Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Na sziasztok...meghülyült a km órám...a ford.számmérő van mikor 0án van hiába egyenletesen jár a motor :) Azt hiszem lassan ráérik az "új" óra...

Szerk.: Ez megér ennyit?>>>> http://www.vatera.hu/opel_astra_f_fordulat..._165516374.html

Én 6-ért vettem. Nézzél ki Gyarmatra a falu közepén ami van bontó, ott volt egy ford-szám mérős Astra. A polc már nincs benne. :D

Link to comment
Megosztás:

Van egy ilyen ufóalakú izébizé elrejtve a motorháztető gumikéderbe szúrt takaróműanyag mögött, amit ki kell venni, hogy a pollenszűrő feletti esővíz elvezetőt ki tudd venni. Nah ott van ez, több opeles autójában láttam, állítólag ez is valami visszacsapószelep. Ez is okozhat gondot, lehet. Enyémbe nincs ilyen szal.. :) Bár nem értem miért.

Hali!

Visszaolvasva kicsit, úgy tűnik, több lehetőség van a benzinszagra az utastérben:

- tank fölötti szelep / a jobb hátsó ülés alatt, egy kb.15cm d gumikarika a padlón/;

- aktívszén szűrő;

- folytószelep ház /bár ebben nem vagyok biztos/;

- visszacsapószelep.

Jól gondolom? Megint elkezdett benzinszag lenni a kocsiban, eddig csak hidegben jött elő. Holnap hazajön a gép és akkor megint átnézem az egész benzines rendszert, mert nem igaz, hogy nem találom meg az okát :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szerintetek miért megy el napokig a rádió kijelző háttérvilágítás, majd napokig ismét jól működik? Mi a baja? Hogyan javítható?

A segítséget előre is köszönöm.

Kontakthiba, vedd ki a kjelzőt, a kábelt hagyd rajta, kapcsold be, és mozgasd, közben figyeld, elalszik-e. A kijelző alatti takarólapot felszeded, mögötte van 4 csavar, kettőt kitekersz most nem tudom melyiket, de látszik, és kihúzod a kijelzőt. Ha nehezen jön ki, egy bicikliküllőre hajlitasz kampót, és fölédugva ki tudod emelni. A hátuljába vannak az izzók. Már ha F astráról van szó.

Ja látom a képen :).

Módosítva : zotya975
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Olyan problémába ütköztem, hogy a jobb oldali elektromos ablakom rendszeresen félremegy.Lebontottam a kárpitot és az egyik oldalon a kis csúszak a mi az ablak alján levő sínbe csúszik elvan kopva.

Próbáltam rákeresni, de külön ilyet nem látok sehol.

MI annak a neve?Hogy lehet kiszedni?

Webshopokba csak komlett elektromos ablakemelőt találok.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Olyan problémába ütköztem, hogy a jobb oldali elektromos ablakom rendszeresen félremegy.Lebontottam a kárpitot és az egyik oldalon a kis csúszak a mi az ablak alján levő sínbe csúszik elvan kopva.

Próbáltam rákeresni, de külön ilyet nem látok sehol.

MI annak a neve?Hogy lehet kiszedni?

Webshopokba csak komlett elektromos ablakemelőt találok.

Úgy tudom, maga a mechanika ugyanaz mint a tekerős ablaknál, csak ugye nem kézzel tekered, hanem motor hajtja. Látod a képen a hibás alktrészt? Katt ide. Ha igen akkor vehetsz manuálisat is az jóval olcsóbb.

Link to comment
Megosztás:

Kontakthiba, vedd ki a kjelzőt, a kábelt hagyd rajta, kapcsold be, és mozgasd, közben figyeld, elalszik-e. A kijelző alatti takarólapot felszeded, mögötte van 4 csavar, kettőt kitekersz most nem tudom melyiket, de látszik, és kihúzod a kijelzőt. Ha nehezen jön ki, egy bicikliküllőre hajlitasz kampót, és fölédugva ki tudod emelni. A hátuljába vannak az izzók. Már ha F astráról van szó.

Ja látom a képen :D.

köszi szépen, megnézem :)

Link to comment
Megosztás:

Úgy tudom, maga a mechanika ugyanaz mint a tekerős ablaknál, csak ugye nem kézzel tekered, hanem motor hajtja. Látod a képen a hibás alktrészt? Katt ide. Ha igen akkor vehetsz manuálisat is az jóval olcsóbb.

Nem egészen ugyanaz, de kétségtelen, hogy a karok hossza illetve azok a csúszkák egyeznek. Nekem is félrement az egyik oldalon és levágtuk az elektromos szárát majd ugyanott elvágtuk a kézi szárát és azt hegesztettük az elektromosra. Maga a szár nem cserélhető, teljesen más kialakitású a tekerő/motor résznél.

Link to comment
Megosztás:

Nem egészen ugyanaz, de kétségtelen, hogy a karok hossza illetve azok a csúszkák egyeznek. Nekem is félrement az egyik oldalon és levágtuk az elektromos szárát majd ugyanott elvágtuk a kézi szárát és azt hegesztettük az elektromosra. Maga a szár nem cserélhető, teljesen más kialakitású a tekerő/motor résznél.

Én úgy értelmeztem, hogy az a kis műanyag bisz-basz van neki elkopva a szár végén, de ha nem válszol sose tudjuk meg. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Olyan problémába ütköztem, hogy a jobb oldali elektromos ablakom rendszeresen félremegy.Lebontottam a kárpitot és az egyik oldalon a kis csúszak a mi az ablak alján levő sínbe csúszik elvan kopva.

Próbáltam rákeresni, de külön ilyet nem látok sehol.

MI annak a neve?Hogy lehet kiszedni?

Webshopokba csak komlett elektromos ablakemelőt találok.

Nekem ugyan ez a gondom,bal oldalon.valahogy az ablak felétől felfelé,félre tolja magát,s hézag lesz.mindig kézzel szokta rásegíteni hogy illeszkedjen,ami nem megoldás.elég drága egy elektromos emelő...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Olyan problémába ütköztem, hogy a jobb oldali elektromos ablakom rendszeresen félremegy.Lebontottam a kárpitot és az egyik oldalon a kis csúszkak a mi az ablak alján levő sínbe csúszik elvan kopva.

Én úgy értelmeztem, hogy az a kis műanyag bisz-basz van neki elkopva a szár végén, de ha nem válszol sose tudjuk meg. :D

Nos, egy "k" kimaradt, de azért kitalálható, hogy arról ir! ;) ;) Lehet érdemes azzal játszani, de nincs garancia, hogy hekkelés után már nem fog lötyögni..ha már roncsol akkor az "én megoldásom" talán célravezetőbb..nálam működött és azóta is működik. Természetesen ehhez szükséges egy jó, nem lötyögő csúszkás szár is...nekem a kézin még szorosan tartottak, nem lifegtek-lötyögtek. :)

Link to comment
Megosztás:

Segítesetek Srácok!

Opel Astra F, benzines, 1.4, 8 szelep C14NZ motorral!

gondom a következő: a motor se szó se beszéd megáll,de előtte kigyullad a motor hibát jelző lámpa,gyakran teszi ezt menetközben.Az imént úgy jártam,hogy durrant egy szép nagyot,aztán megállt megint.(gyújtás vezérlés talán??)

tényleg szükségem lenne segítségre.előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szerintetek miért megy el napokig a rádió kijelző háttérvilágítás, majd napokig ismét jól működik? Mi a baja? Hogyan javítható?

A segítséget előre is köszönöm.

Kontakthiba, vedd ki a kjelzőt, a kábelt hagyd rajta, kapcsold be, és mozgasd, közben figyeld, elalszik-e. A kijelző alatti takarólapot felszeded, mögötte van 4 csavar, kettőt kitekersz most nem tudom melyiket, de látszik, és kihúzod a kijelzőt. Ha nehezen jön ki, egy bicikliküllőre hajlitasz kampót, és fölédugva ki tudod emelni. A hátuljába vannak az izzók. Már ha F astráról van szó.

Ja látom a képen ;).

Hy!

Nekem is ez a volt a gond, állandóan mozgatni kellett- de nagynehezen megoldottam: tettem a kábel és a foglalat közé 3-4 rétegbe összehajtott vékony papírlapot, azóta nem kacsingat :) :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.