Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Le van zárva az AGR szelep? Ha nincs, itt az ideje.

Próbálkoztam vele ugye, csak semmi szerszámom nem volt kihajtani a két torx csavart (ami meg volt, az nem bírta), odáig meg még nem jutottam el, hogy elmenjek vele valakihez, hogy hajtsa már ki nekem a csavarokat. Mindenképp itt az ideje, már régóta. Minden megvan már hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Próbálkoztam vele ugye, csak semmi szerszámom nem volt kihajtani a két torx csavart (ami meg volt, az nem bírta), odáig meg még nem jutottam el, hogy elmenjek vele valakihez, hogy hajtsa már ki nekem a csavarokat. Mindenképp itt az ideje, már régóta. Minden megvan már hozzá.

Lemezt alá és kész. Sztem meg is oldja a problémádat :)

Link to comment
Megosztás:

Közben új hibakód is van a 0130 és a 0170 mellé, ezúttal 1530. Mindenhol mást látok rá természetesen, "Air flow relay", illetve "Air conditioning compressor relay". AC relét is írta valaki a fórumon pár éve ezzel a hibakóddal kapcsolatban.

Hening aláírásában találsz egy linket. Ott táblázatba szedve le vannak írva a hibakódok, és jelentéseik. :)

"Air flow relay" Amúgy én ezt láttam 1530 alatt :)

Link to comment
Megosztás:

Közben új hibakód is van a 0130 és a 0170 mellé, ezúttal 1530. Mindenhol mást látok rá természetesen, "Air flow relay", illetve "Air conditioning compressor relay". AC relét is írta valaki a fórumon pár éve ezzel a hibakóddal kapcsolatban.

Az AC-relé hibát könnyen kiszűrheted. Lekapod az anyósoldali lábtér burkolatot, kihúzod a lila relét, és összekötöd egy gépkapoccsal, darab dróttal stb. a 30-87-es kapcsokat, vigyázz, mert a pumpa azonnal indul, ha így beindítod, és nem fullad, akkor a relé a ludas.

Link to comment
Megosztás:

Közben új hibakód is van a 0130 és a 0170 mellé, ezúttal 1530. Mindenhol mást látok rá természetesen, "Air flow relay", illetve "Air conditioning compressor relay". AC relét is írta valaki a fórumon pár éve ezzel a hibakóddal kapcsolatban.

Ha nincs klíma a kocsiban, akkor inkább Air flow relay lesz. :)

Link to comment
Megosztás:

Már megint meggyűlik a bajom az Astrával... ma teljesen normálisan ment kb. 250 kilométert, majd egyszer csak mintha elment volna belőle az erő, ha éppenhogy rálépek a gázra, akkor nagyjából megy, ha jobban rálépek, rángatni kezd és szenved, mintha nem kapna benzint... mitől lehet ez?

Most ment el kb. minden pluszban felhasználható pénz a kocsira, mondván, így talán egy ideig nem lesz baja... most pont ez hiányzott...

Üdv!

Gyertyák?

Olcsóbb mint a katalizátor...

Lenne kérdésem is srácok: nemrég volt szó a hűtővízhőm. jeladó ohm értékéről... hol találom meg ezeket leírva?

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Gyanítom a kétvezetékes motorvezérlőéről van szó, pár napja írtam be valszeg az elektromosba, de lehet a motor topicba, olvass vissza kicsit.

Ja, azt az előbb megtaláltam:

Vízhőfok Kétvezetékes jeladó ellenállása

100C ~ 180 Ohm

80C ~ 320 Ohm

60C ~ 650 Ohm

40C ~ 1.18 kOhm

20C ~ 2.45 kOhm

0C ~ 5.6 kOhm

-10C ~ 9.45 kOhm

-20C ~ 15 kOhm

Link to comment
Megosztás:

Ja, azt az előbb megtaláltam:

Vízhőfok Kétvezetékes jeladó ellenállása

100C ~ 180 Ohm

80C ~ 320 Ohm

60C ~ 650 Ohm

40C ~ 1.18 kOhm

20C ~ 2.45 kOhm

0C ~ 5.6 kOhm

-10C ~ 9.45 kOhm

-20C ~ 15 kOhm

üzemmeleg kb 90C°-os motornál mértem 276 Ohm-ot. gondolom az jó. Szóval a magyas fogyasztás mint jelenség nem lehet a termosztáttól, a jeladótól, mostmár kicseréltem a map szenzor vákuumcsövét, illetve az üzemanyagnyomásszabályozó csövét is. Mi a bánat okozhat még kb egy lityis emelkedést?

Jah alapjáratit kiszedtem, a háza és a motor is fényes mint a ........

Link to comment
Megosztás:

üzemmeleg kb 90C°-os motornál mértem 276 Ohm-ot. gondolom az jó. Szóval a magyas fogyasztás mint jelenség nem lehet a termosztáttól, a jeladótól, mostmár kicseréltem a map szenzor vákuumcsövét, illetve az üzemanyagnyomásszabályozó csövét is. Mi a bánat okozhat még kb egy lityis emelkedést?

Jah alapjáratit kiszedtem, a háza és a motor is fényes mint a ........

Lambda, ill. az aktívszenes szűrő széthullása, kipuffdob eltömődése.

Link to comment
Megosztás:

Lambda, ill. az aktívszenes szűrő széthullása, kipuffdob eltömődése.

Kipuffdob épp nincs rajta mert letört. Amúgy simán átfujtam rajta, szoval szerintem az jo. Lambdára nem dob kódot, meg fel se villanik a lámpa. Gondolom csak Szkóppal lehet kiméretni. Aktivszenes szűrő. Hát volt valami galiba, mert sziszegett a tank, de szétkaptam mindent ami a szellőzéshez van, kifujkáltam a csöveket, megnéztem a vákuumkapcsolot, aztán azota nem csinálja. Szürőt lehet bontottan is venni vagy mindenképpen az uj kell bele? Mellesleg széndarabkákat nem találtam a csövekben.

Link to comment
Megosztás:

Visszaraktam a régi elosztófedelet, mert már nagyon idegesített az alapjáraton buffogás. Most mintha nem hallanám. Végülis a régi sem volt rossz, csak azért cserétem mert akkor a fulladás hibát kerestem, hát kicseréltem ezt is. A hátsó dobom viszont egyre "sportosabb". :)

Az enyém már egészen "sportos" :D Azt mondta az egyik barátom,"hogy legalább most van hangja",de nekem annyira nem tetszik úgyhogy csere :)

Link to comment
Megosztás:

Visszaraktam a régi elosztófedelet, mert már nagyon idegesített az alapjáraton buffogás. Most mintha nem hallanám. Végülis a régi sem volt rossz, csak azért cserétem mert akkor a fulladás hibát kerestem, hát kicseréltem ezt is. A hátsó dobom viszont egyre "sportosabb". :)

Lyukas valahol, vagy a belseje esett szét?

Link to comment
Megosztás:

Lyuk nincs sehol, körbenéztem-tapogattam amikor fel volt emelve, szerintem a belseje ment tropára.

Sziasztok tudnátok segíteni elszakadt a km-óra spirál ki lett cserélve az óta meg ciripel a km-óra mint ha nem lenne teljesen a helyén de viszont jól mér csak idegesítő mert a gyorsulással nő a ciripelés hangja

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok tudnátok segíteni elszakadt a km-óra spirál ki lett cserélve az óta meg ciripel a km-óra mint ha nem lenne teljesen a helyén de viszont jól mér csak idegesítő mert a gyorsulással nő a ciripelés hangja

Azért, mert nem gyári, hanem utángyártott alkatrészt vettél, ez az egyik olyan elem a kocsiba, amibe csak a gyári jó. Sokan szívtak már az ugy-val. Talán egy bőséges olajozás a műszerfal felől segítt rajtad. Zsírral ne kend, mert betekeri az órába.

Link to comment
Megosztás:

Azért, mert nem gyári, hanem utángyártott alkatrészt vettél, ez az egyik olyan elem a kocsiba, amibe csak a gyári jó. Sokan szívtak már az ugy-val. Talán egy bőséges olajozás a műszerfal felől segítt rajtad. Zsírral ne kend, mert betekeri az órába.

Még annyit hozzá, hogy nézd meg, hogy rendesen rá legyen tolva az óra hátuljára a spirál, ne csak annyira, hogy a rugó beakadjon, hanem teljesen ütközésig. És sehol se legyen megtörve, kis sugárban hajlítva a spirál.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő lenne a gondom: piros lámpánál ill. dugóban álldogálásnál érezni lehet az utastérben benzin v. kipufogó gáz szagot. Ez mitől lehet? Mit kellene kicserélnem?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv, T

Nézd meg nem lyukas e valahol a kipuff rendszered, mert akkor be tud jutni az utastérbe a gáz. Ha nem, akkor esetleg jól záródik e a csomagtér ajtód. Vagy a motortérben nem fuj e ki a kipuff, és az juthat sz utastérbe.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.