Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

nekem meg likas a tank és nem tudok csak 15~20 lityót bele tankolni és a kanna mindig tele van ha véletlenül nem elég.

multkor direkt kipróbáltam hogy menyi a lámpa kigyuladástol amíg leál:86km normál vezetés melett. Beletöltötem az

5litert a kannábol és kialudt a lámpa vagyis csak vilogott kanyarba.

Enyémnek is likas volt a tankja alul. Levettük oszt meg lett futtatva rézzel. Jobb mint új korában :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Enyémnek is likas volt a tankja alul. Levettük oszt meg lett futtatva rézzel. Jobb mint új korában :rolleyes:

az enyém ahol lapos otta tetején meg még egy pár helyen körülötte.

Van másik csak az diesel át kell alakítani benyásra meg le ill. felszereniha leni anyi állóideje az otonak.

Link to comment
Megosztás:

Nem értem miért kell nullára kifogyasztani a tankot. Jó persze drága a benzin, nem mindíg tudunk sokat tankolni. de ha egyszer már bele kell ülni, azt a bizonyos mennyiséget ugyis elhasználjuk. Inkább egy nappal előbb tankoljuk bele azt a mennyiséget, amit a tank esetleges kifogyása esetén ugyis bele tankolnánk. De annál kellemetlenebb nincs, ha elfogy a benya egy lámpánál, egy előzésnél, vagy bárhol is. Macera, telefon ismerősnek, időkiesés, nem is sorolom tovább. Kannában cipelni a benzint, üres tanknál? Akkor miért nem mindjárt a tankba öntöd? :rolleyes:

Még egyszersem állt meg mert elfogyott a benzin, csak jobban szeretem, ha mondjuk sacperkábé 5Liter alatt már velem van a kanna. Lehet semmi értelme, de nyugodtabb vagyok, ha felkészültem minden eshetőségre. Én ilyen fosós vagyok, látnád mennyi minden van berakva a kocsiba főleg télen, ha messze megyek. Végiggondolom mi történhet, és azt mivel lehet elhárítani. Én ilyen vagyok. ;)

Hali,

hát nem tudom de én ezt nem tudom megérteni! Elnézést ha valakit megsértenék de ez baromság amit itt sokan csinálnak 1-2ezreket beletankolni...

Ez úgy működik, hogy kiberregem a benzint, aztán menni kell a kocsival, de nincs pénzem teletankra, ezért nyomatok bele mondjuk 7-7-liter, mert csak erre futja. Én sem szeretem, mert nem tudok fogyit mérni, ez van.

Link to comment
Megosztás:

Na tévedtem...nem javult meg a váltó olajszivárgás megszüntetésével a "csörgö" hang... szerelő azt mondta ő nem hall semmi rendellenességet... pedig szerintem csúnya hangja van mikor terhelés alatt van...na de ma letesztelem öcsémmel, hogy kivülről ő mit hall....mert ha semmit akkor nem tudom mit ver vissza (pl a fal vagy az álló kocsisor mikor elmegyek mellettük)

Link to comment
Megosztás:

Na tévedtem...nem javult meg a váltó olajszivárgás megszüntetésével a "csörgö" hang... szerelő azt mondta ő nem hall semmi rendellenességet... pedig szerintem csúnya hangja van mikor terhelés alatt van...na de ma letesztelem öcsémmel, hogy kivülről ő mit hall....mert ha semmit akkor nem tudom mit ver vissza (pl a fal vagy az álló kocsisor mikor elmegyek mellettük)

Nekem is volt egy fémes csilingelő hang az 1.8-ason, ami csak fal vagy kocsisor mellett haladva hallatszott. Körbemásztam az autót alul-felül és nem találtam a forrást. ;)

Aztán a hátsó fék javításakor találtam a bal oldalon egy fém karikát ami az agy körül szédelgett....mint kiderült a szimering hullott szét a kerékagynál. Fél napot szoptam vele mire visszaraktam. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nekem is volt egy fémes csilingelő hang az 1.8-ason, ami csak fal vagy kocsisor mellet haladva hallatszott. Körbemásztam az autót alul-felül és nem találtam a forrást. ;)

Aztán a hátsó fék javításakor találtam a bal oldalon egy fém karikát ami az agy körül szédelgett....mint kiderült a szimering hullott szét a kerékagynál. Fél napot szoptam vele mire visszaraktam. :rolleyes:

Az jó...akkor ki tudja mi és hol...mindegy...csak nem áll meg alattam :D

Más: egyéb topikba írtam a pollenszűrőt...nah megtaláltam...mégis van benne :D Full fekete...akkor csere érett nem? :D

Link to comment
Megosztás:

Vagy csak aktívszenes :rolleyes:

Jó...nem fekete, hanem szürke...100% hogy nem aktívszenes...sima szűrő ;)

Na nekem is megérett az hogy a szélvédő alján kikell nyomni szilóval, mert az a kis tömítés sokat nem fog...

Meg viszem valamikor alvázvédőzni is...

Szerk.: Vagy az aktívszenes az jobb? Az méretben bele passzol?

A fórumon olvastam hogy más is kinyomta szilóval a szélvédő alját...milyennel kell? Vagy bízzam az üvegesekre?

Link to comment
Megosztás:

Jó...nem fekete, hanem szürke...100% hogy nem aktívszenes...sima szűrő :rolleyes:

Na nekem is megérett az hogy a szélvédő alján kikell nyomni szilóval, mert az a kis tömítés sokat nem fog...

Meg viszem valamikor alvázvédőzni is...

Szerk.: Vagy az aktívszenes az jobb? Az méretben bele passzol?

A fórumon olvastam hogy más is kinyomta szilóval a szélvédő alját...milyennel kell? Vagy bízzam az üvegesekre?

Nekem is ki van nyomva szilóval, sima kültérre is használható sziló, ami nem csak tömítő, hanem ragasztó is, az jó hozzá, esetleg FBS.

Van aktívszenes szűrő Astrához, ugyanakkora, valamivel jobb a szűrőhatása, bizonyos vegyszereket meg tud kötni (pl. benzingőzöket asszem), de pontosabban egy vegyész tudná megmondani.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ki van nyomva szilóval, sima kültérre is használható sziló, ami nem csak tömítő, hanem ragasztó is, az jó hozzá, esetleg FBS.

Van aktívszenes szűrő Astrához, ugyanakkora, valamivel jobb a szűrőhatása, bizonyos vegyszereket meg tud kötni (pl. benzingőzöket asszem), de pontosabban egy vegyész tudná megmondani.

Okés köszi!! Akkor én is kinyomom majd.

Nem kell pontosabban :rolleyes: Elegendő hogy jobb ;)

Esetleg valaki kb árat tud alvázvédőzésre?

Szerk.: Az normális ha nagyon üres (49,6liter ment bele első kattanásig) a tank, és kinyitom a sapit akkor szisszen? Vagy a tank szellőztető nem szuperál megfelelően?

Link to comment
Megosztás:

Az jó...akkor ki tudja mi és hol...mindegy...csak nem áll meg alattam :rolleyes:

Más: egyéb topikba írtam a pollenszűrőt...nah megtaláltam...mégis van benne ;) Full fekete...akkor csere érett nem? :D

Szerinted? :D

365717.jpg

Szerk.: Az normális ha nagyon üres (49,6liter ment bele első kattanásig) a tank, és kinyitom a sapit akkor szisszen? Vagy a tank szellőztető nem szuperál megfelelően?

Nem normális, ha nincs szerencséd összeszívhatja a tankot a pumpa.

Link to comment
Megosztás:

Na akkor még ez is...ejjj ejjj :rolleyes:

Szerk.: Ezt a tankszellőztetős dolgot teli tankal is megtudják csinálni? Vagy inkább ne vigyem így oda? ;)

Meg persze, mert nem a tanknál van a bibi, hanem a motortérben ha jól tudom, vagy a sárvédő alatt a széntartályban. Addíg is én a helyedben vennék a tecsóban asszem 200Forintért egy univerzális tanksapkát, kifúrnám, és azt használnám, olcsób mint egy új tank. Persze ha kp-záras a fedele.

Link to comment
Megosztás:

Meg persze, mert nem a tanknál van a bibi, hanem a motortérben ha jól tudom, vagy a sárvédő alatt a széntartályban. Addíg is én a helyedben vennék a tecsóban asszem 200Forintért egy univerzális tanksapkát, kifúrnám, és azt használnám, olcsób mint egy új tank. Persze ha kp-záras a fedele.

Na akkor 7főn előbb szervíz, aztán ezután karosszériás :rolleyes:

Szerk.: Valaki esetleg képpel megtud dobni az aktívszén szürőről? Mert visszaolvastam másik topikban, a helye nagyjából ok, de hogy mégis mit kell keresnem ;) Megnézem magamnak :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Egy olyasmi kérdésem lenne, hogy hogy néz az ki, mivel jár, ha az ECU vészüzemmódba kapcsol valami nagyobb/komolyabb hiba folytán?

Gondoltam megkérdem, ne érjen váratlanul, ha inkább sose, de mégiscsak bejönne. :S :rolleyes: (Kereséssel nem találtam semmit. Spec: ld. aláírás.)

Ha jól tudom jeladó, lambdaszonda stb nagyobb hibája, vagy lecsúszot csatija esetén van vészprogram, ilyenkor világít a motordiag-lámpa, és gyengébb a kocsi. De ez nem a Gyík-társalgóba való kérdés.

Link to comment
Megosztás:

Pl.:attól, hogy a kb14fokos benzint bele tankolod és utána kint hagyod a napon.

Jó-jó, de általában a kútnál szokták nyitni, és akkor szisszen, ergó előtte működött, tehát nem lehet benne nyomás. Meg úgy rémlik ez is meg van oldva gyárilag. Tehát szisszenie nem lehetne, elméletileg.

Link to comment
Megosztás:

Jó-jó, de általában a kútnál szokták nyitni, és akkor szisszen, ergó előtte működött, tehát nem lehet benne nyomás. Meg úgy rémlik ez is meg van oldva gyárilag. Tehát szisszenie nem lehetne, elméletileg.

Szerintem meg lehetne, mert a környezet felé nem szellőztethetik a rendszert, csak a fogyó üzemanyag helyére engedhetnek levegőt. Erre való az aktívszenes cucc amin keresztül "leeresztik" a nyomást az üzemanyag rendszerből és ha kell akkor ezen keresztül kap levegőt a tartály. Az meg, hogy a kúton "szisszen" attól is lehet, hogy a tankszellőztető szelep egy kitöltéssel vezérelt holmi, tehát nem úgy működik, hogy járó motornál teljesen nyitva van ha meg nem jár a motor akkor meg zárva pl.:elég ritkán van 100%-ban nyitva és motorféken meg kimondottan zárva van ergo sok paraméternek kell együtt állnia ahhoz, hogy nyissák vagy csukják, a kettő közötti állapot %-os helyzetéről nem is beszélve.

A lényeg: "szisszenni szisszenhet", nyomás lehet benne, de vákum nem lehet!

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg lehetne, mert a környezet felé nem szellőztethetik a rendszert, csak a fogyó üzemanyag helyére engedhetnek levegőt. Erre való az aktívszenes cucc amin keresztül "leeresztik" a nyomást az üzemanyag rendszerből és ha kell akkor ezen keresztül kap levegőt a tartály. Az meg, hogy a kúton "szisszen" attól is lehet, hogy a tankszellőztető szelep egy kitöltéssel vezérelt holmi, tehát nem úgy működik, hogy járó motornál teljesen nyitva van ha meg nem jár a motor akkor meg zárva pl.:elég ritkán van 100%-ban nyitva és motorféken meg kimondottan zárva van ergo sok paraméternek kell együtt állnia ahhoz, hogy nyissák vagy csukják, a kettő közötti állapot %-os helyzetéről nem is beszélve.

A lényeg: "szisszenni szisszenhet", nyomás lehet benne, de vákum nem lehet!

Ennyire hiperlégmentes lenne az a sapka? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek okozhat-e bármiféle érzékelhető rendellenes dolgot, ha az olajbetöltő sapkám nem zár rendesen mert egy utángyártott szar?

Eltört belül, még nem esik le és az olaj sem verődik ki alóla, de biztos nem tömít légmentesen

Nem is kell légmentesen tömítenie. A nívópálca se tömít légmentesen. A lényeg, hogy ne verje ki az olajat a szelepfedélen

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.