astrásgyerek Elküldve Április25, 2010 Elküldve Április25, 2010 A cső és a dobok sztem bármelyik ugyanilyen kasztnijú Astrára jók, a katalizátor 1.4 és 1.6 8-szelepesekre. Köszönöm szépen a válaszod! Akkor ezek szerint az 1.8-asra már nem jó a katalizátor?
Tiv. Elküldve Április25, 2010 Elküldve Április25, 2010 Nem igazán tudtam, hogy hova írjam be, így ide írtam. Szerintetek X17DTL-hez jók ezek a kipufogórendszer alkatrészek, amik C16NZ-ről lettek leszedve? középsődob: kép 1, kép 2 (azt írja németül: 1,4-2.0 L) Hátsódob: kép A C16NZ katalizátorja melyik motortípusokra jó még? :) A hátsó dob első csonkja nem pont ilyen az enyémen. Kicsit hosszabb, és ívesebb.
Dundy Elküldve Április25, 2010 Elküldve Április25, 2010 Sziasztok! Vettem egy új utángyártott km óra spirál bowdent (a régi a váltónál levő végénél elkopott) és az a bajom, hogy a km órához csatlkoztatva ugyan meg-megpörgeti azt, de a spirál végén levő műanyag burokban/kupakban túl mélyen fekszik a bowden maga, ezért nem megy elég mélyen bele a km órába. Emiatt 1 mpig pörget, majd kattog, megint pörget, megint kattog, azaz nem jó. Kipróbáltam, szétszedett állapotban, ha egy bizonyos szögben tartom a bowdent, akkor tökéletesen mutatja a sebességet. Ez szerintem egyértelműen a bowden hibájba, mert a régi kiszedett (gyári) bowden nem olyan mélyen fekszik a végén levő tölcsérben, ezáltal jobban bele tud csatlakozni a km óra nyílásába. Az is lehet, hogy ez az utángyártott új bowden egy másik típusú km órával lenne kompatibilis? Nekem DELCO km órám/műszerfalam van .Ha van ötletetek vagy ilyen tapasztalata volt már valakinek, azt megköszönöm. :) Nincs valakinek használt bowdenje eladó? :)
J0hnny Elküldve Április25, 2010 Elküldve Április25, 2010 Sziasztok! Vettem egy új utángyártott km óra spirál bowdent (a régi a váltónál levő végénél elkopott) és az a bajom, hogy a km órához csatlkoztatva ugyan meg-megpörgeti azt, de a spirál végén levő műanyag burokban/kupakban túl mélyen fekszik a bowden maga, ezért nem megy elég mélyen bele a km órába. Emiatt 1 mpig pörget, majd kattog, megint pörget, megint kattog, azaz nem jó. Kipróbáltam, szétszedett állapotban, ha egy bizonyos szögben tartom a bowdent, akkor tökéletesen mutatja a sebességet. Ez szerintem egyértelműen a bowden hibájba, mert a régi kiszedett (gyári) bowden nem olyan mélyen fekszik a végén levő tölcsérben, ezáltal jobban bele tud csatlakozni a km óra nyílásába. Az is lehet, hogy ez az utángyártott új bowden egy másik típusú km órával lenne kompatibilis? Nekem DELCO km órám/műszerfalam van .Ha van ötletetek vagy ilyen tapasztalata volt már valakinek, azt megköszönöm. :) Nincs valakinek használt bowdenje eladó? :) Ezért mondja mindeki,hogy ebből is csak gyárit vagy bontottat. :D
astrásgyerek Elküldve Április25, 2010 Elküldve Április25, 2010 A hátsó dob első csonkja nem pont ilyen az enyémen. Kicsit hosszabb, és ívesebb. De neked Caraván van, gondolom azért másabb. :D Én megnéztem, az enyémen ilyen. (lehet már volt cserélve :) ) A középső dob első részét viszont igencsak le kell vágni, ha használni akarom majd, mert nekem flexibilis cső van ott, ahol a C16NZ-n katalizátor volt. :)
öcsibácsi Elküldve Április25, 2010 Elküldve Április25, 2010 Nincs valakinek használt bowdenje eladó? :) Szeva! Van 1 ilyenem '92-es ferdehátú Astrában volt, tegnap bontottam ki. Talán jó lehet neked, vegyél róla méretet és 1eztetünk. :)
zozor Elküldve Április30, 2010 Elküldve Április30, 2010 Na, a reggeli eset: elvittem lemosatni a gépet, beülök a vasba a mosónál, erre észreveszem, hogy kicsit dől jobbra-hátra az ülés. 2 ülés előretol, alánézés, hát a jobb oldali üléstartó el van törve. :lol: :lol: Nem tudom mikor törhetett el, de eddig nem vettem észre és asszony sem. Meg lehet hegesztetni CO-val, vagy mindenképpen csere? Fekete plüss ülés, még az eredeti, úgyhogy vakarhatom a fejem hogy merre találok ilyet, ha cserés... Ráadásul nemsokára irány Fehérvár, du. lengéscsillapító-csere, úgyhogy jó kis napnak nézek elébe... Csak bírja ki további törés nélkül... :devlish:
Dáwid Elküldve Április30, 2010 Elküldve Április30, 2010 Na, a reggeli eset: elvittem lemosatni a gépet, beülök a vasba a mosónál, erre észreveszem, hogy kicsit dől jobbra-hátra az ülés. 2 ülés előretol, alánézés, hát a jobb oldali üléstartó el van törve. :lol: :lol: Nem tudom mikor törhetett el, de eddig nem vettem észre és asszony sem. Meg lehet hegesztetni CO-val, vagy mindenképpen csere? Fekete plüss ülés, még az eredeti, úgyhogy vakarhatom a fejem hogy merre találok ilyet, ha cserés... Ráadásul nemsokára irány Fehérvár, du. lengéscsillapító-csere, úgyhogy jó kis napnak nézek elébe... Csak bírja ki további törés nélkül... :devlish: Jani megheffintette CO-val, és jó lett. De ha érdekel van magasságállítós-sínem, vezetőülés alá (igazság szerint ülés is van hozzá :lol: :lol: ) Ha gondolod beszélhetünk PÜ-ben ;)
öcsibácsi Elküldve Április30, 2010 Elküldve Április30, 2010 Sima liba. :lol: Viszi a CO mint a vajat, én a sajátom már javítottam. :lol: Tovább tart a ki-beszerelés. Csak ki ne égessétek. :devlish:
zozor Elküldve Május1, 2010 Elküldve Május1, 2010 Sima liba. :lol: Viszi a CO mint a vajat, én a sajátom már javítottam. :lol: Tovább tart a ki-beszerelés. Csak ki ne égessétek. :devlish: Köszi! :lol: Tegnap ki is szedtem délután, a sín tört el, a hátsó tartó résznél, pont a hajlatnál. Azért is gondoltam a CO-ra, mert talán ívvel kapásgól szétvarrná. Szerintem... :lol:
Peti85 Elküldve Május1, 2010 Elküldve Május1, 2010 Sziasztok! A nívópálcám végérőla műanyag lejött...nincs eltörve, csak lecsúszott. Ha féktisztítóval jól letakaritom a műanyagot meg a fémet is, akkor pillanatragasztó belefogja? Vagy lehet kapni boltban nívópálcát? :devlish:
hening Elküldve Május1, 2010 Elküldve Május1, 2010 Sziasztok! A nívópálcám végérőla műanyag lejött...nincs eltörve, csak lecsúszott. Ha féktisztítóval jól letakaritom a műanyagot meg a fémet is, akkor pillanatragasztó belefogja? Vagy lehet kapni boltban nívópálcát? :devlish: Bontott nem jó?
zotya975 Elküldve Május1, 2010 Elküldve Május1, 2010 Bontott nem jó? Ez csak egy méretben van? Olyan nincs ami hosszabb? :devlish: :lol:
Dáwid Elküldve Május1, 2010 Elküldve Május1, 2010 Ez csak egy méretben van? Olyan nincs ami hosszabb? :devlish: :lol: Tudok adni dízelbő' valót. Az végig fémből van, és ha a hullámokat kiegyenesíted benne akkor hosszabb is lesz :lol:
palimaci Elküldve Május1, 2010 Elküldve Május1, 2010 :devlish: Sziasztok 1hete vettem 1 f astrát .1.4 8szelepes automata váltos :az lenne a problémám hogy egy idö után világit a motor viszajelzö lámpa ,leálitom ujra inditom akkor jó megint egy darabig ,ha ég a lámpa alig gyorsul lassub az autó ez mitöl lehet,válaszotokat elöre is köszönöm
Breki Elküldve Május1, 2010 Elküldve Május1, 2010 :devlish: Sziasztok 1hete vettem 1 f astrát .1.4 8szelepes automata váltos :az lenne a problémám hogy egy idö után világit a motor viszajelzö lámpa ,leálitom ujra inditom akkor jó megint egy darabig ,ha ég a lámpa alig gyorsul lassub az autó ez mitöl lehet,válaszotokat elöre is köszönöm Hali! Először is ki kéne villogtatni a hibakódot az ECU-ból. Hening Karcsi aláírásában találsz infót róla. (néhány hsz-el feljebb) Motorkód is jó lenne ( a motorszámod első 5 karaktere pl. C14NZ ) és az autód évjárata. Az ECU-d vészprogramon fut ha ég a diaglámpa, ilyenkor ne várj tőle csodát...
daykiller Elküldve Május1, 2010 Elküldve Május1, 2010 Hali! Először is ki kéne villogtatni a hibakódot az ECU-ból. Hening Karcsi aláírásában találsz infót róla. (néhány hsz-el feljebb) Motorkód is jó lenne ( a motorszámod első 5 karaktere pl. C14NZ ) és az autód évjárata. Az ECU-d vészprogramon fut ha ég a diaglámpa, ilyenkor ne várj tőle csodát... C vagy X14NZ lesz az, ha 8 szelepes és nem mindig vészprogram, amikor csekkendzsin virít, de ez esetben az lesz. :devlish:
Breki Elküldve Május1, 2010 Elküldve Május1, 2010 C vagy X14NZ lesz az, ha 8 szelepes és nem mindig vészprogram, amikor csekkendzsin virít, de ez esetben az lesz. :lol: Szőrszálhasogató :lol: :lol: Tudom, hogy nem mindig vészprogram, de azt írta olyankor sz@rul megy... :devlish:
FPepe Elküldve Május1, 2010 Elküldve Május1, 2010 C vagy X14NZ lesz az, ha 8 szelepes és nem mindig vészprogram, amikor csekkendzsin virít, de ez esetben az lesz. :devlish: vagy (inkább) C14SE :lol:
palimaci Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 Szőrszálhasogató :lol: :lol: Tudom, hogy nem mindig vészprogram, de azt írta olyankor sz@rul megy... :devlish: sziasztok az autóm 1993 09 havi,a motorkod hova van leirva? most reggel néztem meg az automata váltó ólajszintjét ,és a maximum felet van joval az elözö tulaj töltötte bele: kérdésem ez okzhatja a szervizlámpa világitását,bocsi hogy ennyit kérdezek de most van elöször opelem
hening Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 sziasztok az autóm 1993 09 havi,a motorkod hova van leirva? most reggel néztem meg az automata váltó ólajszintjét ,és a maximum felet van joval az elözö tulaj töltötte bele: kérdésem ez okzhatja a szervizlámpa világitását,bocsi hogy ennyit kérdezek de most van elöször opelem Az automataváltó olajszintjét járó motornál kell ellenőrizni. A nívópálca két oldala a hideg és a meleg szintet jelöli. Mérés előtt végig kell kapcsolni az összes fokozatot.
palimaci Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 Az automataváltó olajszintjét járó motornál kell ellenőrizni. A nívópálca két oldala a hideg és a meleg szintet jelöli. Mérés előtt végig kell kapcsolni az összes fokozatot. sziasztok a motorkodom c 14 se
palimaci Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 sziasztok a motorkodom c 14 se sziasztok kiolvastam a hibakodot 24-es sebesség érzékelö,ezzel a problémával mit tudok csinálni,vagy hol találom ,mi a teendöm vele,válaszotokat köszönöm elöre is
hening Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 sziasztok kiolvastam a hibakodot 24-es sebesség érzékelö,ezzel a problémával mit tudok csinálni,vagy hol találom ,mi a teendöm vele,válaszotokat köszönöm elöre is Az a műszeregység hátulján található. A fólia 3 ponton csatlakozik hozzá.
zotya975 Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 Az a műszeregység hátulján található. A fólia 3 ponton csatlakozik hozzá.
Recommended Posts