Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Jó, de mikor be van zárva, vagy mikor épp működött? Ha "üresjárásban" 0,2A, az sok. :lol:

Amíg ég a belső világítás, meg a kijelző, addig nem csoda. Csináld, amit day írt, a pozítív sarut csavarozd rakd fel rendesen, a negatívot ne húzd meg, az ampermérő pozitív csúcsát rögzítsd valahova fémesen (pl. a motorblokkra), állítsd be a kijelzőn az órát, hogy ne világítson folyamatosan, csukd be az ajtókat, és ha már semmi se világít, tedd a műszer negatív vezetékét az akku negatív kivezetésére, és vedd le a negatív sarut (én úgy szoktam, hogy felülről az akku kivezetés közepére teszem a negatív mérővezetéket, és a sarut így felfele húzva le tudom emelni a kivezetésről). Így elvileg nem szakad meg az áramkör, nem kezd el világítani semmi.

Ja persze középkijelző, dátum-idő beállítás akkusaru visszarakáskor. :devlish: Odaírom a féltengely, és az átmenőcsavar mellé. :lol: Így már csak 0.03A. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hogy lehet őket beépíteni?

Egyik fele megy a gépháztető zsanér felső csavarjához, de asszem fel kell fúrni 8-asra, a másik meg valahova lentre, majd csinálok képet, vagy csinál a gazdi. Csak be kell lőni a pontot, ahol még felemeli, de nem tépi ki a kezedből.

Link to comment
Megosztás:

Hogy lehet őket beépíteni?

Így.

Könnyen! :lol:

A caravan lepusztított telói tökéletesek :lol:

Úgya". ;)

Egyik fele megy a gépháztető zsanér felső csavarjához, de asszem fel kell fúrni 8-asra, a másik meg valahova lentre, majd csinálok képet, vagy csinál a gazdi. Csak be kell lőni a pontot, ahol még felemeli, de nem tépi ki a kezedből.

Te meg mit ajánlgatod itt, hogy majd én csinálok képeket??? Csinálj magadnak. :lol: :devlish: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egyik fele megy a gépháztető zsanér felső csavarjához, de asszem fel kell fúrni 8-asra, a másik meg valahova lentre, majd csinálok képet, vagy csinál a gazdi. Csak be kell lőni a pontot, ahol még felemeli, de nem tépi ki a kezedből.

A gond inkább azzal van, hogy jól be kell lőni különben úgy pofánvág, hogy csillagokat fogsz látni. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Ha cserélem a csomi ajtó telókat akkor ezek repülnek előre :lol: Már tervben van. (mint annyi minden, oly régóta :devlish: :lol: )

Ezt én is megjátszom, de amik hátulról kijönnek, azok a kukába repülnek! :lol: előre is újak mennek! A kivitelezést láttam, csak a megvalósításig el kellene jutni! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ezt én is megjátszom, de amik hátulról kijönnek, azok a kukába repülnek! :lol: előre is újak mennek! A kivitelezést láttam, csak a megvalósításig el kellene jutni! ;)

Nah pénzt azé' nem adok érte hogy elöl is legyen :lol: :lol: :lol: De amik hátulról kijönnek, ezt még bőven megtartják :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem jó helyen teszen fel a kérdésemet, és főleg azt, hogy van aki tudja mi a baja a kocsimnak.

Egy '93-as F Astra 1.4 Gl-em van (5 ajtós ha ez itt számít) és a problémám a következő vele: megállok egy piros lámpánál, és az autó leáll. Ezek után percekig nincs kedve elindulni se, de van olyan, hogy azonnal indul. Az önindító forgat, csak el nem indul. Nem tudom kötni semmihez, mert csinálja hidegen, melegen egyaránt. Az időjárástól is független a dolog, és van olyan, hetekig tünetmentes a kicsike.

Újabban más ötletei is vannak, mert néha néha ugyan ezt előadja nekem menet közben is, ekkor ez úgy néz ki, hogy mintha menet közben levenném a gyújtást, pedig látom a műszerfalon, hogy van gyújtás (és persze le se veszem). Ilyenkor ha benyomom a kuplungot, szépen álló motorral megállhatok és kezdőthet a várás és a buzera az önindítóval, viszont ha egy kis gázt adok, sokszor pár másodperc után elkapja és újraindul a drága.

Hát nekem ez a problémám, remélem valaki tud segíteni benne, hogy ilyenkor mi a teendő. Az ismeretségemben van egy autószerelő akivel ki tudnám cseréltetni, ha tudnám mit kell. (ő erre a jelenségre csak annyit mondott, hogy nem tudja mi lehet a baj, mert most túl sokminden lehet így, majd ha végleg megáll, akkor könnyedén megoldja.)

Nekem is volt hasonló gondom. Sok próbálkozás után végül a Hall jeladó cseréje oldotta meg. Ez kb 20e Ft-os nagyságrend.

Link to comment
Megosztás:

Egyik fele megy a gépháztető zsanér felső csavarjához, de asszem fel kell fúrni 8-asra, a másik meg valahova lentre, majd csinálok képet, vagy csinál a gazdi. Csak be kell lőni a pontot, ahol még felemeli, de nem tépi ki a kezedből.

A gond inkább azzal van, hogy jól be kell lőni különben úgy pofánvág, hogy csillagokat fogsz látni. :lol:

Mit lehet rajta belőni?

Egy csavar lenn, egy csavar fenn, rápattintod a telót és csókolom.

Nincs rajta mit állítgatni, a furatok meg adva vannak..... :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Opelosok !

Az alábbi problémával kapcsolatban kérném a segítségeteket, (98 -as astra f sedan X16XEL) városi üzemben lámpánál való várakozások során kúszik felfelé a hőmérő 90 - 95 környékére, és ha megy az utastér ventilláció benzinszag érezhető ez már elég zavaró. Hengerfejes lenne vagy hol keressem a problémát, fogyasztásban nincs változás, állandó.Köszi előre is .

nekem is ilyen probléma volt kilyukadt a benzin cső ami megy a karburátor felé a pollen szűrő előtt van. nekem 2db kék színű merev cső és ott jött belőle a benzin ahol összeért a 2 cső és kidörzsölődött. remélem tudtam segíteni .

Link to comment
Megosztás:

nekem is ilyen probléma volt kilyukadt a benzin cső ami megy a karburátor felé a pollen szűrő előtt van. nekem 2db kék színű merev cső és ott jött belőle a benzin ahol összeért a 2 cső és kidörzsölődött. remélem tudtam segíteni .

Holnap megnézem hátha itt is ez a helyzet. Azért köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Mit lehet rajta belőni?

Egy csavar lenn, egy csavar fenn, rápattintod a telót és csókolom.

Nincs rajta mit állítgatni, a furatok meg adva vannak..... :lol:

Motorháztető telósításáról van szó. :devlish: A felső tényleg adva van, mert a gyári zsanér felső csavarja van felfúrva, de a sárvédőn nem mindegy hova teszed az alsó rögzítést.

Link to comment
Megosztás:

Motorháztető telósításáról van szó. :devlish: A felső tényleg adva van, mert a gyári zsanér felső csavarja van felfúrva, de a sárvédőn nem mindegy hova teszed az alsó rögzítést.

úgy kell tenni, hogy ha felnyitod a motorháztetőt akkor kicsit túlemeled a kiakasztási ponton , és ahol leér a nyitott teleszkóp, oda furod. Ezáltal biztosítod a túlemelést a rögzítés miatt és ha behal a teleszkópod még mindig ki tudod akasztani anélkül hogy szét kéne bombáznod a teleszkópokat.

u.i.: ahogy Karcsién láttam ott szerintem egy egyik sárvédő csavart fogta be ilyen célra.

Link to comment
Megosztás:

nekem is ilyen probléma volt kilyukadt a benzin cső ami megy a karburátor felé a pollen szűrő előtt van. nekem 2db kék színű merev cső és ott jött belőle a benzin ahol összeért a 2 cső és kidörzsölődött. remélem tudtam segíteni .

Nekem meg az injektor szelep alsó gumigyűrűje volt eldeformálódva, és amikor leállítottam a motort, szépen ráhuggyozta a pillangószelepre a nyomás a cuccot. Onnan meg kijött a potméter tengelyén , és jött be a szesszag az utastérbe.

úgy kell tenni, hogy ha felnyitod a motorháztetőt akkor kicsit túlemeled a kiakasztási ponton , és ahol leér a nyitott teleszkóp, oda furod. Ezáltal biztosítod a túlemelést a rögzítés miatt és ha behal a teleszkópod még mindig ki tudod akasztani anélkül hogy szét kéne bombáznod a teleszkópokat.

u.i.: ahogy Karcsién láttam ott szerintem egy egyik sárvédő csavart fogta be ilyen célra.

Az oké, hogy túl kell emelni, de nem is az abaj, hanem ha rosszul állítom be, akkor vagy visszaesik, vagy felcsapódik. Meg ugye az sem mindegy, hogy újak abtelók, vagy elfáradt használtak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1, Nekem első körben a motorral lenne problémám. Nem jár egyenletesen megfigyeltük, hogy néha dadog egy kicsit, de csak fél másodperceket, olyan mintha az egyik gyertya nem adna szikrát csak egy fél pillanat múlva, aztán magához tér és szépen jár megint. (A gyertyák nemrégen lettek cserélve, pár napja cseréltem le a gyertyakábel szettet is!) A gyertyapipákat egyesével levettem járó motornál , és észlelni lehetett a különbséget hogy csak 3 henger megy így szerintem azzal nem lehet gond, bár én nagyon nem értek hozzá... :devlish:

2, A másik gond az alapjárattal van néha, mikor lassítok és ki van nyomva a kuplung, fel fel szökik a fordulatszám 1500-ra, de volt hogy 3000-ig is felment. Szerencsére ritkán fordul elő, de azért elég zavaró. :lol:

3, Valaki le tudná írni hogy kell kiszerelni az alapjárati motort, ill. hogy hol is találom pontosan, mert lehet koszos és az okozza az alapjárat emelkedési problémát. :lol:

4, Valaki el tudná mondani hogy milyen funkciója van a képen látható csőnek, és mit kéne tapasztalni ha levesszem a csövet, mert nem történik semmi, és egy szerelő elmondása szerint ez okozhat többletfogyasztást is! (8,9/100km, városban 5km-es távokkal - szerintem ez nagyon sok) :lol:

K_p0044__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

K_p0045_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A válaszokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1, Nekem első körben a motorral lenne problémám. Nem jár egyenletesen megfigyeltük, hogy néha dadog egy kicsit, de csak fél másodperceket, olyan mintha az egyik gyertya nem adna szikrát csak egy fél pillanat múlva, aztán magához tér és szépen jár megint. (A gyertyák nemrégen lettek cserélve, pár napja cseréltem le a gyertyakábel szettet is!) A gyertyapipákat egyesével levettem járó motornál , és észlelni lehetett a különbséget hogy csak 3 henger megy így szerintem azzal nem lehet gond, bár én nagyon nem értek hozzá... :devlish:

2, A másik gond az alapjárattal van néha, mikor lassítok és ki van nyomva a kuplung, fel fel szökik a fordulatszám 1500-ra, de volt hogy 3000-ig is felment. Szerencsére ritkán fordul elő, de azért elég zavaró. :lol:

3, Valaki le tudná írni hogy kell kiszerelni az alapjárati motort, ill. hogy hol is találom pontosan, mert lehet koszos és az okozza az alapjárat emelkedési problémát. :lol:

4, Valaki el tudná mondani hogy milyen funkciója van a képen látható csőnek, és mit kéne tapasztalni ha levesszem a csövet, mert nem történik semmi, és egy szerelő elmondása szerint ez okozhat többletfogyasztást is! (8,9/100km, városban 5km-es távokkal - szerintem ez nagyon sok) :lol:

A válaszokat előre is köszönöm!

Az a cső szerintem a MAP szenzor vákuum csöve, ha lehúzod akkor elvileg hibakódot is kéne hogy dobjon. Mellesleg ha az a cső repedezett, akkor rosszul érzékeli a vákuumot, falsot szivhat és nőhet talán a fogyasztás is. Mellesleg ha befújod járó motornál féktisztítóval akkor egyből fény derülhet a hibára. Ha megemelkedik a fordulat akkor a csövet ki kell cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.