Laci4 Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Esetleg kivillogni? Milyen motor? nem lehet ennél? Kiolvasás 3-6 között!! sőőt.. nekem tavaly még márkaszervizze is vállogatta... érdekes volt.. nem is mentem el... Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlueDeath Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Esetleg kivillogni? Milyen motor? nem lehet ennél? Kiolvasás 3-6 között!! sőőt.. nekem tavaly még márkaszervizze is vállogatta... érdekes volt.. nem is mentem el... 1.6 16V 101Le Kivillogni? Az mi? :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
seppy Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Sziasztok ! Az ablaktörlőm 1 néhány hete érdekesen viselkedik. Csak 2 harmad utat tesz meg :( Tehát bekapcs intervallumra, a törlők fel és csak 1 picit jön vissza, ott megáll. Következő törlésnél le és 1 kicsit fel. Utánna fel és le a helyére. Minden harmadik törlés után van a helyén. :? Ha állandóan töröltetek vele vagy ablakmosózom vele akkor minden ok. Szerintetek mi lehet vele ? Motorkód xel, német. Minden jót ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlueDeath Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 van 1 Uhuhu nevű user itt keresd meg őt, legjobb tudomásom szerint újra fog praktizálni a danubiában :wink: :idea: sztem rá számít6sz, legalábbis eddig nekem bmi nyügöm bajom volt (olyan user szintű) mindig türelmesen elmondta mi a stejsssz :wink: Köszi :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlackCat Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Tud nekem valaki segíteni,hogy lehet-e egyáltalán kapni,és mibe fájhat F astra lufis kormányba jobb oldali kürt gombot? Kicsit feltartottak a múltkor és háááát agresszív vagyok kicsit vezetés közben. :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 1.6 16V 101Le Kivillogni? Az mi? :?: nem tom pontosan hol a link, de ha a diagnosztikai csati 2lábát rövidre zárod, és ráadod a gyújtást,a mocidiag. lámpicsekkel elkezd "morzézni" és kiad kódokat, ami megjelöli a hibát.. vki,ha tudja hol az az oldal, dobja már ide a linket... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Közben megtaláltam. asszem ez az.. bár nekem ki van nyomtatva a sajátom. és az enyémet már fejből tom hova kell dugni :( :evil: :evil: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Melyik is...? Lemaradt... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kroy Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Sziasztok! Néhágy hete vásároltam egy Astra F 1,7 TD-t. Az ilyenkor szokásos szertartást (vezérműszíj, szűrő és olajcserét) elvégeztettem de ennek ellenére az a probléma az autóval hogy, néha városban és autópályán egyszerűen leáll a motor :( . Az üzemanyag szűrőt is cseréltettem, valamint csak minőségi gázolajat tankolok. Mit javasoltok mit tegyek ? :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Sziasztok! Néhágy hete vásároltam egy Astra F 1,7 TD-t. Az ilyenkor szokásos szertartást (vezérműszíj, szűrő és olajcserét) elvégeztettem de ennek ellenére az a probléma az autóval hogy, néha városban és autópályán egyszerűen leáll a motor :( . Az üzemanyag szűrőt is cseréltettem, valamint csak minőségi gázolajat tankolok. Mit javasoltok mit tegyek ? :?: Szia ! Kinyomott kuplungnál produkálja a hibajelenséget ? Különben a dízel gazdikat ebben a témakörben leled meg : :arrow: ]http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=29...rt=1080 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kroy Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Kinyomott kuplunggal csinálja, de autópályán 3400ford/ perctől már dadog a moci :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Kinyomott kuplunggal csinálja, de autópályán 3400ford/ perctől már dadog a moci :( És ha csak úgy simán beindítod, akkor is leáll ? Vagy csak melegen ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kroy Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Leállás után ujra lehet indítani, de minden kezdődik elölről.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlueDeath Elküldve Április22, 2005 Megoszt Elküldve Április22, 2005 Közben megtaláltam. asszem ez az.. bár nekem ki van nyomtatva a sajátom. és az enyémet már fejből tom hova kell dugni :( :evil: :evil: Ha megtalálod a linket elárulod? Köszi :roll: 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlueDeath Elküldve Április22, 2005 Megoszt Elküldve Április22, 2005 Leállás után ujra lehet indítani, de minden kezdődik elölről.... AC pumpa nem lehet beteg? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kroy Elküldve Április22, 2005 Megoszt Elküldve Április22, 2005 Az adagoló hibájára gondolsz? :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
