Darki Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 :D Igazabol arra gondoltam, hogy ha az mozdul el es attol hallom a nyikorgast akkor annak van e valami szabad szemmel lathato jelensege akkor mikor all az auto ^_^ Csak hogy biztos legyek benne hogy azzal van e baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepnorbee Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Hi! Valakinek nincs egy fotója az első ajtók zárszerkezetének belsejéről? Az enyémből hiányzik egy rugó és magától "leesik" a kis lezáró pöcök. Tennék bele egy rugót ha látnám miylen volt :D nem lenne kedven most a másik ajtót is szétszedni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Hi! Valakinek nincs egy fotója az első ajtók zárszerkezetének belsejéről? Az enyémből hiányzik egy rugó és magától "leesik" a kis lezáró pöcök. Tennék bele egy rugót ha látnám miylen volt :D nem lenne kedven most a másik ajtót is szétszedni A gyik -ban van ilyen zárszerkezetes dolog fényképekkel. Most konkrétan nem vágom, hogy mit kérdezel, nyomok pár képet, hát ha esetleg segít: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darki Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 Igy van csak terhelesvaltaskor csinalja. En is csak nyaron hallom, pont a lehuzott ablak miatt, de ugy vettem eszre hogy ezt csak kb 1 -2 honapja csinalja.... most mennenk Gorogbe es hat meg kell mondjam kicsit felek hogy nem e lesz gond a hosszu (1200km) uton a jargannyal. Esetleg ha valakinek van jotanacsa hogy mit erdemes atnezni a kocsin ilyenkor azt szivesen fogadnam. Annyira meg sikerult rajonnom, hogy csak 1-2-3-ban csinalja 4-5-ben mar nem! Es mintha egyre jobban csinalna... probaltam nezegetni a kerekeknel a helyzetet, de nem talaltam semmi furcsat, a motorterben sincs semmi szokatlan... Remelem nem a kerekekkel van baj... messzirol, elorol az auto elso kerekei ugy neznek ki mintha lefele haladva egyre kijebb lennenek, tehat mintha az alja kifele allna. lehet csak benezem .. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tancos Elküldve Július4, 2010 Megoszt Elküldve Július4, 2010 Sziasztok Mindenkinek köszönöm a segtséget. Végre minden rendben van a kocsival, mire elkezd kopogni a bal eleje mikor egyeleteln úton megyek. Két napig birtam, majd nekiestem, kiderült, hogy a bal oldali alsó stabilizátor (kutyacsont) adta meg magát. Hát megizzadtam mire kicseréltem. Kb 5 ször vettem le a kereket, még jó hzogy névnapomra kaptam egy krokodil emelőt, volt lehetőségem gyakorolni vele. a poén most jön, végre kész a felső rész, mikor bemászok az aknába és felcsavaroznám az alját, hát nem megy rá a csavar, ha az alátátet is odarakom, akkor jöttem rá, hogy a fenti gumit forditva raktam rá. Egy élmény volt meleg napsütötte garázsban csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július4, 2010 Megoszt Elküldve Július4, 2010 Sziasztok Mindenkinek köszönöm a segtséget. Végre minden rendben van a kocsival, mire elkezd kopogni a bal eleje mikor egyeleteln úton megyek. Két napig birtam, majd nekiestem, kiderült, hogy a bal oldali alsó stabilizátor (kutyacsont) adta meg magát. Hát megizzadtam mire kicseréltem. Kb 5 ször vettem le a kereket, még jó hzogy névnapomra kaptam egy krokodil emelőt, volt lehetőségem gyakorolni vele. a poén most jön, végre kész a felső rész, mikor bemászok az aknába és felcsavaroznám az alját, hát nem megy rá a csavar, ha az alátátet is odarakom, akkor jöttem rá, hogy a fenti gumit forditva raktam rá. Egy élmény volt meleg napsütötte garázsban csinálni. Te! Nem tudom, hogy cserélted ki pontosan, de én a következő megoldást javasolnám. Én így csináltam. Felemel, kerék levesz, lengőkar alá pakoltam talpfákat, és visszaengedtem rá annyira, hogy ne feszüljön. Kitekertem az alsó csavart, utána pedig kitekertem a felsőt is. Berakásnál, meg betekertem a felső csavart, nem húztam meg, meghúztam az alsó csavart, ekkor beállt a teteje is rendesen, és meghúztam a tetejét is. Kocsi visszaemel, kerék felrak, oszt öröm és bódottág. Azóta semmi hangja a kocsinak, és a kutyacsontok is megfelelően állnak. (kopp, kopp, kopp) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tancos Elküldve Július4, 2010 Megoszt Elküldve Július4, 2010 Te! Nem tudom, hogy cserélted ki pontosan, de én a következő megoldást javasolnám. Én így csináltam. Felemel, kerék levesz, lengőkar alá pakoltam talpfákat, és visszaengedtem rá annyira, hogy ne feszüljön. Kitekertem az alsó csavart, utána pedig kitekertem a felsőt is. Berakásnál, meg betekertem a felső csavart, nem húztam meg, meghúztam az alsó csavart, ekkor beállt a teteje is rendesen, és meghúztam a tetejét is. Kocsi visszaemel, kerék felrak, oszt öröm és bódottág. Azóta semmi hangja a kocsinak, és a kutyacsontok is megfelelően állnak. (kopp, kopp, kopp) A folyamat hasonló volt, csak annyival, hogy ÉN elhagytam a kutyacsont alsó felét gumistúl. Köszi hogy megosztottad velem, igy elméletben könnyebnek tünik, majd ha gond lesz a jobb oldalla majd ezt fogom alkalmazni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július4, 2010 Megoszt Elküldve Július4, 2010 Én 2 emelővel csinálom az ilyen javításokat, szerintem 1szerűbb. A gyári a kocsi alá, a rombusz alakú + a lengőkar alá. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
misagabor Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Pl. AC-relé, AC-pumpa, ha nem a gyújtás. Sajnos nem jött be se a relé , de a pumpa sem . A motorvezérlőt kellett kicserélni . :rolleyes: <_< -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darki Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Sziasztok! Egyik haveromnak állandóan nyikorog az ajtója, olyan kattogosan, es azt mondja hogy menet kozben szarabb utakon is hallani az ajtot. Mar kente zsirozta wd40 meg minden de semmi nem segitette. Szerintetek mit kene csinalni vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Sziasztok! Egyik haveromnak állandóan nyikorog az ajtója, olyan kattogosan, es azt mondja hogy menet kozben szarabb utakon is hallani az ajtot. Mar kente zsirozta wd40 meg minden de semmi nem segitette. Szerintetek mit kene csinalni vele? Próbálja meg az ablak-emelőt is rendbe tenni. Nekem az kattog mint a franc... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Hali! Nekem is ilyen nyikorgos jellegű gondom van csak nekem a műszerfalam a kesztűtartó körényékén. lehetséges hogy kicsit le van lazulva a k.tartó vagy talán a műszerfal azon része?? :rolleyes: <_< Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Hali! Nekem is ilyen nyikorgos jellegű gondom van csak nekem a műszerfalam a kesztűtartó körényékén. lehetséges hogy kicsit le van lazulva a k.tartó vagy talán a műszerfal azon része?? <_< -_- Köszönöm! Húzd meg a csavarokat, ha utána is nyikorog, akkor más a gond. Nemrég kicseréltem a hátsó telókat és rugókat most, hogy keményebb lett a hátulja ez is zörög itt-ott. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 Hali! Nekem is ilyen nyikorgos jellegű gondom van csak nekem a műszerfalam a kesztűtartó körényékén. lehetséges hogy kicsit le van lazulva a k.tartó vagy talán a műszerfal azon része?? :rolleyes: <_< Köszönöm! az anyos bal laba kornyeken ket elemet szegecs fog ossze nekem pl az a szegecs van fellazulva es ad ki hagot. kell csinalni vmi szegecsutannyomot es osszebnyomni. ami zorges engem bosszant az a valto felol jon nagy gaznal, ha megfogoma kart abbahagyja, elso tippem a valtokar es a rudazat csatlakozasa, de ez csak tipp Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 az anyos bal laba kornyeken ket elemet szegecs fog ossze nekem pl az a szegecs van fellazulva es ad ki hagot. kell csinalni vmi szegecsutannyomot es osszebnyomni. ami zorges engem bosszant az a valto felol jon nagy gaznal, ha megfogoma kart abbahagyja, elso tippem a valtokar es a rudazat csatlakozasa, de ez csak tipp Ez a zörgés nekem is megvan, én meg arra tippelek, hogy az előremenő rúd ér hozzá a fűtőradiátor alsó tálcájához, vagy valamihez ott középen. Csak lusta vagyok szétszedni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 Ez a zörgés nekem is megvan, én meg arra tippelek, hogy az előremenő rúd ér hozzá a fűtőradiátor alsó tálcájához, vagy valamihez ott középen. Csak lusta vagyok szétszedni :rolleyes: Na és senkinek nincs rádiója? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 Ez a zörgés nekem is megvan, én meg arra tippelek, hogy az előremenő rúd ér hozzá a fűtőradiátor alsó tálcájához, vagy valamihez ott középen. Csak lusta vagyok szétszedni :rolleyes: én megnéztem és a kesztyűtartó alatt van egy kis "tároló" féle azt megmozgattam és annak volt a nyikorgó hangja, nem tudom neked van ilyen kis pakoló a k.tartó alatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 Ez a zörgés nekem is megvan, én meg arra tippelek, hogy az előremenő rúd ér hozzá a fűtőradiátor alsó tálcájához, vagy valamihez ott középen. Csak lusta vagyok szétszedni :rolleyes: Gyárilag az alsó tálca és a rudazat között szivacsbetét van ívesen. Szóval ott nem nyikoroghat. Sanszosabb, hogy a tűzfalon átmenő része koptatta ki a kis gumi gyűrűt, ami elszigeteli a tűzfal fém részétől a váltórudat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július12, 2010 Megoszt Elküldve Július12, 2010 Na és senkinek nincs rádiója? :rolleyes: De, alkalmazom is rendszeresen zajcsökkentésre -_- Mostanában a tetőkárpitom kezdte azt, hogy pattogó hangot ad, amikor rázósabb úton megyek, lehet le kell bányásznom nemsokára <_< én megnéztem és a kesztyűtartó alatt van egy kis "tároló" féle azt megmozgattam és annak volt a nyikorgó hangja, nem tudom neked van ilyen kis pakoló a k.tartó alatt? Nekem is volt benne ilyen polc, míg úgy kb. egy éve ki nem vettem, pont a zajkeltése miatt. Úgyhogy most nem az lesz :D Gyárilag az alsó tálca és a rudazat között szivacsbetét van ívesen. Szóval ott nem nyikoroghat. Sanszosabb, hogy a tűzfalon átmenő része koptatta ki a kis gumi gyűrűt, ami elszigeteli a tűzfal fém részétől a váltórudat. Az mondjuk jó kérdés, hogy nekem az a szivacs megvan-e még. De egyébként kösz a tippet, azt a gumigyűrűt még sose néztem, hogy megvan-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LallR Elküldve Július13, 2010 Megoszt Elküldve Július13, 2010 Üdv. mindenkinek! Új vagyok még a fórumon, olvasgattam és úgy gondolom ti, akik szakértők vagytok tudnátok segíteni nekem. Van egy 92-es astrám 1.6i C16NZ. A probléma a következő: fordulatszámmérő-óra mutatója ugrál. 800-5000 U/min. , viszont a motor nem pörög fel, menet közben csak rángat. Megtisztítottam az alapjárati motort és a gyújtáselosztó fedelét Volt motordiagnosztika: hibának kidobta a lambdaszondát. azt ki is cseréltem egy újra, aztán még egy diagnosztika és a szondát már nem írta ki hibának, viszont a probléma továbbra is fenn áll. Lehet hogy a régi szonda értékeit használja fel az ECU? Ha igen, csak szervízben tudom ezt az értéket törölni, vagy van valami "sufnis" módja is, hogy itthon ingyen csinálhatom meg? Érdekesség: Amikor szinte porzik a benzintank, ugrál a mutató. Amikor tankolok bele legalább 10 litert, a hiba mintha nem is létezne. Lehetséges, hogy szutykos a tank??? Nem szeretnék szervízbe járkálni, hogy azt mondják, cseréljük ki ezt-azt és akkor jó lesz, aztán meg semmi változás, mert az rengeteg pénz. Bármilyen észrevételt segítséget előre is köszönök! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július13, 2010 Megoszt Elküldve Július13, 2010 Üdv. mindenkinek! Új vagyok még a fórumon, olvasgattam és úgy gondolom ti, akik szakértők vagytok tudnátok segíteni nekem. Van egy 92-es astrám 1.6i C16NZ. A probléma a következő: fordulatszámmérő-óra mutatója ugrál. 