FPepe Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Sziasztok. Kész a kocsim, a hengerfej tömitést kellet kicserélni, hálistennek ennyi elég volt. De ha már leszedték akkor az összek körülötte lévő tömitéseket (szelep, kipufogó szelep) és a termosztátot is cserélték. Sikba köszörüléssel együtt + munkadij összesen 28eFt- volt. És utána jöttek a poénok: - Szerelés közben letörték az ablakmosó motor kiálló csatlakozóját (folyadék). Pillanat ragasztóval visszaraktam. - Valamivel lemosták az a gumicsövet mely a szelepektöl vezeti vissza a olajat alulra és "szétmált". Jelenelg bicigli belsövel és locsolocső kombinációjával oldottam meg mig jövö héten nyitva lesz a bolt. Ránézésre olyan mint az eredeti. Már csak abban reménykedek hogy ez kibirja egy darabig. Ennek a csőnek mi a hivatalos megnevezése, vagy hivjam ki a krapekot, hogy "ilyet" kérek és rámutatok? Milyen motor is van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Hétvégén kicseréltam az üzemanyagszűrőt és a gumicsövet. Valóban nem szívta le a tankot csak a csőből folyt ki a benya. (szóval tök feleslegesen szorítottam el eddigi cseréknél a gumicsövet. A műanyag csövet elvágtam a gumicső csatlakozásnál, majd rátoldottam az új gumicsövet. A gyári megoldásnál a műanyagcsőben volt egy pici rézcső ami belülről merevítette a csövet, hogy bilics rászorításnál ne rogyjon össze. Ezt a kis rézcsövet átmentettem a levágott darabból. Szóval megolgható csak a gumicső toldat csere is. Zoli ne cseréld az egészet gumira ha odajutsz! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Sziasztok ! igaz, hogy nem Astra, hanem Vectra B, de azt ajánlották a B-s forumon, hogy ide írjak, hátha tud valaki valami okosat mondani. Van egy 1996-os 2000 cm3 kocsink, ami teljes mértékben megadta magát. Nincs alapjárat, olyan mintha 3 vagy csak 2 (!) henger menne. A blokkban akkora a nyomás (kartergáz), hogy minden létező helyen okádja a füstöt. Gyertyák ok, injektorok ok, vezérlés nem mászott el. Olaj a vízzel nem keveredett (fordítva sem). 5 hónapja etanollal járok. Ami fúrcsa, hogy a benzinpumpám mindig nyom gyújtásráadáskor (ráadom, leveszem-ráadom-leveszem....). Eddig ilyen nem volt. Ha ráadtam a gyújtást, akkor nyomott, levettem a gyújtást, újra ráadtam akkor nem nyomott. Tud valaki biztató dolgot mondani ? Lehetőleg ami házilag is kivitelezhető, nem akarom szerelőhöz vinni, mert akkor inkább bontásra eladom. Előre is köszönöm ! Jani Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Sziasztok ! igaz, hogy nem Astra, hanem Vectra B, de azt ajánlották a B-s forumon, hogy ide írjak, hátha tud valaki valami okosat mondani. Van egy 1996-os 2000 cm3 kocsink, ami teljes mértékben megadta magát. Nincs alapjárat, olyan mintha 3 vagy csak 2 (!) henger menne. A blokkban akkora a nyomás (kartergáz), hogy minden létező helyen okádja a füstöt. Gyertyák ok, injektorok ok, vezérlés nem mászott el. Olaj a vízzel nem keveredett (fordítva sem). 5 hónapja etanollal járok. Ami fúrcsa, hogy a benzinpumpám mindig nyom gyújtásráadáskor (ráadom, leveszem-ráadom-leveszem....). Eddig ilyen nem volt. Ha ráadtam a gyújtást, akkor nyomott, levettem a gyújtást, újra ráadtam akkor nem nyomott. Tud valaki biztató dolgot mondani ? Lehetőleg ami házilag is kivitelezhető, nem akarom szerelőhöz vinni, mert akkor inkább bontásra eladom. Előre is köszönöm ! Jani Ház ha iszonyatos mennyiségű kartergáz van, akkor az szerintem motorgenerál gyanús. Olajat mennyit eszik? Amúgy nem ártana a motor kódja sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Sziasztok ! igaz, hogy nem Astra, hanem Vectra B, de azt ajánlották a B-s forumon, hogy ide írjak, hátha tud valaki valami okosat mondani. Van egy 1996-os 2000 cm3 kocsink, ami teljes mértékben megadta magát. Nincs alapjárat, olyan mintha 3 vagy csak 2 (!) henger menne. A blokkban akkora a nyomás (kartergáz), hogy minden létező helyen okádja a füstöt. Gyertyák ok, injektorok ok, vezérlés nem mászott el. Olaj a vízzel nem keveredett (fordítva sem). 5 hónapja etanollal járok. Ami fúrcsa, hogy a benzinpumpám mindig nyom gyújtásráadáskor (ráadom, leveszem-ráadom-leveszem....). Eddig ilyen nem volt. Ha ráadtam a gyújtást, akkor nyomott, levettem a gyújtást, újra ráadtam akkor nem nyomott. Tud valaki biztató dolgot mondani ? Lehetőleg ami házilag is kivitelezhető, nem akarom szerelőhöz vinni, mert akkor inkább bontásra eladom. Előre is köszönöm ! Jani Nem tudom, neked hol van az AC-relé, nekünk az anyósoldali lábtérben, érdemes lenne ránézni, hátha az rendetlenkedik. Hatalmas kartergázt nagyon-nagyon kopott, vagy esetleg törött gyűrűk is okozhatnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Ház ha iszonyatos mennyiségű kartergáz van, akkor az szerintem motorgenerál gyanús. Olajat mennyit eszik? Amúgy nem ártana a motor kódja sem. Szia ! Bocs ! X20XEV a motorszám. Olajat nem mondhatnám, hogy evett. 132500 km van a kocsiban (illetve motorban). Menet közben, egy pillanat alatt jött elő a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Szia ! Bocs ! X20XEV a motorszám. Olajat nem mondhatnám, hogy evett. 132500 km van a kocsiban (illetve motorban). Menet közben, egy pillanat alatt jött elő a probléma. szia valószinüleg gyürü törés vagy annál komolyabb problem az a legjobb ha szétszeded ha csakkicserélsz pár alkatrészt az nem kerül sokba Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Nem tudom, neked hol van az AC-relé, nekünk az anyósoldali lábtérben, érdemes lenne ránézni, hátha az rendetlenkedik. Hatalmas kartergázt nagyon-nagyon kopott, vagy esetleg törött gyűrűk is okozhatnak. Igen én is a gyűrűkre gyanakszom, holnap mérek kompressziót. Nem tudom, hogy hengerfej (pl. szelepek) nem-e okozhatnak ilyen hibát.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 szia valószinüleg gyürü törés vagy annál komolyabb problem az a legjobb ha szétszeded ha csakkicserélsz pár alkatrészt az nem kerül sokba Hmmm...már pársszor ki lett tárgyalva a fórumon, hogy csak gyűrűt nem érdemes-szabad cserélni a henger felújítás nélkül. Ez meg már motorgenerál kategória, tehát sokba kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Hmmm...már pársszor ki lett tárgyalva a fórumon, hogy csak gyűrűt nem érdemes-szabad cserélni a henger felújítás nélkül. Ez meg már motorgenerál kategória, tehát sokba kerül. Nem akarom elhinni, hogy ennyire sz..rok ezek az X20XEV motorok.... Akiét eddig láttam, mindennapi használat mellett is okádják az olajat, nekem ez a második motor (mindig gyári olaj, stb.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Nem akarom elhinni, hogy ennyire sz..rok ezek az X20XEV motorok.... Akiét eddig láttam, mindennapi használat mellett is okádják az olajat, nekem ez a második motor (mindig gyári olaj, stb.... Lehet hogy valami normálisabbat meghálált volna :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Lehet hogy valami normálisabbat meghálált volna :D én már sokszor gyürüztem csak annyi hogy csapágyat is érdemes olyankor a szelep csinálhat füstöt de kartergázt nem hirtelen a gyürütörés esetleg a dugo sérülése Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 én már sokszor gyürüztem csak annyi hogy csapágyat is érdemes olyankor a szelep csinálhat füstöt de kartergázt nem hirtelen a gyürütörés esetleg a dugo sérülése Ahha... És ez hogy jött ahhoz hogy beszóltam a GM olajra? :D ^_^ :P ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Sziasztok! F astra kompi klímás X14XE motorkód. Nem működik a klima. Ahogy bekapcsolom a sárga világít meg a motoron is hallani (alapjáraton), hogy bekapcsolt a klíma (pillanatra visszaesik a fordulat) A szellőző venti is bekapcsol mégsem működik a klíma. Nem jön a hideg. Kiolvastam a hibakódot: Air flow relay. Az air flow relayt nem teljesen értem mert a belső venti megy. A klíma hűtő ventije lehet? Tudnátok segiteni, hol keressem a hibát? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Sziasztok! F astra kompi klímás X14XE motorkód. Nem működik a klima. Ahogy bekapcsolom a sárga világít meg a motoron is hallani (alapjáraton), hogy bekapcsolt a klíma (pillanatra visszaesik a fordulat) A szellőző venti is bekapcsol mégsem működik a klíma. Nem jön a hideg. Kiolvastam a hibakódot: Air flow relay. Az air flow relayt nem teljesen értem mert a belső venti megy. A klíma hűtő ventije lehet? Tudnátok segiteni, hol keressem a hibát? Köszi Hát a reléket nézd meg, valamelyik lehet hogy behalt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Hát a reléket nézd meg, valamelyik lehet hogy behalt. Köszi, merre találom ezeket a reléket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pocsi Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Köszi, merre találom ezeket a reléket? Hát azt sajnos én sem tudom. De az biztosnak látszik,hogy a klíma reléd halt meg. Én is így jártam tavaly.De nem voltam ott mikor kicserélték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Hát azt sajnos én sem tudom. De az biztosnak látszik,hogy a klíma reléd halt meg. Én is így jártam tavaly.De nem voltam ott mikor kicserélték. Nézz körül a biztosítékszekrényben a kormány alatt, esetleg a motortérben, hátha ott is van valami biztosítékdoboz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Ahha... És ez hogy jött ahhoz hogy beszóltam a GM olajra? :D ^_^ :P ;) Még nem tudom, még fut a dekodoló progi. :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szotyi Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Szia ! Bocs ! X20XEV a motorszám. Olajat nem mondhatnám, hogy evett. 132500 km van a kocsiban (illetve motorban). Menet közben, egy pillanat alatt jött elő a probléma. Helló. Ha nem eszi az olajat, de a benzinpumpád meg folyamatosan megy akkor, szerintem próbáld meg a nyomásszabályzó szelepedet megnézni! egy próbát megér. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Még nem tudom, még fut a dekodoló progi. :P :D Szólj ha lefutott, mert érdekelne a vége ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Hát azt sajnos én sem tudom. De az biztosnak látszik,hogy a klíma reléd halt meg. Én is így jártam tavaly.De nem voltam ott mikor kicserélték. Ha bekapcsolom a klímát, a klíma hütő ventije alacsony fordulaton folyamatosan forog. Ha jól tudom nem kellene, ugye? Talán az a baj, hogy be van ragadva/égve a relé Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Ha bekapcsolom a klímát, a klíma hütő ventije alacsony fordulaton folyamatosan forog. Ha jól tudom nem kellene, ugye? Talán az a baj, hogy be van ragadva/égve a relé De, tudtommal kell neki mennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pocsi Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 De, tudtommal kell neki mennie. Mennie kell neki mert a klímagáz melegszik és az a ventillátor hűti :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vectraa2 Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Helló. Ha nem eszi az olajat, de a benzinpumpád meg folyamatosan megy akkor, szerintem próbáld meg a nyomásszabályzó szelepedet megnézni! egy próbát megér. ^_^ Szia ! Már megnéztem de nem találtam hibát, sőt nyomásmérővel is megnéztük, az is stimmelt, csak lassan visszaengedte a nyomást. Na de már úgyis mindegy.... Hírtelen felindulásból meghírdettem az autót tegnap, és most este el is vitték........ A szívem szakad meg....... A következő is Opel lesz, csak 2,5 td.... Ha minden igaz...... Üdv ! Köszönöm a válaszokat ! Még a GM olaj gagyizást is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts