Guest gorbi Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Sziasztok! Normális jelenség,h városi forgalomban,dugóban a vizhőfok mutatóm 100 fokig felkuszik??? Egyébként 90fokot szokott mutatni. Ez teljesen normális jelenség, majd megszokod :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Nem. A termosztát akkor kezd nyitni. Amúgy nem gond ha felmegy akár 100 fölé is kicsivel, mert zárt rendszer lévén nem 1000C-nál kezd el forrni, hanem kb 115-120-nál. Sőt úgy rémlik 107-nél nyílík ki teljesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Sziasztok! Indítás után az olajnyomás lámpa a többivel egy időben alszik ki normál esetben? Mert ma azt figyeltem meg reggel, hogy pár másodpercel később....de ez eddig nem tünt fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Sziasztok! Indítás után az olajnyomás lámpa a többivel egy időben alszik ki normál esetben? Mert ma azt figyeltem meg reggel, hogy pár másodpercel később....de ez eddig nem tünt fel. Hát végülis nincs összefüggés a lámpicsok között. Az olajlámpa akkor alszik el amikor felépült az olanyomás, az töltésjelző amikor elkezd tölteni a generátor a motorkontrol, meg amikor beindult a motor. Logikusnak hangzik, hogy a generátor gyorsabban kezd tölteni, mint hogy az olajnak megnő a nyomása. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 Sziasztok! Indítás után az olajnyomás lámpa a többivel egy időben alszik ki normál esetben? Mert ma azt figyeltem meg reggel, hogy pár másodpercel később....de ez eddig nem tünt fel. Attol is függ mennyit vársz gyújtás ráadás és indítás között. Egy csomó lámpa már gyujtás ráadás után pár mp-el elalszik. Aztán a motorhiba, olajnyomás, töltés már csak járó motornál. pár mp-es különbség normális sztem. emiatt nem kell aggódni. Ha tarósan égve marad vagy melegen alapjáraton pislákol az olajnyomás lámpa na akkor már gond van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Március26, 2010 Megoszt Elküldve Március26, 2010 Zotya, WZsolt köszi a válaszokat...majd figyelgetem azért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Sziasztok! már párszor írtam hogy rángat a kocsim....szóval megcsináltam a maszek gémkapocs-os trükköt a hibakódok kivillogtatásához de folyamatosan csak a 12-t villogta tehát elvileg nincs tárolt hiba! de rángat..gyertyák, levegőszűrő cserélve lett már és az egr-szelep is le van zárva...sokakat kérdeztem mindenki üzemagyag ellátás problémára gyanakodott....benzinszűrő valószínű de van valami ami talán megerősíti hogy a benyaszűrő a rossz ugyan is furcsa zaj hallatszik a hátsótérből pontosabban az ülés alól ahol a benzintank van! eléggé lehet hallani amikor már üzem meleg és lett hajtva 1 kicsit a gépezet! mintamikor valami átspriccel valami ki lyukon.. hangfelvétel -->ITT<-- található! nemtudom mennyire lehet kiszűrni hogy pontossan mi lehet ha valakinek van 5lete attól szívesen várom hogy mi lenne az! Előre is köszi! Ha nem indul el a letöltés akkor a böngészőbe másold be: http://hasonmas.atw.hu/zaj1.zip Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Sziasztok! már párszor írtam hogy rángat a kocsim....szóval megcsináltam a maszek gémkapocs-os trükköt a hibakódok kivillogtatásához de folyamatosan csak a 12-t villogta tehát elvileg nincs tárolt hiba! de rángat..gyertyák, levegőszűrő cserélve lett már és az egr-szelep is le van zárva...sokakat kérdeztem mindenki üzemagyag ellátás problémára gyanakodott....benzinszűrő valószínű de van valami ami talán megerősíti hogy a benyaszűrő a rossz ugyan is furcsa zaj hallatszik a hátsótérből pontosabban az ülés alól ahol a benzintank van! eléggé lehet hallani amikor már üzem meleg és lett hajtva 1 kicsit a gépezet! mintamikor valami átspriccel valami ki lyukon.. hangfelvétel -->ITT<-- található! nemtudom mennyire lehet kiszűrni hogy pontossan mi lehet ha valakinek van 5lete attól szívesen várom hogy mi lenne az! Előre is köszi! Ha nem indul el a letöltés akkor a böngészőbe másold be: http://hasonmas.atw.hu/zaj1.zip Üdv Az a furcsa zaj például nem az AC pumpád zaja? Amúgy jólenne ha beírnád aláírásodba a motorkódodat, mert így mindig kérdezgetni kell. Nekem pölö egy 3 baros pumpa van a kocsiban és simán hallani a hátsó keréknél hogy zümmög a pumpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 x16xel astra GL Sedan 95-ös Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Üdv Az a furcsa zaj például nem az AC pumpád zaja? Amúgy jólenne ha beírnád aláírásodba a motorkódodat, mert így mindig kérdezgetni kell. Nekem pölö egy 3 baros pumpa van a kocsiban és simán hallani a hátsó keréknél hogy zümmög a pumpa. Szerintem is benzinpumpa, legalábbis a tank felől csak az szokott zúgni. Nekem hallani alapjáraton a gagyitron kisnyomásút is. Nálam is volt akadozó, halódó AC-probláma, de nekem olyan volt, hogy nem indult el, aztán ha már elindult akkor ment rendesen, nem rángatott. Végül teljesen beadta a kulcsot. Le volt esve róla az előszűrő, beszívott minden szemetet, jól meg voltak kopva a fogai is. Ha még nem cseréltél szűrőt, akkor kicseréheted ettől függetlenül is. És ha már le van szedve a régi szűrő, akkor bedughatod a benzincső végét egy kólásflakonba, kihúzod a lila relét az anyósülés lábtér burkolat mögül, és összekötöd a mindenre jó gémkapoccsal a 30-87-es kapcsokat. Ha jó a pumpa akkor percenként olyan 2 liter benyát kell nyomnia folyamatosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Szerintem is benzinpumpa, legalábbis a tank felől csak az szokott zúgni. Nekem hallani alapjáraton a gagyitron kisnyomásút is. Nálam is volt akadozó, halódó AC-probláma, de nekem olyan volt, hogy nem indult el, aztán ha már elindult akkor ment rendesen, nem rángatott. Végül teljesen beadta a kulcsot. Le volt esve róla az előszűrő, beszívott minden szemetet, jól meg voltak kopva a fogai is. http://kep.psharing.com/333082.jpg Ha még nem cseréltél szűrőt, akkor kicseréheted ettől függetlenül is. És ha már le van szedve a régi szűrő, akkor bedughatod a benzincső végét egy kólásflakonba, kihúzod a lila relét az anyósülés lábtér burkolat mögül, és összekötöd a mindenre jó gémkapoccsal a 30-87-es kapcsokat. Ha jó a pumpa akkor percenként olyan 2 liter benyát kell nyomnia folyamatosan. Okés! akkor ez lessz a következő aminek neki állok remélem csak a szűrő lessz a baja nem más mechanikus dolog :) Köszi szépen a tanácsokat! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Okés! akkor ez lessz a következő aminek neki állok remélem csak a szűrő lessz a baja nem más mechanikus dolog :) Köszi szépen a tanácsokat! :D Pumpa se vészes dolog kb ugy 8-15 matyikirályig terjed az ára. Mellesleg én a helyedben meglesném a pumpa csatiját is, adnék neki egy kis kontakt sprét, nehogy az szórakozzon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Pumpa se vészes dolog kb ugy 8-15 matyikirályig terjed az ára. Mellesleg én a helyedben meglesném a pumpa csatiját is, adnék neki egy kis kontakt sprét, nehogy az szórakozzon. Egy normális (pl. Bosch, vagy Valeo) pumpa 60 körül kezdődik. De való igaz, lehet már venni 10 alatt is (valamit). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Egy normális (pl. Bosch, vagy Valeo) pumpa 60 körül kezdődik. De való igaz, lehet már venni 10 alatt is (valamit). Most így utólag én bontott gyárit vettem volna 10-ért, mint 8400-ért egy gagyitront. Link to comment Megosztás: More sharing options...
B.S. Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Sziasztok, olyan problémám lenne, hogy amikor ráadom a gyújtást a kocsira (astra f 1.4 16V), ég az összes ellenőrző lámpa kivéve a töltésjelző, ami nagyon halványan világít. Amikor beindítom ugyanolyan halvány marad, csak akkor alszik ki amikor felpörgetem a motort kb 6000-es fordulatig, utána újra halványan ég. töltésem nincsen mert megmértük az akksinál járó motornál a feszültséget, és maradt a 12 volt, égőcsere is megvolt a műszerórában. Generátor hiba lehet, vagy valami más elektromos, vagy csatlakozási hiba, tud valaki tippet adni, mivel számomra nem egyértelmű, hogy miért halvány az töltésjelző lámpa, amikor még be sem indítom a motort. B.S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Sziasztok, olyan problémám lenne, hogy amikor ráadom a gyújtást a kocsira (astra f 1.4 16V), ég az összes ellenőrző lámpa kivéve a töltésjelző, ami nagyon halványan világít. Amikor beindítom ugyanolyan halvány marad, csak akkor alszik ki amikor felpörgetem a motort kb 6000-es fordulatig, utána újra halványan ég. töltésem nincsen mert megmértük az akksinál járó motornál a feszültséget, és maradt a 12 volt, égőcsere is megvolt a műszerórában. Generátor hiba lehet, vagy valami más elektromos, vagy csatlakozási hiba, tud valaki tippet adni, mivel számomra nem egyértelmű, hogy miért halvány az töltésjelző lámpa, amikor még be sem indítom a motort. B.S Nekem amikor egy testkábelem szakadt le akkor parázslott állandóan. (meg akkor amikor az utcai közvilágítás pont rávilágított, és úgy nézett ki mintha világítana :D :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
B.S. Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Nekem amikor egy testkábelem szakadt le akkor parázslott állandóan. (meg akkor amikor az utcai közvilágítás pont rávilágított, és úgy nézett ki mintha világítana :D :) ) a, közvilágítás kilőve mert este sötétben is próbáltam, a testkábeled a generátorról szakadt le, mert olyan hülye helyen van, hogy nem férek a csatlakozókhoz, és nem tudtam még megnézni. B.S. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 a, közvilágítás kilőve mert este sötétben is próbáltam, a testkábeled a generátorról szakadt le, mert olyan hülye helyen van, hogy nem férek a csatlakozókhoz, és nem tudtam még megnézni. B.S. Hát mérjél a generátoron töltést, ne az akkunál, egyből kiderül, kábelgond-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atys Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Szerintetek egy 1.6i GLS facelift előtti 5 ajtós astra Km órája jó lenne az enyémbe (2001 1.4 Classic 5 ajtós)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Szerintetek egy 1.6i GLS facelift előtti 5 ajtós astra Km órája jó lenne az enyémbe (2001 1.4 Classic 5 ajtós)? http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481117 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Szerintetek egy 1.6i GLS facelift előtti 5 ajtós astra Km órája jó lenne az enyémbe (2001 1.4 Classic 5 ajtós)? W számnak és gyártónak illik egyeznie és akkor ok lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atys Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 W számnak és gyártónak illik egyeznie és akkor ok lehet. Kösz a gyors választ. Holnap kapok képeket és majd meglátjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Na sziasztok...meghülyült a km órám...a ford.számmérő van mikor 0án van hiába egyenletesen jár a motor :) Azt hiszem lassan ráérik az "új" óra... Szerk.: Ez megér ennyit?>>>> http://www.vatera.hu/opel_astra_f_fordulat..._165516374.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Na sziasztok...meghülyült a km órám...a ford.számmérő van mikor 0án van hiába egyenletesen jár a motor :) Azt hiszem lassan ráérik az "új" óra... Szerk.: Ez megér ennyit?>>>> http://www.vatera.hu/opel_astra_f_fordulat..._165516374.html Lehet nem az óra hibája. Töltésed van? Lehet diódahíd is... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Április3, 2010 Megoszt Elküldve Április3, 2010 Na sziasztok...meghülyült a km órám...a ford.számmérő van mikor 0án van hiába egyenletesen jár a motor :) Azt hiszem lassan ráérik az "új" óra... Szerk.: Ez megér ennyit?>>>> http://www.vatera.hu/opel_astra_f_fordulat..._165516374.html Én annó 6ezerért vettem. Ha neked meg ér 8ezret:D Láttam már 5ezerért is:P ÜDV Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts