davidka2 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 jóreggelt mindenkinek! Ajtó kárpit alatt van egy fólia föltapasztva az egész ajtóra a kárpit alatt annak milyen funkciója van? El lehet távolítani onnan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 jóreggelt mindenkinek! Ajtó kárpit alatt van egy fólia föltapasztva az egész ajtóra a kárpit alatt annak milyen funkciója van? El lehet távolítani onnan? Az ablak mellett bejutó esővíz, illetve a páralecsapódás ellen védi a kárpitodat. Nem érdemes levenni, mert elázhat a kárpitod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Az ablak mellett bejutó esővíz, illetve a páralecsapódás ellen védi a kárpitodat. Nem érdemes levenni, mert elázhat a kárpitod. Illetve ha el kell távolítani akkor sima mezőgazdasági fóliáva pótolható, kétoldalú ragasztószallagal felragasztható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 jóreggelt mindenkinek! Ajtó kárpit alatt van egy fólia föltapasztva az egész ajtóra a kárpit alatt annak milyen funkciója van? El lehet távolítani onnan? Az ablak mellett bejutó esővíz, illetve a páralecsapódás ellen védi a kárpitodat. Nem érdemes levenni, mert elázhat a kárpitod. Annyival azért kiegésziteném, hogy le lehet illetve le kell szedni ha az ajtóban akarsz szerelgetni(zár, emelő..), de jó ha vissza is teszed vagy teszel egy másik, hagyományos fóliát helyette. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Annyival azért kiegésziteném, hogy le lehet illetve le kell szedni ha az ajtóban akarsz szerelgetni(zár, emelő..), de jó ha vissza is teszed vagy teszel egy másik, hagyományos fóliát helyette. :rolleyes: rendben köszönöm segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Sziasztok! Ma vicces dolog történ velem.....elmentem kocsikázni a vértesbe nem túl sok benzinnel...vagyis épphogy egy kicsivel amint kiderült...Megáltam egy kereszteződésben telefonálni és leállítottam a motort hogy ne fogyon ki teljesen majd mikor be akartam indítani nem ment.....nagyon enyhe lejtőn álltam és a mutató nem jelzett semmit...megse moccant...azt hittem most világvége....nem tudok kit felhívni meg rohadt messze vagyok a várostól.....úgy döntöttem neki állok tolni egy kicsit ott ahol lejtőseb volt gurultam próbáltam indítani hátha-hátha ...de nem! Aztán egy rövid emelkedőre gurultam ahonnan már nem tudtam volna tolni se a kocsit és akkor láttam hogy az üzemanyag szint jelző a piros sáv közepén van és lám beröffent...hatalmas örömömbe első megállóm agip kút volt! Nos én úgy tudom hogy az üzemanyag tank úgy van kialakítva hogy azt majdem az utolsó cseppig el lehessen használni és amíg van benne beröffen.....nekem szokott olyat csinálni hogyha tényleg csak egy hangya######nyit ereszkedik el a mutató akkor vízszintes talajon csak 1-2 perces indítgatások után röffen be!...elképzelhető hogy az üzemanyag szivattyúmal van valami gond? meg a bójával? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Sziasztok! Ma vicces dolog történ velem.....elmentem kocsikázni a vértesbe nem túl sok benzinnel...vagyis épphogy egy kicsivel amint kiderült...Megáltam egy kereszteződésben telefonálni és leállítottam a motort hogy ne fogyon ki teljesen majd mikor be akartam indítani nem ment.....nagyon enyhe lejtőn álltam és a mutató nem jelzett semmit...megse moccant...azt hittem most világvége....nem tudok kit felhívni meg rohadt messze vagyok a várostól.....úgy döntöttem neki állok tolni egy kicsit ott ahol lejtőseb volt gurultam próbáltam indítani hátha-hátha ...de nem! Aztán egy rövid emelkedőre gurultam ahonnan már nem tudtam volna tolni se a kocsit és akkor láttam hogy az üzemanyag szint jelző a piros sáv közepén van és lám beröffent...hatalmas örömömbe első megállóm agip kút volt! Nos én úgy tudom hogy az üzemanyag tank úgy van kialakítva hogy azt majdem az utolsó cseppig el lehessen használni és amíg van benne beröffen.....nekem szokott olyat csinálni hogyha tényleg csak egy hangya######nyit ereszkedik el a mutató akkor vízszintes talajon csak 1-2 perces indítgatások után röffen be!...elképzelhető hogy az üzemanyag szivattyúmal van valami gond? meg a bójával? Azé' ilyen mert lejtőn még tudsz gurulni, de emelkedőn nem annyira. Fölfelé később áll meg mint lefelé :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Azé' ilyen mert lejtőn még tudsz gurulni, de emelkedőn nem annyira. Fölfelé később áll meg mint lefelé ;) Most hogy mondod tényleg ilyen ez a fránya gravitáció! :rolleyes: de az volt a lényeg hogy kevés volt a benzin....lejtőn nem kapta fel az üzemanyagot a mutatóse jelzet semmit...emelkedőnek meg felkúszott a mutató piros sáv közepéig majd gyújtás és felkapta a benzint és beindult.... Sedan GL "95" (X16XEL) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Most hogy mondod tényleg ilyen ez a fránya gravitáció! ;) de az volt a lényeg hogy kevés volt a benzin....lejtőn nem kapta fel az üzemanyagot a mutatóse jelzet semmit...emelkedőnek meg felkúszott a mutató piros sáv közepéig majd gyújtás és felkapta a benzint és beindult.... Sedan GL "95" (X16XEL) Érdekes, pedig a műszer, és a pumpa is a tartály elején van. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Érdekes, pedig a műszer, és a pumpa is a tartály elején van. :rolleyes: Én meg ebből arra utaltam hogy a hátulján van valahol ;) ...de ami idegesít hogyha vízszintes helyzetben áll a kocsim és még megmoccan a mutató akkor az azt jelenti hogy van még benne de ilyenkor sokszor indítgatni kell hogy felszívja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Érdekes, pedig a műszer, és a pumpa is a tartály elején van. :rolleyes: Less csak meg egy nem caravan tankot. Azon nem elöl van hanem a hátulja felé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Less csak meg egy nem caravan tankot. Azon nem elöl van hanem a hátulja felé. Rendben, kiét szedhetem le? :rolleyes: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Rendben, kiét szedhetem le? :rolleyes: ;) Mittom én. Enyémet nem, mert az caravan. Lesd csak meg a legelső hirdetést. http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=opel+tank&c=0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Érdekes, pedig a műszer, és a pumpa is a tartály elején van. :rolleyes: Nekem is akkor mutat többet ha lejtőnek vagyok... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Én csak azt tom, hogy amikor pl.: a Zafirával kicsit üres tankkal megálltam a Ponty utcában, orral lefelé, akkor az istennek nem indult be. Legurultam az utca aljára, és ahogy vízszintbe ért, indult, ment, örült. Hogy végig koppon volt a mutató, vízszintesen is, és lejtőn is. Az enyémmel amikor besz.ptam a Lágymányosin, az emelkedős részen ment, szépen, 80 körül értem fel rá, és ahogy átbillent lejtősbe, le is állt. lendületből legurultam, és a túloldalt, a vízszintesen indult, és ment :rolleyes: Eddig minden tapasztalatom az hogy ha a pofája van lejjebb akkor jóccakát, ha a s.gge van lejjebb akkor meg menés van ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Én csak azt tom, hogy amikor pl.: a Zafirával kicsit üres tankkal megálltam a Ponty utcában, orral lefelé, akkor az istennek nem indult be. Legurultam az utca aljára, és ahogy vízszintbe ért, indult, ment, örült. Hogy végig koppon volt a mutató, vízszintesen is, és lejtőn is. Az enyémmel amikor besz.ptam a Lágymányosin, az emelkedős részen ment, szépen, 80 körül értem fel rá, és ahogy átbillent lejtősbe, le is állt. lendületből legurultam, és a túloldalt, a vízszintesen indult, és ment :rolleyes: Eddig minden tapasztalatom az hogy ha a pofája van lejjebb akkor jóccakát, ha a s.gge van lejjebb akkor meg menés van ;) Nem kell üres tankkal járni, ilyen egyszerű. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Nem kell üres tankkal járni, ilyen egyszerű. :rolleyes: ;) Hát nem. Én ha már nagyon a végét látom a készletnek berakok a kocsiba egy kannát pár literrel, mondjuk így sem kellmes lefulladni a forgalom közepén. Ha meg otthon sincs, akkor legalább elviszem a kannát, bankkártya mindíg van nálam, kelemetlen, ha ott állsz benzin, meg megfelelő edény nélkül. Mondjuk ezek a műanyag kannák szarok, hiába zárod le kiszivárog a benyaszag a kocsiban. A szomszédnak van egy fém kannája, azt akár a szobába is beviheted, semmi szaga nincs, mondjuk nem is pár száz forint volt a tecsóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Hát nem. Én ha már nagyon a végét látom a készletnek berakok a kocsiba egy kannát pár literrel, mondjuk így sem kellmes lefulladni a forgalom közepén. Ha meg otthon sincs, akkor legalább elviszem a kannát, bankkártya mindíg van nálam, kelemetlen, ha ott állsz benzin, meg megfelelő edény nélkül. Mondjuk ezek a műanyag kannák szarok, hiába zárod le kiszivárog a benyaszag a kocsiban. A szomszédnak van egy fém kannája, azt akár a szobába is beviheted, semmi szaga nincs, mondjuk nem is pár száz forint volt a tecsóban. Nem értem miért kell nullára kifogyasztani a tankot. Jó persze drága a benzin, nem mindíg tudunk sokat tankolni. de ha egyszer már bele kell ülni, azt a bizonyos mennyiséget ugyis elhasználjuk. Inkább egy nappal előbb tankoljuk bele azt a mennyiséget, amit a tank esetleges kifogyása esetén ugyis bele tankolnánk. De annál kellemetlenebb nincs, ha elfogy a benya egy lámpánál, egy előzésnél, vagy bárhol is. Macera, telefon ismerősnek, időkiesés, nem is sorolom tovább. Kannában cipelni a benzint, üres tanknál? Akkor miért nem mindjárt a tankba öntöd? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Nem értem miért kell nullára kifogyasztani a tankot. Jó persze drága a benzin, nem mindíg tudunk sokat tankolni. de ha egyszer már bele kell ülni, azt a bizonyos mennyiséget ugyis elhasználjuk. Inkább egy nappal előbb tankoljuk bele azt a mennyiséget, amit a tank esetleges kifogyása esetén ugyis bele tankolnánk. De annál kellemetlenebb nincs, ha elfogy a benya egy lámpánál, egy előzésnél, vagy bárhol is. Macera, telefon ismerősnek, időkiesés, nem is sorolom tovább. Kannában cipelni a benzint, üres tanknál? Akkor miért nem mindjárt a tankba öntöd? :D Fogyasztás tesztnél előfordult. Illetve mostanában sajnos nem ritkán fordul elő az hogy amikor elmegyek dolgozni, és a csóróságjelző virít a műszerfalon, akkor még egy órányi parkolásra sincs pénzem, nemhogy tankolni. Örülök ha nem egy nappal később tudok tankolni, nem hogy egyel korábban :D :D Viszont ha kiismered az autót, hogy hogy viselkedik ha elfogy a nafta, akkor minden gond nélkül el tudsz még kavirnyálni vele 100-150 métert azután hogy először leállt.) Ha lehet akkor nekem is a kanna ott figyel hátul. Illetve mindig ott figyel, csak nem mindig van benne lötty :rolleyes: A spórolós vezetést is akkor gyakoroltam, amikor alig volt benne anyag. Akkor lehetett érezni hogy mikor fogyaszt a legkevesebbet, és mikor többet. Amikor nem kapott rendesen anyagot, akkor többet, amikor kisimult a járása, egyenletesebben húzott, nem remegett, akkor kevesebbet. Plusz már tudom hogy azután hogy koppant a mutató a piros alján, még van 20 km-em. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Fogyasztás tesztnél előfordult. Illetve mostanában sajnos nem ritkán fordul elő az hogy amikor elmegyek dolgozni, és a csóróságjelző virít a műszerfalon, akkor még egy órányi parkolásra sincs pénzem, nemhogy tankolni. Örülök ha nem egy nappal később tudok tankolni, nem hogy egyel korábban :D :D Viszont ha kiismered az autót, hogy hogy viselkedik ha elfogy a nafta, akkor minden gond nélkül el tudsz még kavirnyálni vele 100-150 métert azután hogy először leállt.) Ha lehet akkor nekem is a kanna ott figyel hátul. Illetve mindig ott figyel, csak nem mindig van benne lötty :rolleyes: A spórolós vezetést is akkor gyakoroltam, amikor alig volt benne anyag. Akkor lehetett érezni hogy mikor fogyaszt a legkevesebbet, és mikor többet. Amikor nem kapott rendesen anyagot, akkor többet, amikor kisimult a járása, egyenletesebben húzott, nem remegett, akkor kevesebbet. Plusz már tudom hogy azután hogy koppant a mutató a piros alján, még van 20 km-em. ;) Azért ez veszélyes játék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Azért ez veszélyes játék. Mivel tudom hogy hogy állok anyaggal, fel tudok készülni rá. Nem megyek bele olyanokba (előzés, ugrálás stb.) ahol nagy gáz lenne ha megállna az eszköz. Olyan útvonalat választok, ami nem a "cső-nullás", vagy éppen Hegyalja út felfelé :rolleyes: ;) stb. 3-4 liter általában mindig van benne, de most is úgy vagyok hogy fizót csak holnap kapok, tegnap az uccsó 2ezremet beleöntöttem, viszont ha most aztmondják hogy ugrás Budafok 2x akkor ugrok és megyek Budafokra 2x. Aztán utána már nincs meg az a 3-4 liter :D kis szerencsével jövő hónaptól már kezelhetőbb lesz a helyzet, de most ez van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Hali, hát nem tudom de én ezt nem tudom megérteni! Elnézést ha valakit megsértenék de ez baromság amit itt sokan csinálnak 1-2ezreket beletankolni... Ha úgyis te járod ki és úgyis elhasználod akkor nem lenne mindegy ha teletankolnátok és sokáig utána meg nem kell tankolni. És nincs ez hogy most nah mikor menjek meddig tudok gurulni még stb... Én csak diák vagyok magamat tartom fent és még a kocsi is mindenével a nevemen van egyébként nappalis vagyok, de megoldom mindig valahogyan hogy ha tankolok akkor tele teszem. Néha volt persze hogy pár ezerért tettem bele, de az ritka. Nahde ez ne legyen vita kérdése csak nem értem! Egyébként nekem egyszer próbából betettem én is a kannát és addig jártam míg a mutatóm meg sem mozdult már, se gyújtásnál se menet közben olyan mintha nem is működött volna, és mentem még vele 6-8km-t utána mentem hosszabb távra ezért megtankoltam. szóval nekem jól bírja :rolleyes: Igaz ez full sík terepen járva. Illetve nekem is ha az orra van lefelé akkor nő a tank üa. szintjelzője. Kérdésem is lenne, volt egy hetes autóban alvós mérőtáborom, aminek következtében a kárpit a tetőn ami eddig volt agy A/4-es lap nagyságú leválás most kb. annyi helyen fogja... hogyan mivel tudnám azt visszaragasztani szépen? Valaki csinált már ilyet? Lehet levétel nélkül vagy érdemes körben lebontani és teljesen visszaragasztani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Hali, hát nem tudom de én ezt nem tudom megérteni! Elnézést ha valakit megsértenék de ez baromság amit itt sokan csinálnak 1-2ezreket beletankolni... Ha úgyis te járod ki és úgyis elhasználod akkor nem lenne mindegy ha teletankolnátok és sokáig utána meg nem kell tankolni. És nincs ez hogy most nah mikor menjek meddig tudok gurulni még stb... Én csak diák vagyok magamat tartom fent és még a kocsi is mindenével a nevemen van egyébként nappalis vagyok, de megoldom mindig valahogyan hogy ha tankolok akkor tele teszem. Néha volt persze hogy pár ezerért tettem bele, de az ritka. Nahde ez ne legyen vita kérdése csak nem értem! Egyébként nekem egyszer próbából betettem én is a kannát és addig jártam míg a mutatóm meg sem mozdult már, se gyújtásnál se menet közben olyan mintha nem is működött volna, és mentem még vele 6-8km-t utána mentem hosszabb távra ezért megtankoltam. szóval nekem jól bírja :D Igaz ez full sík terepen járva. Illetve nekem is ha az orra van lefelé akkor nő a tank üa. szintjelzője. Kérdésem is lenne, volt egy hetes autóban alvós mérőtáborom, aminek következtében a kárpit a tetőn ami eddig volt agy A/4-es lap nagyságú leválás most kb. annyi helyen fogja... hogyan mivel tudnám azt visszaragasztani szépen? Valaki csinált már ilyet? Lehet levétel nélkül vagy érdemes körben lebontani és teljesen visszaragasztani? Igen, tavaly Decemberig nem volt olyan hogy ne teletankoltam volna. Azóta viszont árakat emeltek, fizetést csökkentettek, munka meg nincs. Ha fejen körbeugrálom az autót, akkor sem lesz pénzem teletankolni, azt pedig nem tudom megcsinálni, hogy 1 hétig nem tankolok, mert gyűjtök, aztán tele. Összeomlottam anyagilag, ez van, én sem jókedvemből tankolgatok 6-8 litereket :rolleyes: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Igen, tavaly Decemberig nem volt olyan hogy ne teletankoltam volna. Azóta viszont árakat emeltek, fizetést csökkentettek, munka meg nincs. Ha fejen körbeugrálom az autót, akkor sem lesz pénzem teletankolni, azt pedig nem tudom megcsinálni, hogy 1 hétig nem tankolok, mert gyűjtök, aztán tele. Összeomlottam anyagilag, ez van, én sem jókedvemből tankolgatok 6-8 litereket :rolleyes: ;) Ezt ha láthatnánk... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 nekem meg likas a tank és nem tudok csak 15~20 lityót bele tankolni és a kanna mindig tele van ha véletlenül nem elég. multkor direkt kipróbáltam hogy menyi a lámpa kigyuladástol amíg leál:86km normál vezetés melett. Beletöltötem az 5litert a kannábol és kialudt a lámpa vagyis csak vilogott kanyarba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts