Jürgen Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Le van zárva az AGR szelep? Ha nincs, itt az ideje. Próbálkoztam vele ugye, csak semmi szerszámom nem volt kihajtani a két torx csavart (ami meg volt, az nem bírta), odáig meg még nem jutottam el, hogy elmenjek vele valakihez, hogy hajtsa már ki nekem a csavarokat. Mindenképp itt az ideje, már régóta. Minden megvan már hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Próbálkoztam vele ugye, csak semmi szerszámom nem volt kihajtani a két torx csavart (ami meg volt, az nem bírta), odáig meg még nem jutottam el, hogy elmenjek vele valakihez, hogy hajtsa már ki nekem a csavarokat. Mindenképp itt az ideje, már régóta. Minden megvan már hozzá. Lemezt alá és kész. Sztem meg is oldja a problémádat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Közben új hibakód is van a 0130 és a 0170 mellé, ezúttal 1530. Mindenhol mást látok rá természetesen, "Air flow relay", illetve "Air conditioning compressor relay". AC relét is írta valaki a fórumon pár éve ezzel a hibakóddal kapcsolatban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Közben új hibakód is van a 0130 és a 0170 mellé, ezúttal 1530. Mindenhol mást látok rá természetesen, "Air flow relay", illetve "Air conditioning compressor relay". AC relét is írta valaki a fórumon pár éve ezzel a hibakóddal kapcsolatban. Hening aláírásában találsz egy linket. Ott táblázatba szedve le vannak írva a hibakódok, és jelentéseik. :) "Air flow relay" Amúgy én ezt láttam 1530 alatt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Közben új hibakód is van a 0130 és a 0170 mellé, ezúttal 1530. Mindenhol mást látok rá természetesen, "Air flow relay", illetve "Air conditioning compressor relay". AC relét is írta valaki a fórumon pár éve ezzel a hibakóddal kapcsolatban. Az AC-relé hibát könnyen kiszűrheted. Lekapod az anyósoldali lábtér burkolatot, kihúzod a lila relét, és összekötöd egy gépkapoccsal, darab dróttal stb. a 30-87-es kapcsokat, vigyázz, mert a pumpa azonnal indul, ha így beindítod, és nem fullad, akkor a relé a ludas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Közben új hibakód is van a 0130 és a 0170 mellé, ezúttal 1530. Mindenhol mást látok rá természetesen, "Air flow relay", illetve "Air conditioning compressor relay". AC relét is írta valaki a fórumon pár éve ezzel a hibakóddal kapcsolatban. Ha nincs klíma a kocsiban, akkor inkább Air flow relay lesz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandic18xe Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Már megint meggyűlik a bajom az Astrával... ma teljesen normálisan ment kb. 250 kilométert, majd egyszer csak mintha elment volna belőle az erő, ha éppenhogy rálépek a gázra, akkor nagyjából megy, ha jobban rálépek, rángatni kezd és szenved, mintha nem kapna benzint... mitől lehet ez? Most ment el kb. minden pluszban felhasználható pénz a kocsira, mondván, így talán egy ideig nem lesz baja... most pont ez hiányzott... Üdv! Gyertyák? Olcsóbb mint a katalizátor... Lenne kérdésem is srácok: nemrég volt szó a hűtővízhőm. jeladó ohm értékéről... hol találom meg ezeket leírva? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Üdv! Gyertyák? Olcsóbb mint a katalizátor... Lenne kérdésem is srácok: nemrég volt szó a hűtővízhőm. jeladó ohm értékéről... hol találom meg ezeket leírva? Előre is köszi! Melyik kell az egy, vagy a kétvezetékes? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Melyik kell az egy, vagy a kétvezetékes? Gyanítom a kétvezetékes motorvezérlőéről van szó, pár napja írtam be valszeg az elektromosba, de lehet a motor topicba, olvass vissza kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Gyanítom a kétvezetékes motorvezérlőéről van szó, pár napja írtam be valszeg az elektromosba, de lehet a motor topicba, olvass vissza kicsit. Ja, azt az előbb megtaláltam: Vízhőfok Kétvezetékes jeladó ellenállása 100C ~ 180 Ohm 80C ~ 320 Ohm 60C ~ 650 Ohm 40C ~ 1.18 kOhm 20C ~ 2.45 kOhm 0C ~ 5.6 kOhm -10C ~ 9.45 kOhm -20C ~ 15 kOhm Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Ja, azt az előbb megtaláltam: Vízhőfok Kétvezetékes jeladó ellenállása 100C ~ 180 Ohm 80C ~ 320 Ohm 60C ~ 650 Ohm 40C ~ 1.18 kOhm 20C ~ 2.45 kOhm 0C ~ 5.6 kOhm -10C ~ 9.45 kOhm -20C ~ 15 kOhm üzemmeleg kb 90C°-os motornál mértem 276 Ohm-ot. gondolom az jó. Szóval a magyas fogyasztás mint jelenség nem lehet a termosztáttól, a jeladótól, mostmár kicseréltem a map szenzor vákuumcsövét, illetve az üzemanyagnyomásszabályozó csövét is. Mi a bánat okozhat még kb egy lityis emelkedést? Jah alapjáratit kiszedtem, a háza és a motor is fényes mint a ........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 üzemmeleg kb 90C°-os motornál mértem 276 Ohm-ot. gondolom az jó. Szóval a magyas fogyasztás mint jelenség nem lehet a termosztáttól, a jeladótól, mostmár kicseréltem a map szenzor vákuumcsövét, illetve az üzemanyagnyomásszabályozó csövét is. Mi a bánat okozhat még kb egy lityis emelkedést? Jah alapjáratit kiszedtem, a háza és a motor is fényes mint a ........ Lambda, ill. az aktívszenes szűrő széthullása, kipuffdob eltömődése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Lambda, ill. az aktívszenes szűrő széthullása, kipuffdob eltömődése. Kipuffdob épp nincs rajta mert letört. Amúgy simán átfujtam rajta, szoval szerintem az jo. Lambdára nem dob kódot, meg fel se villanik a lámpa. Gondolom csak Szkóppal lehet kiméretni. Aktivszenes szűrő. Hát volt valami galiba, mert sziszegett a tank, de szétkaptam mindent ami a szellőzéshez van, kifujkáltam a csöveket, megnéztem a vákuumkapcsolot, aztán azota nem csinálja. Szürőt lehet bontottan is venni vagy mindenképpen az uj kell bele? Mellesleg széndarabkákat nem találtam a csövekben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 Visszaraktam a régi elosztófedelet, mert már nagyon idegesített az alapjáraton buffogás. Most mintha nem hallanám. Végülis a régi sem volt rossz, csak azért cserétem mert akkor a fulladás hibát kerestem, hát kicseréltem ezt is. A hátsó dobom viszont egyre "sportosabb". :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
slotti Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 Visszaraktam a régi elosztófedelet, mert már nagyon idegesített az alapjáraton buffogás. Most mintha nem hallanám. Végülis a régi sem volt rossz, csak azért cserétem mert akkor a fulladás hibát kerestem, hát kicseréltem ezt is. A hátsó dobom viszont egyre "sportosabb". :) Az enyém már egészen "sportos" :D Azt mondta az egyik barátom,"hogy legalább most van hangja",de nekem annyira nem tetszik úgyhogy csere :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 Visszaraktam a régi elosztófedelet, mert már nagyon idegesített az alapjáraton buffogás. Most mintha nem hallanám. Végülis a régi sem volt rossz, csak azért cserétem mert akkor a fulladás hibát kerestem, hát kicseréltem ezt is. A hátsó dobom viszont egyre "sportosabb". :) Lyukas valahol, vagy a belseje esett szét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 Lyukas valahol, vagy a belseje esett szét? Lyuk nincs sehol, körbenéztem-tapogattam amikor fel volt emelve, szerintem a belseje ment tropára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tyson Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 Lyuk nincs sehol, körbenéztem-tapogattam amikor fel volt emelve, szerintem a belseje ment tropára. Sziasztok tudnátok segíteni elszakadt a km-óra spirál ki lett cserélve az óta meg ciripel a km-óra mint ha nem lenne teljesen a helyén de viszont jól mér csak idegesítő mert a gyorsulással nő a ciripelés hangja Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 Sziasztok tudnátok segíteni elszakadt a km-óra spirál ki lett cserélve az óta meg ciripel a km-óra mint ha nem lenne teljesen a helyén de viszont jól mér csak idegesítő mert a gyorsulással nő a ciripelés hangja Azért, mert nem gyári, hanem utángyártott alkatrészt vettél, ez az egyik olyan elem a kocsiba, amibe csak a gyári jó. Sokan szívtak már az ugy-val. Talán egy bőséges olajozás a műszerfal felől segítt rajtad. Zsírral ne kend, mert betekeri az órába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 Azért, mert nem gyári, hanem utángyártott alkatrészt vettél, ez az egyik olyan elem a kocsiba, amibe csak a gyári jó. Sokan szívtak már az ugy-val. Talán egy bőséges olajozás a műszerfal felől segítt rajtad. Zsírral ne kend, mert betekeri az órába. Még annyit hozzá, hogy nézd meg, hogy rendesen rá legyen tolva az óra hátuljára a spirál, ne csak annyira, hogy a rugó beakadjon, hanem teljesen ütközésig. És sehol se legyen megtörve, kis sugárban hajlítva a spirál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Ha nincs klíma a kocsiban, akkor inkább Air flow relay lesz. :) Hát de van klíma a kocsiban. :) Mindegy, időközben a város közepén ott is hagyott, úgyhogy el lett húzva a legközelebbi ismerős szerelőhöz, aztán majd vele konzultálok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Hát de van klíma a kocsiban. :) Mindegy, időközben a város közepén ott is hagyott, úgyhogy el lett húzva a legközelebbi ismerős szerelőhöz, aztán majd vele konzultálok... Majd írd meg mire jutott, tanulhatunk belőle... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandic18xe Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Gyanítom a kétvezetékes motorvezérlőéről van szó, pár napja írtam be valszeg az elektromosba, de lehet a motor topicba, olvass vissza kicsit. Helló! Igen a kétvezetékesre gondoltam... köszi! üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibee83 Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Sziasztok! A következő lenne a gondom: piros lámpánál ill. dugóban álldogálásnál érezni lehet az utastérben benzin v. kipufogó gáz szagot. Ez mitől lehet? Mit kellene kicserélnem? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv, T Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Sziasztok! A következő lenne a gondom: piros lámpánál ill. dugóban álldogálásnál érezni lehet az utastérben benzin v. kipufogó gáz szagot. Ez mitől lehet? Mit kellene kicserélnem? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv, T Nézd meg nem lyukas e valahol a kipuff rendszered, mert akkor be tud jutni az utastérbe a gáz. Ha nem, akkor esetleg jól záródik e a csomagtér ajtód. Vagy a motortérben nem fuj e ki a kipuff, és az juthat sz utastérbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts