astrásgyerek Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 A cső és a dobok sztem bármelyik ugyanilyen kasztnijú Astrára jók, a katalizátor 1.4 és 1.6 8-szelepesekre. Köszönöm szépen a válaszod! Akkor ezek szerint az 1.8-asra már nem jó a katalizátor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Nem igazán tudtam, hogy hova írjam be, így ide írtam. Szerintetek X17DTL-hez jók ezek a kipufogórendszer alkatrészek, amik C16NZ-ről lettek leszedve? középsődob: kép 1, kép 2 (azt írja németül: 1,4-2.0 L) Hátsódob: kép A C16NZ katalizátorja melyik motortípusokra jó még? :) A hátsó dob első csonkja nem pont ilyen az enyémen. Kicsit hosszabb, és ívesebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Sziasztok! Vettem egy új utángyártott km óra spirál bowdent (a régi a váltónál levő végénél elkopott) és az a bajom, hogy a km órához csatlkoztatva ugyan meg-megpörgeti azt, de a spirál végén levő műanyag burokban/kupakban túl mélyen fekszik a bowden maga, ezért nem megy elég mélyen bele a km órába. Emiatt 1 mpig pörget, majd kattog, megint pörget, megint kattog, azaz nem jó. Kipróbáltam, szétszedett állapotban, ha egy bizonyos szögben tartom a bowdent, akkor tökéletesen mutatja a sebességet. Ez szerintem egyértelműen a bowden hibájba, mert a régi kiszedett (gyári) bowden nem olyan mélyen fekszik a végén levő tölcsérben, ezáltal jobban bele tud csatlakozni a km óra nyílásába. Az is lehet, hogy ez az utángyártott új bowden egy másik típusú km órával lenne kompatibilis? Nekem DELCO km órám/műszerfalam van .Ha van ötletetek vagy ilyen tapasztalata volt már valakinek, azt megköszönöm. :) Nincs valakinek használt bowdenje eladó? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Sziasztok! Vettem egy új utángyártott km óra spirál bowdent (a régi a váltónál levő végénél elkopott) és az a bajom, hogy a km órához csatlkoztatva ugyan meg-megpörgeti azt, de a spirál végén levő műanyag burokban/kupakban túl mélyen fekszik a bowden maga, ezért nem megy elég mélyen bele a km órába. Emiatt 1 mpig pörget, majd kattog, megint pörget, megint kattog, azaz nem jó. Kipróbáltam, szétszedett állapotban, ha egy bizonyos szögben tartom a bowdent, akkor tökéletesen mutatja a sebességet. Ez szerintem egyértelműen a bowden hibájba, mert a régi kiszedett (gyári) bowden nem olyan mélyen fekszik a végén levő tölcsérben, ezáltal jobban bele tud csatlakozni a km óra nyílásába. Az is lehet, hogy ez az utángyártott új bowden egy másik típusú km órával lenne kompatibilis? Nekem DELCO km órám/műszerfalam van .Ha van ötletetek vagy ilyen tapasztalata volt már valakinek, azt megköszönöm. :) Nincs valakinek használt bowdenje eladó? :) Ezért mondja mindeki,hogy ebből is csak gyárit vagy bontottat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 A hátsó dob első csonkja nem pont ilyen az enyémen. Kicsit hosszabb, és ívesebb. De neked Caraván van, gondolom azért másabb. :D Én megnéztem, az enyémen ilyen. (lehet már volt cserélve :) ) A középső dob első részét viszont igencsak le kell vágni, ha használni akarom majd, mert nekem flexibilis cső van ott, ahol a C16NZ-n katalizátor volt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Április25, 2010 Megoszt Elküldve Április25, 2010 Nincs valakinek használt bowdenje eladó? :) Szeva! Van 1 ilyenem '92-es ferdehátú Astrában volt, tegnap bontottam ki. Talán jó lehet neked, vegyél róla méretet és 1eztetünk. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Na, a reggeli eset: elvittem lemosatni a gépet, beülök a vasba a mosónál, erre észreveszem, hogy kicsit dől jobbra-hátra az ülés. 2 ülés előretol, alánézés, hát a jobb oldali üléstartó el van törve. :lol: :lol: Nem tudom mikor törhetett el, de eddig nem vettem észre és asszony sem. Meg lehet hegesztetni CO-val, vagy mindenképpen csere? Fekete plüss ülés, még az eredeti, úgyhogy vakarhatom a fejem hogy merre találok ilyet, ha cserés... Ráadásul nemsokára irány Fehérvár, du. lengéscsillapító-csere, úgyhogy jó kis napnak nézek elébe... Csak bírja ki további törés nélkül... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Na, a reggeli eset: elvittem lemosatni a gépet, beülök a vasba a mosónál, erre észreveszem, hogy kicsit dől jobbra-hátra az ülés. 2 ülés előretol, alánézés, hát a jobb oldali üléstartó el van törve. :lol: :lol: Nem tudom mikor törhetett el, de eddig nem vettem észre és asszony sem. Meg lehet hegesztetni CO-val, vagy mindenképpen csere? Fekete plüss ülés, még az eredeti, úgyhogy vakarhatom a fejem hogy merre találok ilyet, ha cserés... Ráadásul nemsokára irány Fehérvár, du. lengéscsillapító-csere, úgyhogy jó kis napnak nézek elébe... Csak bírja ki további törés nélkül... :devlish: Jani megheffintette CO-val, és jó lett. De ha érdekel van magasságállítós-sínem, vezetőülés alá (igazság szerint ülés is van hozzá :lol: :lol: ) Ha gondolod beszélhetünk PÜ-ben ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Sima liba. :lol: Viszi a CO mint a vajat, én a sajátom már javítottam. :lol: Tovább tart a ki-beszerelés. Csak ki ne égessétek. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Sima liba. :lol: Viszi a CO mint a vajat, én a sajátom már javítottam. :lol: Tovább tart a ki-beszerelés. Csak ki ne égessétek. :devlish: Köszi! :lol: Tegnap ki is szedtem délután, a sín tört el, a hátsó tartó résznél, pont a hajlatnál. Azért is gondoltam a CO-ra, mert talán ívvel kapásgól szétvarrná. Szerintem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Sziasztok! A nívópálcám végérőla műanyag lejött...nincs eltörve, csak lecsúszott. Ha féktisztítóval jól letakaritom a műanyagot meg a fémet is, akkor pillanatragasztó belefogja? Vagy lehet kapni boltban nívópálcát? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Sziasztok! A nívópálcám végérőla műanyag lejött...nincs eltörve, csak lecsúszott. Ha féktisztítóval jól letakaritom a műanyagot meg a fémet is, akkor pillanatragasztó belefogja? Vagy lehet kapni boltban nívópálcát? :devlish: Bontott nem jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Bontott nem jó? Ez csak egy méretben van? Olyan nincs ami hosszabb? :devlish: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Ez csak egy méretben van? Olyan nincs ami hosszabb? :devlish: :lol: Tudok adni dízelbő' valót. Az végig fémből van, és ha a hullámokat kiegyenesíted benne akkor hosszabb is lesz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
palimaci Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 :devlish: Sziasztok 1hete vettem 1 f astrát .1.4 8szelepes automata váltos :az lenne a problémám hogy egy idö után világit a motor viszajelzö lámpa ,leálitom ujra inditom akkor jó megint egy darabig ,ha ég a lámpa alig gyorsul lassub az autó ez mitöl lehet,válaszotokat elöre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 :devlish: Sziasztok 1hete vettem 1 f astrát .1.4 8szelepes automata váltos :az lenne a problémám hogy egy idö után világit a motor viszajelzö lámpa ,leálitom ujra inditom akkor jó megint egy darabig ,ha ég a lámpa alig gyorsul lassub az autó ez mitöl lehet,válaszotokat elöre is köszönöm Hali! Először is ki kéne villogtatni a hibakódot az ECU-ból. Hening Karcsi aláírásában találsz infót róla. (néhány hsz-el feljebb) Motorkód is jó lenne ( a motorszámod első 5 karaktere pl. C14NZ ) és az autód évjárata. Az ECU-d vészprogramon fut ha ég a diaglámpa, ilyenkor ne várj tőle csodát... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Hali! Először is ki kéne villogtatni a hibakódot az ECU-ból. Hening Karcsi aláírásában találsz infót róla. (néhány hsz-el feljebb) Motorkód is jó lenne ( a motorszámod első 5 karaktere pl. C14NZ ) és az autód évjárata. Az ECU-d vészprogramon fut ha ég a diaglámpa, ilyenkor ne várj tőle csodát... C vagy X14NZ lesz az, ha 8 szelepes és nem mindig vészprogram, amikor csekkendzsin virít, de ez esetben az lesz. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 C vagy X14NZ lesz az, ha 8 szelepes és nem mindig vészprogram, amikor csekkendzsin virít, de ez esetben az lesz. :lol: Szőrszálhasogató :lol: :lol: Tudom, hogy nem mindig vészprogram, de azt írta olyankor sz@rul megy... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 C vagy X14NZ lesz az, ha 8 szelepes és nem mindig vészprogram, amikor csekkendzsin virít, de ez esetben az lesz. :devlish: vagy (inkább) C14SE :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
palimaci Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Szőrszálhasogató :lol: :lol: Tudom, hogy nem mindig vészprogram, de azt írta olyankor sz@rul megy... :devlish: sziasztok az autóm 1993 09 havi,a motorkod hova van leirva? most reggel néztem meg az automata váltó ólajszintjét ,és a maximum felet van joval az elözö tulaj töltötte bele: kérdésem ez okzhatja a szervizlámpa világitását,bocsi hogy ennyit kérdezek de most van elöször opelem Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 sziasztok az autóm 1993 09 havi,a motorkod hova van leirva? most reggel néztem meg az automata váltó ólajszintjét ,és a maximum felet van joval az elözö tulaj töltötte bele: kérdésem ez okzhatja a szervizlámpa világitását,bocsi hogy ennyit kérdezek de most van elöször opelem Az automataváltó olajszintjét járó motornál kell ellenőrizni. A nívópálca két oldala a hideg és a meleg szintet jelöli. Mérés előtt végig kell kapcsolni az összes fokozatot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
palimaci Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Az automataváltó olajszintjét járó motornál kell ellenőrizni. A nívópálca két oldala a hideg és a meleg szintet jelöli. Mérés előtt végig kell kapcsolni az összes fokozatot. sziasztok a motorkodom c 14 se Link to comment Megosztás: More sharing options...
palimaci Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 sziasztok a motorkodom c 14 se sziasztok kiolvastam a hibakodot 24-es sebesség érzékelö,ezzel a problémával mit tudok csinálni,vagy hol találom ,mi a teendöm vele,válaszotokat köszönöm elöre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 sziasztok kiolvastam a hibakodot 24-es sebesség érzékelö,ezzel a problémával mit tudok csinálni,vagy hol találom ,mi a teendöm vele,válaszotokat köszönöm elöre is Az a műszeregység hátulján található. A fólia 3 ponton csatlakozik hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Az a műszeregység hátulján található. A fólia 3 ponton csatlakozik hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts