Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Nem igazán tudtam, hogy hova írjam be, így ide írtam.

Szerintetek X17DTL-hez jók ezek a kipufogórendszer alkatrészek, amik C16NZ-ről lettek leszedve?

középsődob: kép 1, kép 2 (azt írja németül: 1,4-2.0 L)

Hátsódob: kép

A C16NZ katalizátorja melyik motortípusokra jó még? :)

A hátsó dob első csonkja nem pont ilyen az enyémen. Kicsit hosszabb, és ívesebb.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vettem egy új utángyártott km óra spirál bowdent (a régi a váltónál levő végénél elkopott) és az a bajom, hogy a km órához csatlkoztatva ugyan meg-megpörgeti azt, de a spirál végén levő műanyag burokban/kupakban túl mélyen fekszik a bowden maga, ezért nem megy elég mélyen bele a km órába. Emiatt 1 mpig pörget, majd kattog, megint pörget, megint kattog, azaz nem jó. Kipróbáltam, szétszedett állapotban, ha egy bizonyos szögben tartom a bowdent, akkor tökéletesen mutatja a sebességet.

Ez szerintem egyértelműen a bowden hibájba, mert a régi kiszedett (gyári) bowden nem olyan mélyen fekszik a végén levő tölcsérben, ezáltal jobban bele tud csatlakozni a km óra nyílásába.

Az is lehet, hogy ez az utángyártott új bowden egy másik típusú km órával lenne kompatibilis? Nekem DELCO km órám/műszerfalam van .Ha van ötletetek vagy ilyen tapasztalata volt már valakinek, azt megköszönöm. :)

Nincs valakinek használt bowdenje eladó? :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vettem egy új utángyártott km óra spirál bowdent (a régi a váltónál levő végénél elkopott) és az a bajom, hogy a km órához csatlkoztatva ugyan meg-megpörgeti azt, de a spirál végén levő műanyag burokban/kupakban túl mélyen fekszik a bowden maga, ezért nem megy elég mélyen bele a km órába. Emiatt 1 mpig pörget, majd kattog, megint pörget, megint kattog, azaz nem jó. Kipróbáltam, szétszedett állapotban, ha egy bizonyos szögben tartom a bowdent, akkor tökéletesen mutatja a sebességet.

Ez szerintem egyértelműen a bowden hibájba, mert a régi kiszedett (gyári) bowden nem olyan mélyen fekszik a végén levő tölcsérben, ezáltal jobban bele tud csatlakozni a km óra nyílásába.

Az is lehet, hogy ez az utángyártott új bowden egy másik típusú km órával lenne kompatibilis? Nekem DELCO km órám/műszerfalam van .Ha van ötletetek vagy ilyen tapasztalata volt már valakinek, azt megköszönöm. :)

Nincs valakinek használt bowdenje eladó? :)

Ezért mondja mindeki,hogy ebből is csak gyárit vagy bontottat. :D

Link to comment
Megosztás:

A hátsó dob első csonkja nem pont ilyen az enyémen. Kicsit hosszabb, és ívesebb.

De neked Caraván van, gondolom azért másabb. :D

Én megnéztem, az enyémen ilyen. (lehet már volt cserélve :) )

A középső dob első részét viszont igencsak le kell vágni, ha használni akarom majd, mert nekem flexibilis cső van ott, ahol a C16NZ-n katalizátor volt. :)

Link to comment
Megosztás:

Na, a reggeli eset: elvittem lemosatni a gépet, beülök a vasba a mosónál, erre észreveszem, hogy kicsit dől jobbra-hátra az ülés. 2 ülés előretol, alánézés, hát a jobb oldali üléstartó el van törve. :lol: :lol: Nem tudom mikor törhetett el, de eddig nem vettem észre és asszony sem. Meg lehet hegesztetni CO-val, vagy mindenképpen csere? Fekete plüss ülés, még az eredeti, úgyhogy vakarhatom a fejem hogy merre találok ilyet, ha cserés... Ráadásul nemsokára irány Fehérvár, du. lengéscsillapító-csere, úgyhogy jó kis napnak nézek elébe... Csak bírja ki további törés nélkül... :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Na, a reggeli eset: elvittem lemosatni a gépet, beülök a vasba a mosónál, erre észreveszem, hogy kicsit dől jobbra-hátra az ülés. 2 ülés előretol, alánézés, hát a jobb oldali üléstartó el van törve. :lol: :lol: Nem tudom mikor törhetett el, de eddig nem vettem észre és asszony sem. Meg lehet hegesztetni CO-val, vagy mindenképpen csere? Fekete plüss ülés, még az eredeti, úgyhogy vakarhatom a fejem hogy merre találok ilyet, ha cserés... Ráadásul nemsokára irány Fehérvár, du. lengéscsillapító-csere, úgyhogy jó kis napnak nézek elébe... Csak bírja ki további törés nélkül... :devlish:

Jani megheffintette CO-val, és jó lett. De ha érdekel van magasságállítós-sínem, vezetőülés alá (igazság szerint ülés is van hozzá :lol: :lol: ) Ha gondolod beszélhetünk PÜ-ben ;)

Link to comment
Megosztás:

Sima liba. :lol:

Viszi a CO mint a vajat, én a sajátom már javítottam. :lol:

Tovább tart a ki-beszerelés.

Csak ki ne égessétek. :devlish:

Köszi! :lol:

Tegnap ki is szedtem délután, a sín tört el, a hátsó tartó résznél, pont a hajlatnál. Azért is gondoltam a CO-ra, mert talán ívvel kapásgól szétvarrná. Szerintem... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A nívópálcám végérőla műanyag lejött...nincs eltörve, csak lecsúszott. Ha féktisztítóval jól letakaritom a műanyagot meg a fémet is, akkor pillanatragasztó belefogja? Vagy lehet kapni boltban nívópálcát? :devlish:

Bontott nem jó?

Link to comment
Megosztás:

:devlish: Sziasztok 1hete vettem 1 f astrát .1.4 8szelepes automata váltos :az lenne a problémám hogy egy idö után világit a motor viszajelzö lámpa ,leálitom ujra inditom akkor jó megint egy darabig ,ha ég a lámpa alig gyorsul lassub az autó ez mitöl lehet,válaszotokat elöre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

:devlish: Sziasztok 1hete vettem 1 f astrát .1.4 8szelepes automata váltos :az lenne a problémám hogy egy idö után világit a motor viszajelzö lámpa ,leálitom ujra inditom akkor jó megint egy darabig ,ha ég a lámpa alig gyorsul lassub az autó ez mitöl lehet,válaszotokat elöre is köszönöm

Hali!

Először is ki kéne villogtatni a hibakódot az ECU-ból. Hening Karcsi aláírásában találsz infót róla. (néhány hsz-el feljebb)

Motorkód is jó lenne ( a motorszámod első 5 karaktere pl. C14NZ ) és az autód évjárata.

Az ECU-d vészprogramon fut ha ég a diaglámpa, ilyenkor ne várj tőle csodát...

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Először is ki kéne villogtatni a hibakódot az ECU-ból. Hening Karcsi aláírásában találsz infót róla. (néhány hsz-el feljebb)

Motorkód is jó lenne ( a motorszámod első 5 karaktere pl. C14NZ ) és az autód évjárata.

Az ECU-d vészprogramon fut ha ég a diaglámpa, ilyenkor ne várj tőle csodát...

C vagy X14NZ lesz az, ha 8 szelepes és nem mindig vészprogram, amikor csekkendzsin virít, de ez esetben az lesz. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Szőrszálhasogató :lol: :lol:

Tudom, hogy nem mindig vészprogram, de azt írta olyankor sz@rul megy... :devlish:

sziasztok az autóm 1993 09 havi,a motorkod hova van leirva? most reggel néztem meg az automata váltó ólajszintjét ,és a maximum felet van joval az elözö tulaj töltötte bele: kérdésem ez okzhatja a szervizlámpa világitását,bocsi hogy ennyit kérdezek de most van elöször opelem

Link to comment
Megosztás:

sziasztok az autóm 1993 09 havi,a motorkod hova van leirva? most reggel néztem meg az automata váltó ólajszintjét ,és a maximum felet van joval az elözö tulaj töltötte bele: kérdésem ez okzhatja a szervizlámpa világitását,bocsi hogy ennyit kérdezek de most van elöször opelem

Az automataváltó olajszintjét járó motornál kell ellenőrizni. A nívópálca két oldala a hideg és a meleg szintet jelöli. Mérés előtt végig kell kapcsolni az összes fokozatot.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok kiolvastam a hibakodot 24-es sebesség érzékelö,ezzel a problémával mit tudok csinálni,vagy hol találom ,mi a teendöm vele,válaszotokat köszönöm elöre is

Az a műszeregység hátulján található. A fólia 3 ponton csatlakozik hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.