Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Hát, nekem sajna nincs központim, pedig '96-os a gép.

Ez a fapadosság elég relatív. Nekem a lada után már az első kerék hajtás is szervónak tűnik. :wink:

Fékezésnél meg eleinte majdnem lebólintottam a kormányt.

Úgyhogy a feelinget egyenlőre nem rontom el azzal, hogy beülök mondjuk egy volvo s40-be... :(

Link to comment
Megosztás:

Na, ja! Bátyám is vett 3 éve új astrát eleve nem kért bele semmi kütyüt, hogy ne romoljon el.

Meg aztán csúnya kapitalista világban élünk; a márkaszervizeknek is meg kell élniük valamiből. És ha semmi nem romlik el...

Bár autós berkekben nincs nagy tapasztalatom, de számtechben sok olyan cuccot láttam már ami max. a gar. időt bírta ki.

Pedig márkás cuccok voltak.

No meg arról is mesélhetnék, hogy a régi 386-os 486-os gépek között sok volt ami több mint 10 évet kibírt, vagy épp ma is megy még...

Szerintem az élettartam rövidülés (rövidítés?) elég általános trend

Link to comment
Megosztás:

A fogyasztói társadalom sajátja. De ez mindenre igaz. Nagyi Szaratov hütöjét 42 év után le kellett cserélni mert nagyon hangos volt, de hütött hibátlaul.

Nézd meg a régi Opeleket - mondjuk a 80-as évek közepéig. Ott még volt anyag. A Mantába pl. 26 év alatt kevesebb nyomott hagyott a könyök az ajtókárpiton, mint az 8 éves Astrában. + még 100000 ilyen dolog van.

Azóta rájöttek ez nekik sem jó üzlet. Ha nem megy tönkre nem veszel másikat.

Megaztán az átlag nyugati 3,1 évenként úgyis autót cserél, akkor meg minek tartson örökké?

Link to comment
Megosztás:

Nekem karavánom van.A jobb oldalon nekem van egy kis kipattintós fedővel borított nyílás, amin keresztül érfogóval ki tudtam húzni! Nagy munka volt.Én ragaccsal, zsugorcsővel toldottam bele egy jó darabot, hogy hátul ki tudjam szedni.Ehhez le kellett szednem a belső burkolatot.5 perc, kitoltam összeraktam, burkolat fel, és kész.

A burkolat leszedéshez T25-ös torx kulcs kell!

Tegnap megpróbáltam megcsinálni, de egy eszméletlenül szűk rés van ott, amin az ujjam be se fért rendesen, bevilágítottam, kapirgáltam, minden lehetséges módon megpróbáltam hozzáférni, hogy egyáltalán ott van-e még. Sajnos sikertelen volt a küldetésem. Mérgembe kihúztam az egészet! Majd, ha nagyon sok időm lesz, és rendkívüli türelemmel fogok bírni, akkor talán megpróbálom majd újrafűzni az egészet.

Azért köszi! :twisted:

Link to comment
Megosztás:

A kapcsoló helyét már láttam, azért is kezdtem tervezgetni, de azt nem

reméltem, hogy a kábel fel van vezetve.

Most olvastam a ködfényszóró beszereléséről, és azt tudod, hogy be kell helyezni egy ködfényszóró-relét a relészekrénybe? Mégpedig a hátsó ködfényszóró-relé elé közvetlenül (4. helyre, ha fel van tüntetve)! A relészekrény a bizosítékszekrény fölött van közvetlen, egybe vannak építve. Ja, és még egy 20 A-es (sárga színű) biztosítékra is szükség van a bekötéshez (17-es helyre)!

Jó munkát! :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Csak eccer kell megcsinálni. Most még gyűjtöm hozzá a pízt, infót, erőt...

Aztán eccer csak megkérek valakit, h. csinálja meg nekem :wink:

Ha már be vagy kábelezve, akkor nem egy nagy kaland megcsinálni! :twisted:

Vegyél bontóban fényszórót, kapcsolót és próbáld meg egyedül beszerelni! :twisted:

Egyébként, ha szükséged van rá, akkor tudok majd rajzot küldeni az e-mail címedre a relé, ill. a biztosíték berakásának a helyéről. :twisted:

Ha mégse sikerülne megcsinálni, akkor is ráérsz szólni valakinek! :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Műszakin voltam. Minden OK, de a motornál a gázellenörzéskor nem jött ki a jó CO érték. Alapjáraton 0,5% helzett 0.63%, 2300-nál 0.3% helyett 0,66%. Mindezt kivett légszűrővel!!! Azt mondták a vizsgáztató srácok, hogy lehetséges, hogy a rossz benzin, esetleg eldugult benzinszűrő. Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Műszakin voltam. Minden OK, de a motornál a gázellenörzéskor nem jött ki a jó CO érték. Alapjáraton 0,5% helzett 0.63%, 2300-nál 0.3% helyett 0,66%. Mindezt kivett légszűrővel!!! Azt mondták a vizsgáztató srácok, hogy lehetséges, hogy a rossz benzin, esetleg eldugult benzinszűrő. Szerintetek?

Szerintem vártak zsebbe egy kis zsetont...

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Van egy 93-as 1.4-es 60le-s astrám és mostanában már harmadszor csinálja azt hogy egyszerűen leáll a motor menet közben.Pár perc "pihenő" és vagy 5-6-szori indítás után aztán ugyanúgy megy tovább mintha mi sem történt volna...Van valakinek vmi ötlete hogy mit kéne megnézni?Hátha megúszom a szerelőt.:(

G.

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Van egy 93-as 1.4-es 60le-s astrám és mostanában már harmadszor csinálja azt hogy egyszerűen leáll a motor menet közben.Pár perc "pihenő" és vagy 5-6-szori indítás után aztán ugyanúgy megy tovább mintha mi sem történt volna...Van valakinek vmi ötlete hogy mit kéne megnézni?Hátha megúszom a szerelőt.:(

G.

Nem akarlak elkeseríteni, de nekem egy Clioval volt hasonló esetem, ami ette az olajat! Szerintem nézd meg, mennyi olaj van benne, lehet hogy túl kevés a megfelelő kenéshez! Vigyázz, nehogy besüljön a motor!

Ja, és a Clio (1.2 benzines) ugyan nem az enyém volt, de a gazdája már megcsináltatta, egy komplett generál kellett neki, de egy 30-40°-os lejtőn álló helyzetből most sem bír felmenni.

De a benzinszivattyú is ludas lehet!

Vagy valami dugulás!

Egy szakember könnyebben felderíti a problémát!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.