800-5000 U/min. , viszont a motor nem pörög fel, menet közben csak rángat. Megtisztítottam az alapjárati motort és a gyújtáselosztó fedelét Volt motordiagnosztika: hibának kidobta a lambdaszondát. azt ki is cseréltem egy újra, aztán még egy diagnosztika és a szondát már nem írta ki hibának, viszont a probléma továbbra is fenn áll. Lehet hogy a régi szonda értékeit használja fel az ECU? Ha igen, csak szervízben tudom ezt az értéket törölni, vagy van valami "sufnis" módja is, hogy itthon ingyen csinálhatom meg? Érdekesség: Amikor szinte porzik a benzintank, ugrál a mutató. Amikor tankolok bele legalább 10 litert, a hiba mintha nem is létezne. Lehetséges, hogy szutykos a tank??? Nem szeretnék szervízbe járkálni, hogy azt mondják, cseréljük ki ezt-azt és akkor jó lesz, aztán meg semmi változás, mert az rengeteg pénz. Bármilyen észrevételt segítséget előre is köszönök! :rolleyes: Hi! Gyanús az indukciós gyújtásjeladó hibája (vagy csak kontakthibája), ami a gyújtáselosztó alatti hengeres részben található, annak az alján jön ki a csatija. Onnan kapja a fordszámmérő a jelet, és a rángatás is származhat annak a hibájából. Fontos: mielőtt azt az elosztó alatti hengeres részt leveszed, jelöld össze a pozícióját a szelepházzal (pl. egy karcolással), hogy ugyanoda tudd visszatenni! Különben viheted szerelőhöz előgyújtásállításra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július13, 2010 Megoszt Elküldve Július13, 2010 Szeva! Te hívtál tegnap? <_< Ha érdekel a holmi alkuképes vagyok. -_- Ja, Hella gyártmány, megnéztem. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július13, 2010 Megoszt Elküldve Július13, 2010 Érdekesség: Amikor szinte porzik a benzintank, ugrál a mutató. Amikor tankolok bele legalább 10 litert, a hiba mintha nem is létezne. Lehetséges, hogy szutykos a tank??? Nem szeretnék szervízbe járkálni, hogy azt mondják, cseréljük ki ezt-azt és akkor jó lesz, aztán meg semmi változás, mert az rengeteg pénz. Bármilyen észrevételt segítséget előre is köszönök! :rolleyes: Azért az "érdekesség" rész is mond valamit. Mikor volt benzinszűrő cserélve? Lehet a lambdáddal nem is volt gond csak nem kapott elég neftát, vagy kihagyott a gyújtás és túl dús vagy szegénynek éreztte a keveréket. Motordiagnosztikáért mennyit fizettél? Mert ingyen is kivillogtathatod otthon. A régi szonda értékeit nem őrzi meg de mire megtanulja az újat az kis idő lehet, de nem lenne szabad ezt megérezni, szóval ez tuti nem okozhatja a rángatást. (gyári vagy utángyári szonda került bele? Mert az utángyári vagy univerzálisokkal sokaknak volt már gondja, bár ez inkább 16v-seknél jellemző) A mutató ugrálás meg valami elektronyos gond lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LallR Elküldve Július13, 2010 Megoszt Elküldve Július13, 2010 Hi! Gyanús az indukciós gyújtásjeladó hibája (vagy csak kontakthibája), ami a gyújtáselosztó alatti hengeres részben található, annak az alján jön ki a csatija. Onnan kapja a fordszámmérő a jelet, és a rángatás is származhat annak a hibájából. Fontos: mielőtt azt az elosztó alatti hengeres részt leveszed, jelöld össze a pozícióját a szelepházzal (pl. egy karcolással), hogy ugyanoda tudd visszatenni! Különben viheted szerelőhöz előgyújtásállításra. Hello! Köszi :rolleyes:, megnézem, hátha ez a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LallR Elküldve Július13, 2010 Megoszt Elküldve Július13, 2010 Szeva! Te hívtál tegnap? <_< Ha érdekel a holmi alkuképes vagyok. :) Ja, Hella gyártmány, megnéztem. :rolleyes: Hi! Igen, én hívtalak. -_- Köszönöm, de már szereztem egy Boscht, délelőtt be is szereltem és szépen tölt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts