Gyuri_bácsi Elküldve Április13, 2005 Megoszt Elküldve Április13, 2005 Hát, nekem sajna nincs központim, pedig '96-os a gép. Ez a fapadosság elég relatív. Nekem a lada után már az első kerék hajtás is szervónak tűnik. :wink: Fékezésnél meg eleinte majdnem lebólintottam a kormányt. Úgyhogy a feelinget egyenlőre nem rontom el azzal, hogy beülök mondjuk egy volvo s40-be... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Április13, 2005 Megoszt Elküldve Április13, 2005 Itt jön be a pozitív gondolkodás? Nincs szervo kormány, ablakemelő, légkondi? Legalább nem tud elromlani. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri_bácsi Elküldve Április13, 2005 Megoszt Elküldve Április13, 2005 Na, ja! Bátyám is vett 3 éve új astrát eleve nem kért bele semmi kütyüt, hogy ne romoljon el. Meg aztán csúnya kapitalista világban élünk; a márkaszervizeknek is meg kell élniük valamiből. És ha semmi nem romlik el... Bár autós berkekben nincs nagy tapasztalatom, de számtechben sok olyan cuccot láttam már ami max. a gar. időt bírta ki. Pedig márkás cuccok voltak. No meg arról is mesélhetnék, hogy a régi 386-os 486-os gépek között sok volt ami több mint 10 évet kibírt, vagy épp ma is megy még... Szerintem az élettartam rövidülés (rövidítés?) elég általános trend Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOMC Elküldve Április13, 2005 Megoszt Elküldve Április13, 2005 A fogyasztói társadalom sajátja. De ez mindenre igaz. Nagyi Szaratov hütöjét 42 év után le kellett cserélni mert nagyon hangos volt, de hütött hibátlaul. Nézd meg a régi Opeleket - mondjuk a 80-as évek közepéig. Ott még volt anyag. A Mantába pl. 26 év alatt kevesebb nyomott hagyott a könyök az ajtókárpiton, mint az 8 éves Astrában. + még 100000 ilyen dolog van. Azóta rájöttek ez nekik sem jó üzlet. Ha nem megy tönkre nem veszel másikat. Megaztán az átlag nyugati 3,1 évenként úgyis autót cserél, akkor meg minek tartson örökké? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri_bácsi Elküldve Április13, 2005 Megoszt Elküldve Április13, 2005 Ezért vannak aztán az Általános műszaki problémák topikok. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Április13, 2005 Megoszt Elküldve Április13, 2005 Nekem sem volt központim, de abs, 2 légzsák,szervo, elektromos naptető, gyári vonohorog volt :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Április13, 2005 Megoszt Elküldve Április13, 2005 Nekem karavánom van.A jobb oldalon nekem van egy kis kipattintós fedővel borított nyílás, amin keresztül érfogóval ki tudtam húzni! Nagy munka volt.Én ragaccsal, zsugorcsővel toldottam bele egy jó darabot, hogy hátul ki tudjam szedni.Ehhez le kellett szednem a belső burkolatot.5 perc, kitoltam összeraktam, burkolat fel, és kész. A burkolat leszedéshez T25-ös torx kulcs kell! Tegnap megpróbáltam megcsinálni, de egy eszméletlenül szűk rés van ott, amin az ujjam be se fért rendesen, bevilágítottam, kapirgáltam, minden lehetséges módon megpróbáltam hozzáférni, hogy egyáltalán ott van-e még. Sajnos sikertelen volt a küldetésem. Mérgembe kihúztam az egészet! Majd, ha nagyon sok időm lesz, és rendkívüli türelemmel fogok bírni, akkor talán megpróbálom majd újrafűzni az egészet. Azért köszi! :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Április14, 2005 Megoszt Elküldve Április14, 2005 A kapcsoló helyét már láttam, azért is kezdtem tervezgetni, de azt nem reméltem, hogy a kábel fel van vezetve. Most olvastam a ködfényszóró beszereléséről, és azt tudod, hogy be kell helyezni egy ködfényszóró-relét a relészekrénybe? Mégpedig a hátsó ködfényszóró-relé elé közvetlenül (4. helyre, ha fel van tüntetve)! A relészekrény a bizosítékszekrény fölött van közvetlen, egybe vannak építve. Ja, és még egy 20 A-es (sárga színű) biztosítékra is szükség van a bekötéshez (17-es helyre)! Jó munkát! :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri_bácsi Elküldve Április14, 2005 Megoszt Elküldve Április14, 2005 Csak eccer kell megcsinálni. Most még gyűjtöm hozzá a pízt, infót, erőt... Aztán eccer csak megkérek valakit, h. csinálja meg nekem :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOMC Elküldve Április14, 2005 Megoszt Elküldve Április14, 2005 :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Április14, 2005 Megoszt Elküldve Április14, 2005 Csak eccer kell megcsinálni. Most még gyűjtöm hozzá a pízt, infót, erőt... Aztán eccer csak megkérek valakit, h. csinálja meg nekem :wink: Ha már be vagy kábelezve, akkor nem egy nagy kaland megcsinálni! :twisted: Vegyél bontóban fényszórót, kapcsolót és próbáld meg egyedül beszerelni! :twisted: Egyébként, ha szükséged van rá, akkor tudok majd rajzot küldeni az e-mail címedre a relé, ill. a biztosíték berakásának a helyéről. :twisted: Ha mégse sikerülne megcsinálni, akkor is ráérsz szólni valakinek! :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Április14, 2005 Megoszt Elküldve Április14, 2005 Műszakin voltam. Minden OK, de a motornál a gázellenörzéskor nem jött ki a jó CO érték. Alapjáraton 0,5% helzett 0.63%, 2300-nál 0.3% helyett 0,66%. Mindezt kivett légszűrővel!!! Azt mondták a vizsgáztató srácok, hogy lehetséges, hogy a rossz benzin, esetleg eldugult benzinszűrő. Szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Április14, 2005 Megoszt Elküldve Április14, 2005 Műszakin voltam. Minden OK, de a motornál a gázellenörzéskor nem jött ki a jó CO érték. Alapjáraton 0,5% helzett 0.63%, 2300-nál 0.3% helyett 0,66%. Mindezt kivett légszűrővel!!! Azt mondták a vizsgáztató srácok, hogy lehetséges, hogy a rossz benzin, esetleg eldugult benzinszűrő. Szerintetek? Szerintem vártak zsebbe egy kis zsetont... Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Április14, 2005 Megoszt Elküldve Április14, 2005 Szerintem vártak zsebbe egy kis zsetont... Az megoldódott. :wink: . De mérgesít, hogy nem jött ki...miért vajon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április14, 2005 Megoszt Elküldve Április14, 2005 Gyújtás lehet hogy nem 100%-os, vagy lambda kezdődő hiba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a pollenszürQ cseréjéhez a classik 1-nél valóban ki kell szedni a kesztyqtartót? Aki ezzel kapcsolatban tud nekem némi információt az légyszi írjon be! ElQre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a pollenszürQ cseréjéhez a classik 1-nél valóban ki kell szedni a kesztyqtartót? Aki ezzel kapcsolatban tud nekem némi információt az légyszi írjon be! ElQre is köszönöm! Nem kell. http://www.opel-magazin.hu/index.php?optio...d=39&Itemid=105 Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 a kérdésedre a válasdzt itt: http://www.opel-magazin.hu/index.php?optio...d=39&Itemid=105 Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOMC Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 A pollenszűrő cseréje max. 3 perces munka Link to comment Megosztás: More sharing options...
Butragueno Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 A pollenszűrő cseréje max. 3 perces munka Még én is kicseréltem 3 perc alatt pedig nem vagyok egy talentum :( :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 A pollenszűrő cseréje max. 3 perces munka Viszont, ha már ott van az ember, akkor nem árt kipucolni az ablaktörlő moci környékét, igencsak sok szemét be tud oda menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOMC Elküldve Április18, 2005 Megoszt Elküldve Április18, 2005 Ez így van. Bár én mosáskor mindíg +teszem ezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leftwitch Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Hi! Van egy 93-as 1.4-es 60le-s astrám és mostanában már harmadszor csinálja azt hogy egyszerűen leáll a motor menet közben.Pár perc "pihenő" és vagy 5-6-szori indítás után aztán ugyanúgy megy tovább mintha mi sem történt volna...Van valakinek vmi ötlete hogy mit kéne megnézni?Hátha megúszom a szerelőt.:( G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 Hi! Van egy 93-as 1.4-es 60le-s astrám és mostanában már harmadszor csinálja azt hogy egyszerűen leáll a motor menet közben.Pár perc "pihenő" és vagy 5-6-szori indítás után aztán ugyanúgy megy tovább mintha mi sem történt volna...Van valakinek vmi ötlete hogy mit kéne megnézni?Hátha megúszom a szerelőt.:( G. Nem akarlak elkeseríteni, de nekem egy Clioval volt hasonló esetem, ami ette az olajat! Szerintem nézd meg, mennyi olaj van benne, lehet hogy túl kevés a megfelelő kenéshez! Vigyázz, nehogy besüljön a motor! Ja, és a Clio (1.2 benzines) ugyan nem az enyém volt, de a gazdája már megcsináltatta, egy komplett generál kellett neki, de egy 30-40°-os lejtőn álló helyzetből most sem bír felmenni. De a benzinszivattyú is ludas lehet! Vagy valami dugulás! Egy szakember könnyebben felderíti a problémát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leftwitch Elküldve Április19, 2005 Megoszt Elküldve Április19, 2005 G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts