de esküszöm hogyha eggy darab drótot dugok a fejegységbe azzal jobban tudom fogni az adókat szerintetek mi lehet a probléma? vagy vegyek esetleg eggy külső antennát? Ilyen volt nekem is még a Wartburgban. Semmit se ér!! Tényleg jobb egy darab drót! :D
mate1990 Elküldve Július31, 2010 Elküldve Július31, 2010 Ilyen volt nekem is még a Wartburgban. Semmit se ér!! Tényleg jobb egy darab drót! :D de akkor mondja már meg vki hogy milyen antennát vegyek bele
Turci Elküldve Július31, 2010 Elküldve Július31, 2010 de akkor mondja már meg vki hogy milyen antennát vegyek bele Én kérdeztem itt Kecskeméten és azt mondták hogy a gyárinál jobb nincs!Húzós mert 7000Ft de tán megéri!A többivel csak kínlódsz!
astrásgyerek Elküldve Július31, 2010 Elküldve Július31, 2010 de akkor mondja már meg vki hogy milyen antennát vegyek bele Mé' az eredetivel mi lett?? :D (Vegyél a bontóból, ha letört...) :wacko:
mate1990 Elküldve Július31, 2010 Elküldve Július31, 2010 Mé' az eredetivel mi lett?? :D (Vegyél a bontóból, ha letört...) :wacko: pont azé lett leszerelve mert azzal se fogta az adókat :wacko:
astrásgyerek Elküldve Augusztus1, 2010 Elküldve Augusztus1, 2010 pont azé lett leszerelve mert azzal se fogta az adókat :wacko: Akkor szerintem neked vezeték bajod lehetett, nem csúszott szét valahol a csatlakozásoknál ? :D
Dáwid Elküldve Augusztus1, 2010 Elküldve Augusztus1, 2010 pont azé lett leszerelve mert azzal se fogta az adókat :D Nekem antenna nélkül, magával az antenna vezetékkel is jöttek a rádijjók :wacko: Aztán vettem egy szép 4-es golf antennát, és voltam olyan hülye hogy új antennához, gondoltam, teszek egy új antennakábelt is. Hát tettem. Csak az új kábel sz.r, úgyhogy gyakorlatilag semmit nem fogok vele normálisan. :D :wacko: Majd vissza kéne tenni a gyári kábelt, csak most nincs sok kedvem leszedni a tetőkárpitot :wacko:
Guest Sanci Elküldve Augusztus1, 2010 Elküldve Augusztus1, 2010 Én kérdeztem itt Kecskeméten és azt mondták hogy a gyárinál jobb nincs!Húzós mert 7000Ft de tán megéri!A többivel csak kínlódsz! Mielőtt még megvennéd a város készletét csak egy tipp: nézd meg a magnóra menő koax csatijában, hogy nem-e engedte el a forrasztás a drótot a csatlakozó tüskéjénél :wacko: én már szívtam meg így.. :D
m_petya Elküldve Augusztus1, 2010 Elküldve Augusztus1, 2010 Mielőtt még megvennéd a város készletét csak egy tipp: nézd meg a magnóra menő koax csatijában, hogy nem-e engedte el a forrasztás a drótot a csatlakozó tüskéjénél :wacko: én már szívtam meg így.. :D Esetleg lehetséges, hogy erősítős, és azt meg nem kötötte be. akkor pedig ha ISO csatis a rádiód, a kék zsineget kösd rá az antenna erősítőzsinórjára.
Guest Sanci Elküldve Augusztus1, 2010 Elküldve Augusztus1, 2010 Esetleg lehetséges, hogy erősítős, és azt meg nem kötötte be. akkor pedig ha ISO csatis a rádiód, a kék zsineget kösd rá az antenna erősítőzsinórjára. Az a vacak semmire sem jó :wacko: sőt inkább azt a kevés jelet is lerontja.. :D
m_petya Elküldve Augusztus1, 2010 Elküldve Augusztus1, 2010 Az a vacak semmire sem jó :wacko: sőt inkább azt a kevés jelet is lerontja.. :D Én tudom nagyon jól. Réginek a szára letört, vettem új univerzálist. Hát mit ne mondjak kb kalap....-ot nemért, úgyhogy esztergányos révén beleapplikáltam a régibe a szárat, és most tökéletesen mukodik :wacko:
Recommended Posts