222 Elküldve Április23, 2005 Megoszt Elküldve Április23, 2005 Kinyomott kuplunggal csinálja, de autópályán 3400ford/ perctől már dadog a moci :( Nekem 1 Fiat uno csinálta uezt, először gazoil szűrő csere , nem ok, aztán kiderült hogy a tankban lévő szűrö volt eldugulva és nagy fordulaton nem kapott elég anyagot nem tudott szívni szerencsétlen. A következőket javaslom, 1 a szivó oldalt levegővel nyomasd meg , ha ez a baj akkor kinyomja a trutyit a szűrőböl ,de a tankban benne marad. A másik dolog pont az ellentétje , a gazoil szűrő cserénél a DTL mocinál van 1 műanyag közbetét a szűrő és a ház között. Na már most ha nem jól raktátok helyre akkor levegősödik és dadog. Én inkább z első verziot csinálnám meg mert szerintem nem kap anyagot és nem tud szívni, esetleg a tank sapkát kapd le gyorsan mikor leáll és ha szuszan akkor nem kap levegőt a tank. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Április23, 2005 Megoszt Elküldve Április23, 2005 Elképzelem ahogy a pályán kiugrik a kocsiból amikor dadog, aztán elkezdi letekerni a tanksapkát és fülel, hogy szuszog-e? :( :( :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
222 Elküldve Április23, 2005 Megoszt Elküldve Április23, 2005 Elképzelem ahogy a pályán kiugrik a kocsiból amikor dadog, aztán elkezdi letekerni a tanksapkát és fülel, hogy szuszog-e? :( :( :lol: Hol is írtam hogy pályán kell csinálni :?: :butthead: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Április23, 2005 Megoszt Elküldve Április23, 2005 az a probléma az autóval hogy, néha városban és autópályán egyszerűen leáll a motorÉn olvasom ám azt is amit mások írnak, nem csak a te hozzászólásod :wink: :( :smt075 Link to comment Megosztás: More sharing options...
222 Elküldve Április23, 2005 Megoszt Elküldve Április23, 2005 Én olvasom ám azt is amit mások írnak, nem csak a te hozzászólásod :wink: :( :smt075 :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOMC Elküldve Április24, 2005 Megoszt Elküldve Április24, 2005 Szvsz ellenőrizni kell a gázolaj útját. Szűrő a tanknál, üzemanyagcsövek (lehet, hogy meg van törve vagy valamilyen sérülése van). Ha a leállást nagyobb igénybevételnél csinálja, tehát padlógáznál vagy nagyobb gázadásnál, akkor a keresztmetszet szűkülés is okozhat ilyet. Pl. padkáról léállásnál összenyomta a üzemanyagcsövet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kanes Elküldve Április27, 2005 Megoszt Elküldve Április27, 2005 Sziasztok! Olyat csinál az autóm mint mikor nem megy egy henger. :lol: A gyertyákat kicseréltem de nem változik semmit. Lehet hogy valamelyik injektor szart be? Hogy tudom megállapitani hogy melyik a rossz? Ha cserélni kell mi pénz egy injektor? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Április27, 2005 Megoszt Elküldve Április27, 2005 Szia! Mindenesetre mielőtt ilysmiben gondolkodsz, nézd át a gyújtás rendszert(gyújtáskábeleket vmint ezek csatlakozásait, pipákat stb) a gyújtáselosztótól a gyertyákig, valamint az injektorhoz tartozó vezetékeket, elektromos ketymetyütyüket (csatlakozás és érinkezés). :wink: Utána jöhet az üzemanyag ellátás, és még ekkor sem biztos hogy cserélni kell az injektort. Lehet ezer baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hagalex Elküldve Április27, 2005 Megoszt Elküldve Április27, 2005 Amikor nekem ilyet csinált asszem EGR szelepet kellett takarítani...vagy az alapjárati motort bactatta a szerelő??? már nem emléxem! De a hiba nem egyedi az ecotec motoroknál!! :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts