opel16v Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Lehet még gyújtáshiba is, AC relé, stb. :( Irány egy szaki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
huane Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Opeltudorok! Érdekelne a véleményetek. Jelezték, hogy az 50es táblánál nagyon lassan közlekedek, így egy OFF Suzukival ON megpróbáltuk hitelesíteni a kmórát. Amíg ő 50nél kitette a jelzőt, nekem 60at mutatott az óra. :( Egy ismerősöm azt mondta, hogy az útszámláló ettől még működhet jól. Szerintetek? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Tapasztalatból: Opel km-órák 6-10% között csalnak felfelé, gyári méretű kerék esetén. A km számláló is csal, de nem ennyit. Ott 3-4% az érték eddigi tapasztalatom szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Valóban csal az óra, mi is bemértük egyszer. Előttem haver ment 90-nel, én meg már majdnem 100zal. Legalábbis az óra szerint :( Ezért is szoktam óra szerint 110 körül közlekedni országúton, mert az még csak 100 körül van, az meg még belefér talán a fotószakkörösöknek is az út szélén :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Tapasztalatból: Opel km-órák 6-10% között csalnak felfelé, gyári méretű kerék esetén. A km számláló is csal, de nem ennyit. Ott 3-4% az érték eddigi tapasztalatom szerint. Biztos hogy csal az óra,mert Tomi023-nak Gabi nemrég rakta be a maszek BC-t és megnéztük,amikor az óra 60-at mutat,akkor a BC pont 50-et! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Műszer pontatlanság+leolvasási pontatlanság. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
wf101 Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Én GPS-el mértem, és kb. 10 km/h eltérés volt. Azaz ennyivel többet mutat az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Minoalovag Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Én GPS-el mértem, és kb. 10 km/h eltérés volt. Azaz ennyivel többet mutat az autó. Nálam szintén GPS-szel 70 körül 11km/h-val, óra szerint 110-nél 9-10km/h val mér többet 175/65 R14 es gumival. 175/70R13 esetén, kicsivel nagyobb volt a difi.:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Műszer pontatlanság+leolvasási pontatlanság. :( Nekem és Tominak is elektronikai-müszerész a szakmánk(onnan ismerem ezt a tökfilkót,osztálytársam volt :( ),szóval vágom miről beszélsz,csak meglepett,hogy ennyit csal! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Ide kellen írni a kisebb problémákat... Ne nyissunk ezer topickot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lordus Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 sziasztok! problémám a következő: 1.4-es 60LE-s Astrám van. Gyújtás: ha a jelre állítom, akkor 40 fokot mutat a stroboaszkóp. Ha beállítom a gyári értékre (kb 10 fok, nemtom) akkor az autó max 30-cal tud menni, olyan 2km brutális gyorsulást követően. Nem tudom, hogy most én vagyok a hülye? A főtengelynél a keréken van egy hasítás, meg a vezérműszíj burkolatán egy nyilacska, gondolom ez a jel, de így 40 fokot mutat a gép. Talán már más is találkozott ezzel a problémával, megköszönném a segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 Tapasztalatból: Opel km-órák 6-10% között csalnak felfelé, gyári méretű kerék esetén. A km számláló is csal, de nem ennyit. Ott 3-4% az érték eddigi tapasztalatom szerint. Akkor vége a 10,5-ös gyorsulásomnak is, meg a végsebességnek is. :x Fel vagyok háborodva! Honnan tudja akkor egy "mezei ember", hogy mennyivel kell menni? A rendőr lehet hogy nem gyors, hanem lassú hajtásért fog megbüntetni? :? Emlékeztek a 4,6 milliós Mercire? Lehet hogy annak is csalt a km számlálója! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 sziasztok! problémám a következő: 1.4-es 60LE-s Astrám van. Gyújtás: ha a jelre állítom, akkor 40 fokot mutat a stroboaszkóp. Ha beállítom a gyári értékre (kb 10 fok, nemtom) akkor az autó max 30-cal tud menni, olyan 2km brutális gyorsulást követően. Nem tudom, hogy most én vagyok a hülye? A főtengelynél a keréken van egy hasítás, meg a vezérműszíj burkolatán egy nyilacska, gondolom ez a jel, de így 40 fokot mutat a gép. Talán már más is találkozott ezzel a problémával, megköszönném a segítségeteket! Nincs elrakva 180fokkal a veztengely? Esetleg gyujtókábelek sorrendje OK? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 Boccs, de egy régebbi kérdésre szeretnék ismét válaszolni! Helló! Tegnap beraktam a ford. mérőset, de a vízhőfok nem volt hajlandó 85 fölé menni, a másikon jó volt a hőfok. Arra gondoltam, most hazafelé jövet, hogy hátha ki lehet csak simán ki- és becsavarozva cserélni a kettőt :? ! Azt nem tudom hogy működik a vízhőfok mutató, de azt már tapasztaltam, hogy nekem a számlap szerint a 90 °C magasabban van, mit a szüleim Astrájában. Egyszerűen más a skálázása. Az nem elképzelhető, hogy a műszer azonos, csak a számlap más? Mert akkor jól mér a műszer! :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 Boccs, de egy régebbi kérdésre szeretnék ismét válaszolni! Azt nem tudom hogy működik a vízhőfok mutató, de azt már tapasztaltam, hogy nekem a számlap szerint a 90 °C magasabban van, mit a szüleim Astrájában. Egyszerűen más a skálázása. Az nem elképzelhető, hogy a műszer azonos, csak a számlap más? Mert akkor jól mér a műszer! :twisted: Sajnos a műszer lesz a hibás! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy már egyszer a dudát kicseréltem, de az új se szólt rendesen. Eleinte nem tulajdonítottam fontos szerepet a dolognak, de a múlt héten voltam egy lagziban, és akkor már zavart, hogy nem tudok egy igazit dudálni, mert csak rekettes hangot tud adni. Volt már valakinek hasonló problémája? Szerintetek mi lehet a hiba? Új duda? Kapcsoló? Kontakt hiba? Biztosíték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy már egyszer a dudát kicseréltem, de az új se szólt rendesen. Eleinte nem tulajdonítottam fontos szerepet a dolognak, de a múlt héten voltam egy lagziban, és akkor már zavart, hogy nem tudok egy igazit dudálni, mert csak rekettes hangot tud adni. Volt már valakinek hasonló problémája? Szerintetek mi lehet a hiba? Új duda? Kapcsoló? Kontakt hiba? Biztosíték? Vedd le és kösd rá direkt az akura, akkor meglátod, ha jól szól. Ha igen, akkor lehet keresgélni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Csatlakozom a fent szólthoz :wink: +12 voltot neki, oszt halljuk.. ha ok, akkor valszeg kontakt bibi.. nem megy át a kraft nekije.. Nem tom hogy van megoldva, van-e relézve esetleg, mert ha igen, akkor az is egy hibalehetőség. Nézd meg a testkábelét, bár nem tom kábelezve van-e,vagy csak csavarozva a kasztnihoz(még nem szereltem :oops: , csak elvi síkon gondolkodom) ha csavarozva, nézdmeg, kap-e rendesen testet. Aztán jöhet a kürt gomb.. nemtom hozzá lehet-e férni, de ha igen, rövidrezár... és megent hallgatózik, milyen a hang.. hirtelen ezek jutottak az eszembe... Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlueDeath Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Sziasztok Tudnátok segíteni pár dologban? A vezető ülésem nyikorog. Próbáltam befújni WD40-el alul a mehanikát, de még mindig. :( Olyan, mint ha a háttámla belül nyikorogna. Más. A motor csekklámpám néha világít, néha nem. Mondták, hogy sok féle dolog miatt lehet. Tényleg csak egy megoldás van? Opel szerviz? Semmi kóros jelenség nincs a motor működésében, csak az a lámpa ne világítana. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Szia. Hidd el hogy van valami kóros. Irány az Opel szervíz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlueDeath Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Tudnál ajánlani egy pesti opel szervizt, ahol korrektek és nem kell a gatyámat is ott hagynom? Kb mennyi lehet egy hibatároló kiolvasás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Hát hibaolvasásra szerintem olymindegy melyikhez viszed. Kb 3000 ft-ra kell szerintem számolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlueDeath Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 ...és olyan helyet tudsz, ahol nem kell napokat várnom és ott hagynom az autót, egy ilyen műtéthez? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 ...és olyan helyet tudsz, ahol nem kell napokat várnom és ott hagynom az autót, egy ilyen műtéthez? :( van 1 Uhuhu nevű user itt keresd meg őt, legjobb tudomásom szerint újra fog praktizálni a danubiában :wink: :idea: sztem rá számít6sz, legalábbis eddig nekem bmi nyügöm bajom volt (olyan user szintű) mindig türelmesen elmondta mi a stejsssz :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 A vezető ülésem nyikorog. Próbáltam befújni WD40-el alul a mehanikát, de még mindig. :lol: Olyan, mint ha a háttámla belül nyikorogna. Nekem is. -Tekerd feljebb a hangerőt. :( -Vegyel előre sport üléseket. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts