Dáwid Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 http://kep.psharing.com/346014.jpg Vagy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Az a műszeregység hátulján található. A fólia 3 ponton csatlakozik hozzá. http://kep.psharing.com/346014.jpg Vagy: Feltéve, ha egyáltalán mutat valamit az óra (nincs elszakadva a spirál) Nekem gyanús egy kicsit az a 24-es kód, igaz az enyém nem aut. váltós volt, de nem érdekelte az ECU-t, hogy nem megy az óra mikor elszakadt a spirál. Kigyújtogatta ugyan a hibajelzést, de változni nem változott semmi és nem kellett leállítani, hogy helyreálljon a lelki egyensúlya. Bár valószínűleg aut. váltósnál nagyobb jelentősége van a sebességjelnek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Feltéve, ha egyáltalán mutat valamit az óra (nincs elszakadva a spirál) Nekem gyanús egy kicsit az a 24-es kód, igaz az enyém nem aut. váltós volt, de nem érdekelte az ECU-t, hogy nem megy az óra mikor elszakadt a spirál. Kigyújtogatta ugyan a hibajelzést, de változni nem változott semmi és nem kellett leállítani, hogy helyreálljon a lelki egyensúlya. Bár valószínűleg aut. váltósnál nagyobb jelentősége van a sebességjelnek... Én nem tudom, hogy reklamált-e hibajellel seb.jel nélkül, mert az egész műszeregység hiányzott amikor mentem vele. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
palimaci Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 http://kep.psharing.com/346014.jpg k öszönöm a válaszokat,még 1 kérdés megnéztem az olajszin tet hidegen és járo motornál is a váltoban kb 85 c fokon és az olajszint tul magas a max érték felet van kb 5 centire,hogy tudok leengedni belöle? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 k öszönöm a válaszokat,még 1 kérdés megnéztem az olajszin tet hidegen és járo motornál is a váltoban kb 85 c fokon és az olajszint tul magas a max érték felet van kb 5 centire,hogy tudok leengedni belöle? Az "img" "/img" tagokat töröld a hsz-ból légyszíves :devlish: (képpel nem idézünk :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Vagy:http://pics.coldline.hu/pics/36197-20100502-d6ztLO.jpg Van harmadik verzió is. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Van harmadik verzió is. :devlish: Nem beszóni'! De virítsál képet is mert érdekel hogy az milyen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
palimaci Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 k öszönöm a válaszokat,még 1 kérdés megnéztem az olajszin tet hidegen és járo motornál is a váltoban kb 85 c fokon és az olajszint tul magas a max érték felet van kb 5 centire,hogy tudok leengedni belöle? ja és a km ora müködik rendessen a fordszám mérö is Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Nem beszóni'! De virítsál képet is mert érdekel hogy az milyen :devlish: Tessék. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 http://asty.uw.hu/images/kep(623).jpg http://asty.uw.hu/images/kep(624).jpg Tessék. :lol: hmm. Faca. Valakinek még másik? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 ja és a km ora müködik rendessen a fordszám mérö is Akkor még egy dolog amit bontás nélkül meg tudsz nézni....menet közben a központi kijelző 2 gombját tartsd folyamatosan lenyomva néhány másodpercig. Át kéne váltania sebességmérésre, ha mutatja mennyivel mész akkor nem a jeladó hibája. Ha BC-d van keresd ki a sebességmérő funkciót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Akkor még egy dolog amit bontás nélkül meg tudsz nézni....menet közben a központi kijelző 2 gombját tartsd folyamatosan lenyomva néhány másodpercig. Át kéne váltania sebességmérésre, ha mutatja mennyivel mész akkor nem a jeladó hibája. Ha BC-d van keresd ki a sebességmérő funkciót. Áltagsebesség-mérő és akkor panaszkodna a BC egy szép kis F betűcskével. Amúgy ha a TID nem kap sebességjelet, pedig kéne, akkor arra is dob hibajelet, amit a kétgombos dolognál úgyis kiír. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 ja és a km ora müködik rendessen a fordszám mérö is Az nem játszik bele, a seb.jel a motorvezérlőnek kell, nem a fordulatszámmérőhöz, vagy a sebességmérőhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Áltagsebesség-mérő és akkor panaszkodna a BC egy szép kis F betűcskével. Amúgy ha a TID nem kap sebességjelet, pedig kéne, akkor arra is dob hibajelet, amit a kétgombos dolognál úgyis kiír. :lol: :lol: Én arra használtam, hogy beállítsam a km óra mutatóját berhelés után :lol: Az nem játszik bele, a seb.jel a motorvezérlőnek kell, nem a fordulatszámmérőhöz, vagy a sebességmérőhöz. A jeladó nem az óra hátán van? Az előbb linkeltél te is képet. Ha nem megy az óra honnan lenne sebességjel?? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 :lol: Én arra használtam, hogy beállítsam a km óra mutatóját berhelés után :lol: A jeladó nem az óra hátán van? Az előbb linkeltél te is képet. Ha nem megy az óra honnan lenne sebességjel?? :lol: Nem úgy értem, azt írta jó a sebesség mérője, és a ford. szám mérője is, attól még lehet kuka a seb.jel jeladó, vagy nem? Vagy most hülyeséget mondtam? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Nem úgy értem, azt írta jó a sebesség mérője, és a ford. szám mérője is, attól még lehet kuka a seb.jel jeladó, vagy nem? Vagy most hülyeséget mondtam? :devlish: De, lehet rossz.... hamarosan úgyis megtudjuk....sztem elrohant megy vele egy kört :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtomori Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sziasztok! A következő lenne a kérdésem, kérem irjatok ha valaki tapasztalt hasonlót. Tavaly vettem egy 2005 Novemberi G astrát. Tegnap egy picit elfüstölt valami a motortérben. tünetek: télen eléggé nem használtam a klímát de az utobbi két hétben párszor megpróbáltam keringetni a hideg levegőt, de a klíma gomb bekapcsolásakor annyit tapasztaltam hogy ha nem adok gázt a kocsi lefullad. Alapjáraton, a motor elkezdett remegni és pár másodperc után lefulladt, közben a fordulatszám mérő megingott egy picit. Tegnap, (klima kikapcsolt állapotban) elinduláskor egy bugó porszívó szerű hangot hallottam ami nem szűnt meg, és egy jó 500 méter után kékesfehér füst kezdett felszállni a motortérből. Ekkor úgy éreztem hogy akkor lehúzodok illatra valami bakelit műanyag füstölt. A füst a fékfolyadék tartály alól (30-40 cm) a motor mögül szállt fel. Mielőtt elkezdett füstölni a kocsi az ABS hiba jelző felvillant. A motor nem fulladt le azt én állítottam le. Ujraindítani nem tudtam. Ezek az élmények hozzásegítettek ahhoz hogy életemben másodszor megtudjam milyen ######a élmény kocsit vontatni ha tudtok valamit írjatok. köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sziasztok! A következő lenne a kérdésem, kérem irjatok ha valaki tapasztalt hasonlót. Tavaly vettem egy 2005 Novemberi G astrát. Tegnap egy picit elfüstölt valami a motortérben. tünetek: télen eléggé nem használtam a klímát de az utobbi két hétben párszor megpróbáltam keringetni a hideg levegőt, de a klíma gomb bekapcsolásakor annyit tapasztaltam hogy ha nem adok gázt a kocsi lefullad. Alapjáraton, a motor elkezdett remegni és pár másodperc után lefulladt, közben a fordulatszám mérő megingott egy picit. Tegnap, (klima kikapcsolt állapotban) elinduláskor egy bugó porszívó szerű hangot hallottam ami nem szűnt meg, és egy jó 500 méter után kékesfehér füst kezdett felszállni a motortérből. Ekkor úgy éreztem hogy akkor lehúzodok illatra valami bakelit műanyag füstölt. A füst a fékfolyadék tartály alól (30-40 cm) a motor mögül szállt fel. Mielőtt elkezdett füstölni a kocsi az ABS hiba jelző felvillant. A motor nem fulladt le azt én állítottam le. Ujraindítani nem tudtam. Ezek az élmények hozzásegítettek ahhoz hogy életemben másodszor megtudjam milyen ######a élmény kocsit vontatni ha tudtok valamit írjatok. köszönöm Önindító beragadhatott? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Önindító beragadhatott? :devlish: Hátttő... bakelitszag-fékfolyadéktartályalólfüst-nemindulújra... Van benne ráció. De miért villant be az ABS-lámpa? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Hátttő... bakelitszag-fékfolyadéktartályalólfüst-nemindulújra... Van benne ráció. De miért villant be az ABS-lámpa? :devlish: A nagy terhelés szívja a tápot....a haldokló aksival nálam is idétlenkedett az ABS... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtomori Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 további információk még a témához. az önindítóm elszállt januárban (akkor estem át életem első vontatásán). Azt szervizben megcsináltattam és az aksi is ki lett akkor cserélve. Elvileg a srác aki ránézett azt mondja hogy lehet hogy a computer tiltja le agyújtást. de most egyenlőre ha elfordítom a kulcsot akkor az önellenőrzés után semmilyen hibát nem jelez. na mindegy köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 további információk még a témához. az önindítóm elszállt januárban (akkor estem át életem első vontatásán). Azt szervizben megcsináltattam és az aksi is ki lett akkor cserélve. Elvileg a srác aki ránézett azt mondja hogy lehet hogy a computer tiltja le agyújtást. de most egyenlőre ha elfordítom a kulcsot akkor az önellenőrzés után semmilyen hibát nem jelez. na mindegy köszi Az önindító teker vagy nem? Attól még, hogy nemrég javították lehet rossz. Azt nem tiltja le az ECU. Ha teker és nem indul az lehet a computer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Önindító beragadhatott? :devlish: Azt írja a klíma hozta elő. Akkor a klíma kompresszorral lehet valami nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Azt írja a klíma hozta elő. Akkor a klíma kompresszorral lehet valami nem? De az nem a kiegyenlítő tartály alatt van. Elmondása szerint pedig az önindító füstölt, vagy ott valami (szerintem minimum elégett a kábelezése az önindítónak). Az, hogy a klímától lefullad lehet az is, hogy annyira megsz*pta az akksit, hogy a generátor beterhelte a mocit és fulladt, mert a klíma is rendesen megterheli a rencert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 De az nem a kiegyenlítő tartály alatt van. Elmondása szerint pedig az önindító füstölt, vagy ott valami (szerintem minimum elégett a kábelezése az önindítónak). Az, hogy a klímától lefullad lehet az is, hogy annyira megsz*pta az akksit, hogy a generátor beterhelte a mocit és fulladt, mert a klíma is rendesen megterheli a rencert. Meg kellene nézni, hogy pontossan mi füstölt. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts